Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 293783 kertaa)

Poissa Tiahaar

• HAIRahtanut
    • Gently Out Of Time - blog about pretty things
Vs: Lush
« Vastaus #690 : 03.11.09 - klo:23:05 »
Itse tilasin 28.10. ja tänään tuli paketti. Eli hyvinkin nopeaa toimintaa.
Tilasin pelkkien kuvauksien perusteella joulutuotteita ja olen vielä vähän kahden vaiheilla joidenkin tuoksujen kanssa.
Paketissa tuli siis:
- Snow Fairy -suihkugeeli
- Show Fairy - kiinteä parfyymi
- Ghost - suihkugeeli
- Sexy Boy - hierontapala
- Snowcake -saippuapala

Tuo Snow Fairyn parfyymi-versio jää kyllä käyttöön. (Olen vain koko päivän yrittänyt miettiä, mille karkille nuo Snow Fairyt oikein tuoksuu..)
- What did you dream about?
- Lollipops and candycanes.
http://tiahaar.blogspot.com

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #691 : 05.11.09 - klo:22:01 »
^Mun nenääni aidolle vanhanajan nallekarkille  <3

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #692 : 05.11.09 - klo:22:49 »
Love Lettuce - tuorenaamio on nyt kokeiltu. Ei ehkä ollut kaikkein sopivin omalle ihotyypilleni, sillä tuntui jättävän vähän kiristelevän tunteen iholle. Tuntui rakeisemmalta kuin Cupcake, eikä levittynyt yhtä hyvin, mutta peseytyi pois helpommin. Mitään muutosta en ole huomannut kasvojen ihossa, joten ehkä vähän turhake.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #693 : 06.11.09 - klo:16:55 »
Tänään tuli Lushin paketti  :D Kaikki tuotteet oli mitä pitikin ja lisäksi sain ihanan paljon sampleja  <3 Sain ne samplet mitä pyysinkin (Herbalism, Happy hippy ja Tricomania) sekä lisäksi vielä kolme muuta, joista kahta olin kyllä kokeillut jo muutenkin. Nämä "ylimääräiset" samplet olivat Fresh farmacy (olen testannut aikaisemmin ja oli liian kuivattava), You've been mangoed (tätäkin olen testannut jalkakylvyissä ja on ihana  <3) sekä Reincarnate. Kokemuksia tulee sitten kun olen kerennyt pidempään tuotteita käyttää ja näkee miten iho reagoi.
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #694 : 06.11.09 - klo:17:51 »
Nyt sitten lähti tilaus Britteihin; itsekuri kesti kokonaisen vuorokauden siitä, kun sain kortin käteen. Onneksi paketissa on mukana myös joululahjoiksi aiottuja juttuja, joten pelkästään itselle ei tule kaheksallakympillä tavaraa. Varsinkin kun sitä on jo ehtinyt kertyä kenkälaatikollisen verran, eikä siellä edes ole kaikki, vaan suihkussa on 2x 250 ml, jelly, AOBS ja New.

Hieman OT:tä: Sain eilen myöskin kulutettua ensimmäisen shampoopalani loppuun. Ostettu 6.8. eli kesti kolme kuukautta. Käyttö ei todellakaan ollut päivittäistä, vaan maksimissaan 3x viikossa. Muutama viikko oli välissä, kun Squeaky Green lepäsi ja muut olivat testissä. Huomasin toisaalta sen, että käyttötavassani on varmasti eroa "normikäyttöön", nimittäin hieron palaa aika voimalla ja kauan, jotta saan tarvittavan määrän vaahtoa aikaiseksi. 80 pesun arvio on laadittu ihmisille, jotka nopeasti pyöräyttävät palaa käsissä ja hierovat päänahkaa ilman vaahtoa. Mä puolestani tykkään, että vaahtoa ja saippuantunnetta saa olla paljon.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #695 : 06.11.09 - klo:22:20 »
^Oiskohan tuossa myös shampookohtaisia eroja? Mä en saanut esim. Hybridiä kulumaan erityisen näkyvästi 20-30 pesulla ja hieroin palaa kyllä reilusti saadakseni kunnon vaahdon aikaan. Toisaalta silloin tukka oli niin lyhyt, että pienempi määrä riitti. New ja Godiva kuluivat vieläkin hitaammin, Hybrid on vähän pehmeämpää kun siinä on öljyä enemmän. New on edelleen tallella aika isona, voisikin ottaa käyttöön.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
« Vastaus #696 : 06.11.09 - klo:22:27 »
^ Saattaa hyvinkin olla. Olen käyttänyt myös New-palaa ja Karmaakin hiukkasen. Kummassakaan ei näy oikeastaan mitään kulumisen merkkejä. Yksi syy nopeaan kulumiseen voisi olla Squeaky Greenin sisältämät "roskat", jotka pehmenevät, kun palan kastelee. Palasta irtoaa röhniä huomattavasti enemmän toisella vaahdotuskerralla kuin ensimmäisellä, ja tietysti niiden mukana lähtee myös osa varsinaista palaa, tai ainakin irtoava aines tekee palasta murenevamman. Toisaalta nopea kuluminen ei haittaa yhtään! Tykkäisin kokeilla mahdollisimman montaa palaa, eikä tunnu kovinkaan järkevältä omistaa kaikkia, jos yhdellä palalla pesee 80 kertaa. Nyt on Briteistä matkalla kaksi uutta, kaksi on vielä kotona käytössä. Karma Kombasta voisin ehkä luopua ...
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #697 : 07.11.09 - klo:12:29 »
Minä olen tykännyt ihan hirveästi noista shampoopaloista. Minulla on Utimate Shine, jota olen käyttänyt ainakin kuukauden lähes päivittäin (ehkä 5 kertaa viikossa) ja palasta on kulunut n. puolet. Hiukset todella ovat aika kiiltävät tuon käytön jälkeen ja mikä parasta, se ei tunnu ollenkaan kuivattavan todella kuivaa talvesta kärsivää päänahkaani. Tilasin nyt sitten myös Squeky Greenin ja olen sitä käyttänyt kerran ja vaikutti hyvältä. En huomannut mitään suurta eroa Ultimate Shineen vielä, molemmat vaahtoavat hyvin ja pesevät kuivattamatta. Tykkään siitä, että ne menevät pieneen tilaan ja esim. matkalle lähtiessä tai uimahallissa kulkevat pienessä tilassa.

Kolmen viikon päästä menen Glasgown Lushiin hamstraamaan lisää halvalla noita shampoopaloja. :T Olin kuitenkin aika järkyttynyt näistä Suomen hinnoista, kun kävin huvikseni katsomassa mitä Karma Kream maksaisi Suomessa ja se maksoi yli 20 euroa. :o Lush-nettikaupasta sen saa kuitenkin n. ~10 punnan hintaan ja kun punnan kurssi on nyt lähes sama kuin euron, niin kyllä mielummin tuolta tilaa, kun samalla hinnalla saa tuon tuotteen ja vaikka monta shampoo/saippuapalaa päälle.

Muoks.
Unohdin vielä mainita, että olen myös käyttänyt Snow Fairya ja Veganesea, ja molemmat ovat ihan kivoja. Snow Fairy on omaan makuuni kyllä vähän turhan makea, mutta tyttömäisinä päivinä menee hyvin yhteen mielialan kanssa. :) Veganese on aika kevyt hoitoaine, mutta kosteuttaa kuitenkin hyvin. Tuoksu on hieman sitruunainen ja kevyt. Sopii lyhyelle tukalle tosi hyvin, koska se ei kuitenkaan ole raskasta ja tukka pysyy tuuheana, mutta antaa kuitenkin tarpeeksi kosteutta ja kiiltoa. :) Seuraavaksi haluan kokeilla Junglea, joka vaikuttaa mielenkiintoiselta ja sopisi hyvin pariksi noiden palashampoiden kanssa.
« Viimeksi muokattu: 07.11.09 - klo:12:33 kirjoittanut Twinkley »
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #698 : 07.11.09 - klo:12:31 »
^Oiskohan tuossa myös shampookohtaisia eroja?

On ihan varmasti. Mulla on viimeisimpänä tulokkaana myös tuo Squeaky Green ja se kuluu paljon nopeammin kun esim. Godiva, Karma tai Ultimate Shine.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
« Vastaus #699 : 07.11.09 - klo:12:40 »
^ SG:n kuluminen johtuu varmasti niistä hippusista. Muissa paloissa ei ole lisukkeita samassa mittakaavassa kuin SG:ssa.

Kolmen viikon päästä menen Glasgown Lushiin hamstraamaan lisää halvalla noita shampoopaloja. :T Olin kuitenkin aika järkyttynyt näistä Suomen hinnoista, kun kävin huvikseni katsomassa mitä Karma Kream maksaisi Suomessa ja se maksoi yli 20 euroa. :o Lush-nettikaupasta sen saa kuitenkin n. ~10 punnan hintaan ja kun punnan kurssi on nyt lähes sama kuin euron, niin kyllä mielummin tuolta tilaa, kun samalla hinnalla saa tuon tuotteen ja vaikka monta shampoo/saippuapalaa päälle.

Mullakin on tilauksessa mukana shampoopaloja, kun niiden hinnassa erityisesti korostuu Suomen korkeat hinnat (ja kasvovoiteissa). Muita tuotteita voi kuvitella ostavansa Suomen hinnoilla, kun eivät siltikään ole liian kalliita. Toisaalta punnan kurssi koko ajan vahvistuu euroon nähden, tällä hetkellä 1 eurolla saa 0,85 puntaa. Reilu kuukausi sitten olivat lähes tasoissa. Nyt 88 punnan tilaukseni tekee hippasen yli 100 euroa.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #700 : 08.11.09 - klo:20:40 »
Mä hain eilen postista mun ekan Lush-paketin ikinä. Paketissa oli Rockstar ja Honey I washed the kids saippuapalat, Snow fairy suihkugeeli, Soft Coeur ja Mange too hierontapalat. En ihan kyllä ymmärrä noiden saippuapalojen tuoksujen hehkutusta, mun mielestä ne ei tuoksu mitenkään erityisen hyvälle, en oikein tykkää kummastakaan. Pidän enemmän selkeistä tuoksuista, noissa jotenkin sekoittuu liikaa eri vivahteita, enkä loppujen lopuksi tiedä mille ne tuoksuu. En tykkää näistä, enkä tiedä aionko testata enää muitakaan paloja. Mulla on joskus ollut se kookossaippuapala, en muista sen nimeä, ja inhosin senkin tuoksua. Siinä ei mun nenään ollut yhtään kookosta, vaan se haisi absintille :D

Snow Fairy sen sijaan on aika ihana. Tulee mieleen ne vaahtobanaanikarkit, ja pinkki värihän on aina ihana varsinkin kun siinä on vielä niitä hohteita. Hierontapaloista olen testannut Soft Coeurin kylläkin ihan vartalo- ja käsivoidekäytössä ja tästä tykkään! Ihana tuoksu ja pala sulaa nopsaan käsissä/iholla ja on helppo levittää. Tämä ei imeydy kovin nopeaan, mutta sepä nyt on ihan odotettavissa tällaiselta tuotteelta. Puuvillahanskojen kanssa yön yli pidettynä pehmittää käsiä kivasti, ja eiköhän tällä pääse eroon hilseilevistä koivistakin.

gunman

• Vieras
« Vastaus #701 : 08.11.09 - klo:20:52 »
Tutkailin sivuja jo huomasin, että saippoiden hintoja on nostettu suurimmaksi osin 50 sentillä. Taidanpa keskittää ostokseni tulevaisuudessa täysin UK:n sivuille ja Tallinnaan...  ::)

Poissa noa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #702 : 08.11.09 - klo:23:41 »
^ Briteissäkin nostettu hintoja jo kahteen kertaan vuoden sisällä eli varmaan Suomessakin hieman nostopaineita.

Tykkään yhä Sexy Boystä  <3 Niin mun tuoksu, se alkaa elää mun iholla ihan erilaisena kuin kaupassa.
Teen muuten parhaillaan testiä Korresin yoghurt face creamin ja Lushin Vanishing Creamin välillä, siis eri puolilla kasvoja. Muutamassa päivässä tuntuu siltä kuin Korres olisi vetämässä pidempää kortta mutta annan testille vähän enemmän aikaa.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
« Vastaus #703 : 09.11.09 - klo:14:34 »
Lushin sivuilla huomasin tällaisen:

We're currently monitoring developments with Royal Mail strike action in the UK and at present, we're confident that there should be no affect to our estimated delivery times for standard UK service.

Ymmärtääkseni RM:n lakon ei pitäisi vaikuttaa toimituksiin, ja koska tämä maininta on ainoastaan overseas shipping -kohdassa, tarkoittanee se ulkomaalaisia tilaajia huolimatta siitä, onko toimitusvaihtoehdoksi valittu RM vai kuriiri.

Poissa hanilaav

• Haiven
  • *
« Vastaus #704 : 10.11.09 - klo:18:58 »
Miten se nyt olikaan, tuleeko Briteistä tilatun paketin jäädä alle 40-45 euroa, ettei ole pelkoa sen jäämisestä tulliin? Vai voinko huoletta tehdä isomman tilauksen? Ei tuntuisi niin kalliilta ostaa punnissa, paitsi ehkä luottokorttilaskun näkeminen voisi yllättää  ::) Olen vatvonut tilausta Britti vs. kotimaan Lushin välillä - ainakin osassa tuotteita hinnat puhuvat Brittien puolesta.

Edit: Yay! Kiitos vastauksesta Triina!
« Viimeksi muokattu: 10.11.09 - klo:19:44 kirjoittanut hanilaav »