Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 309265 kertaa)

Poissa noa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Lush
« Vastaus #540 : 08.07.09 - klo:10:25 »
Eikö Suomen Lush ota vastaan mustia purkkeja? Höh! Olen keräillyt niitä ja pian olisi viisi kasassa mutta kaikki ovat eri kokoisia.

Ottaa ne kaikki, mutta vaan kasvonaamiopurkeista saa uuden kasvonaamion  :( Tietysti jos on kasvorasvapurkkeja yms. samankokoisia purkkeja voi vähän huijata ja irrottaa niitä tarrat.

Pakko mennä hamstraamaan Mud Flatsia ennenkuin se katoaa kokonaan! Lisäksi Haagenbatheja olisi kiva ostaa vielä muutama, niitäkin oli enää pari jäljellä helsingin liikkeessä.

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #541 : 09.07.09 - klo:12:34 »
Nyt olen minäkin päässyt käymään Lushissa ihan oikeasti  ;D Olin yhden yön reissussa Luleåssa ja siellä oli tietty pakko päästä käymään Lushin liikkeessä. Olin jopa hiukan yllättynyt liikkeen pienestä koosta vaikka täällä onkin sanottu että liikkeet ovat pieniä. Liike tuoksui todella ihanalle, enkä olisi halunnut lähteä sieltä ollenkaan ;) Myyjät olivat todella ystävällisiä ja avuliaita ja löysin ihania tuotteita, joista osan olin kyllä suunnitellut ostavani muutenkin.
    Nämä ostin: Godiva-shampoopala, Aqua Marina-putsari, Miranda-saippua (palkaksi naapurille kanin hoidosta), Squeaky Green-shampoopala (äidille), Tea Tree-kasvovesi, Ocean salt-kuorinta, Catastrophe Cosmetic-naamio ja Mask of Magnaminty-naamio. Lisäksi sain ilmaisen purkin shampoopalalle. Yhteensä noille tuli hintaa 636 kruunua, mutta tuo naamio oli ilmainen, kun löysin yhdestä lehdestä "ota kolme maksa kaksi"-tyyppisen kupongin. Kaikkia muita tuotteita olen testannut paitsi tuota Mask of Magnamintya. Täälläkin hiukan parjatut tuoksut eli Godivan ja Aqua Marinan tuoksut olivat mielestäni tuodella ihanat. Godivan ostinkin lähinnä tuoksun takia, ja vieläkin täytyy käydä välillä nuuhkimassa sitä kun se tuoksu on niin taivaallinen  <3 Aqua Marinakaan ei tuoksu yhtään pahalle, vaikka oletin jotain aivan järkyttävää tuoksua kertomusten perusteella. Kaikkiin kokeilemiini tuotteisiin olen todella tyytyväinen, mutta pitää vielä katsoa että millainen vaikutus näillä on ihon kuntoon ja hiuksiin  :)
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #542 : 10.07.09 - klo:12:19 »
Muutama Lush-kokemus lisää:
Yummy Yummy Yummyn sain jo käytettyä loppuun. Koostumus oli tosiaan lirua ja tämä kului tosi nopsaan loppuun. Tätä joutui lutraamaan myös siitä syystä, että pesuteho oli huono mun rasvoittuvalle iholleni. Tuote sopisi parhaiten kuivaihoiselle, jonka ihoa pesuaineet kuivattavat.

Dreamwashista sain ilmaisen näytteen. Tuote pesee hyvin ja jättää jännän pehmeän tuntuisen ihon. Dreamwash tuoksuu jollekin vaikeasti kuvattavalle yrttiseokselle, jossa on vähän makeutta mukana. Tuoksu on kyllä rentouttava, mutta muuten tämä oli mielestäni tosi perustuote.

T'eo-deodorantista sain myös ilmaisen näytteen. Sitrusfriikin nenään tässä on aivan ihana tuoksu! Alumiinittomaksi deodorantiksi tämä on myös varsin tehokas. Ideana on hieroa kuivaa deodoranttia kuiviin kainaloihin. Käytettäni tätä noin kymmenisen kertaa, on deodoranttikivi kuitenkin muuttunut pinnalta kosteammaksi ja tuotetta on nyt vaikeampi levittää. Tykkään tästä kovasti, mutta aion pitäytyä edelleen antiperspiranteissa ihan vain siksi, etten halua lisätä deodoranttia kesken päivän.

You Snap the Whip on myös tuote, josta tykkään kovasti. Hohkakivihippuset kuorivat minun makuuni aika miedosti. Jännän musta tahna huuhtoutuu vastoin ennakko-odotuksiani helposti iholta ja lopputuloksena on todella pehmeä iho, joka ei kaipaa kosteusvoidetta. Tuoksun pitäisi olla kuvauksen mukaan mustaherukkainen. Minä en olisi tuoksua mustaherukaksi tunnistanut, mutta kyseessä on kuitenkin mukavan lämmin tuoksu.

The Soft Touch on miedosti makea ja vaniljainen. Tykkään tuoksusta kovasti, vaikka yleensä vaniljaiset tuoksut tuntuvat nenääni aivan liian äiteliltä. Tätä on kiva hieroa yöksi käsiin ja kyynärpäihin. Kosteutusteho ei ole mitään huippuluokkaa, vaikka levittäessä tuote tuntuukin tosi tehokkaalta.

Näitä kaikkia on ollut kiva kokeilla ja käyttää, mutta en taitaisi ostaa mitään näistä uudelleen. Välillä tekee mieli yksinkertaisesti ostaa jotain uutta kivaa. Silloin on kivempi ostaa jotain Lushin tuotetta, jonka tietää käyttävänsä loppuun saakka, kuin parin kokeilun jälkeen hyllyyn jäävä uusi kynsilakka- tai huulipunasävy.
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #543 : 10.07.09 - klo:13:09 »
The Olive branch -suihkugeeli; sietämätön vanhan auton ja autotallin haisu. Niitä harvoja Lushin tuotteita, joita en vaan voi käyttää. Joku täällä kuvasi sanalla "kalja", juu sekin tulee mieleen enkä erityisemmin pidä kaljanhajustakaan. Moni miehekäs tuoksu kyllä miellyttää, mutta tämä meni yleispesuaineeksi (tosin ammetta pestessä tällä piti samalla olla hengittämättä...).

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #544 : 10.07.09 - klo:14:54 »
Dreamwashista sain ilmaisen näytteen. Tuote pesee hyvin ja jättää jännän pehmeän tuntuisen ihon. Dreamwash tuoksuu jollekin vaikeasti kuvattavalle yrttiseokselle, jossa on vähän makeutta mukana. Tuoksu on kyllä rentouttava, mutta muuten tämä oli mielestäni tosi perustuote.

You Snap the Whip on myös tuote, josta tykkään kovasti. Hohkakivihippuset kuorivat minun makuuni aika miedosti. Jännän musta tahna huuhtoutuu vastoin ennakko-odotuksiani helposti iholta ja lopputuloksena on todella pehmeä iho, joka ei kaipaa kosteusvoidetta. Tuoksun pitäisi olla kuvauksen mukaan mustaherukkainen. Minä en olisi tuoksua mustaherukaksi tunnistanut, mutta kyseessä on kuitenkin mukavan lämmin tuoksu.

Se imelän yrttinen tuoksu on mun käsittääkseni kalamiinin ominaistuoksu ja sitähän Dreamwashissa on runsaasti (omistan myös toisen firman kalamiinisaippuan ja tuoksu on sama). Mulla on tämä tuote myös ja vaikka sitä on vaikea mieltää pesuaineeksi, niin jättää kivan tunteen iholle.

Tuosta hiiliklöntistä en taas tykännyt yhtään, kului loppuun älyttömän nopeasti ja sottasi mustan värinsä takia. Tuoksu oli kyllä hyvä.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #545 : 10.07.09 - klo:17:23 »
Tilailin ensimmäistä kertaa UK:n Lushilta ja sain heti yhden väärän tuotteen. :-\ Tilasin Aqua marinan ja paketista löytyi Angels on bare skin. Täytyy lähettää sähköpostia, mutta en kyllä jaksa alkaa lähettämään takaisin, kai tuokin putsari kelpaa. Mikä käytäntö Lushilla on yleensä ollut väärien tuotteiden kanssa?

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #546 : 10.07.09 - klo:17:37 »
^Olen saanut oikean tuotteen tilalle eikä väärää ole tarvinnut lähettää takaisin.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #547 : 12.07.09 - klo:14:01 »
Mä taidan pitää nyt hetken taukoa Rockstarista, tiedän että hetken päästä alkaa tuoksu kyllästyttämään (mulla on siis nyt toinen pala menossa, loppuu kohta). Tykkään kuitenkin tuosta tuoksusta, joten pitää pelata varman päälle :)

Olen nyt käyttänyt noin kolmisen kuukautta suihkussa Lushin saippuoita ja olen kyllä huomannut eron ihon kunnossa. Pysyy paljon sileämpänä ja pehmeämpänä, toisin kuin markettituotteita käytettäessä.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #548 : 12.07.09 - klo:20:00 »
Noniin, kokemuksia ensimmäisistä Lusheistani :)

Demon In The Dark-saippua: Tuoksusta erottaa selkeästi omenan ja mintun. Olen käyttänyt tätä käsisaippuana. Tuntuu olevan erittäin riittoisa, sillä palakin on aika kova. Tästä lähtee satunnaisesti irti pieniä mustia höytyviä ihoon, mutta lähtevät kyllä vedellä huuhdellessa kun hieman hieroo käsiä yhteen.

The Godmother-saippua: Erittäin voimakas karkkinen tuoksu. On käsisaippuana pikkuvessassa, ja koko vessa tuoksuukin nyt Godmotherille.. :P Melko pehmeä palanen, sillä reunat ovat jo hieman pyöristyneet vaikka olemme käyttäneet tätä vasta viikonlopun. Jättää kädet ihanan pehmeiksi, eikä tuoksukaan jää liiaksi haamuilemaan.

I Should Coco-saippua: Olen käyttänyt suihkusaippuana. Paljon miedomman tuoksuinen kuin Demon tai Godtmoher, vaikka tässäkin selkeästi on tuoksua. En vaan millään keksi miltä tämä tuoksuu - ei se nyt erityisen kookosmainenkaan ole..? Tai sitten vain olen tottunut tosi teollisiin kookostuoksuihin. Vaaleanpunaiset hippuset on kivoja, ja pala itsessään näyttää ihan kakkupalalta :) Erityisempää kuorivaa vaikutusta en ole havainnut, vaikka selkeästi onkin kuorivampi kuin esim. pehmeä Godmother tai tasainen Demon.

Aqua Marina: Näyttää purkissaan paljon epäilyttävämmältä mitä nettisivujen kuva antaa olettaa ;D Pehmeää vaahtoista koostumusta on helppo annostella, käytän pientä teelusikkaa ottamaan sopivan palan purkista (sormilla ottaessa pitkien kynsien alle jäisi Aqua Marina-töhnää :P). Parasta tekniikkaa käyttää tätä en ole vielä löytänyt, olen koittanut hieroa vaahtopalasta suoraan kostutetulle iholle, sekoittaa palaa veteen kämmenselällä kuin myös kämmenessä jne. Veden kanssa tästä tulee nimittäin sellaista jankkia, eikä palanen meinaa kovin helposti liueta. Ehkä jollain hammastikulla sekoittamalla..?
Pari ensimmäistä käyttökertaa Aqua Marina hieman kirvelti ihoa, mutta ei mitenkään pahasti. Iho jää tästä pehmeäksi ja selkeästi puhtaan näköiseksi, jokseenkin huuhdellessa putsaria kasvoilta pois iho tuntuu hieman öljyiseltä.

Mask of Magnaminty: Fresh!! Todella kipakka piparminttu-tuoksu, hammastahnamainen. Iho jäi pehmeäksi ja tasaisemman väriseksi. Tykkään kovasti, aion tilata ehdottomasti tuon 315g purkin kunhan tämä 125g loppuu. Niihin päiviin, kun iho tuntuu todella samealta ja olo nuutuneelta.

Whoosh Temple Balm: Purkin avatessa nenään lehahtaa voimakas sitrustuoksu. Olen käyttänyt tätä ranteen sisäpintaan, jossa tuoksuu mukavan vienosti pirtsakkana tuoksuna. Sopii hyvin käytettäväksi silloin, kun ei voi käyttää kovin voimakkaita tuoksuja - tai sitten vaan piristämään omaa oloa. Sitrusfanien must-tuote :ts
So it goes.

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #549 : 12.07.09 - klo:21:45 »
Tähän taisi tulla himo!  ;D En ole vielä ihan kaikkia nykyisiäkään ostoksiani ehtinyt testaamaan, mutta silti piti tehdä uusi tilaus... Britti-Lushista on tulossa Sultana of Soap, After 8:30, Pineapple Grunt, Red Rooster Soap, Honey Waffle Soap, Lemslip, The Godmother ja 13 Soap. Monta muuta tuotetta jäi vielä himotuslistalle! Ja ilmeisesti Lushilta tulee lokakuussa uudet joulutuotteet ja sitten tammikuussa myydään poistuvia tuotteita alehinnoilla. Tuntuu siltä, että tämä firma on löytänyt menestyksekkään lähestymistavan lompakkooni!  ;) *vietävissä kuin pässi narussa*

Voiko saippuapalojen kääreet muuten lajitella kartonginkeräykseen? (Energiajae olisi ainakin oikea vastaus, mutta sitä ei meillä päin kerätä.)

Näitä olen testaillut:
Sea Vegetable -saippua on oiva lisä saippuakokoelmaan. Ihana merellinen ja tosi raikas tuoksu. Tästä tulee vahvana mielleyhtymänä mieleen kesäinen ranta lämpimänä päivänä. Melkein kyllä huuto pääsi, kun saippuasta irtosi "mato", joka kyllä sekuntia myöhemmin osoittautui kuorivaksi merileväpalaksi....

You've Been Mangoed on tosi makean mangon tuoksuinen, mutta mun mielestäni tosi ihana eikä yhtään ällömakea kuten Melting Marshmallow Moment. Käytin tätä vastoin ohjeistusta suihkugeelin korvaajana, ja tällä tuli tosi ihanan pehmeä ja kosteutettu iho. Vaikutti myös melko riittoisalta palan pieneen kokoon nähden. Tykkään kovasti!
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #550 : 12.07.09 - klo:22:22 »
Sea Vegetable -saippua on oiva lisä saippuakokoelmaan. Ihana merellinen ja tosi raikas tuoksu. Tästä tulee vahvana mielleyhtymänä mieleen kesäinen ranta lämpimänä päivänä. Melkein kyllä huuto pääsi, kun saippuasta irtosi "mato", joka kyllä sekuntia myöhemmin osoittautui kuorivaksi merileväpalaksi....

Lisähuutoja irtoaa, jos kokeilet joskus Big Blue -kylpypommia  :D Se on täynnä "merilevämatoja". Lushin kylpypommit kannattaa työntää sukan sisälle ja solmu päähän,  niin ei tarvitse pestä ammetta kylvyn jälkeen. Osassa kun on paljon kaikenlaista irtoroinaa (paperisilppua, hopeanvärisiä kelloja ja joulupukki, kimalletta, merilevää..) mukana.

Sea Vegetable on yksi mun suosikkisaippua Lushilta. Sen tuoksu on niin ihanan merellinen ja väri myös.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #551 : 12.07.09 - klo:22:32 »
Lushin kylpypommit kannattaa työntää sukan sisälle ja solmu päähän,  niin ei tarvitse pestä ammetta kylvyn jälkeen. Osassa kun on paljon kaikenlaista irtoroinaa (paperisilppua, hopeanvärisiä kelloja ja joulupukki, kimalletta, merilevää..) mukana.

Tiedän kyllä kylpypommien idean, mutta ajatukselle tuosta joulupukista kyllä repesin silti ;D On nämä Lushit kyllä niin kaukana normi-kylpyvaahdoista sun muista; koskaan tiedä mitä sieltä tulee ;D

Itse käytän kylpypommeja tällä hetkellä lähinnä kylpyhuoneen koristuksena ja raikastimena. White Wedding on tuohon tarkoitukseen aivan ihana. Nätti valkoinen pallo limenvärisin ja vaaleanpunaisin koristesilpuin, tuoksu sellainen puhdas saippuainen, ei liian makea tai voimakas.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #552 : 12.07.09 - klo:23:25 »
Mun on pitänytkin kysyä teiltä, jotka ootte käyttäneet noita kylpypommeja että pystyykö niitä leikkaamaan pienempiin osiin vai onko se liian kovaa "ainetta"? Mulla ei ole kylpyammetta, mutta haluaisin kokeilla noita jalkakylpyihin :)

Mäkin repesin tuolle joulupukille :D

Edit: tiiti, viitsisitkö olla ihana ja kertoa sitten millaiselta tuo after 8:30-hierontapala vaikuttaa?
« Viimeksi muokattu: 12.07.09 - klo:23:28 kirjoittanut TiGi »

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #553 : 12.07.09 - klo:23:32 »
Kyllä niitä saa veitselläkin palasiksi, mutta se on liian työlästä minulle. Laitan siis pommin pieneen muvipussiin, pussi hyvin solmuun ja tipautan lattialle  :ts.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #554 : 12.07.09 - klo:23:57 »
^ Kiitos :-*

Laskeskelin huvikseni kuinka monta jalkakylpyä yhdellä pommilla saisi (jos olisi tarvittavat välineet saada aikaan niin pieniä paloja). Normi kylpyamme taitaa olla vetoisuudeltaan noin 800 litraa ja jalkakylpyvati noin 10 litraa. Tuloksena olisi siis 80 jalkakylpyä ;D Nojoo, ostan kokeiluun yhden kylpypallon ja katsoo sitten kuinka moneen palaan sen pystyy pilkkomaan.

Edit: Kiitos sullekkin honeytestdriver :)
« Viimeksi muokattu: 13.07.09 - klo:00:47 kirjoittanut TiGi »