Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 303716 kertaa)

gunman

• Vieras
Vs: Lush
« Vastaus #585 : 22.07.09 - klo:12:50 »
^^ Tallinnan Lushissa maksaa 100g Honeyta 4.15€, Suomessa 5.20€ ja Brittien nettikaupassa 3.40€. Eli Tallinnasta kannattaa ostaa pari saippuaa tms., koska postikulut Briteistä maksaa jo niin paljon.
Vertasinpa tuossa vielä Chox Awayta, Tallinnassa 3.50€ ja täällä 5.45€, nice ::)

Poissa Aurelle

• HAIRahtanut
« Vastaus #586 : 22.07.09 - klo:13:50 »
Kiitos tiedosta, an0ya! Jos suurempaa määrää on tilaamassa, niin varmaan nettikauppa kannattaa silloin...

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #587 : 22.07.09 - klo:14:32 »
Mä laitoin tänään kiertoon kolme LUSH-saippuaa: Porridge, Pineapple Grunt ja Honey Waffle, koska kaikki kolme vaan haisivat mun nenään niin pahalle. Näistä oli niin suuret ennakko-odotukset: toffeinen Porridge sekä ihanaa trooppista ananaksen tuoksua ja hunajaa, namm! Käytännössä Porridge haisee ihan siedettävälle sitä käytettäessä mutta lavuaarin reunalla nököttäessään suorastaan vastenmieliselle. Honey Waffle taas haisee hunajalle ja jollekin pistävälle. Täytyy noudattaa tässä LUSHin omaa filosofiaa siitä, että kosmetiikan tulee hyväillä kaikkia aisteja. Vastenmieliselle tuoksuvia kosmetiikkatuotteita ei siten voi käyttää.  ;) Porridge oli kyllä ihanan kosteuttava saippua käsienpesuun ja tykkäsin kuorivista hippusista kovasti.

Sen sijaan tykästyin kovasti Red Rooster -saippuaan. Appelsiinia ja kanelia, tämä on todellakin nam! Tämä taitaa tosin joutua laatikkoon odottelemaan marraskuuta, sillä tämähän on ihan selvästi joulusaippua! Ja tykkään kauniin oranssista väristäkin. Tätä katsoessakin tulee hyvä mieli!

Strawberry Feels Forever on mansikantuoksuinen ja -muotoinen hierontapala. Kaikki nämä hierontapalat tuntuvat minusta tuoksua lukuunottamatta samalta. Olen käyttänyt tätä vartalovoiteena, mihin hierontapaloja ei varsinaisesti ole tarkoitettu. Öljy on tarkoitettu pysymään ihon pinnalla riittävän kauan, joten kroppavoiteeksi imeytyminen on hidasta. Lisäksi mun iholleni näistä paloista ei tule riittävän paljon kosteutta. Tykkään tämän tuoksusta ja tuotteesta muutenkin, mutta uutta en aio ostaa.

Each Peach - And Two's a Peach on taas aivan ihanan tuoksuinen hierontapala! Rakastan näitä sitrustuoksuja, ja tässä tuoksussa on mukana vähän makeuttakin (mangoa) tuomaan lisää ulottuvuutta tuoksuun. Tätä jalkahierontaan, hurr! *kehrää kissan tavoin*

Muoksis. Heitin T'eo-deodoranttikristallista saamani näytteen menemään. Tuotteessa oli aivan ihana sitrustuoksu ja alumiinittomaksi deodorantiksi tässä oli hyvin pitoakin. Käyttökertojen myötä deodoranttikiven pinta vain muuttui kovaksi, vaikka käytin tuotetta ohjeen mukaisesti aina kuiviin kainaloihin. Kova pinta taas raapi kainaloita, eikä tuotteesta irronnut enää pintakerrosta nätisti kainaloihin. Silloin deodoranttikivestä joutuu aina rapsuttamaan uuden pinnan esille ennen käyttöä, ja jännäämään sitä kuinka siististi rapsuttamalla irtoavat muruset saa metsästettyä kainaloihin. Mun mielestä elämä on aivan liian lyhyt tuollaiseen vaivannäköön!  :D
« Viimeksi muokattu: 22.07.09 - klo:14:56 kirjoittanut tiiti2 »
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #588 : 23.07.09 - klo:09:28 »

Jahas, tämän ketjun lukemisen jälkeen innostuin sitten Lushista. Aiemmin liikkkeissä oleva tuoksu on saanut aina hieman karttamaan, mutta täytyykin tilailla jatkossa webin kautta.  :)

Sweet Japanese Girl nyt ollut käytössä viikon, tykkään tosiaan käyttää kuorintana t-alueelle ja leukaan. Ei mitään ihmeitä ole vielä havaittavissa, mutta toimii kuitenkin. Katstoaan miten jatkossa vaikuttaa itsepintisiin mustapäihin. Lushin liikkeessäkin kummastelivat että miksi tämä lopetetaan, kun on myydyimpiä tuotteita, olivat kuulemma kyselleet, josko sitä voisi tehdä eriä Suomen myyntiin, kun webbikaupassakin menee..

Buffy samoin käytössä viikon, tykkään  <3 eikä vielä ainakaan mieletöntä kulumistahtia huomattavissa. Itse ainakin hyppään pois suihkusta kun hieron tämän iholle. Vähentää vähän tuota kulumista.

HoneyIwashedthekids kinteän tuoksun ostin myös, tykkään muutenkin kiinteistä tuoksuista, kun on helppo kuljetella mukana. Ihan ok tuoksu, mutta ei nyt aivan täydellinen, vaikka vaniljasta tykkäänkin. Pikkaisen saippuainen ehkä.

Mud Flats saippuan ostin juuri miehelle, toivotaan että auttaa selän epäpuhtauksiin.

Lisää raportointia seuraa kun saan uudet tilailut käyttöön.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #589 : 23.07.09 - klo:12:34 »
Mulla on nuo kummatkin hierontapalat toimineet oikein hyvinä kosteuttajina :) Tuntuu muutenkin että oma ihoni tykkää eniten öljypohjaisista tuotteista.

Pesin eilen Mirandalla koko kropan, ja tosiaan tuntuu aika kuivattavalta. Tää saippua taitaa olla parhain kesäkäyttöön, iho kun muutenkin sillon hikoilee ja erittää talia enemmän. Talvella en tätä uskaltaisi käyttää.

Aromaco-deodoranttiakin kokeilin, eipä ole oikein mieleinen. Tuoksuu liian miehiselle ja kuten tiiti2 sanoikin, elämä on liian lyhyt näkemään näin paljon vaivaa yhden deodorantin takia :D

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #590 : 23.07.09 - klo:14:40 »
Taas on testailtu vaikka ja mitä...
Angels on Bare Skin on yleisen mielipiteen mukaisesti minustakin hyvä tuote. Tuoksu on tosi jännä, outo mutta miellyttävä. Omassa erässäni tahnan koostumus jää veteen sekoittaessakin rakeiseksi. Tuote kuorii tehokkaasti, mutta on silti iholle riittävän hellävarainen. Tykkään AOBS:stä kovasti, mutta ei tämä lemppariani Daily Microfoliantia päihitä.

Almond Butter -voibalsamissa pesuteho ei yksinään riitä mun iholleni, mutta tämä jättää reilusti käytettynä ihanan sileän ja kosteutetun ihon. Mantelituoksu on ihan jees, mutta tuoksun perusteella tykkään enemmän kaapissa vuoroaan odottelevasta Lemslip-voibalsamista.

Chox Away, The Godmother ja 13 Soap Unlucky for Dirt ovat kaikki palasaippuoita, joille en oikein lämmennyt. Chox Away tuoksuu mielestäni ihan vesipohjaiselle kaakaolle. Suklaatuoksussa saisi mielestäni olla sellaista kermamaista pehmeyttä ja runsasta vaahtoa mukana myös, ja ne jäivät Chox Awayssä puuttumaan. The Godmotherissa on vahvan marjainen tuoksu ja ihana syvä tummanpunainen väri. Tykkään aika ainutkertaisesta tuoksustakin, mutta tämä taitaa ärsyttää hengitysteitäni eli aivastelen aina Godmotheria käyttäessäni... 13 Soapissa on myös tosi omanlaisensa tuoksu, en ole koskaan tuoksutellut mitään vastaavaa. Tuotekuvauksen mukaan saippuassa on ruusua ja oreganoa - aika yllättävä mutta kiva kombinaatio. Tosi laadukkaan ja riittoisan oloisia nämä(kin)  LUSHin saippuat ovat ja ihan kivoja käyttää. Koska ovat kuitenkin noin riittoisia ja mulla on tullut haalittua suunnilleen koko saippuasarja, nämä vähiten ihanat saippuat taitavat lähteä vielä uudelle omistajalle.

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #591 : 24.07.09 - klo:12:44 »
Ei kyllä voi kun kiitellä brittien Lushia nopeasta toiminnasta. Tiistaina laitoin tilauksen vetämään, eilen oli korttia veloitettu, ja tänään tuli paketti  :o No eipähän tarvinnut odotella kauaa. Niinkuin TiGi jo sanoikin, niin olo oli kyllä kuin lapsella jouluna, kun tuota pakettia kaiveli  :D Pyysin pakkaamaan tällä kertaa nuo tuotteet paperisilppuun, koska siitä tulee vähemmän sotkua, ja se ei haise niin pahalle  :P Muut pyytämäni näytteet sain paitsi Bigin. Sen tilalla tuli Fresh Farmacy, jota myös halusin kokeilla, joten en valita  :ts Melkein kaikki tuotteet tuoksuvat kivalle, paitsi Dream Cream ja Honey Trap. Honey trap tuoksuu yhdelle yskänlääkkeelle jota olen joskus syönyt kuurin, ja Dream Creamkin tuoksuu jollekin lääkkeelle  :-\ Olenkohan ollut jotenkin ylilääkitty lapsi kun kaikki mikä ei tuoksu hedelmille tai marjoille, niin haisee lääkkeille  ;) Myöhemmin laitan sitten kokemuksia noista tuotteista.
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Tristy

• Vieras
« Vastaus #592 : 24.07.09 - klo:12:49 »
Mäkin olen erittäin tyytyväinen Britti-Lushin toimintaan. Sain paketin tosi nopeasti ja kun laitoin sähköpostia paketissa olleesta väärästä tuotteesta, postiin vastattiin nopeasti ja oikea tuote saapui ensimmäistä pakettiakin nopeammin kotiin. Tilaan kyllä toistekin tuolta! Se popcorn kyllä haisee tosi pahalta. Kävin avaamassa tuon toisen paketin taloyhtiön roskakatoksessa, koska en halunnut sitä popcornia enää sisälle omaan roskikseen.

Täälläkin tykätään Angels on bare skinista. Rakeiseksi jää tämä minunkin palasesta saatava "tahna". Kuorii aika hellävaraisesti, mutta tehokkaasti ja iho tuntuu mukavan pehmeältä käytön jälkeen. Tuoksusta en suuremmin välitä, mutta sen kestää kyllä.

Aqua marina tuntuu myös kivalta putsarilta. Meikkejä tällä on tosin turha yrittää poistaa, mutta olen käyttänyt tätä meikittöminä päivinä sekä aamupesuissa. Hyvin hellävarainen putsari, iho ei kiristele pesun jälkeen. Aluksi tuoksu oli mielestäni suorastaan vastenmielinen, mutta nyt nenä alkaa tottumaan ja tuoksu on ihan ok. Koostumus on miellyttävän pehmeä ja tästä on helppo tehdä tahnaa.

Whoosh-suihkujelly on ihan hauska tuote, mutta tuoksussa on joku outo pistävä haju, joten on jäänyt vähän vähemmälle käytölle. Onhan tämän kanssa kyllä paljon hauskempi käydä suihkussa kuin normaalin suihkusaippuan kanssa. :)

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #593 : 24.07.09 - klo:12:52 »
Mä oon oppinut tykkäämään AOBS:in tuoksusta :D Jännä miten nenä tottuu!

Mä kokeilin eilen Whooshia käsienpesuun ja jätti mun mielestä ihan astianpesuainemaisen tuoksun iholle. Purkissa tuoksuu ihanalta, mutta iholla ei.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #594 : 24.07.09 - klo:14:58 »
Olen tilaamassa Lushia brittien nettikaupasta, mutta jumituin lähetystavan valintaan. Pitäisikö minun valita DHL3 vai RM? Tuo RM maksaisi vaan 6,95 (DHL3 15,95), joten hinnan perusteella valitsisin sen, mutta mahtaako paketti tulla tuolla perille saakka ???

Edit. Kiitos Heleena! :) En olisi tuon DHL:n postikuluilla kyllä varmasti raaskinutkaan tilata.
« Viimeksi muokattu: 24.07.09 - klo:15:01 kirjoittanut Butterfly »

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #595 : 24.07.09 - klo:14:59 »
RM on yhtä kuin Royal Mail, ja sillä tulee kyllä paketti perille eli valitse vain se vaihtoehto.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #596 : 24.07.09 - klo:16:09 »
Tallinnan Lushin hinnat ovat tosiaan nousseet, joten ostin ainoastaan kaksi saippuapalaa: Chox Awayn ja 13 Unluckyn.

Vein mukanani 5 mustaa purkkia ja päädyin ottamaan vaihdossa Oatifixiin. Olen testannut sitä nyt 2 kertaa eikä siitä huonoa sanottavaa ole, tuntuu jopa kirkastavan kasvojen ihoa. Tuoksu on aivan hurmaava makean kauran, vaniljan ja banaanin yhdistelmä.

iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #597 : 25.07.09 - klo:13:38 »
Kuinka ison palan lohkaisette kylpyvaahtoviipaleesta kylpyä varten? Puolet? Vähemmän?

Kysyy nimim. Eka kerta pian edessä  :D

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #598 : 25.07.09 - klo:17:56 »
Mä pistäisin surutta kaiken, kun teen niin jo jalkakylpyjenkin kanssa. Kylpyviipaleista saa ehkä helpommin puolet irti kuin kylpypommeista joten puolet saattaisin laittaa jaloille, mutta kyllä koko kylpyyn ehdottomasti kaikki.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #599 : 26.07.09 - klo:08:17 »
Aqua Marinaa olen nyt parisen viikkoa käyttänyt, ja olen enemmän kuin tyytyväinen! Putsaan iltaisin ensin kaikki meikit kookosöljyllä, jonka jälkeen putsaan ihon vielä Aqua Marinalla. Iho jää puhtaaksi, eikä kasvoveden vanulapussa ole ollut koskaan meikinjämiä. Leuasta on hävinneet kaikki mustapäät, jotka ovat olleet tosi tiukassa ihohuokosessa, ja nenänkin mustapäät ovat pienempiä ja vaaleampia. Nenäni siis on ihan täynnä noita huokosessa olevia mustapäitä, eivätkä lähde sitten millään pois..
Iho näyttää tasaisemmalta ja pieni punoitus on loppunut. Pari tukkeumaa nousi käytön jälkeen pintaan finneiksi, mutta uusia tukkeumia ei ole syntynyt ja nuo finnitkin ovat jo melkein kadonneet.

Aivan ihana putsari siis :-* Nyt himottaa tilata myös Angels On Bare Skin, Herbalism ja CoalFace.

Aiemmin tilaamistani saippuoista olen tykästynyt eniten I Should Cocoon ja Demon In The Darkiin. Pienen kulumisen jälkeen I Should Cocosta paljastuikin sisältä iso määrä noita hellästi kuorivia kookoshiutaleita, joten tämä on oikein kiva saippua vartalolle. :) Demon In The Dark ei ole kaunis, mutta käytössä sitäkin miellyttävämpi.

Voi että mua harmittaa, kun en omista kylpyammetta. Kylpypommit näyttää niin kivoilta!
So it goes.