Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 320970 kertaa)

Poissa kiwi

• Tukkaguru
Vs: Lush
« Vastaus #420 : 28.01.09 - klo:19:10 »
Saako tuosta baby facesta leikattu hyvin paloja, vai oletteko yleensä kosteisiin käsiin kastaneet ja hieroneet kasvoihin? Eikö pala mene mitenkään huonoksi, jos sitä vallan kastaa?

Edit. Ostitko säilytysrasian LUSHin kaupasta (jos niin mihin niistä baby face mahtaa mahtua?) Mahtaako ihan jonkinlainen muovirasia kotoakin sopia (ei siis niin tiivis?)
« Viimeksi muokattu: 28.01.09 - klo:20:37 kirjoittanut kiwi »

Poissa Hanna

• HAIRahtanut
« Vastaus #421 : 28.01.09 - klo:20:31 »
Itse olen ainakin kastellut koko palan, eikä ole mennyt huonoksi noin. Antanut vaan kuivua käytön jälkeen, ja sitten vasta laittanut säilytysrasiaan.

Edit. Olen pitänyt sitä LUSHin shampoopaloille tarkoitetussa kotelossa. Jos en ihan väärin muista, pala ei käyttämättömänä tainnut ihan mahtua koteloon. Myöskin tavalliset muoviset saippurasiat todettu hyviksi  :)
« Viimeksi muokattu: 28.01.09 - klo:22:30 kirjoittanut Hanna »

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #422 : 28.01.09 - klo:21:15 »
^^Minä olen hieronut kuivaa Baby Face -palaa kuiviin kasvoihin (ja vielä kuivilla käsillä  ;D), niin että se sulaa siinä sivellessä. Mielestäni vesi vain haittaa öljyn leviämistä iholle.
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #423 : 29.01.09 - klo:23:49 »
Mä sitten taas kostutan ihon märillä käsillä kevyesti ja sitten hieron palaa iholle. Pyyhin pois kostutetulla pumpulilla. Palaa säilytän tavallisessa saippuarasiassa, yleensä vielä kansi auki, kun en koskaan muista laittaa sitä kiinni sen jälkeen kun pala on kuivunut. :D
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #424 : 30.01.09 - klo:09:07 »
Aivan käsittämättömän hajuisia jotkut Lushin tuotteista. Tilasin miehelle Razorantiumin ja itselle Lemon Flutter-käsivoiteen. Molemmissa on sama perushaju ja käsivoiteessa vielä sitruunanhaju päälle. Tuo perushaju on aivan kuin LIKAISEN TUHKAKUPIN HAJU!  >:(

Poissa Satu81

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #425 : 02.02.09 - klo:09:46 »
Mies toi työmatkaltaan Lush:in Oxeo Cube -deodoranttipalan ja olen tässä pähkäillyt, että miten sitä on tarkoitus käyttää. Eli hierotaanko sillä palalla suoraan kainaloa (palahan on kova kuin mikä eli ei mikään hellin keino ja irtoaako siitä edes mitään tällä tavoin kainaloon) vai kastellaanko sitä hieman ja sitten hierotaan ihoon?
1c M ii    <3 Chagrin valley, Sola, Ekologisuus

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #426 : 02.02.09 - klo:10:32 »
Älä ainakaan missään tapauksessa kastele vaan päinvastoin, pala pitäisi pitää mahdollisimman kuivana. Itse rapsuttelen pintaa jollain metalliesineellä ja irronneen jauheen taputtelen iholle.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa sadelma

• HAIRahtanut
« Vastaus #427 : 08.02.09 - klo:16:38 »
Mä olen ihan rakastunut Sympathy for the skin -vartalovoiteeseen. Ihana tuoksu ja kosteuttaakin mukavasti. Yleensä vierastan vahvan tuoksuisia vartalovoiteita, mutta tässä tuoksu ei häiritse yhtään. Hinta vaan hieman kirpaisee, mutta voisin silti tuoksun takia ostaa uudelleenkin.
1bFii

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #428 : 08.02.09 - klo:20:06 »
^Minä myös tykkään Sympathy for the Skinistä. Hain sen postista juuri ennen kuin sairastuin mahatautiin ja se haisi silloin mielestäni aivan kammottavalle.  ;D Kun paranin alkoi voidekin tuoksua ihan hyvälle. Dream Cream on aivan yhtä hyvä ja kosteuttava vartalovoide, mutta tuoksu ei ole ihan yhtä hyvä kuin SftS:issä. Hinta on melko kova purkista, joka kestää minulla vain n. 6 viikkoa, mutta näinhän se on, että jos haluaa hyvää ja halpaa, pitää ostaa kaksi eri tuotetta.  :)

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #429 : 20.02.09 - klo:16:35 »
Mä ajattelin seuraavaksi kuhan toi TBS:n teepuuöljy putsari loppuu kokeilla Lushia, mutta en osaa oikein päättää pitäisikä testata Coalfacea, Herbalismia vai Fresh Farmacyä..
Mulla on siis t-alueelta rasvoittuva sekaiho ja poskilla normaali/kuiva iho. Finnejä tulee enimmäkseen leukaan, mutta myös otsaa ja nenään jonkun verran. Oon tosin aika hyvin saanu rauhoitettua tuon taipumuksen Basiron geelillä ja TBS:n teepuuöljy naamiolla.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #430 : 27.02.09 - klo:21:57 »
Hesan reissulla törmäsin Lushin kauppaan Citykäytävällä ja hulluksihan siellä tulee :).
Kokeilin saippuaa, joka oli tarkoitettu putsariksi, mutta huomasin sen kiristävän ihoani. Nyt kokeilen sitä shampoona, ja hyvin toimii. Tulee puhtaan oloinen tukka. Hauska putiikki mutta onpa hinnat!
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #431 : 01.03.09 - klo:00:03 »
Kierrättääkö LUSH siis kaikkia mustia purkkejaan vai ainoastaan tuorenaamiopurkkeja? Tai siis kaikkiahan saa varmasti viedä, mutta saako sitten kaikista muistakin sen naamion viidestä purkista?

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #432 : 01.03.09 - klo:09:15 »
Kaipa muutkin purkit saa viedä, en tiedä, mutta naamion saa ainoastaan kun vie 5 naamiopurkkia  >:(.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #433 : 01.03.09 - klo:10:24 »
Onko muilla kokemuksia Lushin shampoista/ jonkun tuotteen käytöstä shampoona, kuten minä käytin naamaputsaripalaa shampoona :).

Tukka nimittäin on aivan erilainen kuin tavallisen shampoopesun jälkeen. Samankaltainen tulos tulee kun pesee mäntynestesaippualla. Hiukset aivakuin turpoavat ja tulevat paksummiksi. Sähköisyys häviää. Seuraavaksi kokeilen oikeita shampoita Lushilta - jos nuo ovat luomua, taidanpa siirtyä näihin... (tämä kuuluu itse asiassa tukka-osioon...)

Kokeilin myös C-vitamiiniporetabletteja joita voi käyttää kasvohöyrytykseen ja kuulin myös myyjältä, että rajoitetun ajan kasvovetenä. Ainesosaluettelessa oli ekana askorbiinihappo, joten on tujua ainetta. Par päivää käytin kasvovetenä ja sitten heitin pois.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #434 : 01.03.09 - klo:12:12 »
Kierrättääkö LUSH siis kaikkia mustia purkkejaan vai ainoastaan tuorenaamiopurkkeja? Tai siis kaikkiahan saa varmasti viedä, mutta saako sitten kaikista muistakin sen naamion viidestä purkista?

Mun Briteistä tilaamissa vartalovoide- ja hiusnaamiopurnukoissa on ainakin tuo merkintä että "palauta 5 niin saat tuorenaamion", joten aion yrittää tarjota niitä täällä Suomessa LUSH:n liikkeeseen. Voin sitten raportoida, miten käy; kohta tulee nimittäin 5 kpl täyteen.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!