Käväisin pikku mutkan Lontoossa ja eksyin tietysti Covent Gardenin Lushille

Ostin hyväksi toteamani
Babyface-putsarin ja
Buffy-kuorintapalan sekä uusina tuttavuuksina
Sexy Peel -palasaippuan,
Vanilla in the Mist -saippuan ja
Catastrophe Cosmetic -tuorenaamion. Kaupan päälle sain 250g
Vanilla Dee-Lite -vartalorasvan, sain valita joko sen tai Coco Lotionin.
Tässä lisää Lush-kokemuksia, sekä aiemmin hankituista että uusista ostoksista
Mask of Magnaminty -kasvonaamio: Tämän haju on melko karu, yrttihammastahnamainen

Viilentävä tunne iholla, puhdistaa kivasti, tosin kuivattaakin vähän. Naamarasvan jälkeen kasvoja ei kiristä yhtään, iho on tasaisemman näköinen ja värinen. Pikkupurkista riittää kyllä moneen ja moneen käyttökertaan. En tiedä ostanko uudelleen kun loppuu, haluan kokeilla tuorenaamioita ainakin ensin.
Rockstar-palasaippua: Käytin tästä osan, tuoksu on teollinen vadelmainen niinkuin muutkin ovat kuvailleet. Itse tykkäsin tuoksusta, vaikka parempiaki on varmasti olemassa. Tämä oli aika pehmeä palanen ja siitä repimäni osa kului nopsakkaa. Kuivatti ehkä hieman, mutta selkeästi vähemmän kuin kammottavat nestesaippuat tai vielä kammottavammat halpispalasaippuat. Käytin sekä käsisaippuana että vartalolle.
Miranda-palasaippua: Mun palanen on vaaleanvihreä jossa on keskellä yksi tummempi vihreä köntsä, kun
Triina taisi kysellä. Tuoksu on makeahko kiiwi, tykkään. Olen tähän mennessä käyttänyt tätä vain käsisaippuana, kun tykkään suihkussa enemmän suihkugeeleistä. En ole huomannut käsien kuivamista.
Vanilla Dee-Lite-vartalorasva: Mukavan kevyttä ja imeytyy nopeasti, mutta kosteuttaa kuitenkin tosi hyvin ja jättää ihon pehmeäksi. Tykkään tästä ainakin ensikokemuksen jälkeen tosi paljon

Tuoksu on oletettavasti ihanan vaniljainen, jää tuoksumaan melko selkeästi hetkeksi mutta sitten tuoksu haihtuu. On todella toimivaa ainakin jos käyttää Buffya suihkussa, pelkiltään en vielä ole kokeillut.
Rub Rub Rub -vartalokuorinta: Raikas merellinen tuoksu sisältämänsä merisuolan takia. Tuoksu ei ole mielestäni liian miehekäs. Tykkään tämän hellävaraisesta kuorinnasta, mutta valitsen jatkossa mieluummin Buffyn sen kosteuttavuuden takia. Pikkupullon korkkiaukosta tätä ei todellakaan saa ulos, vaan korkin joutuu irroittamaan ja ravistamaan kuorintaa kädelle. Olisi käytännöllisempi kannellisessa purkissa.
Catastrophe Cosmetic -tuorenaamio: Tuoksuu mustikkaiselle ja jollekin mitä en osaa paikantaa, luultavimmin kalamiinille. Ihanan viilentävä ja virkistävä kasvoilla jääkaappikylmänä. Kuivui valkoiseksi ja hassun jauhemaiseksi 10 minuutin päästä, ja lähti todella helposti pois lämpimällä vedellä verrattuna useisiin muihin naamioihin. Vähensi punoitusta ja rauhoitti otsanäppyjä, joita ilmestyi roppakaupalla Lontoon reissun aikana. Yhden käyttökerran jälkeen tykkään kyllä, tuonee tehonsa vielä paremmin esiin kun olen käyttänyt useamman kerran.
Täytyy vielä sanoa
Sweet Japanese Girlistä sen verran, että säännöllisellä käytöllä olen huomannut sen todellakin vaalentavan mustapäitä. Käytän tätä vain t-alueelle ja joskus leukapieliin, joihin mulla tulee melko helposti näppyjä. Harmi kun tätä ei enää saa brittikaupoista

Suomen nettikaupassa tätä onneksi vielä on, taidan tilata varastoon ennenkuin loppuvat sieltäkin.