Breath of Fresh Air on mulla toiminut hyvin. Pullo on kätevä, ja suihke on oikeasti tosi raikas - sitä suihkutellessa ymmärtää kyllä mistä kasvoveden nimi tulee.

Tuntuu rauhoittavan ihoa. Ihoni on sekaiho, pintakuiva ympäriinsä mutta epäpuhtauksia täynnä. Tuoksu ei myöskään häirinnyt minua, tosin en olekaan kovin hajuherkkä.

Vähän kokemuksia uusista tuotteistani...
Snow Fairy-suihkugeeli: Aika karkkimaisen hajuinen pullossa. Käytän pesukukan kanssa, eikä tuoksu tule enää iholla niin voimakkaasti esiin - en myöskään ole huomannut niitä glittereitä, ne on ehkä vajuneet pullon pohjalle. Ihan kiva suihkugeeli, ei tunnu myöskään kuivattavan ihoa.
Snow Showers-jelly:Jellyä on niin hauska käyttää

Se on myös tosi riittoisaa! Tuoksussa erottaa hyvin appelsiinin ja konjakin, mutta silti tuoksu on yllättävän hyvä. Pesukukan kanssa käyttö on helppoa, vaahtoaa hyvin eikä tunnu kuivattan ihoa.
AOBS: Vähän sama ongelma kuin Herbalismissa - tämä on niin kovaa ja rakeista, että miten tämän saisi hyvin levitettyä?

Kädellä olen pehmentänyt palasta veteen ja hieronut iholle, mutta silti tuotetta tuntuu menevän hukkaan kun sitä tippuu käsiltä iholle hieroessa. Tuoksu ei ole myöskään parhaasta päästä. En ole huomannut tämän tekevän mitään erikoista - tosin en ole käyttänytkään tätä vielä paljoa.
CoalFace: Tuoksu on ihana

Ei ehkä joka makuun, sillä se on aika voimakas ja hiilimäinen, mutta itse tykkään. Leikkasin pienempiin palasiin - hieron palaa kostutetulle iholle, ja sitten vielä vaahdotan iholla tuotetta. Jättää ihon vähän kuivaksi, käytin aiemmin Herbalismin jälkeen mutta siirryin käyttämään Coalface+Aqua Marina-comboa jolloin iho ei jää niin kuivaksi. En oikein osaa sanoa vaikutuksista, iho kukkii tällä hetkellä muutenkin. Jatkan käyttöä, saa nähdä muuttuuko ihon kunto.
Honey Trap-huulirasva: Peruskiva huulirasva. Tuoksuu hunajaiselle ja menee hyvin on the go-huulirasvana. Ei ole erityisen kosteuttava mutta tuntuu kivalta huulilla ja riittää päivällä käytettäväksi hyvin kun laittaa illalla/aamulla kosteuttavampaa.