Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 289503 kertaa)

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
Vs: Lush
« Vastaus #660 : 18.10.09 - klo:20:21 »
Onko enempää tietoa, saapuuko Suomeen joulusesonkituotteita? Itsellä ei ole kokemusta aiemmista sesongeista, joten en tiedä menettelyä.

Toinen kysymys: Onko kukaan tilannut lush.co.uk:sta Visa Electronilla ihan Electronina eikä tava-luottokorttina?
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa noa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #661 : 18.10.09 - klo:20:57 »
Saapuu, viime vuonna pienet suihkupaketit myytiin loppuun viikko ennen aattoa. :o Odotan Cindersiä ja Satsumo santaa ja So whiteä, varsinkin cinders kuulostaa joltain ihan erilaiselta  :)

Olen keksinyt uuden tavan levittää voiteita. Älysin eräs päivä että Eau Roma water laskee punoituksen kasvoilta ihan silmissä. Mulla on ollu pitkään ongelmana jalkojen kutiavaisuus, ja suihkuttamalla ensin eau romaa ja levittämällä perään mitä tahansa voidetta saan kutinan rauhoittumaan ja raapimisesta kuumottelevat jalat viilenee ihanasti! Sama efekti tapahtuisi varmaan myös ihan vaan Drem Creamillä, jos saisin joskus aikaiseksi sen oston...

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #662 : 19.10.09 - klo:12:00 »
Toinen kysymys: Onko kukaan tilannut lush.co.uk:sta Visa Electronilla ihan Electronina eikä tava-luottokorttina?

Joo mä olen aina tehnyt tilaukseni Nordean Visa Electronilla ja hyvin on kaikki mennyt :) Tosin korttiin pitää kytkeä päälle Verified by Visa-palvelu, jonka saa laitettua omasta verkkopankista.

http://www.visa.fi/fi/visa_sahkoisesti/verkko-ostosten-tekeminen/verified-by-visa/

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #663 : 19.10.09 - klo:15:05 »
Älysin eräs päivä että Eau Roma water laskee punoituksen kasvoilta ihan silmissä. Mulla on ollu pitkään ongelmana jalkojen kutiavaisuus, ja suihkuttamalla ensin eau romaa ja levittämällä perään mitä tahansa voidetta saan kutinan rauhoittumaan ja raapimisesta kuumottelevat jalat viilenee ihanasti!

Loistava vinkki, tätä pitää kokeilla! Tai siis ensin pitää ostaa tuota eau romaa.. Minä tein myös joulutilauksen brittilushiin. Todennäköisesti ostan vielä Suomesta lisää. Toisaalta.. joulun jälkeen on aina isot alennusmyynnit .. olisiko tähän sellaista mielipuolista kuolaushymiötä   :l

Poissa Hermione

• Tukkaguru
« Vastaus #664 : 19.10.09 - klo:15:48 »

Joo mä olen aina tehnyt tilaukseni Nordean Visa Electronilla ja hyvin on kaikki mennyt :) Tosin korttiin pitää kytkeä päälle Verified by Visa-palvelu, jonka saa laitettua omasta verkkopankista.

http://www.visa.fi/fi/visa_sahkoisesti/verkko-ostosten-tekeminen/verified-by-visa/

Joo, meillä pitäisi olla valmiina VbV-palvelu, mutta Säästöpankissa se sitten tarkoittanee, että ainoastaan VbV-salatuista paikoista voi ylipäätänsä tilata :( Lush.co.uk :ssa on suojauksena Commidea (jonka kotisivuilla kyllä mainitaa heidän olevan yhteistyössä VbV:n kanssa), joten tämä ei nyt sitten taida onnistua...
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #665 : 22.10.09 - klo:16:57 »
Jee mun pakettini tuli tänään! Tässäpä arvioita näistä joulutuotteista.

Snowcake: Tuoksuu mielestäni ihan mantelilla maustetulle riisipuurolle, tulee jouluaatto mieleen :D Kokeilin pestä tällä kädet, vaahtoaa hyvin ja pesee aika hellävaraisesti joten sopii varmasti hyvin talveen. Tuoksu jää miedosti iholle (onneksi), koska tässä on jotain mikä silti tökkii.

Angel's Delight
: Tää on varmaan kaunein kokeilemistani Lushin saippuoista! Ihanan pinkki, jossa on sinistä mukana, lisäksi päälle on ripoteltu tähdenmuotoisia kimalteita :l Tuoksu on hyvin samanlainen Miranda-saippuan kanssa, tässä tuntuu tosin olevan enemmän jotain appelsiiniin vivahtavaa.

Father frost: Pyysin tästä näyteen ja sen sainkin. Tää on mun mielestäni näistä joulusaippuoista parhaimman tuoksunen :) Tässä on hento ja raikas kukkaistuoksu ja jotain sellaista tuoksua myös joka tuo mieleen pakkasen. Tämän ostan täysikokoisena!

Snow fairy: Tämän tuoksua olenkin jo testaillut Godmother-näytteen muodossa ja tykkäsin kovasti. Tästä taidan tykätä vielä enemmän! Ihanaa vaaleanpunaista geeliä, jossa on sinertäviä hileitä mukana. Ostan kyllä seuraavaksi isomman putelin <3

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #666 : 23.10.09 - klo:11:33 »
Hitsi kun alkoivat taas houkuttaa kaikki lush-ihanuudet ;D Kaikki ovat tänne kirjoitelleet kokemuksia ihanista joulutuotteista ja nyt vielä huomasin että brittisivusto on uusiutunut, niin jostain syystä se vain kasvatti tilaushinkua.. Osa tuotteista näyttää puuttuvan esittelyistä, mutta ne löytää sitten haulla :-\ Kasvoputsarit, saippuat, suihkujellyt ja shampoopalat on niissä kategorioissa aseteltu niin kivasti että  :-* Ja kosteusvoiteet näyttävät kans niin herkuilta että olen mennyt taas ihan sekaisin  ;D Yritän kuitenkin hillitä itseni marraskuun puoliväliin saakka, jotta ehdin saada kuukausirahan, opintotuen ja palkan  ;)
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa Hermione

• Tukkaguru
« Vastaus #667 : 23.10.09 - klo:12:20 »
^ Uudet sivut on muuten älyttömän sekaiset. Suurin osa linkeistä vie jonnekin aivan muualle kuin pitäsi + oma IE:ni ei oikein pääse yli kaikista turvallisuusvaroituksista. Onneksi City-Lushiin on saapunut muutamia joulutuotteita, niin pääsee pahimman ahdistuksen yli helposti. Varsinkin kun juuri tilasin itselleni Stockmann-masterin, jolla pääsee sitten kiinni brittien halpoihin hintoihin ::) Millään lailla en ole kajahtanut Lushin suhteen...

Poissa noa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #668 : 25.10.09 - klo:20:41 »
Nyt tulee häpeämätön hehkutus: ostakaa Sexy Boy!!!!! Aivan käsittämättömän ihana tuote ja ihan erilainen tuoksu kuin muissa hierontapaloissa, paljon pehmeämpi. Tuoksuu ihanan kevyesti omassa kropassa, jopa äiti yltyi kehumaan tuoksua vaikka yleensä ei pidä mistään Lushi tuoksuista (eka ei yhdistäny mua tuoksuun vaan ihmetteli tuoksuuko keittiössä jotain ihanaa, ja sitten ilmoitti että hän voisikin kokeilla näitä paloja  ::)). Haistelin itseäni koko päivän ja tätä tuun ostamaan varastoon!  <3

Toinen tuote testauksessa oli So White, joka kuuluu "ihan kiva"-kategoriaan. Luvattu vaahto oli vain ohutta haljua vaahtoa pinnassa, en tosin tiedä oliko tekniikassa mitään eli olisiko pitänyt laittaa valuvan veden alle ja kylpyvesi oli melko haaleaa. Tuoksu miellyttävä ja pallo liukeni ihanan hitaasti. Kädellä "vispatessa" syntyi vaahtoa, joka ei tosin pysynyt yhtä pitkään kuin vaahtokylpyviipaleissa.

Ainiin ja Father Frost. Tuoksu ei mun juttu, suihkussa jätti narskuvan puhtaaksi joten löytänee joskus hamassa tulevaisuudessa (niiden muiden 20 saippuanpalan loputtua) paikan käsienpesualtaan vierestä. Nothing special.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
« Vastaus #669 : 25.10.09 - klo:22:43 »
Mä oikeastaan toivoin liittyväni Sexy Boyn hehkutukseen, mutta tuoksu oli jotenkin kummallinen liikkeessä haisteltuna. Täytyis ehkä ostaa kotiin, liikkeen tuoksusekamelska varmasti muuttaa tuoksua.

Tähänkin viestiin sisältyy kuitenkin hehkutusta, nimittäin Snow Fairy - kiinteä parfyymi :-* Aivan täydellinen tuoksu, joka tulee täydentämään ehdottomasti varastoja!!! Suihkugeelin tuoksu oli hiukan erilainen, se ei VIELÄ tarttunut mukaan, mutta saapuu kyllä jossain vaiheessa. Tekis mieli vaan kokoajan tuoksutella tuota purkkia. Snow Fairy -linjan jatkoksi sopisi huulivoide samalla tuoksulla ja maulla, joka tuoksussa tuntuu. Täällä olisi yksi vannoutunut kannattaja !!

Snow Showers oli oikeasti totista tytinää. Eihän sitä meinannut saada hajoamaan lainkaan. Tuoksu yllättävän mieto, mutta raikas (mulle tulee vähän Hart Sport -palautusjuoma siitä mieleen). Jellyjä täytyy saada lisää, mielenkiintoinen tuote.

Muita uusia ystäviä ovat: Fresh Farmacy, Lemslip, American Cream, Ghost, Bohemian ja Catastrophe Cosmetics. Näistä kokemuksia, kunhan kertyy...

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #670 : 26.10.09 - klo:09:52 »
^ Voi, en olekaan huomannut tuota Snow fairy parfyymiä! Pakko saada! Ja kun en tietenkään pelkästään tuota viitsi tilata, joten onhan se pakettiin saatava taas myös Snow fairy suihkugeeliä, vaikka olinkin jo oikeastaan päättänyt luopua suihkusaippuoiden käytöstä... Tuo tuoksu on vaan niin ihana!

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #671 : 26.10.09 - klo:10:06 »
^ Mä taas en pätkääkään tykkää Snow Fairyn tuoksusta. Aivan liian muovinen karkkihaju. Kokemusta on vain suihkugeelistä.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
« Vastaus #672 : 26.10.09 - klo:14:48 »
^ Voi, en olekaan huomannut tuota Snow fairy parfyymiä! Pakko saada! Ja kun en tietenkään pelkästään tuota viitsi tilata, joten onhan se pakettiin saatava taas myös Snow fairy suihkugeeliä, vaikka olinkin jo oikeastaan päättänyt luopua suihkusaippuoiden käytöstä... Tuo tuoksu on vaan niin ihana!

Tuoksu on todella ihana, mutta Suomessa sairaan hintainen: 12,50 (muut kiinteät parfyymin yhdeksän ja kympin välillä). Toivottavasti Stockmann ja Nordea Rahoitus myöntävät mulle luottoa ja MC saapuu pian kotiin.

Poissa aini

• HAIRahtanut
« Vastaus #673 : 26.10.09 - klo:22:04 »
Olenko täysin sokea vai mistä löydän lush.co.uk:sta Honey I washed the kids saippuaa?

Edit. Kiitos alas!
« Viimeksi muokattu: 27.10.09 - klo:18:44 kirjoittanut aini »

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #674 : 27.10.09 - klo:01:11 »
Olenko täysin sokea vai mistä löydän lush.co.uk:sta Honey I washed the kids saippuaa?

https://www.lush.co.uk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=460&category_id=624&option=com_virtuemart&Itemid=80

Tuosta näyttää löytyvän, itsekin jouduin etsiskelemään sitä vähän aikaa.  :)

Aavistuksen typerä kysymys, mutta ovatko nämä kaikki kausituotteet tulossa myös Suomen Lush-myymälöihin?  ???
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä.