Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 289171 kertaa)

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
Vs: Lush
« Vastaus #480 : 15.04.09 - klo:20:54 »
Rockstarista mä oon tykännyt näistä lushin saippuoista vähiten. Ei juurikaan "hoitava" enemmänkin vaan hyvän tuoksuinen. Kuin purkkaa   :P
20 vuotta hiukset päässä!

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #481 : 16.04.09 - klo:18:11 »
Minäkin sain nyt eilen tilaukseni brittien Lushilta, ja sen kyllä haistoi kun tulin kotiin  ;D Koko talo haisi Honey, I washed the kidsille ja Rockstarille... Ja mielestäni juuri lähinnä haisi, ei tuoksunut  :( En edes kestä haistaa tota Honey...-saippuaa, kun alkaa oksettaa  :-X Sitten kun sillä on pessyt, niin voisi haistella käsiä kyllä vaikka koko päivän, mutta se itse saippua tuoksuu mielestäni aika oudolle. Eikä Rockstarkaan vaikuta ihan maineensa veroiselta tuoksunsa puolesta... Lisäksi tilasin Buffy-palan, ja se on kyllä aika mukavan tuntuinen kuorinta ku tänä aamuna pikaisesti kokeilin  :) Lisäksi tilasin Soft Coeurin ja You've been mangoedin. Soft coeur tuoksuu ihan hyvälle, siitä voin jo haistaa aavistuksen sitä lupailtua toffeeta (?). Youve been mangoed on sitten aika kirpeä mangoksi, mutta se on jo enemmän minun tyyppiseni tuoksu, eli nami  :-*
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa Sipriina

• Haiven
  • *
« Vastaus #482 : 18.04.09 - klo:11:46 »
Onkos teidän miehet kokeillu noita partavaahtoja vai mitä lie kermoja? Mun miehellä on arka naamanahka ja mietin, että josko uskaltais tilata.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #483 : 18.04.09 - klo:13:24 »
^Mun superherkkäihoinen isipappa tykkää Ambrosiasta.
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #484 : 19.04.09 - klo:20:45 »
Dam. Luulen että Oxy Cube-deodorantti aiheuttaa kainoloihini allergisen reaktion. Pitää hitsin hyvin, mutta muutamien viikkojen jälkeen olin niin kutiseva että oli pakko laittaa hydrokortisonia kehiin.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #485 : 20.04.09 - klo:01:36 »
Monissa niitten tuotteissa on kasviöljyjä niitten mineraalien sijaan et lopputulos on se etten kovin monia tuotteita voi kuitenkaa käyttää  :P Harmillistä sinänsä ku iha kivoja juttuja sieltä löytyy..
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #486 : 20.04.09 - klo:12:59 »
Pakettini tuli tänään! Ihanan nopea toimitus, tilasin siis keskiviikkona 15.4 ja jo tänään oli perillä.

Sitten kokemuksia :)
-Rockstar: Oli vähän eri tuoksuinen mitä kuvittelin, mutta silti ihana! Leikkasin pienen palan saippuasta ja painuin heti suihkuun kokeilemaan. Vaahtosi ihanasti ja jätti iholle miedon tuoksun.
-Ice blue: Tämä on ehkä vähän liian maskuliinisen tuoksuinen minulle, joten uskon että annan poikaystävälle kokeiltavaksi osan saippuasta. Tosin tykkään tämän virkistävästä ominaisuudesta, tuntui mietoa kihelmöintiä pestessä. Varmasti ihanan viilentävä kesällä! Leikkasin tästäkin pienen palan ja pesin toisen puoliskon vartalosta tällä ja toisen Rockstarilla ;D
-I should coco: Tämä meni äidilleni, mutta uskon että tilaan itsellenikin myöhemmin. Saippua on hieman voidemaisen tuntuinen, joten uskon tämän olevan hyvä kuivalle iholle.
-The big calm-suihkujelly: Hieman eri tuoksuinen mitä kuvittelin. Laitoin jääkaappiin ja ajattelin kokeilla tänään treenin jälkeen suihkussa.
-Yummy yummy yummy: Aivan ihanan tuoksuinen! Makea ja täyteläisen tuntuinen. Testasin käsienpesuun ja jätti kädet ihanan pehmeiksi.

Kysymys muuten olisi noiden saippuoiden säilytyksestä. Laitoin itse nuo kaksi omaa saippuaani omiin pakastusrasioihinsa ja kannen päälle. Onko ok vai pitäisikö kansiin tehdä ilmareikiä? :D

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #487 : 20.04.09 - klo:13:10 »
^ Ilmareikiä ei tarvitse, kunhan ei laita kantta kiinni ennen kuin saippuat ovat ihan kuivia.

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #488 : 20.04.09 - klo:13:18 »
^ Ok kiitos! Tarkoitin tosin noita saippuoita, joita en vielä ota käyttöön :) Ajattelin siis aina leikata saippuasta pienempiä palasia käyttöä varten ja jättää loput odottelemaan noihin pakastusrasioihin.

Edit: Oli aika hauska suihkukokemus tuon jellyn kanssa :D Ei meinannut pysyä kädessä ollenkaan! Tuoksuu mielestäni paremmalta suihkussa ja iholla, mitä purkista. Vähän hankalaahan tuon käyttö on, mutta sen verran hauska juttu että ostan kyllä uudestaankin. Ihana tuoksu jäi iholle.
« Viimeksi muokattu: 20.04.09 - klo:20:22 kirjoittanut TiGi »

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #489 : 17.05.09 - klo:19:07 »
Kokemuksia tähän mennessä kokeilluista tuotteista:

Angels on bare skin ei käytössä vakuuttanut. Kuorivaa vaikutusta en huomannut ja tuotteen käyttökin oli aika hankalaa kun en saanut tuota veden kanssa tasaiseksi tahnaksi. Puhdistusteho ei riitä myöskään minulla meikin poistoon. Plussaa kuitenkin siitä että tuote ei ärsyttänyt tai kuivattanut ihoa.

Mitä kokeilemiini sappuoihin tulee, niin snow fairy-suihkugeeli ja champagne snow-hyytelö on ihanimman tuoksuiset tuotteet mitä ikinä olen käyttänyt! Snow fairyn glitteritkään ei haitannut koska ne oli kaikki purkin pohjalla ja huomasin ne itse asiassa vasta tuotteen ollessa ihan loppumaisillaan. Champage snow taas oli valitettavasti myöskin hankala käyttää koska tuntui että hyytelöstä lohkaistu pala usein lipsahti sormien välistä lattialle (tai suoraan viemäriin).

Lemony flutter imeytyy hieman hitaasti mutta muuten hyvä ja tehokas tuote!

C- ja E-vitamiini toner tabit toimi hyvin höyrypuhdistuksessa mutta kasvovesi tuntui tosi laimealta joten sitä en myöhempää käyttöä varten ottanut talteen. Eroa en noiden kahden eri tabletin välillä huomannut.

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #490 : 25.05.09 - klo:15:15 »
Tänään saapui toinen tilaukseni Lushilta ja suihkureissuhan siitä sitten taas tuli ;D Tässä kokemuksia:

Honey I washed the kids: Tämä ei ollut ihan sen tuoksuinen, mitä kuvittelin. Tulee mieleen jokin toffeeleivos. Ihan kiva, muttei vedä vertoja Rockstarille.

Rockstar: Tämä on mun lemppari, jo toinen pala menossa :)

Tea tree water: Ihme kyllä, tämä tosiaan tuntui supistavan kraaterimaisia ihohuokosiani. Tuoksu on mukavan virkistävä. Ei kuivattanut ihoa ollenkaan, vaikka tuoksu suhteellisen voimakas onkin.

Sugar scrub (sugar babe): Tämä on ilmeisesti aika uusi tuote? Tuoksuu aivan ihanalta ja kuorii todella hyvin. Tuota palaa ei kannata kastella vedessä, alkaa sulaa aika nopeasti. Paremman tuloksen saa kun hieroo kuivaa palaa kostealle iholle.

Buffy: Enää en ihmettele tämän suurta suosiota! Kuorii paljon hellävaraisemmin kuin tuo sugar scrub ja jättää ihon öljymäiseksi (liiat öljyt sain hyvin pois pyyhkeellä kuivatessa). Tosin taidan tehdä jatkossa niin, että käytän tätä vain iltaisin, saa imeytyä ihoon kunnolla yön aikana.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #491 : 25.05.09 - klo:15:30 »
Lemony flutter on kyllä ihan superhidas kun vertaa esim. Burts beesin lemon cuticle creamiin. Mutta tehokas kyllä  Lemony flutterkin. Itse käytän sitä lähinnä iltaisin ennen nukkumaanmenoa kun ehtii silloin imeytyä.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #492 : 28.05.09 - klo:12:02 »
Varoituksen sana niille, joilla on hamstrattuna Lushin tuotteita varastoon: osa tuotteista on (ehkä, ainakin Briteistä tilatessa pakkaavat näin) pakattu muoviin, joka on jonkinlaista maatuvaa kierrätysmuovia, ja tämä hapertuu kaapin perukoilla yllättävän nopeasti! Eilen kaivoin uutta saippuapalaa käyttöön ja havaitsin, että joulukuussa ostetuissa tuotteissa oli se muovi jo aivan röpelöä sälää ja oli pakko heittää se roskiin ja uusiopakata tuotteet. Tuoreissa saippuapaloissa ja hierontapaloissa nimittäin on sen verran sitä tihkuvaa kosteutta, että näköjään tämä saa ekomuovin hajoamaan näin nopeasti. Katsokaa siis miten tuotteet säilötte! Itse tuotteissa ei ollut vikaa.

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #493 : 28.05.09 - klo:14:02 »
Voi itku, LUSH on lopettamassa Sweet Japanese Girlin valmistuksen. Tuo on aivan loistava mustapäille, pitänee hamstrata muutama varastoon. :(
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #494 : 11.06.09 - klo:14:13 »
Kuinka kauan nuo vartalovoiteet mahtaa säilyä? Pitääkö säilyttää jääkaapissa?

Edit. Tarkoitan noita purkissa olevia.
« Viimeksi muokattu: 11.06.09 - klo:14:22 kirjoittanut kiwi »