Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 289497 kertaa)

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
Vs: Lush
« Vastaus #615 : 15.08.09 - klo:23:38 »
Paradise Regained on yksi mun ehdoton kosteusvoidesuosikkini. Mulla on herkkä ja atooppinen iho, joka rakastaa tuota voidetta. Tuoksu vaatii totuttelua, mulle tulee siitä mieleen pelargonia.. ja itse asiassa siinähän on tuoksupelargoniaa. Mä en kykene erottamaan siitä mitään muuta  :) Tykkään käyttää sitä erityisesti talvisin, se kosteuttaa hyvin. Ja tässä on aurinkosuojakin. Suosittelen ainakin kokeilemaan!

Gorgeous oli muuten ihan jees, mutta sen tuoksua en voinut sietää (tuoksut on mulle tärkeitä..).

Nyt olen tykästynyt myös Celestialiin, joka tuoksuu huumaavan ihanalle. Se on testikäytössä parhaillaan mulla, kun PR loppui enkä ole vielä hommannut uutta purkkia.

Lushilta saa pyydettäessä noita pienissä näytepurkeissa, jos haluaa ensin kokeilla. PR:n minipurkin saa webbikaupastakin.

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #616 : 16.08.09 - klo:12:46 »
Mäkin oon miettinyt noita kosteusvoiteita :) Ajattelin tehdä uuden tilauksen parin päivän päästä ja pyydän näytettä Vanishing creamista. Lisäksi mukaan tilaukseen tulevat ehdottomasti Angels on bare skin sekä Tea tree water :-*

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #617 : 17.08.09 - klo:07:02 »
Tein uuden tilauksen juuri Lushille, mutta unohdin pyytää kommenttikentässä niitä sampleja ja muistin vasta kun olin painanut jo confirmia. Plaah!
Mutta tuo Paradise Regained kuulostaisi minulle sopivalta talveksi, sillä ilmojen kylmetessä oma atopianikin alkaa muistutella olemassa olostaan. Plussaa tietenkin aina SPF:stä! Saatan hyvinkin tilata tuon näytepurkin. :)

Uusimmassa tilauksessa tulevat Herbalism-putsari, Breath Of Fresh Air-kasvovesi, Lemslip-butter cream, None of Your Beeswax-huulivoide, Silky Underwear Dusting Powder, Aromaco-dödö ja hiuspuolelta The Blonde-shampoo. Sen lisäksi sain ilmaisen Coco Lotionin. Oijoi, paljon jo kauan himoitsemiani tuotteita tulossa :-*
So it goes.

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #618 : 17.08.09 - klo:16:38 »
Nyt lähti taas tilaus Lushille, vaikka yritin pitkään tilaushimoa hillitä  ;D Huomasin että tämänhetkinen must have -tuote Mask of Magnaminty on loppumassa, joten pitihän sitä (ja montaa muuta tuotetta) saada lisää  ;) Nyt tilaukseen lähti, Jungle-hoitis, Seanik-shampoopala, Mask of Magnaminty (315g), Ocean salt-kuorinta (250g), The Big Calm-suihkujelly, Grease Lightning-"näpynpoistaja" ja Fair Trade Foot Lotion. Lisäksi tuon kampanjan ansiosta saan vielä ilmaiseksi 50g purkit Coco Lotionia ja Charity Potia  <3 Nyt vain taas odottelemaan  :)
« Viimeksi muokattu: 18.08.09 - klo:16:06 kirjoittanut Mindie »
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #619 : 18.08.09 - klo:09:55 »
Lushin Sexy Peel -saippua on ihanaa tavaraa! Tuoksu on pirtsakka sitruuna ja palaset saippuan seassa tuntuvat vaan mukavilta. Ja kaikista parasta: tämä poistaa käsiin jääneet elumen-tahrat kuin vettä vaan, en ole ikinä törmännyt näin hyvään "tahranpoistajaan"!  :o

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #620 : 18.08.09 - klo:20:48 »
Innostuin ostamaan Italian Lushista Babyfacen ja Tea Tree suihkeen ja tässä sitä ollaan - tänään kävin Helsingissä hamstrailemassa lisää tuotteita innostuksissani. Tässä hieman omia kokemuksiani Lushista.

Babyface Pidän tästä tuotteesta todella paljon. Olen käyttänyt sitä nyt n. 1,5viikkoa joka päivä ainakin kerran ja iho voi todella hyvin. Lämpimässä Italian auringossa kosteutti todella hyvin ihoa ja nyt seuraan aiheuttaako täällä Suomessa näppyjä, eli onko liian rasvaista. Pidän mielettömästi siitä, että ei tarvitse jälkeenpäin laittaa naamarasvaa erikseen - nopeuttaa ja helpottaa ihanasti! Pesee meikit suhteellisen hyvin, mutta ei mitenkään täysin moitteettomasti, eli joskus täytyy turvautua erikseen mm. silmämeikin poistoaineeseen, mutta harvemmin.

Tea Tree spray suihke ("Acqua Di Luna") Ihanan raikastava ja miellyttävä kasvovesimäinen suihke. Minusta hieman tuntuu hillitsevän rasvoittumista, mutta voin vain kuvitellakin. En ole huomannut huokosten pienentymistä, mutta koska ostin tuotteen vähän extempore niin en edes oikein tiennyt, että tällä voisi olla sellainenkin vaikutus, joten täytyy nyt seurailla. Olen kuitenkin tykännyt hirmuisesti.

Herbalism Tämän kävin ostamassa Suomesta ja olen kerran vasta kokeillut. Tuote on minusta ihanan väristä, sellaista tummaa limenvihreää ja tuoksuu kevyesti joltain yrteiltä ja ehkä hieman sitruunaiselta. Aika riittoisaa, ei vaahtoa kauheasti - epäselväksi jäi pitääkö tämän jälkeen laittaa kosteusvoidetta erikseen. Jättää hieman sellaisen pinnan, että ei varmaan tarvitsisi, mutta en ole nyt ihan varma. Veikkaan, että pidemmän päälle tämä sopii rasvaiselle sekaiholleni paremmin kuin babyface, joka on kuitenkin selkeästi rasvaisempaa - tämä tuntuu selkeästi (kosteuttavalta) putsarilta, babyface rasvalta, joka puhdistaa samalla.

Happy Hippy -suihkugeeli Aivan valloittava greipin tuoksu, todella piristävä ja miellyttävä. Jättää ihon hyvän tuntuiseksi ja piristää erityisesti arkiaamuina. Ihana!

I love Juicy -shampoo Sain näytteen tästä rasvaisille hiuksille tarkoitetusta shampoosta - vaahtosi kivasti, pieni määrä riitti ja hiuksista tuli puhtaat ja mukavantuntuiset. Tuntui hellävaraiselta. En kuitenkaan vielä ihan yhden pesukerran jälkeen täysin vakuuttunut niin, että ostaisin tästä koko pullollisen, mutta periaatteessa hyvät fiilikset. Ihana, todella raikas sitrusmainen tuoksu, sopii hyvin yhteen Happy Hippyn kanssa.

Buffy Ensivaikutelma yhden käyttökerran jälkeen on todella hyvä! Kuori suihkussa ihanasti ihoa, ei minusta tuoksu mitenkän vahvalle, vaan aika miedolle ja "rasvamaiselle". Iho jäi suihkun jälkeen ihanan pehmeäksi ja plussaa siitä, ettei tarvitse enää kosteusvoidetta suihkun jälkeen laittaa erikseen - inhoan yli kaiken sitä nihkeälle iholle löysän ja valuvan kosteusvoiteen sivelemistä ja sitä märkää ja nihkeää tunnetta sen jälkeen, joten Buffy poisti kivasti tämän ongelman. Iho jää kyllä tällä selvästi sellaiseksi tavallaan "kalvomaiseksi" ja voin kuvitella että siksi kaikki eivät varmaan pidä tästä - minusta se on taas ihana plussa, tuntuu, että iho saa kunnolla kosteutta ja varsinkin nukkumaan mentäessä iho ehtiikin imeä kaiken kosteuden mukavasti itseensä aamuun mennessä.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #621 : 19.08.09 - klo:19:38 »
Tein hetki sitten tilauksen Lushille ja tämmöistä tällä kertaa:
(En viitsinyt vielä ostaa uutta purkkia Tea tree wateria, ensin pitää saada tuo markettikama käytettyä loppuun)

-Coolaulin 100g- hoitsikka
-Rub rub rub 100g
-Flying fox 100g
-Angels on bare skin
-Sultana of soap
-Ice blue, kaverille synttärilahjaksi

Lisäksi saan tilauksen mukana ilmaisen Coco lotionin, ihanaa! :) Tosin mun tilaus itsessään ei mennyt tuon 30£ yli, mutta sain kaverin houkuteltua mukaan tilaukseen.

Heti muuten huomaa eron ihon kunnossa kun olen nyt käyttänyt noin kaksi viikkoa pelkkiä markettikamoja kasvojen ihon putsaukseen. Iho punoittaa ja näpyt ovat lisääntyneet :/ Sama juttu suihkugeeleissä, poikaystävän luona saunottiin sunnuntaina ja "jouduin" käyttämään suihkussa ihan tavallista markettisuihkugeeliä. Iho reagoi heti näpyillä, jotka ovat onneksi kuitenkin nyt vähentyneet.

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #622 : 24.08.09 - klo:19:10 »
Nyt lähti taas tilaus Lushille, vaikka yritin pitkään tilaushimoa hillitä  ;D Huomasin että tämänhetkinen must have -tuote Mask of Magnaminty on loppumassa, joten pitihän sitä (ja montaa muuta tuotetta) saada lisää  ;) Nyt tilaukseen lähti, Jungle-hoitis, Seanik-shampoopala, Mask of Magnaminty (315g), Ocean salt-kuorinta (250g), The Big Calm-suihkujelly, Grease Lightning-"näpynpoistaja" ja Fair Trade Foot Lotion. Lisäksi tuon kampanjan ansiosta saan vielä ilmaiseksi 50g purkit Coco Lotionia ja Charity Potia  <3 Nyt vain taas odottelemaan  :)

Tänään oli paketti keittiön pöydällä odottamassa kun tulin koulusta kotiin  :T Kaikki tuotteet tulivat perille, vaikka paketti olikin kuhmuinen ja kärsineen näköinen. Kuitenkin tuotteet oli pyynnöstäni huolimatta pakattu popcorniin, joten se oli hiukan ikävää, mutta sain kuitenkin pyytämäni samplet joten se korvaa tuon popcorni-jutun  ;D Sain siis samplet Sweetie Piesta, Flying Foxista, Smittenistä ja Sympathy for the skinistä. Näin yhtäkkiä tuoksuteltuina Sweetie Pie tuoksuu ihanalle  :-* ja myös Smitten tuoksuu ihan hyvälle, mutta Sympathy for the skin taas tuoksuu kamalalle  :-X Toivon kyllä että tykästyn tuohon tuoksuun jos tuo osoittautuu muuten hyväksi tuotteeksi  :) Kokemuksia näystä ja edellisen tilauksen tuotteista tulee sitten kun jaksan alkaa niitä kirjoittamaan.
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #623 : 25.08.09 - klo:11:33 »
Mun tilaus tuli tänään :) Sain neljä samplea, Sympathy for the skin (Mindien kanssa olen samaa mieltä, tää tuoksuu kamalalle! Ihan Erikeeper-liimalle!), Demon in the dark (menee miekkoselle, liian maskuliininen tuoksu), The Godmother (ihana! en malta odottaa joulutuotteita, Snowfairy-suihkugeelihän tuoksuu samalta) sekä Miranda (plaah, just yritän käyttää omaa täysikokoista palaani mahdollisimman nopeasti pois :D). Tuo ilmainen Coco lotion ei tuoksu mielestäni juuri miltään, aika perinteinen voiteen tuoksu. Odotin jotain ihanaa kookosta.

-Coolaulin-hoitoaine: Tuoksuu ihanalta! Tässä on reippaasti kookosta, muttei onneksi liikaa :) Harmi vaan että tämä pitää käyttää tosi nopeasti pois, parasta ennen-päiväys on 23.9.2009.
-Rub rub rub: Tämäkin tuoksusta tykkään! Odotin tosi voimakasta tuoksua, mutta täähän on aika mieto.
-Flying fox: Tämän tuoksusta tulee mieleen lapsuuden superpallot (siis ne jotka pomppivat hulluna, kun niitä johonkin heitti). Aika keinotekoinen siis.. Mutta jollain tapaa pidän kyllä.

Parempia kokemuksia sitten kun ehdin näitä kunnolla testaamaan :)
« Viimeksi muokattu: 25.08.09 - klo:13:35 kirjoittanut TiGi »

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #624 : 25.08.09 - klo:17:33 »
Kokemuksia, kokemuksia..

Silky Underwear Dusting Powder: Vähän vaikea levittää ilman että tuotetta menisi lattialle. Otan tätä käteen ja taputtelen iholle. Aika hömppätuote, mutta tulee tästä hieman tuoksua ja mukavan "puunattu" olo.

Breath Of Fresh Air: Kosteuttaa ja virkistää ihoa, tuoksuu ihan ok:lle. Hyvä tuote ja aion hankkia varmasti uudelleen :-*

Aromaco-dödö: Pala on pehmeä ja helppo käyttää. Tuoksu on vähän jännä, mutta ei haittaa ollenkaan. Pahimmalle hikoilijalle ei ehkä tarpeeksi voimakas, mutta minulle sopii hyvin.

Herbalism: Rakeinen, aluksi en onnistunut käyttämään tätä ilman että muruja tippui hukkaan lavuaariin. Kuorii ja putsaa hyvin - iho ei jää öljyisen tuntuiseksi niin kuin Aqua Marinan kanssa. Tuoksu on vähän hölmö, mutta siihen tottuu.

Lemslip Butter Cream: Tulikin mustassa purkissa eikä palana (höh!). Ihan kiva tuote, ei mitenkään kovin erikoinen. Ei kuivata ihoa kuten saippua, josta plussaa.

None Of Your Beeswax: Tykkään! Kosteuttaa hyvin huulia. Koostumus on hieman kova, joten sitä saa hieman sormella lämmittää ennen levittämistä. Toisaalta se on plussaa, koska näin voidetta ei kulu kerralla liikaa.
So it goes.

Poissa marketta

• HAIRahtanut
  • I like turtles
« Vastaus #625 : 26.08.09 - klo:21:32 »
Käväisin pikku mutkan Lontoossa ja eksyin tietysti Covent Gardenin Lushille :) Ostin hyväksi toteamani Babyface-putsarin ja Buffy-kuorintapalan sekä uusina tuttavuuksina Sexy Peel -palasaippuan, Vanilla in the Mist -saippuan ja Catastrophe Cosmetic -tuorenaamion. Kaupan päälle sain 250g Vanilla Dee-Lite -vartalorasvan, sain valita joko sen tai Coco Lotionin.

Tässä lisää Lush-kokemuksia, sekä aiemmin hankituista että uusista ostoksista :)

Mask of Magnaminty -kasvonaamio: Tämän haju on melko karu, yrttihammastahnamainen :D Viilentävä tunne iholla, puhdistaa kivasti, tosin kuivattaakin vähän. Naamarasvan jälkeen kasvoja ei kiristä yhtään, iho on tasaisemman näköinen ja värinen. Pikkupurkista riittää kyllä moneen ja moneen käyttökertaan. En tiedä ostanko uudelleen kun loppuu, haluan kokeilla tuorenaamioita ainakin ensin.

Rockstar-palasaippua: Käytin tästä osan, tuoksu on teollinen vadelmainen niinkuin muutkin ovat kuvailleet. Itse tykkäsin tuoksusta, vaikka parempiaki on varmasti olemassa. Tämä oli aika pehmeä palanen ja siitä repimäni osa kului nopsakkaa. Kuivatti ehkä hieman, mutta selkeästi vähemmän kuin kammottavat nestesaippuat tai vielä kammottavammat halpispalasaippuat. Käytin sekä käsisaippuana että vartalolle.

Miranda-palasaippua: Mun palanen on vaaleanvihreä jossa on keskellä yksi tummempi vihreä köntsä, kun Triina taisi kysellä. Tuoksu on makeahko kiiwi, tykkään. Olen tähän mennessä käyttänyt tätä vain käsisaippuana, kun tykkään suihkussa enemmän suihkugeeleistä. En ole huomannut käsien kuivamista.

Vanilla Dee-Lite-vartalorasva: Mukavan kevyttä ja imeytyy nopeasti, mutta kosteuttaa kuitenkin tosi hyvin ja jättää ihon pehmeäksi. Tykkään tästä ainakin ensikokemuksen jälkeen tosi paljon :-* Tuoksu on oletettavasti ihanan vaniljainen, jää tuoksumaan melko selkeästi hetkeksi mutta sitten tuoksu haihtuu. On todella toimivaa ainakin jos käyttää Buffya suihkussa, pelkiltään en vielä ole kokeillut.

Rub Rub Rub -vartalokuorinta: Raikas merellinen tuoksu sisältämänsä merisuolan takia. Tuoksu ei ole mielestäni liian miehekäs. Tykkään tämän hellävaraisesta kuorinnasta, mutta valitsen jatkossa mieluummin Buffyn sen kosteuttavuuden takia. Pikkupullon korkkiaukosta tätä ei todellakaan saa ulos, vaan korkin joutuu irroittamaan ja ravistamaan kuorintaa kädelle. Olisi käytännöllisempi kannellisessa purkissa.

Catastrophe Cosmetic -tuorenaamio: Tuoksuu mustikkaiselle ja jollekin mitä en osaa paikantaa, luultavimmin kalamiinille. Ihanan viilentävä ja virkistävä kasvoilla jääkaappikylmänä. Kuivui valkoiseksi ja hassun jauhemaiseksi 10 minuutin päästä, ja lähti todella helposti pois lämpimällä vedellä verrattuna useisiin muihin naamioihin. Vähensi punoitusta ja rauhoitti otsanäppyjä, joita ilmestyi roppakaupalla Lontoon reissun aikana. Yhden käyttökerran jälkeen tykkään kyllä, tuonee tehonsa vielä paremmin esiin kun olen käyttänyt useamman kerran.

Täytyy vielä sanoa Sweet Japanese Girlistä sen verran, että säännöllisellä käytöllä olen huomannut sen todellakin vaalentavan mustapäitä. Käytän tätä vain t-alueelle ja joskus leukapieliin, joihin mulla tulee melko helposti näppyjä. Harmi kun tätä ei enää saa brittikaupoista :-\ Suomen nettikaupassa tätä onneksi vielä on, taidan tilata varastoon ennenkuin loppuvat sieltäkin.

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #626 : 27.08.09 - klo:13:25 »
Kokemuksia :)

Demon in the dark: Leikkasin samplesta itselleni pienen palan kokeiltavaksi ja annoin loput miehelle. Ei ole oikein mun tuoksuni, vaikka tuntuukin putsaavan ja vaahtoavan hyvin.

The Godmother: Tämä tuoksuu niin ihanalta! En malta odottaa että joulutuotteet tulisivat myyntiin, pakko saada tuota snowfairy-suihkugeeliä :-*

Flying fox: Oon edelleenkin sitä mieltä että tämän tuoksu on liian keinotekoinen ja voimakas. Pesin tällä kädet ja tuoksui tosi voimakkaasti vielä monen tunninkin jälkeen! En sitten tiedä tottuuko nenä tähän, mutta en ainakaan suosittele tuoksuherkille.

Rub rub rub: Tämä on ihanaa tavaraa! Kuorii tosi hyvin ja tuoksuu ihanalta! Ehdottomasti tilaan seuraavaksi isomman pullon. Vinkkinä tosin että ei kannata käyttää tätä sheivauksen yhteydessä, suolakiteet menevät sheiverin terien väriin ja raapivat ihoa :D

Coco lotion: Kuten aikaisemmin sanoin, petyin vähän tämän tuoksuttomuuteen. Toisaalta tämä oli tosi kosteuttavan oloista ja teki iholle hyvää :) Voipi olla että tilaan uudestaan.

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #627 : 27.08.09 - klo:20:28 »
Minä sorruin tilaamaan lisää LUSHin kylpyvaahtopaloja. Muuten olenkin elellyt tämän kuukauden kosmetiikkaostosten suhteen todella kiltisti...  :D Mulle tuli Bathos, Blue Skies and Fluffy White Clouds, Flosty Gritter, Karma, French Kiss, Pop in the Bath sekä toinen kappale Amandopondoa. Tuossa Amandopondossa on ihan selvästi potentiaali vakkarituotteeksi! Kokeilemaan olen ehtinyt ainoastaan Karma Bubble Barin, joka ei ollut minun juttuni. Halusin testata Karma-tuoksun, mutta ihan selkeästi se on minun makuuni aivan liian vahva ja itämainen (ja patsoulinen?). Olen käytellyt neljänneksen palasta yhteen kylpyyn ja sekin tuntuu olevan päänsärkyrajoilla. Hyvä, että testasin tuoksun kuitenkin tällaisella tuotteella, jonka saa käyteltyä loppuun muutamalla käyttökerralla.

Ma Barissa piti olla sama ihqtuoksu kuin Honey I Washed The Kids -saippuassakin. Minusta saippua tuoksuu kuitenkin paremmalta ja aidommalta, vaahtokylpyversio on keinotekoisemman tuoksuinen. Aivan samat ihanat vaahto-ominaisuudet tuntuvat olevan kaikissa vaahtokylpypaloissa. Ma Bar oli kiva tuote, mutta en halua ostaa sitä enää uudelleen.

After 8.30 -hierontapala on LUSHin retromallistoa. Tässä on aivan upea tuoksu: vaalea kerros haisee ihanalle mintulle ja tummempi kerros herkulliselle suklaalle. Tätä teki tuoksun perusteella mieli syödä! Ikävä kyllä käyttöominaisuudet ovat paljon tuoksua huonommat. Tämän retropalan sulamislämpötila on tosi paljon korkeampi kuin nykyvalikoimissa olevien. Uudet palat tuntuvat sulavan joskus jopa liiankin nopeasti, mutta After 8.30 vaatii vähintään puolen minuutin sulattelun käsien välissä. Lisäksi tumma kerros tuottaa sulaessaan ihan mieletöntä sotkua. Ehkä tämä olisi ollut viisainta käytellä loppuun kylpysulana.  :)
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #628 : 12.09.09 - klo:09:42 »
Olive Branch - suihkugeeli on koostumukseltaan todella litkumaista, mutta vaahtoaa hyvin. Jättää ihon tosi pehmeäksi ja ihanantuntuiseksi, mutta tuoksu on jotenkin aika miehinen mielestäni. Käytän kyllä mielelläni loppuun, mutta voi olla, että siirryn sitten johonkin vähän hempeämpituoksuiseen.

Coalface on uusin innostukseni aihe. Pesee kasvot oikeastaan aika narskuvan puhtaiksi, mutta tuntuu toimivan hyvin silti. Tuoksu on ihanan lakritsimainen. Sopii minusta todella hyvin juuri rasvoittuvalle/sekaiholle, ja jos vielä käyttää sivussa kuorivana Herbalismia, niin tulos on taattu - ainakin oma ihoni on selkeästi kirkkaampi, näppylättömämpi ja kauniimman värinen. :) Jei! Uskon kyllä, että Herbalismilla on ollut suurempi vaikutus kuin tällä, koska tämä on uudempi tuttavuus, mutta hyvä parivaljakko silti.

Grease Lightning En osaa oikein sanoa vielä mitä mieltä olen tästä. Tuntuu kyllä pienentävän näppyjä, mutta ei minusta kyllä nopeauta hirveästi niiden paranemista, ainakaan tätä yhtä inhaa mollukkaa joka nyt on kukistusta vaikka. Kyllä se Hydrokortisooni alkoi heti tehota suhteessa nopeammin ja auttoi paranemisen alkuun paremmin kuin tämä. Vielä en menisi hirveästi hehkuttamaan, mutta katsellaan tarkemmin muiden näppyjen kanssa.

Karma Kream Aivan järisyttävän ihanan tuoksuista! Appelsiininen taivas! Kiinteyttävä vartalovoide, ihana koostumus ja oikeasti tuntuu jättävän ihon mukavan napakaksi. Eihän tämä nyt oikeasti mitään kiinteytä, mutta tuoksu on niin valloittava, että pakko ehkä käydä nappaamassa vielä isompi pakkaus...

Angels on Bare skin on hyvä tuote, mukava tuoksu minusta ja toimii hyvin, mutta ei toimi omalle iholleni niin hyvin kuin Herbalism. Suosittelisin Angels on Bare Skiniä normaalille ja kuivalle iholle, mielestäni ei rasvoittuvalla iholla ihan niin hyvin toimi, vaikka hyvä tuote kyllä onkin.
« Viimeksi muokattu: 12.09.09 - klo:09:45 kirjoittanut Twinkley »
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #629 : 12.09.09 - klo:12:15 »
Oatifix tuorekasvonaamio on aivan ihanaa! Tekee kasvoni suorastaan hehkeäksi! Olen 42-vuotias ja vaikka ihoni on rasvoittuva, niin tämä kosteuttava naamio tekee kyllä ihmeitä. Olen erittäin yllättynyt.

Mutta...mutta.... ostin torstaina uuden naamion Citykäytävän liikkeestä ja kuvittelin saavani viime viikolla valmistetun tuotteen, jolla olisi käyttöaikaa vielä noin 3 viikkoa jäljellä, mutta naamio onkin valmistettu jo 17.8. ja siinä on parasta ennen päiväys huomiselle! Laitoin palautetta Lushille eilen aamulla, eikä ainakaan vielä ole mitään kuulunut. Jos asuisin lähempänä, niin olisin käynyt liikkeessä vaatimassa uuden purkin. Ja vaikka tuo on todennäköisesti käyttökelpoista vielä viikon-pari, niin mielestäni on aika törkeää myydä noinkin "vanha" tuote. Silmälasit on siis vastaisuudessa pidettävä mukana (ja nenällä  8)).

Käyn silloin tällöin selkä-hartiahieronnassa ja koska hierojalla on vain hyvin mineraaliöljypitoista hierontaöljyä, joka aiheuttaa finnejä selkääni, niin sovittiin, että tuon oman mukanani ja viimeksi sitten kokeiltiin Wiccy Magic Muscles -hierontapalaa. Ja sehän toimi! Hierojani yllättyi tuotteesta, käänteli ja ihmetteli ja loppujen lopuksi ihastui niin, että päätti hankkia hierontapaloja itselleenkin :D.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782