Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 289499 kertaa)

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
Vs: Lush
« Vastaus #600 : 26.07.09 - klo:10:55 »
Eilen tuli kokeiltua ensimmäistä kertaa Lushin Cupcake-naamiota, joka oli kyllä mukavan virkistävän ja rauhoittavan tuntuinen. Couperosa-kohtien punoitus väheni selkeästi.  :-* Vaikka tulikin yö valvottua ja nukuttua muutenkin huonosti, iho näytti melko freesiltä aamulla herätessä, joten uskon sen olevan naamion ansiota.  :) Ainoa asia mikä tuossa naamiossa tökkii, on se tuoksu... Joku siinä etoo.  :-X Naamiota sai myös aika kauan hinkata ja kuurata pois.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #601 : 26.07.09 - klo:15:32 »
Mä olen tykästynyt AOBSiin niin paljon, että aion pian tilata sitä täysikokoisen purkin :) Lisäksi täytyy ostaa lisää tea tree wateria, näiden kahden tuotteen combo tuntuu olevan mun iholleni juuri täydellinen! <3

Edit: Poikaystäväni menee torstaina risteilylle Tallinnaan, jee saan uusia Lush-tuotteita! Katselin kartasta, Tallinan Lush on vain vähän yli kilometrin päässä satamasta. Muutenkin menevät kaveriporukalla kiertelemään kaupunkia, joten ei pitäisi olla vaikeaa käväistä Lushissa hakemassa mulle hieman tuliaisia :l
« Viimeksi muokattu: 26.07.09 - klo:17:34 kirjoittanut TiGi »

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #602 : 29.07.09 - klo:12:57 »
Ensimmäinen ja näillä näkymin myös viimeinen Lush-kokeilu takanapäin. Tilasin siis seuraavat tuotteet: saippuoista Rock Star, The Godmother ja Honey I Washed The Kids, lisäksi Smitten-käsirasva sekä Whipstick-huulirasva.

Rock Star haisi omaan nokkaani aivan kauhealle, sellaiselle teollisen esanssisen muoviselle, vaikea selittää. Mutta siis yksi käyttökerta riitti ja sen jälkeen saippua lensi roskiin.

The Godmother oli hieman parempi, hiukan marjainen, mutta teollinen ja todella esanssinen haju tässäkin, en tykännyt.

Honey I Washed The Kids sen sijaan oli suhteellisen miellyttävän tuoksuista, sellaistan pehmeän toffeisen vaniljaista, eikä siinä ollut mitään pistävää. Tätä voisin jopa ostaa uudelleenkin.

Smitten oli koostumukseltaan tosi löysää, eikä imeytynyt ollenkaan. Haju oli melko äklömakea, sellainen esanssinen tämäkin ja joku omituinen pistävä "jälkihaju" tässäkin.

Whipstick puolestaan oli aikamoista jankkia, tosi kauan sai hieroa sormeen, ennen kuin edes jotain sai tarttumaan. Purkki oli todella epäkäytännöllinen ja haju kai yritti muistuttaa suklaata/kaakaota.

Harmi sinänsä, olisin niin kovasti halunnut noihin tuotteisiin ihastua :-\

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #603 : 29.07.09 - klo:13:29 »
Uusia kokeiluja:

Soft Coeur
-hierontapala: Sulaa todella nopeasti iholle, tuoksu makeahko hunajainen. Tuntuu kosteuttavan ihoa hyvin. Keskellä olevasta kaakaoplasta jää iholle ruskeaa höttöä, joka ei ole niin mukavaa.

IMPERIALIS -kasvovoide. Tästä sain näytteen ja tykkäsin. Kosteuttaa hyvin, mutta ei jätä ihoa rasvaiseksi. Ihana, raikas kukkatuoksu, ilmeisesti tuo laventeli ja tiikerililja. Voisin jopa harkita kokeilla pidempiaikaiseen käyttöön.

Dream Cream vartalovoide. Näyte tästäkin. Imeytyi hyvin. Lushin myydyimpiä tuotteita, mutta tuoksu ei kyllä ollut mikään ihana, joten tuskin tulee hankittua, kun ei iho muuten kaipaa mitään erityisesti herkän ihon tuotteita.

Sympathy for the skin -vartalovoide. Imeytyy myöskin hyvin ja kosteuttaa. Itse tykkään tuoksusta myös iholla. Tuoksu on kuitenkin aika mieto vaniljainen ja makea.

Coal face Kasvojen puhdistusaippua. Näyte tämäkin. Puhdisti todella tehokkaasti, ei kuitenkaan liikaa kuivattanut. Kokeiltu miehen rasvaisemmale iholle, jolle toimi hyvin. Huuhteluvesi on hieman harmaata johtuen ilmeisesti hiilestä. Tuoksu jännästi heikosti laktrisainen.

Sain briteistä tilatessa paljon näytteitä yllä olevien lisäksi mm. rock star, honey I washed the kids -saippuat ja muutamasta suihkugeelistä..  :D
« Viimeksi muokattu: 29.07.09 - klo:13:38 kirjoittanut Ninamia »
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Truce

• Vieras
« Vastaus #604 : 30.07.09 - klo:15:36 »
Pakko tulla kehumaan kun olen niin tyytyväinen Lushin asiakaspalveluun!

Laitoin asiakaspalveluun kyselyä josko jostain olisi mahdollista tilata samplekokoisia puhdistusaineita kasvoille, koska sain Fresh Farmacystä hetken käytön jälkeen pahan allergisen reaktion. Haluaisin kokeilla Lushin pesupaloja koska niitä on niin kovasti kaikkialla kehuttu, muttei huvita maksaa kymmeniä euroja siitä että voi todeta yhden kymmenestä sopivan tälle iholle. Heiltä tuli heti seuraavana päivänä pitkä vastaus jossa kerrottiin mitä kaikkia aineita Fresh Farmacy sisältää ja että palaute on laitettu eteenpäin, jotta reaktion syy löytyisi. Pyysivät vielä kuvailemaan lisää oireita joita minulle FF:n käytöstä tuli ja sanoivat lähettävänsä näytteitä muista pesupaloista. Tulin vaan niin hyvälle tuulelle tuosta, harvoin kukaan jaksaa noin perusteellisesti vastata ja vielä vie asiaa eteenpäin :)

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #605 : 30.07.09 - klo:19:56 »
^Hienoa! :) Mun mielestä Lushin asiakaspalvelusta saisi moni muukin firma ottaa mallia!

Mä heitin menemään tuon Aromaco-näytteen. Tuoksuu vaan niin pahalta ja kirvelee ja aiheuttaa kutinaa kainaloissa.

Mun Lemony flutter tuoksuu nykyään ihan karmivan tunkkaiselta. Joku toinen sanoikin joskus tässä topikissa hyvin; tuoksu muistuttaa ihan tuhkakuppia (sitruunalla höystettynä). En vaan ymmärrä, päiväystä tuossa on vielä ensi vuoden elokuuhun ja olen säilyttänyt voidetta viileässä paikassa, valolta suojattuna. Koostumus on ihan ennallaan, tuoksu vain on muuttunut. Lätkin äsken tuota reilusti jalkoihin että saan tuon kulumaan nopsasti loppuun.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #606 : 31.07.09 - klo:21:50 »
Pakko myöntää että tuote kuin tuote Lushilta aiheuttaa allergiaa. Viimeisinpänä shampoopalat...
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #607 : 01.08.09 - klo:22:47 »
Bohemian-saippua tuoksuu sitruunalle ja miedolle saippuapohjalle. Minähän rrrakastan sitrustuoksuja ja niin tätäkin. Ikävä kyllä sitruunan tuoksu tuntuu muutamassa käyttökerrassa hiipuvan ja jäljelle jää vain miedon saippuapohjan tuoksu. Tätä samaa ilmiötä joku muukin on valitellut jo aiemmin. Harmi, sillä tämä oli eka käyttökerralla aivan ihana tuote.

I Should Coco -saippua on kiva lisä kokoelmaan.  ;) Kaikkein ihaninta tässä on saippuapalan ulkonäkö: päälle ripotellut kookoshiutaleet ja punaiset "nonparellit" tekevät tästä saippuasta ihan leivoksen näköisen! Tuoksu on mieto ja tykkään tällaisista saippuoista, joissa on kuorivia hippusia (tässä kookoshiutaleita) mukana silottamassa ihoa.

Volcano Foot Mask tuoksuu ihanan vahvalle yrttiseokselle. Tosi omalaatuinen mutta kiva tuoksu! Tuote kuorii jalkoja tehokkaasti. Varsinaisesta naamiokäytöstä en kyllä huomannut mitään eroa ennen ja jälkeen käytön. Lisäksi tuote oli aika tehokkaasti sotkeva ja vaikeasti pois huuhdeltava. Tästä tuotteesta sain minikokoisen purkin jalkojenhoitosetin mukana. En ostaisi uudelleen.

The Comforter oli ensikosketukseni LUSHin kylpyvaahtoviipaleisiin. Iso pala on käytössä tosi riittoisa. The Comforter tuoksuu mustaherukalle ja kermalle. Tuotteella on tosiaankin osuva nimi, sillä tämä on nimenomaan lohtutuoksu ja tuote sopisikin varmaan parhaiten talviseen pakkaspäivään. En taida olla oikein "kylpyvaahtoviipaleihmisiä", sillä minusta tässä tuotteessa tuoksu on parasta. En jotenkin osaa pitää ihanana sitä, että tuote värjää koko kylpyveden. Ehkäpä sininen tai turkoosi väri olisi ihanan merellinen, mutta jotenkin tästä pinkinpunaisesta kylpyvedestä mulle tulee ihan ekana mieleen uimareissulla kroppaan saatu haava ja siitä johtuva efekti, kun haavasta valuva veri tehokkaasti värjää veden punaiseksi uimarin ympäriltä. Ja toinen mielikuvani on samaan efektiin perustuva mielikuva vesisynnytyksestä...  ::) Nuo mielikuvat eivät tietysti ole tuotteen vika... Mulla on myös ennakkomielikuva siitä, mitä tulee mieleen Ma Barin ruskeaksi sävyttämässä vedessä liotessa...

Sunny Side on toinen kylpyvaahtoviipalekokeiluni. Tämä värjää kylpyveden keltaiseksi... Glitterhippusia on onneksi vain palan pinnalla, eikä hippusia jää ammeeseen siivottavaksi. Vaahtoa tästäkin tuotteesta tulee runsaasti, en ole edes jaksanut kuinka paljon tuotteen saisi vaahdottumaan. Tuoksu on mieto ja pehmeä (eikä lainkaan kirpeä) sitrustuoksu, jota nimen mukaisesti voisi kuvata aurinkoiseksi. Ihan kiva tuote tämäkin, mutta saan oikeastaan kivemman tuoksu- ja kylpykokemuksen helpommin ja edullisemmin käyttämällä ihan vain jotain sitruksen tuoksuista saippuaani tai suihkugeeliäni.
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #608 : 05.08.09 - klo:17:59 »
Nyt on tullut kaksi uutta saippuaa Englannin Lushin nettikauppaan :-* Yritän tässä kovasti vastustaa suunnatonta tilaushimoa!

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #609 : 05.08.09 - klo:19:20 »
^Eiiih... Sivuilla esitellään 20 uutta tuotetta (osa ei kyllä ole ihan upouusia) ja tarjolla on ilmaisia tuotteita tilauksen kylkiäisinä... Mulla oli vakaa aikomus käytellä olemassa olevia jemmoja vähemmälle ennen kuin ostan mitään uutta. Nyt kyllä tekisi tuota uutta vaniljasaippuaa mieli testata.  ::)

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #610 : 05.08.09 - klo:19:26 »
^
Näyttäisi rasvakylkiäiset olevan elokuun loppuun asti. Tämä kyllä lankeaa ja tekee tilauksen, kunhan palkka nyt tulisi vain ensin...

Pistaasisaippua on suuri innostuksen kohde, samoin vanilja. Mansikkahierontapala olisi testattava sekä pari suihkubalsamia sekä jellyjä hankittava. :)
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #611 : 05.08.09 - klo:21:33 »
Mä yritän hillitä itseäni tuon brittikaupan suhteen Halloweeniin asti.. silloin tulee kuitenkin kaikkea ihanaa taas myyntiin. Ja sitten joulukamat! Ja sen jälkeen ale..

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #612 : 06.08.09 - klo:22:53 »
Kävin tänään Lush-liikkeessä ihan ostomielellä. Olen aiemminkin käynyt kerran Citykäytävän liikkeessä, mutta en silloin oikein osannut ostaa mitään (ja sisko huokaili vieressä päänsärkyisenä). Tänäänkin kiertelin pitkään hyllyjen välissä, kunnes kysyin myyjältä suosituksia, kun jotain olen kuitenkin päättänyt ostaa. Myyjä oli todella ystävällinen ja avulias! Esitteli omia suosikkituotteitaan (joista osaa itseasiassa olinkin jo katsellut sillä silmällä) ja suositteli mun toivomusten mukaan erilaisia tuotteita. Noh, korillisen sainkin sitten kerättyä mukaan ::) :

Sexy Peel -palasaippua (todella ihana sitrustuoksu!)
Geo Phyzz ja Avobath -kylpypommit
Running to the Embassy -jalkojenhoitopala
Aqua Mirabilis -butter
Squeaky Green -shampoopala

Valkkasin kaikki oikeastaan tuoksun mukaan ja myyjäkin osasi jo lopuksi ehdotella tuotteita aiemmin valitsemieni mukaan! Kaupanpäälliseksi sain metallirasian vartalopaloille, näytteet Sultana of Soap -saippuasta ja A Crash Course in Skincare -naamiosta. Sain todella hyvää palvelua, ja aion todellakin mennä uudestaan!

Lisäilen käyttökokemuksia sitten, kun niitä kertyy hieman tuoksua enemmän!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #613 : 09.08.09 - klo:20:15 »
Tämä kyllä lankeaa ja tekee tilauksen, kunhan palkka nyt tulisi vain ensin...
Pistaasisaippua on suuri innostuksen kohde, samoin vanilja.
Kerrothan uusista saippuoista sitten meille muillekin ihquttajille!  ;D Mä olen vielä vastustanut kiusausta tilata vaikka ja mitä, kun kaapissa on vielä täysin iskemättömiä LUSHin tuotteita vuoroaan odottelemassa. Nämä olen nyt saanut testailtua:
Amandopondo-kylpyvaahtopala on tähän asti testaamistani suosikkina. Tämä tuoksuu aidosti ja vahvasti ruusulle, ja on LUSHin tuotteiden (hauskasta ja räväkästä) linjasta poiketen tosi hienostunut ja miedontuoksuinen. Yksittäinen ruusunnuppu palan ainoana koristeena sopii myös tuotteen teemaan loistavasti! Tästä(kin) palasta riittää mulla tosi moneen käyttökertaan, silloin saan minun nenälleni mieluisan annostelun. :) Saattaisinpa ostaa Amandopondon uudelleenkin!

Lemslip on tuoksunsa puolesta suosikkini tämän sarjan tuotteista, Almond Butter ja Skinny Dip eivät minun nenääni olleet kivoja tuoksuja. Lemslipin tuoksu on sitruunaisen raikas, eikä yhtään tunkkainen kuten Almond Butter tuntui minun nenääni olevan. Lemslip on koostumukseltaan tasaisen kermaista, ja vastaa pesuteholtaan, levittyvyydeltään ja kosteuttavuudeltaan täysin Almond Butteria. Lemslipillä tulee puhdas iho, joka tuntuu kosteutetummalta kuin suihkugeelin käytön jälkeen. Kuitenkin mulla tekee vielä mieli lisätä vartalovoidetta, joten ainakaan mun ihollani Lemslip ei toimi 2-in-1-tuotteena. Tykkään kyllä kovasti, mutten kuitenkaan usko ostavani uudelleen. Ehkä Lemslipiä pitäisi vielä kokeilla uudelleen talvipakkasten aikaan!

Heavanilli-hierontapala totisesti tuoksuu vaniljalta! Yöpöydälle jätettynä pala toimii samalla makuuhuoneen huonetuoksuna! Huonetuoksuna tämä on tosi ihana tuote, mutta koko kroppa Heavanillia tuntuu välillä jo vaniljan liikakäytöltä! Näiden hierontapalojen (kuten monen muunkin LUSHin tuotteen) suhteen olen joutunut pitempiaikaisessa käytössä muuttamaan mielipidettäni. Heti kylvyn jälkeen levitettyinä nämä hierontapalat riittävät iholleni kosteudensitojiksi, ja ihoni on voinut pitkäaikaisessakin käytössä hyvin. Tykkään Heavanillista, mutta en usko haluavani näin paljon vaniljaa vakikäyttöön.  :)

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #614 : 15.08.09 - klo:00:29 »
Yleisesti ottaen vaikka täältä varmaan pahimmat Lush-friikit löytyvätkin ;D, niin Lushin kosteusvoiteista on ollut yllättävän vähän puhetta. Ovathan ne tosin hieman hinnakkaampiakin. Mutta jos olet kokeillut jotain Lushin kasvovoidetta niin kuulisin mielelläni kokemuksia - kohta alkaa taas The Päivävoiteen metsästys Korresin Pomegranaten loppuessa ja tarkoituksena olisi löytää syksyksi/talveksi joku suojaava ja Pomegranatea hieman kosteuttavampi voide. :)
So it goes.