Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 288496 kertaa)

Poissa Sarita

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Lush
« Vastaus #525 : 02.07.09 - klo:10:49 »
Tuon Mask of Magnamintyn olen tilannut Britannian Lush-sivuilta ja toimittavat kyllä siis sitä.

Tällaisen purkin löysin, mahtaako putsaripala mahtua siihen ?

https://www.lush.co.uk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=467&category_id=487&option=com_virtuemart&Itemid=80

ps. Tilaa myös Rockstar-saippua, se on niiiin ihana :)

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #526 : 02.07.09 - klo:11:21 »
^^ Minä olen säilyttänyt ainakin shampoopaloja ja babyface-putsaria niissä keltaisissa vaseliinipurkeissa, hyvin on pelannut tähän asti.  :) Tosin ne isommat putsarit tuskin sinne mahtuvat. Saippuapaloja säilytän mm. tyhjissä voirasioissa.  ;D
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa noa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #527 : 02.07.09 - klo:23:09 »
Tällaisen purkin löysin, mahtaako putsaripala mahtua siihen ?
https://www.lush.co.uk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=467&category_id=487&option=com_virtuemart&Itemid=80

Mahtuu hyvin! Mukavan tiivis myös, egyptinmatkalla baby face suli tuohon purkkiin eikä valunut maailmalle ja kiinteytyessään takaisin sain lush-logollisen putsauspalan :D

Muistakaa kaikki antaa niiden pysyä kuivina, nimim. homehtunut SJG lushin kasvonaamiopurkissa :/

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #528 : 03.07.09 - klo:02:18 »
Okei, taidan siis tilata mukaan tuon purkin. Ja jos isompi putsariklöntti (Aqua Marinan ajattelin tilata) ei mahdukaan, niin leikkaa vaan pienemmän palasen purkkiin käyttöä varten. :)
Ja pitää laittaa korvan taakse tuo Rockstar-saippua ;)
So it goes.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #529 : 03.07.09 - klo:13:04 »
Olen säilyttänyt paloja tavallisissa pakastusrasioissa, toimii hyvin kunhan muistaa antaa kuivua kunnolla eikä sulje kantta heti käytön jälkeen.

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #530 : 03.07.09 - klo:13:07 »
Huomasin ihan vasta, että Lushin kasvovoidepurkit (esim. Paradise Regained) ovat just sopivia säilytysrasioita niille peruskoon shampoopaloille. Olen säilytellyt niitä Lushin omissa purkeissa, saippuakoteloissa, saippuaritilöiden päällä ja lautasilla.

Haaveilen sellaisesta koko seinän hyllyköstä, jossa ziljoona Lushin tuotetta lepäilee kuivumassa ja jonka edessä seisoskelen päivittäin miettimässä, että mitähän kylpy- tai shampoo (tms) tuotetta tänään ottaisin käyttööni  :)

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #531 : 03.07.09 - klo:13:34 »
^Tuollainen hyllykkö täynnä Lushin tuotteita olisi kyllä ihana ;D Ehkä sitten joskus, jos sattuisin voittamaan lotossa..

Mä en muuten ole vieläkään saanut takaisin rahoja tuosta kahteen kertaan veloitetusta tilauksesta. Siitä on nyt tasan kaksi viikkoa kun laittoivat rahat tulemaan, mutta voiko tilisiirrossa oikeasti mennä noin kauaa? Laitoin jo mailia uudestaan asiakaspalveluun. Voisin toki ottaa nuo rahat myös lahjakorttina Lushin nettikauppaan ( ;) )

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #532 : 05.07.09 - klo:08:46 »
Noniin, tilaus tehty! :) Aluksi piti tilata vain pari tuotetta, mutta joopajoo...
Tilaukseen sisältyy: Aqua Marina, Mask of Magnaminty, Whoosh Temple Balm sekä saippuat I Should Coco (x2), Demon In The Dark ja The Godmother. I Should Cocoa ajattelin ihan suihkusaippuaksi, Demonia ja Godmotheria vessoihin käsisaippuoiksi. Rockstar olisi varmasti ollut myös kiva, mutta jos se kerran on hieman teollinen vadelmainen tuoksu niin mies ei ehkä käsisaippuana siitä tykkäisi.

Säilyykö nuo saippuat hyvin käsisaippuoina ihan saippua-alustan päällä? Pelottaa, että onnistun sulattamaan ne, kun ilmeisesti joillekin on niin käynyt! I Should Cocoa eksyi itse asiassa vahingossa kaksi ostoskoriin ja huomasin sen liian myöhään, pitää varmaan lahjoittaa toinen jollekin kaverille jos itse en saa kulumaan. :)
So it goes.

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #533 : 05.07.09 - klo:11:24 »
^ Kyllä mulla ainakin on noin säilynyt hyvin :) Teen siis aina niin, että leikkaan saippuan kahteen tai kolmeen osaan ja vain yksi palanen on kerrallaan käytössä. Käyttösaippuaa säilytän ihan tavallisen saippua-alustan päällä (kannattaa vaan olla tarkkana, ettei saippua jää lillumaan alustaan mahdollisesti kertyvään veteen) ja noita palasia pakastusrasioissa.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #534 : 05.07.09 - klo:14:01 »
Minun mielestäni taas 100g saippuat ovat aika pieniä ja siksi mielummin ostan saippuat kaupasta suurempina paloina. Hyvin säilyvät käyttökelpoisina pitkään, jotkut, kuten Porridge kuivui jopa mielestäni liikaa ja käyttääkseni sen loppuun lisäilin rasiaan vettä. Itselläni on käytössä Anttilasta hankittuja muovisia saippuarasioita. Englannista tilatessa saippuat tulevat niissä hajoavissa muovinoloisissa pusseissa, joten kannattaa pakata kotona ne oikeaan muoviin jos ei ota saippuaa heti käyttöön.

Minun Lushit asuvat kahdessa hatturasiassa sekä saunassa. Hatturasioissa säilytän suuria saippuakimpaleita, esim sitä vanhaa (ja mielestäni paljon parempaa) palmuöljyllistä reseptiä minulla on jäljellä 17 Cherry Tree Lanea 500g sekä Snowcakea 300g. Niiden lisäksi hatturasioissa ovat mm kylpypallot ja -vaahdot. Kylpyammetta kun en omista, niin niitä tulee kaivettua esiin vain jalkakylpyjä varten tai jos olen lähdössä matkalle kylpyammeelliseen hotelliin. Saunaa lämmittelen tosi harvoin, joten Lushit saavat olla ihan rivissä lauteilla ja yleensä jo hetken aikaa ennen suihkua mietin mitä käyttäisin, sillä muutoin valinta voi olla liian vaikeaa  :D. Saippuat ovat muutoin noissa Anttilan muovirasioissa niin, että rasiat ovat auki ja yksi saippua rasian pohjassa ja toinen kannessa. En mitenkään pysyisi käyttämään vain yhtä saippuaa kerrallaan...

Varasin eilen matkan Tallinnaan ja kun tutkailin Tallinnan Lushin nettisivuja niin huomasin, että heillä saa myös ilmaisen tuorekasvonaamion vaihdossa kun vie 5 tyhjää mustaa purkkia, mutta toisin kuin täällä, he ottavat vastaan kaikki mustat purkit.  Helsingin liikkeestä sain reilun testerin Catastrophe Cosmeticiä ja tykkäsin siitä paljon, teki ihon ihanan sileäksi, mutta uusi naamio Oatifix kiinnostaa myös. Saas nähdä kumman valitsen  :D.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #535 : 05.07.09 - klo:15:31 »
Eikö Suomen Lush ota vastaan mustia purkkeja? Höh! Olen keräillyt niitä ja pian olisi viisi kasassa mutta kaikki ovat eri kokoisia.

Voin Anita suositella Catastrophe Cosmeticia, se toimi mullakin ihan älyttömän hyvin ja hävitti mustapäitä. Ja mustikkainen haju on ihana. Kertoilethan mielipiteesi Oatifixistä jos päädyt siihen :)

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #536 : 05.07.09 - klo:18:33 »
Multakin aivan ehdottomat suositukset Catastrophe Cosmeticille! Sivulla 34 olin kirjoittanut siitä enemmänkin. Tämä on osoittautunut niin loistavaksi kesänaamioksi, että saan jopa käytettyä tätä ihan säännöllisesti. Muuten tuppaan olemaan vähän laiska...

Tallinnassa on tosiaan ollut pitkään se käytäntö, että kaikki mustat purkit kelpaavat. En tosin ole koskaan sinne tyhjiä purkkeja roudannut, mutta joskus kun ostin ison satsin purkkeja, he muistuttivat, että kannattaisi tuoda ne myös takaisin!

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #537 : 05.07.09 - klo:21:37 »
Perun aikasemmin kirjottamani kommentin volcano foot maskista (kirjoittelinkin tästä kommenttia tuohon loppuun kuluttamasi kosmetiikkatuotteet-topikkiin) :) Kokeilin naamiota toisen kerran pidemmällä vaikutusajalla ja toimi huomattavasti paremmin kuin tuo eka kokeilu! Jalat viileni ihan uskomattoman paljon ja poishuuhdeltaessa toimi hyvänä kuorijana. Tuo mun purnukkahan oli siis testeri, 75g ja siitä riitti kolmeen jalkanaamioon. Ostan kyllä uudestaan, hintakaan ei ole paha (6.80£ ja purnukka on 250g).

Mä tässä suunnittelen kovasti jo uutta tilausta Lushille, ostoslista alkaa olla jo liian pitkä ;D Hassua miten voikin hurahtaa joihinkin tuotteisiin näin pahasti!

Poissa Sipriina

• Haiven
  • *
« Vastaus #538 : 06.07.09 - klo:09:26 »
Tuosta saippuoitten ja shamppoitten säilytyksestä. Mä olen ostanut Tokmannilta (se halpakauppa) saippuansäästäjiä ja säilytän kaikki tuotteet niissä, ei lillu koskaan vedessä. Ne on niinku pieniä piikkimattoja ja hintaa on muistaakseni 50 senttiä ketale.

Kun lähden reissuun otan pari niitä mukaan ja sit tietysti rasioita matkaa varten.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #539 : 06.07.09 - klo:12:03 »
Rock Star - Kauhea tuoksu mun makuun! Lisäksi tuntui kuivattavan ihoa. Eteenpäin.

Honey I washed the kids - Hyvä tuoksu(makea,muffinssi,hunaja), mutta kuivattaa, joten en voi käyttää. Eteenpäin.

The Olive branch - Hyvä tuoksu(appelssiini,kalja, "miesmäinen"), eikä tunnu kuivattavan.

« Viimeksi muokattu: 06.07.09 - klo:12:11 kirjoittanut kiwi »