Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 293674 kertaa)

Poissa Eirene

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Lush
« Vastaus #465 : 16.03.09 - klo:10:02 »
Mulle on vakiintunut käyttöön Lushin tuotteista Herbalism-kasvoputsari ja Imperialis-voide. Tuntuu, että tällä yhdistelmällä oma herkkä pintakuiva sekaiho (hirveä yhdistelmä) pysyy kosteutettuna ja silti epäpuhtaudet pysyy kurissa. Näppyjäkään ei ole ollut kuin ihan muutama pieni, tosin en osaa sanoa johtuuko näistä tuotteista vai Evra-laastarista tuo. Imperialis on ollut kyllä hyvä, nyt on toinen purkki menossa (kestää kyllä ihan kiitettävän kauan käytössä), se sopii mineraalipohjan alle ja imeytyy nopeasti. Miinusta antaisin purkista, itse käytän spaattelia mutta se on vähän turhaa kun mies ottaa sormella suoraan purkista... ;) Pumppu tai tuubi olisi hygieenisempi.

Saunailtoina olen käytellyt Sweet Japanese Girliä ja nyt talvipakkasilla Baby Facea, mutten tosiaan mitenkään säännöllisesti. Baby face monta päivää putkeen ei toiminut mulla.

Kokeilin jokin aika sitten myös Fresh Farmacy -kasvosaippuaa, mutta se oli mulle ihan liian pesevää ja iho heti reagoi näpyillä siihen. Mies tykkää siitä kyllä, koska Herbalism on ollut vähän liian kevyttä rasvoittuvalle paksulle iholle. Mutta sitten kuulemma tarvitsee laittaa vähän reilummin kasvorasvaa, kun iho on ihan narskuvan puhdas.

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #466 : 18.03.09 - klo:14:30 »
http://www.youtube.com/watch?v=hTV2bb3RpTY&feature=channel_page
Tässä videossa puhutaan LUSHin uutuuksisa ja vanhoista tutuista, mun mielestäni ihan hyvä ja selkeä selostus.
Mä muuten tänään ostin tuota Sultana of soapia, en malta odottaa että pääsen testaamaan  :l

Olen aikaisemmin kokeillut sinistä, mentolintuoksuista ( En muista nimeä millään) sekä rockstar-saippuaa. Ei ole yhdestäkään kokemuksesta pahaa sanottavaa. Ihanaa kamaa!

PS: Löysimpä vielä toisen videon samalta tekijältä. Tämäkin kannattaa katsoa jos on kiinnostunus LUSH-kamasta
http://www.youtube.com/watch?v=4eweafWhzIw&feature=channel
« Viimeksi muokattu: 18.03.09 - klo:14:48 kirjoittanut Geronimo »
20 vuotta hiukset päässä!

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #467 : 18.03.09 - klo:15:26 »
^ taitanee olla Ice Blue tuo saippua.

Mulla on paljolti sama suhde Lushiin kuin Triinalla. Iso osa tuotteista on olleet pettymyksiä tai vähintäänkin outoja. Silti joku tässä brändissä himottaa ja tulee kokeiltua vähän kaikkea. Ja on toki moni tuotteista noussut toistuvaan käyttöön astikin, kuten Sympathy for the Skin -ihovoide ja The Soft Touch -käsivoidepala. Hierontapalat ylipäätään on huippuja ja shampoopaloista tykkään myös.

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #468 : 18.03.09 - klo:16:07 »
Ice Blue on tosi kiva saippua. Ulkonäkö on ihana ja tykkään viilentävästä tunteesta sekä raikkaasta tuoksusta.
Kaikista saippuoista joita on tullut kokeiltua vain muutama jää uudelleen ostettavaksi.  ::)
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #469 : 18.03.09 - klo:20:57 »
Nimenomaan Ice Blue  :) Ihanan virkistävä saippua, raikkaasta tuoksusta puhumattakaan

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #470 : 18.03.09 - klo:23:47 »
Lemslip voibalsami - Melko pehmeää koostumukseltaan, liukasta käsissä. Alussa tuoksu oli sitruunainen ja raikas, nyt on muuttunut vähän ummehtuneemmaksi. Oli kuitenkin miellyttävän ja ei-kuivattavan tuntuista iholla, huuhdellessa narskutti ihan hieman, paljon vähemmän kuin saippuoissa. Tuoksusta en oikein tykkää, ainakaan enää, mutta toisen tuoksuista voisin kenties joskus ostaa.

Tuorenaamiot ovat ehdottomasti listalla seuraavalla reissulla, voisin pari ostaa taas kokeiluun. Cupcakesta tykkään tosi paljon, ensinnäkin sitä tulee käytettyä kun pilaantumisen takia on pakko käyttää usein. Toisekseen se tekee ihon tosi raikkaaksi jotenkin, vaikka ei iholla kivalta tunnukaan. Uskon, että parempiakin naamioita kumminkin Lushilla on, joten kokeilen muita.

Äsken lätkäisin viimeiset Skin drinkit naamaan, tuntuu aika rasvaiselta nyt. Toivottavasti ei tukkisi, ja imeytyisikin joskus..

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #471 : 18.03.09 - klo:23:55 »
Mä olen noista voibalsameista kokeillut Skinny Dipiä, joka oli aika kauhistus. Taas kerran sellainen aivan liian voimakkaan ja oudon hajuinen tuote. Oisko tässäkin ollut patsulia ja ylang ylangia, jotka molemmat on mun nenään ällötyksiä.. Lisäksi tuote oli hirvittävän epähygieeninen. En tiennyt miten sitä ois säilyttänyt ja tuntui että se varmasti äkkiä mätänee tai jotain.

Plussaa kuitenkin nimenomaan tuo kosteuttavuus. Ei jättänyt mitään narskuvan saippuaista kiristävää tunnetta iholle, vaan liukui iholla pehmeästi ja tuntui kosteuttavalta. Jälkeenpäin ei tarvinnut välttämättä kosteusvoidetta. Tuoksu jäi iholle suihkun jälkeen, tämä toki plussa tai miinus sen mukaan mitä tuoksusta tykkää.

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #472 : 19.03.09 - klo:12:36 »
Eilen testailin Sultana Of Soapia ja tykkään kyllä hirveesti. Ei jäänyt narskuvaa tunnetta iholle, ihana tuoksu ja koostumuskin pehmeä ja hyvin iholle levittyvä. Vaahdottuvuutta olisin toivonut lisää mutta annettakoon anteeksi  :ts

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #473 : 24.03.09 - klo:22:00 »
Kuinka kauan tuorenaamiot säilyvät avattuina?? Koitin vähän etsiskellä, mutta vastausta ei äkkiseltään löytynyt.

Sain Lushista näytteen Love Lettuce tuorekasvonaamiosta ja tänään muistin kokeilla. Naamio oli purkissa hieman epäilyttävän näköistä, mutta kavoille levitettynä se tuntui ihanan viilentävältä. Annoin olla iholla ehkä reilun kymmenen minuuttia ja naamio selkeästi kovettui kasvoilla (kaoliinin takia?). Lisäsin hieman vettä ja hieroin iholle ennen kuin huuhtelin pois. Aivan ihanan raikas tunne jäi kasvoille ja värikin oli jotenkin tasaisempi  :-*.

Tämä siis ilmeisesti tarkoittettu lähinnä rasvoittuvalle iholle, mutta toimi hyvin myös pintakuivalla iholla. Nyt tahtoisin kokeilla muitakin naamioita, mutta se käyttöaika vaan epäilyttää. Näyte piti käyttää (kuulemma) viikon sisällä.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #474 : 24.03.09 - klo:22:17 »
^ Olikohan se nyt kuukauden vai kaksi, mutta luulen että se oli kuukauden. Jääkaapissa pitäisi säilyttää myös.

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #475 : 24.03.09 - klo:22:32 »
^ Kiitos Magia! Sen takia tosiaan ihmettelin, kun näyte piti käyttää pois niin pikaisesti (mutta jos se oli siellä kaupassa jo seissyt jonkun aikaa niin sittenhän tuon ymmärtää). Oli muuten sen verran iso tuo näyte, että siitä riittää kahteen hoitokertaan.

Nyt himottaisi kokeilla ainakin Catashrophe Cosmeticia tai Brazened Honeyta. Toivottavasti muut naamiot ovat yhtä mukavia tuttavuuksia kuin tuo Love Lettuce. En olisi varmaan ikinä näistä kiinnostunut, jos Lushissa eivät olisi tarjonneet näytettä mukaan  ::).

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #476 : 25.03.09 - klo:10:42 »
^ Meille on ostettu useampikin tuorenaamio ja yhdessäkään ei kyllä ole ollut edes kuukautta aikaa käyttää ja tosiaan jääkaappisäilytys. Viimeksi mies kävi ostamassa naamion 12.3. ja sen päiväykseksi oli merkitty 22.3. En nyt muista onko tuo päiväys parasta ennen vai viimeinen käyttöpäivä. Esim. tuossa naamiossa on raakaa kananmunaa, jonka voisin kuvitella pilaantuvan suht nopeasti vaikkakin olisi jääkaapissa. Tosin tuosta miehen ostamasta en osaa sanoa, että kauan on ollut jo kaupassa.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #477 : 25.03.09 - klo:10:45 »
Olen huomannut, että Lushin liikkeistä saadut ilmaiset näytteet tai ostosten kylkiäiset on monesti just sellaisia tuotteita, ettei niissä enää ole päiväystä jäljellä kovin pitkään, joten niitä ei kannata enää myynnissä pitää. Mun mielestä toi on erittäin järkevää, että sellaisia annetaan sitten ilmaiseksi kokeiltavaksi. Suomen Lushista en ole mitään ostanut, mutta ulkomailla olen näitä parasta ennen -päiväystä läheneviä tuotteita saanut kylkiäisenä useammassakin paikassa. Eihän niitä tuotteita sitten välttämättä ehdi siinä ajassa loppuun asti käyttämään, mutta saapahan ainakin kokeilla. Kerran sain mm. sellaisen parfyymivoiteen, jossa oli enää kuukausi päiväystä jäljellä. Ihan hyvin sitä pystyi jonkin aikaa käyttämään, mutta sitten se voide kuivahti niin koppuraksi, että piti heittää menemään.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #478 : 26.03.09 - klo:22:53 »
Hesasta ostamistani Lushin tuotteista positiivinen ylläri on ollut tuo kiinteä deodorantti (Oxy Cube tai jotain sinne päin...). Siis sellainen  vaaleankellertävä pala josta lohkotaan pieni pala pois ja hierotaan kuiviltaan kainaloihin. Kumma kyllä ei ole pettänyt kertaakaan tähän mennessä. Toivottavasti pysyy valikoimissa. Haju on kirpeän raikas, mutta ei juurikaan tuoksu kainaloihin laittaessa.

Yksi ostamistani saippuoista on saanut (tukanpesun sijaan) roolin kylppärissäni toimia pyykinpesuaineena, ja toimii hyvin. Puhdasta ja raikasta tulee. Ao. saippuaa en löydä Lushin suomalaisten sivujen valikoimista enää.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #479 : 15.04.09 - klo:12:05 »
Tein juuri ekan tilauksen Lushille (Englannin siis). Otin kokeiluun kolme saippuaa (I should coco, Rockstar ja Ice blue), lisäksi otin suihkujellyn (Big calm) ja suihkugeelin (Yummy yummy yummy). Mokasin tosin tuossa tilauksessa, laitoin koriini vahingossa kaksi I should coco-saippuaa, huomasin vasta kun olin tilauksen jo tehnyt. Äkkiä mailia perään ja vaihdoin toisen kookossaippuan samanhintaiseen Ice blueen :D

Ostin tässä kuukausi sitten pari saippuanäytettä toiselta juurekselta (Ooh la la ja Bohemian). Noista kahdesta laventelisaippua (ooh la la siis) oli suosikki :) Vaahtosi ihanan kermaisesti ja vaahto oli ihanan pinkkiä. En tosin haistanut saippuassa laventelia ollenkaan. Bohemian-näyte on vieläkin käytössä, ihan mukava tämäkin. Yllättävän kauan kestävät nuo näytteetkin!