Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 289206 kertaa)

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
Vs: Lush
« Vastaus #630 : 12.09.09 - klo:16:21 »
Sopisikohan Celestial minun hieman näppyiselle (T-alue) ja herkälle sekaihonaamalleni?
Imperialiskin kuullostaisi kuvauksensa perusteella ihan mahdolliselta vaihtoehdolta, mua inci olikin jo niin monimutkainen että epäilen aiheuttaisiko se ärsytystä...
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa noa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #631 : 12.09.09 - klo:17:01 »
^^
 :o Vie vaan takasin, viikko käyttöikää on mielestäni minimi mitä he myyvät! Ne präntit on kyllä välillä niin vaikea erottaa toisistaan että taitavat tytöt siellä tarvita laseja itsekkin  ;)

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #632 : 12.09.09 - klo:18:42 »
^ Juu, sainkin juuri vastauksen. Olivat tutkineet tapahtunutta ja kävi ilmi, että valmistuserät olivat menneet kaupassa sekaisin ja saan käydä hakemassa uuden naamion  :ts. Täytyy pyytää pari viikkoa aikaa käydä siellä, sillä en tosiaan asu ihan lähellä eikä työmatkani kulje enää keskustan kautta.

edit: Unohdin mainita, että palauttamalla kauppaan viisi mustaa tuorekasvonaamiopurkkia, saa nyt näytteen yhdestä naamiosta. Ottavat myös vastaan muita mustia purkkeja sekä pulloja ja toimittavat ne eteenpäin kierrätykseen.
« Viimeksi muokattu: 12.09.09 - klo:22:18 kirjoittanut Anita »
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #633 : 12.09.09 - klo:18:51 »
Sopisikohan Celestial minun hieman näppyiselle (T-alue) ja herkälle sekaihonaamalleni?
Imperialiskin kuullostaisi kuvauksensa perusteella ihan mahdolliselta vaihtoehdolta, mua inci olikin jo niin monimutkainen että epäilen aiheuttaisiko se ärsytystä...

Mun mielestä Celestial on enemmän kuivan ihon tuote. Tai mulle kuivaihoisena sopi hyvin ja sain sillä kauhean kuivan ja hilseilevän ihoalueen sillä hallintaan. Jos naama tukkeutuu öljyistä, niin ei kannata kyllä kokeilla. Lushista saa kyllä näytteitäkin, että kannattaa pyytää :) Mä oon aina pyytämässä näytteitä kun oon pähkinöille allerginen ja saattaa tulla kauheat punaiset läiskät naamaan  :P

Strix

• Vieras
« Vastaus #634 : 13.09.09 - klo:11:41 »
Mask of Magnaminty:n sain näytteenä kun viimeksi kävin Lushissa. Nyt viimein otin sen pois laukusta ja lätkin kasvoille.

Tuntuu todella viilentävältä ja jopa vaikuttavalta. Muistuttaa hieman Body Shopin sinimaissinaamiota jota käytän yleensä. Peseytyi pois kyllä sitä huonommin, mutta iho tuntui raikkaalta jälkeenpäin.
Voisinkin harkita vaihtavani jossain välissä syväpuhdistavan kuorintanaamioni tähän.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #635 : 13.09.09 - klo:11:56 »
^^
Okei. Itse en osaa oikein sanoa siitä öljyjen tukkivuudesta. Olen käyttänyt viime vuodet pelkästään aika silikonisia naamarasvoja (Avene/Vichy). En kyllä ole huomannu mitään ongelmaa kun kerran/kaksi viikossa pistän naamaan saunan jälkeen vadelmansiemen-/argania-/kookosöljyä. Ihoni ennemmin ehkä hilseilee kun on rasvainen. Kumpaakin vähän.
Toi näytevinkki oli loistava, kiitos!  :) Se voisikin selventää paljon.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #636 : 13.09.09 - klo:18:44 »
Menin nyt sortumaan ja ostin Lushilta sitten sellaisella 60eurolla tavaraa - ihan kuin ei tässä opiskelijaelämään opettelussa olisi jotenkin muutenkin tekemistä. ::) Noh, osan kyllä oikeasti tarvitsin, kun ovat lopussa, mutta muut ovat sitten kokeiluja. :-[ Saa nähdä kauanko kestää paketin tulossa, otin sen halvemman vaihtoehdon siinä postimaksuvaihtoehtokohdassa.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #637 : 18.09.09 - klo:12:54 »
Näin siinä sitten kävi, ihastuin tuohon Sympathy for the skin- voiteeseen! Aluksi haju tuntui vastenmieliseltä, mutta iholla se muuttui makean banaanin tuoksuiseksi :-* Ajattelin ostaa täysikokoisen purnukan, kun saan muut vartalovoiteet kulutettua ensin loppuun.

Tietääkö muuten kukaan koska nuo halloweentuotteet tulevat myyntiin? :)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #638 : 18.09.09 - klo:13:05 »
Sain lahjaksi Yummy Yummy Yummin joka olisi ihan huippua vähemmän vetisellä koostumuksella.
Tuoksu on Lushiksi maltillinen, mutta tuntuu kuin pesisi itseään värillisellä vedellä, kun pikkaisen vaahtoisi edes.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #639 : 18.09.09 - klo:16:15 »
Kävin pitkästä aikaa Lushissa ja vaikka nuo ihonhoitotuotteet ovatkin jääneet, niin saippuapalat ja shampoopalat ovat edelleen suosiossa. Itse tykkään monistakin Lushin tuoksuista, ainoa ongelma on se, että kaupan lemussa on ihan mahdotonta erottaa tuoksujen vivahteita. Siksi tartuinkin tarjoukseen, myivät yllätyskasseja, joissa tavaraa oli 50 €:n arvosta 25 eurolla. Kasseissa oli kaksi vaihtoehtoa, suihkuttelijalle ja kylpijälle. Valitettavasti meillä ei ole kylpyammetta...

Pussista löytyi:
Hybrid: Ihanaa, tätä shampoopalaa olen halunnutkin kokeilla! Tuoksu on raikkaan lakritsinen, miellyttävä.

B Electro: Pelottava, neonkeltainen saippuapala. Tuoksu on kuitenkin erinomainen, tavallista syvempi sitrustuoksu. Ei kuitenkaan mausteinen. Tuoteselosteessa tuoksusta sanotaan löytyvän greippiä, jasmiinia ja fenkolia. Todella hyväntuoksuinen tuttavuus! Iso pala.

Angels Delight: pinkki ja purppurainen kuultava saippuapala. Pitäisi sisältää shimmeriä, mutta tähän palaan sitä ei ole pahemmin eksynyt. Miellyttävä hedelmäinen tuoksu, ei kuitenkaan mitään maailmaa mullistavaa, ei todellakaan voimakkaimmasta päästä. Päätyi saman tien kylpyhuoneeseen käsisaippuaksi.

Mud Flats: mahtavaa, tämäkin on ollut kokeilulistalla, lisäksi pala on iso! Ihana luonnollinen mutta voimakas tuoksu, sitrusta ja rosmariinia, ei tunnu jäävän iholle kuitenkaan häiritsevän voimakkaana. Tuoksu sopii hyvin miehille ja naisille - pala päätyykin suihkukäyttöön.

Oxeo cube: paladeodorantti, miellyttävä hieman hedelmäinen tuoksu. Testiin!

Skinny dip: paketin ainoa huti. Tämän pitäisi olla huoneenlämmössä pehmeä huuhdeltava vartalovoi / saippua, mutta oli ilmeisesti päässyt kovettumaan. Tuoksukin oli mielestäni todella paha, päänsärkyä aiheuttava ja pala lensi roskiin saman tien. Onneksi tämä oli pienin noista kaikista...

2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #640 : 20.09.09 - klo:13:25 »
Nyt sitten vähän arviota tuotteista...

Figs and Leaves-saippua. Tuoksu on jotenkin tuttu, miellyttävä ja mieto, mutta ei mitenkään erikoinen. Jättää ihon hieman nahkeaksi, kuten saippuat yleensä, mutta ei kuivata. Tuoksu ei jää ihoon mietoutensa takia, pala kuluu hitaasti. En ostaisi uudelleen "tuoksuttomuuden" (jos näin Lushin mitään tuotetta voi kuvata ;D) takia.

Karma-saippua. Aah, ihana pirtsakka appelsiinimainen tuoksu! Ei kuivata ihoa, jättää kevyen tuoksun iholle. Lemppari!

Charity Pot-vartalovoide. Voide kosteuttaa yllättävän hyvin lirusta koostumuksesta huolimatta. Valitettavasti olen tykästynyt tuollaiseen vähän paksumpaan koostumukseen, jonka takia en tästä niin paljon tykännyt. Tuoksu on kyllä hyvä ja tuntuu tekevän iholle hyvää, mutta se koostumus vain on liian lirua. Karma Kreamissa on parempi koostumus ja tuoksu, mutta olen ollut huomaavinani, että se vähän kutisuttaa ihoa. :( Eli ei ole vielä löytynyt sitä napakymppiä vartalovoiteista.

Sugar Scrub-kuorinta. Huh, aikamoisen tujua tavaraa! Todella kova pala, josta sitten veden kanssa irtoaa paloja, joita sitten hieromalla ihoon kyllä lähtee kaikki kuollut solukko. Halpaan hintaansa nähden hyvä, mutta aikamoisen kova ja hierova iholle, että ihan herkimmälle hipiälle en suosittelisi ehkäpä.

E-vitamiinitabletti Tein tästä höyryhoidon ja tuntui kyllä ihanalta. Käytin tuota loppua sitten kasvovetenä pari päivää ja ihan ok toimi, mutta parhaiten mielestäni toimi juuri höyryhoidossa - iho oli aivan mielettömän pehmeä seuraavana päivänä! Erikoistilaisuuksiin todella hyvä!

Aqua Mirabilis-kuorinta. Tuoksu on jotenkin nougatmainen, pähkinäinen. Pidän enemmän Buffyn kauramaisesta tuoksusta, joka on minusta raikkaampi kuin tämä Aqua Mirabiliksen tuoksu. Tarkemmin en osaa vielä sanoa, toimii mielestäni aikalailla samalla lailla kuin Buffy, mutta ehkä iho jää hieman pehmeämmäksi. Yksi käyttökerta takana, eli en mene vielä sanomaan mitään enempää, mutta hyvät fiilikset tästäkin!

Vanishing Cream-kasvovoide. Tarkoitettu rasvoittuvalle iholle, "vähärasvainen" voide, joka on koostumukseltaan aikamoisen lirua, mutta yllättävän riittoisaa. Ihon kunto on vielä samanlainen kuin ennenkin, mutta tuntuu itseasiassa kosteuttavammalta kuin esim. Humektan. Tuoksu on hyvä, perusfiilis hyvä. Tarkempia arvioita tulee varmaan myöhemmin.

Flying Fox -suihkugeeli. Sain tästä näytteen ja se oli mukavasti hajonnut tuotteiden sekaan, eli ainakin tuoksu tuli tutuksi. ;D Tuoksu on erittäin "eteerisen piristävä", voimakas, mutta ihan hyvä! Jotenkin sellainen "seksuaalinen"kin kävisi mielestäni kuvailemaan tätä tuoksua. Ei kuitenkaan ihan oman tyyliseni tuoksu, itse pidän enemmän sellaisista kukkaisista tyttötuoksuista.

Lipservice-huulivoide. Ihana tuoksu, jotenkin sellainen vähän sitrusmainen, vaniljaa seassa. Purkki on ehkä vähän hankala, tosi pieni purnukka muutenkin, mutta tuote vaikuttaa todella riittoisalta, joten varmaan kuitenkin sinällään ihan ok:n kokoinen. Tuntuu kosteuttavan todella hyvin huulia ja jopa korjaavan haavoja.
« Viimeksi muokattu: 20.09.09 - klo:13:29 kirjoittanut Twinkley »
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #641 : 20.09.09 - klo:19:23 »
Sain lahjaksi Yummy Yummy Yummin joka olisi ihan huippua vähemmän vetisellä koostumuksella.
Tuoksu on Lushiksi maltillinen, mutta tuntuu kuin pesisi itseään värillisellä vedellä, kun pikkaisen vaahtoisi edes.

Tohon auttaa yleensä että pistää jääkaappiin päiväksi-pariksi niin se tulee paksummaksi.

Sitten taas noihin Buttercreameihin joista Lila kirjoitti niin jos ovat kovettuneita niin mä mussaan haarukalla sellaiseksi tasaiseksi tahnaksi (taas jääkaappi-passituksen jälkeen). Skinny Dip on kyllä totuttelua vaativa haju, josta useimmiten tykkää tai ei. Mä en niinkään tykkää.

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #642 : 21.09.09 - klo:11:26 »
^ Mä olen aika laajan valikoiman Lushin tuotteita käynyt läpi ja täytyy sanoa että tuo Skinny Dip on kyllä se kaikkein ällöttävin! En suosittele kenellekään. Lisäksi mulle ei lainkaan auennut noiden buttercreamien käyttö. Käytin sen itse suihkugeelin tapaan ja kaipa se voisi toimiakin hyvin kuivan ihon pesutuotteena. Mutta en kyllä osta ikinä toista vastaavaa, missään tuoksussa. Oli jotenkin niin kuvottavan epähygieenisen oloinen koko tuote. Mulla oli siis erittäin tuore pehmeä yksilö joka suunnilleen mätäni purkkiinsa, vaikka yritin sitä kuivatellakin. Suihkussa se myös aika tiukasti otti kiinni ihoon, joten möhnää oli vaikea saada pois kunnolla. Liukastutti lisäksi kylppärin lattian. Ja hirveä  haju jäi leijumaan useiksi tunneiksi.  >:(

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #643 : 21.09.09 - klo:13:34 »
Mulla on toiminut buttercreamit säärikarvojen ajeluun ja sitten Lemslip yläselän epäpuhtauksiin. Muuten kyllä aikast turha tuote, samaa mieltä kuin SpicyApple.

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #644 : 26.09.09 - klo:10:49 »
Tietääkö kukaan että voiko tuolta britti-lushista tilata Suomeen noita The Freshers Boxeja? Kun nehän sisältävät aina yhden tuorenaamion.. Kun nuo vaikuttaisivat niin kivoilta että kiehtois tilata ainakin yks tuollainen  ;) Ja muutenkin olen tässä suunnitellut tilausta niin voisi tuollaisen ottaa siihen mukaan  :)
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein