Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 293790 kertaa)

Poissa Anita

• Tukkaguru
Vs: Lush
« Vastaus #435 : 01.03.09 - klo:12:21 »
Kaipa muutkin purkit saa viedä, en tiedä, mutta naamion saa ainoastaan kun vie 5 naamiopurkkia  >:(.

Heleena, joo, minunkin purkeissa niin lukee ja iso kasa niitä on jo kerääntynyt. Itse kysyin asiaa sähköpostitse Suomen Lushin päälliköltä. Mutta kerro sitten mitä sinulle sanottiin.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa sonj

• Hiushörhö
« Vastaus #436 : 03.03.09 - klo:17:46 »
Mulle taas on Citykäytävän Lushissa sanottu, että viisi mitä tahansa purkkia, kunhan vaan ovat mustia, ihan niin kuin purkeissa lukeekin.
on satua, että morsiamet punastelevat
tosiasiassa he hehkuvat voitonriemusta

Poissa Sahrami

• HAIRahtanut
« Vastaus #437 : 04.03.09 - klo:12:48 »
Kuinka riittoisia Lushin shampoopalat ovat?

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #438 : 04.03.09 - klo:12:57 »
^ Riittävät pienen ikuisuuden, jos käytön välillä antaa palan kuivua kunnolla eikä unohda mihinkään saippuaveteen lillumaan. Säännöllisessä käytössä varmasti vuosi menee kevyesti. Mä pesen niillä silloin tällöin joten käytännössä tuskin saan palaa ikinä loppuun. Nyt käytössä Seanik. Godiva-palan olen joskus onnistunut käyttämään kokonaan. Tuoksu siinä oli aivan ylettömän ihanan jasmiininen.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #439 : 04.03.09 - klo:12:58 »
Mä olen käyttänyt yhtä nyt n. 3 kk ja palaa on kulunut alle puolet.
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Caroliina

• Hiushörhö
« Vastaus #440 : 04.03.09 - klo:17:20 »
Onko kukaan tilannut Suomen Lushin postimyynnistä ja onko se sujunut ongelmitta? Tein päivällä tilauksen ja maksoin verkkomaksulla, maksun suorittamisen jälkeen en kuitenkaan päässyt enää takaisin Lushin sivuille (tuli joku virheilmoitus), jossa olisi ilmeisesti pitänyt tehdä vielä jotain ja nyt käyttäjätilini tiedoissa näkyy, että maksu on avoin? Rahat kyllä lähtivät tililtä samantien. Yritin ottaa yhteyttä sähköpostilla Lushiin, mutta viesti tuli bumerangina takaisin, syynä heidän päässään täysi postilaatikko. Olisi pitänyt kai vain suosiolla tilata brittien Lushista, mutta ajattelin, että tuotteet tulee näin nopeammin.  >:(

Niin, ja sitten kysymys itse tuotteista, jos nyt koskaan niitä saan, kuinka kauan kestää päivittäisessä käytössä saippuapalat, jos niitä käyttää koko vartalon pesuun? Minulle pitäisi olla tulossa Rockstar ja Honey I washed the Kids.

Edit, olipa muuten supernopea toimitus, tilasin eilen ja tuotteet tulivat jo tänään!  :o Ovatpa kyllä aivan ihanan tuoksuisia, kokeilemaan en ole vielä ehtinyt.
« Viimeksi muokattu: 05.03.09 - klo:19:54 kirjoittanut Caroliina »

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #441 : 04.03.09 - klo:17:53 »
 ^
Nuo saippuat kestävät ihan saman aikaa kuin tavallisetkin palasaippuat. Tuo Honey, I washed the Kids -saippua on IIIIIHANAN tuoksuinen!  :)
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #442 : 04.03.09 - klo:17:57 »
Mun mielestä noiden shampoo- ja saippuapalojen riittoisuus riippuu siitä, kuinka tuoretta tavara on. Tilasin tänä talvena eka kertaa suoraan tavaraa Englannista ja sieltä tulleet palat olivat huomattavasti pehmeämpiä ja siten myös paljon nopeammin hupenevia kuin kovemmat kaverinsa. Ja tilasin ihan samoja paloja, joita olin aiemmin ostanut Suomesta/Ruotsista/Virosta. Sain kerran tuliaisena saippuapaloja Englannista Lushin myymälästä ja ne olivat yhtä kovia kuin muidenkin maiden myymälöiden tuotteet.

Tuo pehmeys tuntuu vaikuttavan ainakin shampoissa; mulla on kokemusta siitä vaaleiden hiusten shampoopalasta ja kookosshampoopalasta. Nuo hupenee pehmeinä jopa tosi nopeasti! Sen sijaan olen pitänyt itseäni siinä uskossa, että ne valmisshampoopalat (pyöryläiset) olisivat jotenkin kovempia ja kestävämpiä.

Ediittiä Caroliinalle: Mulla on sujuneet tilaukset Suomen Lushin kanssa aina ihan ok. Muistaakseni joskus on tosiaan ollut niin, että tiedot eivät oikein päivity ajallaan heidän sivuilleen, mutta paketit kulkee silti normaalisti. Hitaimmillaan paketin tulossa on mennyt pari viikkoa, nopeimmillaan muutamassa arkipäivässä eli alle viikossa.
« Viimeksi muokattu: 04.03.09 - klo:17:58 kirjoittanut Tuikkuli »

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #443 : 06.03.09 - klo:20:26 »
Minulle ei vieläkään oikein aukene miten käyttää Lushin saippuoita. Leikkaan niistä aina pienen palasen mukaan suihkuun, mutta sitä on jotenkin tosi vaikeaa hieroa ihoon tai käyttää muuten, kun se pieni palanen sulaa niin hitaasti ja hajoaa sitten sellaisiksi kohtuullisen isoiksi muruiksi. Harmittaa kyllä, koska tykkään kaikkien noiden saippuoiden tuoksusta kovasti.

Babyface taas kuluu ärsyttävän hitaasti. Aluksi olin siihen ihastunut, mutta nyt se tuntuu turhan tukkivalta, ja ärsyttää se öljyinen kalvo jonka Babyface jättää kasvoille.  :-\
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #444 : 06.03.09 - klo:23:18 »
Äiti on saanut kuukaudessa Babyface- ja Sweet japanese girl-palat homeeseen. ::) Oli kuulemma vihjeestäni säilyttänyt niitä rasiassa, ja kun en ollut maininnut ettei kantta kannata laittaa ihan kiinni jos palat laittaa märkinä sinne. Vähän arasteli kertoa koko juttua, ja aloitti sanoilla ''ethän sitten huuda, jos kerron yhden jutun..''. ;D

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #445 : 07.03.09 - klo:00:48 »
Äiti on saanut kuukaudessa Babyface- ja Sweet japanese girl-palat homeeseen. ::) Oli kuulemma vihjeestäni säilyttänyt niitä rasiassa, ja kun en ollut maininnut ettei kantta kannata laittaa ihan kiinni jos palat laittaa märkinä sinne. Vähän arasteli kertoa koko juttua, ja aloitti sanoilla ''ethän sitten huuda, jos kerron yhden jutun..''. ;D

Eiks niitten pidä antaa kuivua itsekseen ilman rasiaa?
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #446 : 07.03.09 - klo:10:28 »
^ Niin, senhän takia se sinne olivat homehtuneetkin kun kansi oli kiinni..

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #447 : 07.03.09 - klo:10:36 »
^ Kyllä minä olen kastellut ensin naaman, ja sitten hieronut niitä naamaan. Niin minusta liukenee paremmin, enkä usko tuosta ainakaan olevan mitään haittaa. Itse en sinällään itse paloja kastele kyllä, tosi vähän ne tuolla tavalla kastuvat. Mutta äitini oli ilmeisesti kyllä kastellut ihan kokonaan. ;D

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #448 : 07.03.09 - klo:16:57 »
Minulle ei vieläkään oikein aukene miten käyttää Lushin saippuoita. Leikkaan niistä aina pienen palasen mukaan suihkuun, mutta sitä on jotenkin tosi vaikeaa hieroa ihoon tai käyttää muuten, kun se pieni palanen sulaa niin hitaasti ja hajoaa sitten sellaisiksi kohtuullisen isoiksi muruiksi. Harmittaa kyllä, koska tykkään kaikkien noiden saippuoiden tuoksusta kovasti.

Jos mulla on vaikka 100 gramman pala, niin puolitan sen ja otan toisen puolen käyttöön ja toisen säästöön. Palat on yleensä aika kovia, joten en tykkää hieroa niitä suoraan vartalon iholle. Hieron palaa kämmenien välissä ja levitän saippuavaahtoa iholle. Pala saa olla koko ajan kämmenessä ja siitä sitten vain hieron lisää vaahtoa. Toimii hyvin.

Siis kasteletteko te Babyfacen ja SJG:n? Mulla on kokoajan ollut sellainen käsitys, että molemmat ovat öljyputsareita... itse hieron niitä kuivana nassuun, jolloin ne sulavat.

En mäkään kastele edes kasvoja, koska öljyputsaus on aika turha, jos siihen sotkee mukaan vettä. Nestemäiset puhdistusöljytkään eivät toimi yhtään, jos kädet tai kasvot ovat märät niitä levitettäessä.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #449 : 08.03.09 - klo:00:11 »
Miten kauan paketin tulo Englannin Lushista voi kestää? On kulunut jo viikko ja paketti on edelleen 'pending' tilassa? :-\
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion