Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 304178 kertaa)

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
Vs: Lush
« Vastaus #510 : 20.06.09 - klo:21:32 »
^ Minuakin vähän kirpaisi ne kalliit hinnat, mutta itselläni nuo shampoopalat ja saippuapalat kestävät kyllä todella kauan, vaikka käytänkin nykyään joka kerta kun käyn suihkussa, ja pesen noilla saippuoilla vielä kädetkin. Sinänsä se hinta ei siis tunnu niin pahalta, halvempia saippuoita olisin kuluttanut ainakin viisi sillä ajalla kun tämä saippuapala on vielä melkein uuden näköinen...  ::)
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #511 : 21.06.09 - klo:12:25 »
kiwi; Asiakaspalvelun tyttö varoittelikin mua että rahojen siirtymisessä tililleni saattaa kestää jonkin aikaa, tosin en tiedä sitten kuinka paljon aikaa vie tilisiirto ulkomailta. Varmaan kannattaa kysellä pian aspasta uudestaan, mikäli ei rahoja kuulu :)

tiiti2; Vau, mitä saippuoita tilasit? :D

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #512 : 21.06.09 - klo:14:50 »
^Hih, tämmöiset: Bohemian, Demon In The Dark, Honey I Washed The Kids, Ice Blue, Milky Bar, Rockstar, Sandstone, Sexy Peel ja Sea Vegetable. Tilasin sitrusfriikkinä kaikki sitrukseen vivahtavat saippuat ja lisäksi nuo kaikkein suosituimmat (Honey I Washed The Kids, Rockstar, Milky Bar) ihan vaan yleisten hehkutusten perusteella. :) Lisäksi tulossa on Yummy Yummy Yummy -suihkugeeli ja Jumping Juniper -shampoopala, jonka pitäisi olla valikoimasta sopivin nopeasti rasvoittuvalle päänahalleni. Kaikki yhteensä 40,77 puntaa eli noin 47 euroa. Sama tilaus olisi ollut Suomen nettikaupasta 59,90 euroa (samaa shampoopalaa ei Suomesta saanut, joten laskin vastaavan tuotteen hinnan).

Muoks. vv TiGi, eiköhän se onnistu.  ;)
« Viimeksi muokattu: 22.06.09 - klo:00:15 kirjoittanut tiiti2 »
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #513 : 21.06.09 - klo:15:37 »
Nyt on täälläkin kokeiltu LUSHin jalkasettiä. Lisäksi tilasin 13 (Unlucky for Dirt) -saippuapalan, C-vitamiinitabletti,  Baby Facen (toinen menossa!) ja Sugarbaben.

13: tuoksuu vahvasti omasta mielestäni oreganolle, ei ihan sellainen tuoksu kuin teksti antoi ymmärtää. Pala on kuitenkin tosi kiva ja tuoksuu paremmalta iholle levitettäessä.
Fair Trade Foot Lotion: aika lailla kuin TBS:n jalkavoide. Tykkään tuoksusta ja viilentää kyllä jalkoja kivasti. En kuitenkaan ehkä ostaisi uudelleen.
Pied de Pepper: tästä tykkäsin kovasti! Tuoksuu kivalta, ei kuitenkaan kovinkaan mausteiselta. Lämmittää ihanasti jalkoja, toimii loistavasti tällaisella, jolla on huono ääreisverenkierto.
Running to the embassy: ihanaihanaihana tuoksu! Kuorivat palat ovat kyllä todella hienoja, kovimmille kantapäille ei varmaankaan toimi. Pehmeäjalkaisille siis tämä. Sulaa todellakin aika helposti joten nopea hieronta jalkaan ja jatko käsillä niin pala ei hupene olemattomiin. Tosi kiva.
Sugarbabe: Tämän kanssa tein tosi tyhmästi ja se suli (kostutin veteen) mutta sain pallon pelastettua. Kuori ihon aivan upeasti, tykkään tästä enemmän kuin Buffystä, sillä jälki on jotenkin erilaista. <3

Tablettia, Volcanic Foot Maskia ja jalkaballistikkeja en ole vielä kokeillut, sillä ei ole tullut sopivaa tilaisuutta hemmotella jalkoja tai kasvojen ihoa.
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #514 : 21.06.09 - klo:19:30 »
^^ Viitsisitkö tiiti sitten paketin saavuttua kirjoitella kokemuksia noista sexy peel ja milky bar- saippuoista? :) Noita olen katsellut jo pidemmän aikaa, mutten ole saanut ostettua.

Edit: Kiitos tiiti :-*
« Viimeksi muokattu: 24.06.09 - klo:14:35 kirjoittanut TiGi »

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #515 : 25.06.09 - klo:16:27 »
Mun mielestä noiden shampoo- ja saippuapalojen riittoisuus riippuu siitä, kuinka tuoretta tavara on. Tilasin tänä talvena eka kertaa suoraan tavaraa Englannista ja sieltä tulleet palat olivat huomattavasti pehmeämpiä ja siten myös paljon nopeammin hupenevia kuin kovemmat kaverinsa. Ja tilasin ihan samoja paloja, joita olin aiemmin ostanut Suomesta/Ruotsista/Virosta. Sain kerran tuliaisena saippuapaloja Englannista Lushin myymälästä ja ne olivat yhtä kovia kuin muidenkin maiden myymälöiden tuotteet.

Tuo pehmeys tuntuu vaikuttavan ainakin shampoissa; mulla on kokemusta siitä vaaleiden hiusten shampoopalasta ja kookosshampoopalasta. Nuo hupenee pehmeinä jopa tosi nopeasti!

Tähän liittyen tuli mieleeni vuosikymmeniä vanha saippuansäästövinkki. :) Saippuapala kannattaa poistaa kääreestään ja antaa pelkän palan kovettua ilman vaikutuksesta vähintään kuukauden verran ennen käyttöönottoa.

Mun sunnuntaina britteihin tekemä LUSH-tilaus saapui tänään torstaina. Todella nopeaa toimintaa! Mukaan oli vielä liitetty yksi täysikokoinen kylpytuote kaupantekijäisenä. Illalla testailemaan!

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #516 : 25.06.09 - klo:16:53 »
^ Höh, miksen mä oo koskaan saanut kylkiäisiä, vaikka oonkin jo kolme kertaa tilannut :( Varmaan tosin tuotteiden määrä/loppusumma vaikuttaa, tai sitten on ihan sattumaa.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #517 : 25.06.09 - klo:19:46 »
Samoin, suurin tilaus on ollut noin 200 euroa ja mitään kaupanpäällisiä ei ole ollut (ja olen kyllä penkonut popparit huolella läpi). Suomen Lushista on tullut samplekokoinen saippua.

Sen sijaan Itävallasta tilatussa paketissa keväällä 07 oli kolme kylpypommia ja olikohan vielä metallirasiakin ilmaiseksi.

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #518 : 26.06.09 - klo:00:51 »
Minäkään en ole saanut Briteistä mitään lisälahjoja, vaikka olen tilannut tosi isoja paketteja. Suomen nettikaupasta ja Hesan putiikeista kyllä saa aina jotain kivaa, vaikka ei edes ostaisi satojen eurojen edestä.

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #519 : 30.06.09 - klo:22:39 »
Nyt olen jo kerennyt testailemaan puolet tilaamistani tuotteista. Tässä kokemuksia:
Yummy Yummy Yummy -suihkuvaahto(?) on mansikkainen muttei yhtään makean tuoksuinen suihkutuote. Kermaista höttöä, joten ainakin minunlaisen lutraajan käytössä kuluu nopeasti. Ei kovin pesevä, uskoisin sopivan hyvin kuivaihoiselle. Tuoksu oli mansikkaiseksi tuotteeksi mielestäni yllättävän mieto.
Honey I Washed the Kids -saippuassa on tosi mieto hunajainen tuoksu. Tämä on jotenkin sellainen lohtutuoksu, sopisi hyvin pakkaspäivään. Vahvasti pesevä tuote, kuten mielestäni kaikki muutkin saman brändin testaamani palasaippuat.
Milky Bar -saippua tuoksuu tämäkin vain miedosti. Tuoksu on "maitomainen saippua" ja tämäkin on selvä lohtutuoksu. Tämä on tarinan mukaan myydyin LUSHin saippua Suomessa. Ihan mukava tuote, mutta en ostaisi uudelleenkaan.
Sandstone-saippua on kokeilemistani ehkä ihanin! Tykkään pesevistä tuotteista, ja tässähän on samalla mukana kuorivia osia. Sitrusfriikkinä sitrustuoksut ovat yleensä lähimpänä sydäntäni, ja tässä saippuassa
Sexy Peel -saippua on toinen suosikkini! Tässäkin on aivan ihana sitrustuoksu. Sandstoneen verrattuna tämä on pirteämpi, kirpsakampi ja appelsiinisempi. Ihana aamusuihkuun sellaisena aamuna, kun herääminen on vaikeaa! Tätä ja Sandstonea voisin ostaa uudelleenkin.
Rock Star -saippua oli vähän liian lälly ja makea makuuni. Ihanan pinkki, tuoksu on luvattu vähän keinotekoinen vadelma. Parempi nimi olisi tälle mielestäni Pop Star; kyllä tämä tuote on ennemminkin Pop eikä yhtään Rock.  :D
Melting Marshmallow Moment Bath Melt tuli mulle kylkiäisenä. En ole koskaan ihastunut erityisiin kylpytuotteisiin, enkä siksi tilaisi tätä "omalla rahalla". Nuorempana TBS:n rantautuessa maahan tuli kokeiltua kaikki mahdolliset kylpysuolat, -kuulat jne, mutta edelleen mielestäni paras kylpy on amme täynnä pelkkää kuumaa vettä! Bath Meltin tuoksu oli makea vaahtokaramelli. Ehkä tästä jäi hieman pehmoisampi iho! Jos tykkää tällaisista tuotteista ja makeista tuoksuista, tämä on varmasti hyvä ostos.

Taidan olla enemmän suihkugeelien kuin palasaippuoiden ystävä, mutta ehkä mieli vielä muuttuu näitä käytellessä. Suihkugeelit ovat vain niin helppoja: ei tarvitse kuivatella vaahdottamalla vaahdottaa eikä kuivatella saippuapalaa kuivassa paikassa. *mukavuudenhaluinen*  O:)

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #520 : 01.07.09 - klo:12:28 »
^ Mä taidan tilata seuraavalla kerralla tuon Sexy peelin, kaipaan jotain piristävää näihin kuumiin kesäpäiviin :D

Ajattelin tilata myös Sultana of soapin, Mirandan ja 17 Cherry lanen (?), eli jos joku on näitä kokeillut, niin kuulisin mielelläni kokemuksia :)

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #521 : 01.07.09 - klo:12:48 »
^ Mulla on joskus ollut tuo 17 Cherry Tree Lane. Siinä on kaunis kirsikankukkainen tuoksu (ei siis kirsikka!), Lushin tuotteeksi jopa  yllättävän hienostunut tuoksu.  :) Eli ei ole mikään sinänsä poikkeuksellisen erikoinen tai outo, vaan sellainen, josta kaikki voi pitää. Toisin sanoen jonkun makuun tuoksu voi olla liian pliisu tai jopa mummomainen.

Miranda mulla on myös, mutta en ole vielä käyttänyt sitä. Siinäkin tuntuu olevan aika hento tuoksu ja itse en ainakaan erota siitä mitään tiettyjä vivahteita, vaan se on sellainen yleiskukkaishedelmäinen. Tykkäsin enemmän tuosta 17 Cherry Tree Lanesta.

Nyt mulla on käytössä I Should Coco, joka on aivan mahtava kookoksinen kesähelteiden piristyspommi. Sopii erinomaisesti vartalonkuorintaan, koska sen verran tuhdisti siinä on kookoshiutaletta. Ihan pelkästään saippuana jopa vähän hankala käyttää.

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #522 : 01.07.09 - klo:13:13 »
^ Kiitos paljon! :) Luulin tosiaan itse tuon Cherry-saippuan olevan kirsikkainen, mutta nyt pitää harkita tuon ostamista. Pitänee pyytää tilauksen yhteydessä tuosta pieni näytepalanen ja katsoa sitten ostanko täysikokoisena. Miranda kuulostaa omaan korvaani houkuttelevammalta.

Edit; Kiitos Syaani :)
« Viimeksi muokattu: 01.07.09 - klo:22:07 kirjoittanut TiGi »

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #523 : 01.07.09 - klo:21:47 »
Ajattelin tilata myös Sultana of soapin, Mirandan ja 17 Cherry lanen (?), eli jos joku on näitä kokeillut, niin kuulisin mielelläni kokemuksia :)

Mä olen tykännyt Sultana of Soapista. Se on sopivan hellävarainen mutta puhdistaa kuitenkin kunnolla. Tuoksu on ihana, ei niin esanssinen kuin monissa muissa Lushin saippuoissa. Irtoilevat marjanpalat välillä lohkovat saippuasta turhan isoja klönttejä, joita on hankala käyttää, mutta ei viitsisi heittää poiskaan.
1a F ii

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #524 : 02.07.09 - klo:07:56 »
Olen Lushilta ekaa tilausta tekemässä, ja siksi kysynkin: missä säilytätte putsaripalojanne? En löytänyt brittisivuilta mitään säilytysrasioita - olenko ihan puusilmä? :D Harmi ettei tuorenaamioita enää toimiteta postilla. Toimittaako ne kuitenkin putsarit-sivulla olevia Mask Of Magnamintyä tai Ultrablandia, jotka ainakin purkiltaan muistuttaa naamioita? :)
So it goes.