Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 308769 kertaa)

Poissa TiGi

• Hiushörhö
Vs: Lush
« Vastaus #495 : 11.06.09 - klo:14:20 »
Tilasinpa taas Lushilta, en voinut vastustaa tuota jalkojenhoitopakkausta, mikä maksoi vain 10£, sisältää kymmenen tuotetta jaloille (kaikki taisivat olla samplekokoja). Lisäksi otin aqua mirablis ja buffy-vartalovoit (mukaan ilmainen rasia noille paloille).

Kävi muuten hassu juttu buffyn kanssa, se suli! :D Säilytän sitä siis pakastusrasiassa pesukoneen päällä. Toissapäivänä avasin rasian jo valmiiksi suihkua varten, oli pala sulanut nätisti koko rasian pohjan alueelle. Eipä tuo onneksi haittaa, sain käytettyä tuota silti ihan hyvin. Ihmettelen vain miten tuo on voinut sulaa. Pesukone ei lämpene tuosta päältä ollenkaan ja vessassa on muutenkin viileää. Ainoa selitys on että lämmin suihku on jossain vaiheessa nostanut kylppärin lämpötilaa ihan kunnolla ja pala on päässyt sitten sulamaan.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #496 : 12.06.09 - klo:12:43 »
Kuinka kauan nuo vartalovoiteet mahtaa säilyä? Pitääkö säilyttää jääkaapissa?

Edit. Tarkoitan noita purkissa olevia.

Ei tarvi säilyttää jääkaapissa, säilyy ihan hyvin huoneenlämmössäkin. Katsoin yhtä Englannista talvella tilaamaani vartalovoidepurkkia ja siinä sanotaan, että parasta ennen on talvella 2010. Eli tuolla olisi reilu vuosi käyttöaikaa.

Mulla on kokemuksia taas muutamasta Lush-tuotteesta:

Chox Away -vartalosaippuan pitäisi olla suklainen, mutta mulle se oli kyllä pettymys. Se tuoksuu ja näyttää tylsälle eikä juurikaan suklaiselle. Parempia suklaasaippuoita on tullut vastaan muilta valmistajilta.

Viimeisin saippuahankinta on Sea Vegetable. Emmin tosi pitkään sen ja Ice Bluen välillä, mutta Ice Bluen kohdalla pelotti, jos se on liian suolainen ja karkea. Halusin raikkaan ja virkistävän kesäsaippuan ja toistaiseksi oon ollut tosi tyytyväinen tuohon Sea Vegetableen! Siinäkin on merisuolaa, mutta lisäksi merilevää ja limeä - taisi olla laventeliakin. Tosi raikas ja kiva eikä jätä iholle voimakasta tuoksua. Ei ole ehtinyt vielä kuivattamaankaan.

Rasvoittuville kasvoille olen käyttänyt tehojynssäykseen Coalface-palasaippuaa. Se on pelottavan musta ja siinä on aika pelottava lääkemäinen hiilen haju. En kuitenkaan uskalla käyttää sitä jatkuvasti, ettei se kuivata liikaa. Siinä on mukana pieniä kuorivia, aika teräviä osia - olisko sitten hiiltä.

Tuoreet kasvonaamiot on kyllä tosi ihania, kaikki, joita olen testaillut! Nyt ostin Catastrophe Cosmeticin, joka sisältää mustikkaa ja sen pitäisi olla puhdistava. Se on savipohjainen ja vaikutusaika on 5 - 10 min. Tekee ihosta aivan käsittämättömän pehmeän ja tasaisen! Jos Lush jotain osaa, niin ne on nuo tuoreet kasvonaamiot! Jostain syystä ne on aivan toista maata kuin kaupan perustuubit. :)

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #497 : 12.06.09 - klo:17:17 »
Kävi muuten hassu juttu buffyn kanssa, se suli! :D Säilytän sitä siis pakastusrasiassa pesukoneen päällä. Toissapäivänä avasin rasian jo valmiiksi suihkua varten, oli pala sulanut nätisti koko rasian pohjan alueelle. Eipä tuo onneksi haittaa, sain käytettyä tuota silti ihan hyvin. Ihmettelen vain miten tuo on voinut sulaa. Pesukone ei lämpene tuosta päältä ollenkaan ja vessassa on muutenkin viileää. Ainoa selitys on että lämmin suihku on jossain vaiheessa nostanut kylppärin lämpötilaa ihan kunnolla ja pala on päässyt sitten sulamaan.

Minä olen myös sulattanut yhden buffyn. Olin asettanut sen liian lähelle saunan ovea ja sieltä henkäilevä kuumuus + kylppärin lämpö ja kosteus oli sulattanut koko palan ihan öljyliemeksi. Onnistuin tietysti huiskaisemaan senkin lattialle, joten kuorimishemmottelun sijaan vuorossa oli kylppärin lattian putsaaminen (buffy on öljyistä eli lattiasta tuli vaarallisen liukas).

Tuon jälkeen olen varonut säilyttämästä Lushin paloja liian lämpimässä. Buffy tuntuu todella herkältä. Mutta muutenhan se on aivan ihana tuote  :)

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #498 : 12.06.09 - klo:18:45 »
Lusk.co.uk ei toimita naamioita ulkomaille! Mistä mä nyt saan naamioni. Lush.fissäkään niitä ei näytä olevan?

Edit. Ok. Pitää sitten katsella jotain muuta naamiota.
« Viimeksi muokattu: 12.06.09 - klo:21:05 kirjoittanut kiwi »

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #499 : 12.06.09 - klo:20:41 »
Lusk.co.uk ei toimita naamioita ulkomaille! Mistä mä nyt saan naamioni. Lush.fissäkään niitä ei näytä olevan?

Jos puhut niistä tuorenaamioista, niin niitä taitaa tosiaan saada vain suoraan liikkeistä. Niissäkin ne on aina aseteltuna kylmäaltaisiin jäiden päälle ja säilytys kotonakin on jääkaapissa. Naamiot ei kestäisi postikuljetusta, sillä ne ovat tuoretavaraa.

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #500 : 16.06.09 - klo:15:13 »
honeytestdriver: Kiva juttu etten ole ainoa, joka on onnistunut tuon sulattamaan :D Meillä tosin ei ole saunaa, joten kaippa sitten ihan kuuma suihkukin riittää. Taidan säilyttää buffyä jatkossa omassa kosmetiikkakaapissa.

Tänään tuli tilaus perille :) Tässä hieman ensivaikutelmia tuoksuista (en ehtinyt vielä kokeilemaan tuotteita)

Night for toes-pakkaus
Running to the embassy: Pakkauksessa oli kaksi pientä samplepalaa (noin 5cmx5cmx1,5cm/pala). Nämä tuoksuvat ihan Jenkki spearmint-purkalle, tykkään!
Foot ballistics: Eli jaloille tarkoitettu kylpypommi (2kpl). Ihanan näköiset, mutta tuoksu ei oikein vaikuttanut. Tulee mieleen vanha sauna :D Pitänee katsoa jos veteen liuettuaan tuoksuisi paremmalta.
Volcano foot mask: Harmaata, savimaista tököttiä, joka myös tuoksuu savelle, en oikein pidä.
Fair trade foot lotion: Näitäkin oli kaksi kappaletta. Ihanan väristä ja tuoksuista voidetta! Tuoksuu piparmintulle.
Pied de pepper: Tuoksuu mielestäni ihan kokikselle (mausteisemmalle tosin), näitä oli myös kaksi kappaletta.
Lemony flutter: Tämä on tuoksunsa puolesta mun lemppari näistä jalkatuotteista. Ihanan sitruunainen! Koostumuskin vaikuttaa erinomaiselta, vaaleankeltaista, kiinteää voidetta :) Tämä varmasti kestää käytössä kauan, vaikka samplekoko onkin.

Vartalovoit
Aqua mirablis: En oikein osaa sanoa miltä tämä tuoksuu, mutta pidän kuitenkin tuoksusta kovasti!
Buffy: Aikaisemmin olenkin jo kirjoittanut kokemuksiani.

Voi olla että tänään kokeilen noita jalkatuotteita, kirjoittelen sitten kokemuksia paremmin :)

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #501 : 16.06.09 - klo:15:37 »
Minäkin sain tänään tilaukseni. Rock Star, Honey I washed the kids ja The olive branch. En tiedä, mutta minusta tuo Rock Star tuoksuu aivan hirveälle. Liian kumimainen tuoksu. Toivottavasti tuoksuu iholla erilaiselta. Täytyy todella paljon nuuhkia, että saan hyvän tuoksun tulemaan esiin.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #502 : 16.06.09 - klo:15:47 »
^ Rock starin tuoksusta en minäkään pitänyt, vaikka moni sitä onkin kehunut. Eikä se mulla iholla tuoksunut yhtään paremmalta. Muutenkin nuo palasaippuat on käytössä minun makuun hankalia, joten jatkossa tulen hankkimaan vain nestemäisiä saippuoita.

(Sama pätee shampoisiin ja hoitoaineisiin. Harmi kun Jungle-pala on jäänyt lähes käyttämättä vaikka monta kuukautta se on jo suihkun hyllyllä ollut.)

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #503 : 16.06.09 - klo:18:57 »
^ Minulla taas toimivat nuo shampoopalat hyvini, mutta nuo saippuat ei kyllä vaan tunnu toimivan...  ::) Olen pistänyt niitä pienimmiksi paloiksi ja yrittänyt hieroa ihoa vasten, mutta vaahtoamisen sijaan ne murenevat ja valuvat veden mukana viemäriin.  :P

Babyface on kyllä ollut ärsyttävänkin riittoisaa, en ole varma onkohan se jo mahdollisesti pilaantunutkin, kun on viimevuoden joulukuussa kuitenkin ostettu. Ainakaan siinä ei ole tapahtunut mitään näkyviä muutoksia, eikä tuoksukaan ole muuttunut.

Lush on kyllä kiva ja mielenkiintoinen kauppa, mutta alkaa tökkimään joidenkin noiden tuotteiden tuoksut ja pahasti.  :-X
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #504 : 16.06.09 - klo:21:57 »
Noniin, nyt on jalat hoidettu uusilla tuotteilla, tässäpä kokemuksia:

Volcano foot mask: Tuoksu ei vaan iske muhun :( Tuntui kuitenkin syväpuhdistavan jalat tehokkaasti joten siitä plussaa.
Running to the embassy: Kuorivat "hippuset" olivat todella pieniä, enkä juuri huomannut kuorivaa vaikutusta (koska kyseessä on jaloille tarkoitettu tuote, odotin tämän kuorivan todella tehokkaasti). Lisäksi tämä sulaa todella nopeasti (paljon nopeammin kuin esimerkiksi Buffy), joten kannattaa leikata pienemmiksi paloiksi, ettei tuotetta kulu kerralla liikaa. Jalat tuntuivat kuitenkin pehmeiltä käytön jälkeen.
Pied de pepper: Tämä tosiaan lämmittää jalkoja mukavasti :) Näin flunssaisena varsinkin tuntuu todella ihanalta! Imeytyy aika hitaasti, mutta mikäs kiire tässä.

Fair trade foot lotionia ja foot ballisticseja en testannut vielä.

Kokeilin myös Aqua mirabilista säärille, ei ainakaan näin äkkiseltään vakuuttanut. Kuorii kyllä hyvin, mutta odotin vähän samantapaista lopputulosta kuin Buffyssä :( Sileä ja pehmeä iho tosin on!

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #505 : 18.06.09 - klo:11:15 »
TiGi oli ainakin kokeillut tuota sugar babe kuorintaa. Onko tuo sellainen pala että sitä voi käyttää useamman kerran? Kun olen parin kolmen viikon päästä menossa Luulajaan ja ajattelin siellä tietty Lushissa visiteerata  ;D Ja haluaisin ostaa joko tuon sugar baben tai uuden buffyn...
« Viimeksi muokattu: 18.06.09 - klo:11:32 kirjoittanut Mindie »
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #506 : 19.06.09 - klo:16:23 »
^ Jep, itselläni tuo on kestänyt nyt kolmisen kuorintakertaa ja varmaan vielä kerran saan noilla jämillä kuorittua koko kropan :)

Pitää kehua brittien lushin asiakaspalvelua. Kävin tänään katsomassa nettipankista saldoni ja huomasin että tämä viimeisin tilaus oli laskutettu kahteen kertaan. Laitoin sitten heti mailia asiakaspalveluun, tunnin sisällä tuli vastaus jossa pahoiteltiin kovasti tapahtunutta ja kerrottiin että rahat on nyt palautettu tililleni. Uskomattoman nopeaa ja ystävällistä toimintaa!

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #507 : 20.06.09 - klo:13:36 »
^ Hmmm.. Minulle sanoivat, että palauttavat rahat tuosta Love lettuce naamiosta, mutta rahoja ei ole vieläkään näkynyt. Tilasin muistaakseni 11.6.

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #508 : 20.06.09 - klo:17:21 »
^^
Lushin uk:n asiakaspalvelu on kyllä hyvää. Joskus Karma Komba oli viallinen niin nopeasti sai vastaukset ja tuotteen palautettua kivan paketin postissa. Paketissa oli peräti neljä tuotetta, joista yksi oli uusi Karma Komba.  :ts

Suomessakin palvelu on ollut ystävällistä.  :)
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #509 : 20.06.09 - klo:19:50 »
Sain pari viikkoa sitten ensikosketukseni LUSHiin asioimalla liikkeessä. Ostin Happy Hippy -suihkugeelin, joka on aivan ihanan tuoksuinen. Tykkään kovasti kaikista sitrustuoksuista ja tämä Happy Hippy on kyllä ehdottomasti yksi ihanimmista koskaan kokeilemistani suihkugeeleistä.

Palasaippuoita en raaskinut ostaa, sillä pidin yli kymmenen euron hintaa saippuapalasta aika älyttömänä. (Sittemmin kyllä kuulin, että halutessaan saippuoista saa ostaa pienemmänkin palasen.) Tänään olen flunssaisen päivän ajanvietteeksi lukenut netistä LUSHin tuotteista ja ilahtunut brittiläisestä nettikaupasta, jossa hintataso on paljon mielekkäämmällä tasolla. Laitoin juuri tilauksen vetämään. Minulle olisi tulossa yksi kiinteä shampoopala (koskaan en ole kokeillut kiinteää shampoota!), yksi suihkugeeli ja peräti yhdeksän palasaippuaa. Jos säilyvyysaika on vain vuosi, noiden saippuapalojen loppuunkäyttämisestä voi tulla suorastaan urakka. Onneksi pidän haasteista!  ;D
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0