Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 308743 kertaa)

Lambi

• Vieras
Vs: LUSH
« Vastaus #60 : 23.08.06 - klo:21:39 »
Tässäpä meikäläisen kokemuksia LUSH:sta.

Kalliita ovat pirut. Ei ihan arkikäyttöön viitsi näitä hommata. Berliinistä olen henkkoht tuotteita ostanut ja nyt MerGirlin kanssa Itävallasta tilannut, kohtuu edullista ja nopeaa toimintaa siellä.

Hsuan Wen Hua, hiushoito: kuin taivaan mannaa todella vähäisille ja kuville hiuskarvoilleni! Ei voi kuin suositella kaikille lämpimästi. 250 g purkki tosin ei kovin moneen hoitokertaan riittänyt  :-[  Kaikki eivät ehkä pidä tuotteen hirmu vahvasta ja erikoisesta hajusta.

Retread Conditioner: ei ihan edellisen veroinen, mutta ajaa kyllä asiansa. Ehkä kuitenkin jollekin toiselle hiustyypille sopivampi?

Chocolate Whipstick Lip Balm: "tuoksu" on etova, ei mitään tekemistä suklaan kanssa! Purkki on myös todella pieni, mutta sitten taas rasva on erittäinkin hyvää, kosteuttaa kunnolla eikä sitä tarvitse kovin usein laittaa (rasvan "rakenne" on mainio), joten purkki varmaan kestää vastaavasti pitkään.

Mask of Magnaminty, kasvonaamio: hurrrrrjan tuntuista kasvoilla! Kylmä minttuinen raikkaus valtasi kehon ja mielen! Vähän pelkäsin, että herkkä ihoni ärsyyntyy noin vahvasta aineesta, mutta niin ei onneksi käynyt. Kyllä kasvot ainakin vähän raikkaammilta käytön jälkeen näyttivät (olen vasta kerran kokeillut tätä). Levittäminen oli tosi hankalaa, koska naamio on paksua ja nopeasti kuivuvaa "nyppyläistä" töhnää.

Happy Hippy suihkugeeli: ihan peruskamaa, greippisyydessään raikas.Tilasin pullon lähinnä mukavan nimen ja hassun etiketin takia, vanha hippi kun olen  ;D

Miekkoselle, joka kärsii talvisin kuivasta ja inhottavan kutiavasta päänahasta, toin tuliaisiksi Recon hoitoainetta. Aktiivikäyttö siis alkaa vasta talvella, mutta ei hän ainakaan kerta kokeilun jälkeen valittanut... ::)

Ja kaverin isä on kuulemma täysin höyrähtänyt Daddy-O shampooseen, että siitä sitten isukeille vaikka joululahjaksi  :D

Oon aatellut ryhtyä näiden tuotteiden asiantuntijaksi, joten jatkoa seuraa.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #61 : 24.08.06 - klo:22:13 »
Juu, tilasipa mistä tahansa (tai osti) pirun kallista on! :-\

Poissa Miua

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #62 : 01.09.06 - klo:17:03 »
Itselläni on vain pikkuruisen kokemusta Lushin tuotteista. Innostuin heidän ideastaan ja Englannin reissulla viime vuonna kävin tutustumassa ja nuuhkimassa. Tuoksun perusteella osasin suunnistaa paikkaan. :)

Mukaan tarttui sillä kertaa vain joku kivannäköinen palasaippua, jota heti kotiin päästyäni innolla rupesin käyttämään. Tykkäsin kovasti! Jostain syystä saippuan käyttöön jäi n. viikon mittainen tauko, melkein heti alussa ja yllätys yllätys...tutkailin saippuan pintaa ja siitä oli alkanut "kasvaa" sellasia pieniä korkkiruuvimaisia kiharoita. :o Useamman millin pituisia. Näyttivät samalta aineelta kuin se itse saippuakin. Ihmettelin ja kummastelin ilmiötä tovin ja saippua lensi kyllä roskiin saman tien. En tiedä sitten mistä moinen voi johtua. Saippua ei edes ollut vanha...

Jotenkin jäi sitten negatiivinen olo koko Lushista tai ainakin niistä saippuoista. Täytyy ehkä joskus uskaltautua kokeilemaan jotain muita tuotteita...
"Kaikki salaisuudet taivaasta pudottaa sateen täyttämä pisara, sinäkin sen nähdä saat jos vain avaat mieles, katso vaan. Hiekanjyvä rannan aalloille kuiskailee, avaa mieles, tarkkaile! Tarinoita ajan alusta kertoilee jos kuuntelee."-Emma Salokoski

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #63 : 01.09.06 - klo:17:15 »
No huhhuh :o Mitähän toimintaa siinä saippuassa on voinut kehittyä? Sun olis pitäny kuvata se ja lähettää LUSHille iloiset terveiset että heidän saippuansa elävät! ;D

Poissa Miua

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #64 : 01.09.06 - klo:17:26 »
Hehee, totta tosiaan! ;D Enpä älynnyt sillä hetkellä että olisi voinut laittaa palautetta ja saippuan reklamaationa takaisin. Toivottavasti muiden palasaippuat eivät ole alkaneet elää... ;)
"Kaikki salaisuudet taivaasta pudottaa sateen täyttämä pisara, sinäkin sen nähdä saat jos vain avaat mieles, katso vaan. Hiekanjyvä rannan aalloille kuiskailee, avaa mieles, tarkkaile! Tarinoita ajan alusta kertoilee jos kuuntelee."-Emma Salokoski

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #65 : 01.09.06 - klo:21:30 »
Niinpä. Mitähän meikäläisen Buffy duunaa kylppärissä, onkohan sekin alkanut kasvattaa tukkaa? ::)
En uskalla käydä edes katsomassa :o

*poochie*

• Vieras
« Vastaus #66 : 08.09.06 - klo:19:49 »
Kun täällä muutamat olivat ihmetelleet, että missä olisi halvimmat postituskulut Suomeen, niin kannattaa ottaa huomioon, että ainakin aiemmin kun itse laskeskelin, niin tuotteet olivat selkeästi halvempia Englannissa. Eli jos ostaa tuotteita ison kasan, niin saattaa tulla siltikin vielä halvemmaksi niillä Englannin hirveillä postituskuluilla kuin ostaa halvimman postituksen paikasta. Itse en ole vielä päätynyt tilailemaan mistään, kun aina on pukannut jotain varastontäydennysmatkaa Lush-maahan  ;D

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #67 : 09.09.06 - klo:21:13 »
Dubrovnikissa oli Lushin liike ja sinne piti tietty poiketa. Olisi tehnyt mieli ostaakin joku kasvovoide, mutta ei sitten löytynyt sopivaa, kaikki tuoksuivat oudolle.  :-\
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #68 : 16.09.06 - klo:07:21 »
Hittolainen kun just tilailin kaikkea muuta, ei anna budjetti periksi LUSHata nyt :'(

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #69 : 16.09.06 - klo:14:32 »
Hittolainen kun just tilailin kaikkea muuta, ei anna budjetti periksi LUSHata nyt :'(

Jep! No money, no honey. Enkä minäkään nyt tavitse mitään

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #70 : 19.09.06 - klo:16:51 »
Minullekin muuten kävi niin, että yhteen läpikuultavaan siniseen saippuaan kasvoi sisälle jotain valkoisia kiharoita/viivoja. En kyllä kovin usein käyttänyt sitä ja heitinkin sen viimeviikolla roskiin. Palasaippuassa kyllä bakteerit kasvavat, että liekö ollut jotain sellaisia.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #71 : 28.09.06 - klo:23:00 »
Otin viimein Rock Star- saippuan käyttöön ja olen aivan ihastunut.  :P Se tuoksuu jumalaiselle!

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #72 : 28.09.06 - klo:23:10 »
Mua aina mietityttää tollasten saippuoiden kohdalla että miten niitä tulis käyttää? Tai siis mä olen tottunut käyttämään palasaippuoita vain käsien pesuun ja tuntuu että ne kuivattavat kropan ihoa ettei tulis mieleenkään käyttää.. Olenko mä vähän kaavoihin kangistunut.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #73 : 28.09.06 - klo:23:19 »
Kyllä se kuivattaa, mutta käytän kuitenkin vartalon pesuun. En kehtaa pelkäksi käsisaippuaksi sitä jättää, koska on niin hyvän tuoksuinen. Yleensä en palasaippuoita juurikaan käytä.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #74 : 29.09.06 - klo:18:47 »
Rock Star on minunkin lempisaippuani Lushilta. :) Kokeilen aina välillä muita, mutta palaan sitten taas siihen, hyväksi havaittuun. ::)
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).