Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 289189 kertaa)

Poissa marketta

• HAIRahtanut
  • I like turtles
Vs: Lush
« Vastaus #405 : 14.01.09 - klo:07:01 »
Lush.co.uk:sta saa nyt kaupan päälle £10 random-tuotteita jos tilaa £30 edestä, ja £20 tuotteita jos tilaa £50 edestä. Tarjous on voimassa 19.1 asti. Pistin itse reilun £50 tilauksen menemään Englannin Lushiin, ja saan siis kaupan päälle £20 edestä random-tuotteita (pääasiassa vissiin retro-osastolta). Kannattaa muistaa, että kaupanpäälliset nostaa paketin painoa joten postikulut saattavat myös kasvaa.

Tilasin saippuoita, kylpypalloja, suihkujellyn, tuorenaamion, kasvovoiteen, hierontapalan, yhden lahjapaketin etc ::) Paketti postareineen tuli maksamaan n. £70 joka tämän hetken kurssilla on selvästi alle 80e, eli tosi halvalla irtosi verraten Suomen hintoihin! :)

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #406 : 15.01.09 - klo:18:56 »
^Minäkin huomasin tuon viikko sitten, ja tein sellaisen 47 euron tilauksen tuonne. Olisi vain kannattanut tilata £50 edestä sillä nuo kaupan päälliset randon tuotteet ovat aivan mahtavia, osa todellakin retro-osastolta. Itselleni taisi tulle Sakura-kylpypommi, Snow Fairy-suihkugeeli (pieni), Christmas Morning -kylpyvaahto ja Gold, Frankinsence and Beer suihkujelly.  ;D
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa sonj

• Hiushörhö
« Vastaus #407 : 16.01.09 - klo:00:29 »
Mulle tuli pieni Snow fairy, Snowshowers-suihkujelly, Chocolate Santa -kylpypommi ja kylpypommi, jonka arvioin olevan Fox in the flowers. Tilasin siis Eau Roma -kasvoveden, Helping handsin, kaksi saippuaa ja kahdeksan tonertabsia ja suihkupommeja. Eau Roma oli vähän pettymys, tuntui tunkkaiselta eikä se tuntunut kasvovedeltä ollenkaan. Tuote oli tehtykin syyskuussa, kurjaa että lähettivät noin vanhan tuotteen vaikka on tuossa marraskuulle aikaa päiväykseen.
on satua, että morsiamet punastelevat
tosiasiassa he hehkuvat voitonriemusta

Poissa zeldu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #408 : 16.01.09 - klo:20:39 »
Tuolla Brittien Lushissa kun näyttäs olevan tollanen kymmenen punnan tarjous. Onko se tosiaan noin edullinen vai oonko ymmärtänyt jotain väärin? :D

Sain sen käsityksen, että tuon setin saa vain soittamalla sinne? Onko joku mailitse tms tilaillut tuota? En kyllä ala sönköttämään englantia niille. Byäääh!
1a F ii, HL

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #409 : 16.01.09 - klo:21:27 »
Tuorekasvonaamioita toimitetaan vain brittiläisiin osoitteisiin, joten uskoisin, että sama pätee tuon paketin kohdalla.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa zeldu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #410 : 16.01.09 - klo:22:58 »
Aijaa, tuota en ookkaan tiennyt. Tilasin tänään tulleen paketin mukana mm. tuorekasvonaamion, joka tilauslistan mukaan toimitetaan myöhemmin  ???
1a F ii, HL

Poissa marketta

• HAIRahtanut
  • I like turtles
« Vastaus #411 : 20.01.09 - klo:19:37 »
Joo, olinpa vaihteeksi puusilmä enkä lukenut ettei tuorenaamiota toimiteta UK:n ulkopuolelle ::) Olivat kuitenkin Lushilla hyvittäneet rahan takaisin siitä ja laittaneet muut tuotteet postiin perjantaina :)

Poissa zeldu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #412 : 20.01.09 - klo:20:33 »
Hmm, mitähän ihmettä? Mulla luki lähetyslistassa tuorekasvonaamion kohdalla "To follow".
Käsitin sen, että tulee perässä mutta ei ilmeisesti tulekaan.

Mitään korvaussummia ei kyllä pahemmin tililläkään oo näkynyt  :(
1a F ii, HL

Poissa Fantti

• Tukkaguru
« Vastaus #413 : 21.01.09 - klo:22:35 »
Tilaan täältä co.uk:sta ensimmäistä kertaa ja se kysyy toimitustapaa. Mitä nuo tarkoittavat. Jokin DHL on huomattavasti kalliimpi kuin RM. Mitä vaihtoehtoja itse käytätte? Miten nuo postikulut menee. Onko esim. huomattavasti kalliimpaa tilaa 500 g kuin vaikka 1.5 kg.

Poissa sonj

• Hiushörhö
« Vastaus #414 : 21.01.09 - klo:22:40 »
Oon itse aina tilannut RM:llä eli Royal maililla ja aina on tullut kohtuullisen nopeasti ja hyvin perille ehkä noin viikossa. DHL on kuriiripalvelu ja sillä tulee varmaan vielä nopeammin.
on satua, että morsiamet punastelevat
tosiasiassa he hehkuvat voitonriemusta

Poissa Fantti

• Tukkaguru
« Vastaus #415 : 21.01.09 - klo:23:00 »
Ahaa kiitos, se onkin Royal Mail. Enpäs ajatellukaan, sillä siis tilaan.

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #416 : 22.01.09 - klo:10:51 »
Mä en ihan tajua.. Mä kyllä laitoin toimitustapaan Royal Mail, mutta nyt paketti on kumminkin tulossa ovelle DHL:n kuriirin tuomana. Eikä multa ole siis otettu kovempaa hintaakaan, tarkistin tilatessani moneen kertaan.
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #417 : 22.01.09 - klo:12:50 »
^Minulle myös kävi noin. Arvelen sen johtuneen paketin todellisesta painosta, tilasin aika tasan 2 kiloa heidän oman laskurin mukaan, jotta sain edullisemmat kulut, mutta paketti todellisuudessa oli lähes 2,5 kg. DHL toimittaa meidän alueella paketit ainoastaan klo 10 ja 14 välillä, josta syystä en missään tapauksessa halua pakettejani heidän kautta. Onni onnettomuudessa oli, että tyttäreni sattui olemaan joululomalla ja kotona.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Fantti

• Tukkaguru
« Vastaus #418 : 23.01.09 - klo:15:36 »
Sain juuri laitettua pakettini alle kahteen kiloon, niin tulisi Royal Mailina. Tuli uusi ongelma vain  :-\ Herjaa, että maksu ei onnistu. Mitähän teen väärin. Olen kokeillu sammon ja op:n korteilla. Kohta menee hermo kun pari päivää tapellut tuon kanssa enkä saa tuotteita. Kuinka pitkä on muuten toimitusaika?

Poissa zeldu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #419 : 23.01.09 - klo:19:06 »
Mulla tais tulla tasan viikossa, vai jäikö jopa päivän alle...
1a F ii, HL