Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 309301 kertaa)

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
Vs: Lush
« Vastaus #735 : 24.11.09 - klo:14:54 »
^
Mä kanssa oon pitänyt tota juoksevuutta ihan vaan Imperialisin normaalina omaisuutena. Ei nyt ihan vettä, mutta sormelta valuu, kuten Eirene sanoi. Itse pidän Imperialisin purkkia aina kotona, vaakatasossa pöydällä - en kuljeta mukana. Matkoille mulla on pikkupurkkeja/vanhoja tyhjiä voidepurkkeja joihin pistän aina n. viikkoannoksen. Vahingoilta olen näin välttynyt, ja alkuperäinen "pääpurkki" pysyy siistinä. :)
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #736 : 24.11.09 - klo:22:43 »
Kiitos kaikille vastauksista! Tuo jääkaappi ei itseasiassa edes ole käynyt mielessä, vaikka muita tuotteita siellä säilyttelenkin. Tärkeää on tietää, että lirumaisuus on Imperialisin ominaisuus, eikä suinkaan vika. Tuntuu kyllä kasvoilla oikein hyvältä, kun sen sinne asti vihdoin saa ;)
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #737 : 25.11.09 - klo:14:48 »
Ihanaa, Lushin paketti tuli tänään!! :-* Paketista löytyi Snow Fairy-suihkugeeli, Snowshowers-jelly, AOBS, Angel's Delight-saippua, CoalFace ja Honey Trap-huulirasva. Sen lisäksi tuli pyytämäni näyte Paradise Regained-voiteesta ja avokille hiusjuttuja. CoalFace oli yllättävän iso palanen! Aivan ihanan tuoksuinen paketti enkä malta odottaa että pääsen testaamaan.
So it goes.

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #738 : 25.11.09 - klo:15:07 »
Tilasin eilen parfyymi-partysta Olive Branch ja So White -tuoksut. Toivottavasti toimivat! Jee!

Lisäksi pullo Snowcake-suihkugeeliä ja joulutuotteita.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #739 : 03.12.09 - klo:16:33 »
Olipas nopea toimitus Lushilla! Tilasin sunnuntaina tuotteet ja tänään postinkantaja soitteli ovikelloa. :) Ihanaa, kun ovat korvanneet popcornin toisella pakkausmateriaalilla. Tilasin uuden Aqua marinan, Fresh Farmacyn sekä joululahjoiksi tarkoitetut Yummy yummy yummy ja Happy hippy -suihkugeelit sekä Angels delight -saippuat. Nyt tuli ongelmaksi nuo saippuat, ne tuoksuvat liian ihanilta, että raaskisin antaa niitä lahjaksi. Mietin jo yhden palan puolittamista ja puolikkaiden antamista lahjoina, niin voisin pitää itse toisen. :D

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #740 : 04.12.09 - klo:00:05 »
Kokemuksia lushin kasvovesistä  ???

Ovatko suihkepulloissa olevat tilaamisen arvoisia?
20 vuotta hiukset päässä!

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #741 : 04.12.09 - klo:11:07 »
Käytän vallan Breath of Fresh Air -kasvovettä, se on mun HG suorastaan. Tykkään valtavasti! Se on raikas, ihanan tuoksuinen ja erittäin lempeä. Tea Tree oli mulle liian jytyä, mutta mun iho ei oo koskaan tykännykään teepuuöljystä.

Suihkepullo on musta tosi kätevä! Siirsin Nuxen kasvovetenikin tyhjään Lush-suihkepulloon.

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #742 : 04.12.09 - klo:11:21 »
^ Mä taas en yhtään tykännyt tuosta Breath of Fresh Airista. Pullo on kyllä kätevä, mutta muuten aine on liian tujua, herkkä iho ei tykännyt. Tuoksu siinä on hyvin voimakas, muistaakseni jotain patsuliöljyä siinä ainakin oli, enkä tosiaan ehkä välitä kasvoille noin voimakkaita aineita suihkia. En osta tuotetta enää toiste.

Normaalikäytössä mulla on Lumenen herkän ihon kasvovesi tai sitten L'orealin se vaaleanpunainen, vähän geelimäinen kasvovesi. Nämä ovat molemmat huomattavasti hellävaraisempia kuin tuo kokeilemani Lushin tuote. Tosin tuo taisikin olla normaalille iholle tarkoitettu.

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #743 : 04.12.09 - klo:11:32 »
Hassua että mullakin on herkkä (seka)iho, mutta BoFA tekee vaan hyvää. Nää on niin yksilöllisiä juttuja. Päällimmäisinä tuossa incin mukaan on veden lisäksi aloe vera, ruusu ja merilevä. Herkimmälle iholle Lushin kasvovesistä sopii varmaan parhaiten kuitenkin Eau Roma. Mutta anyways, kysyjälle kuitenkin sanoisin että mun käyttäjäkokemus kasvovesistä on erittäin positiivinen :)

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #744 : 04.12.09 - klo:12:22 »
Minulla on kans hyviä kokemuksia Lushin Tea Tree Water kasvovedestä  :) Suihkempullo on tosi kiva käyttää, saa helposti tarvitsemansa määrän. Lisäksi tuo kasvovesi tuntuu auttavan rasvoittumisen ja suurten ihohuokosten kanssa. Eli suosittelen kyllä kokeilemaan  ;) Itsellä nyt menossa toinen pullo tuota.
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #745 : 04.12.09 - klo:13:17 »
Mun iholle Breath of fresh air ei myöskään sopinut. Ihoni on normaali, kuivuuteen taipuvainen sekä herkkä. Tuo kasvovesi tuntui jopa kuivattavan ihoani (!), sillä se teki ihmeellisen lähes kiristävän tunteen iholle. Kaiken lisäksi tuo suihkepullo tyhjeni lutistumalla, joten loppuvaiheessa suihkiminen oli erittäin hankalaa pullon lyhistyessä kasaan. En tiedä, oliko toi vain mun pullossa ollut tekovirhe vai onko tuo sitten yleisempääkin, mutta pullon muovi oli aika ohuen ja lutkun tuntuista.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #746 : 04.12.09 - klo:13:32 »
^ Mulla ainakin pysyi pullo kasassa loppuun saakka. Muovi oli ihan tavallisen oloista, ei mitään lutkua ekomuovia. Mutta voihan niitä sellaisiakin olla.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #747 : 04.12.09 - klo:13:39 »
Nuo pullot muutettiin jokin aika sitten, nyt toimivat hyvin.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #748 : 04.12.09 - klo:17:06 »
Tänään oli mun viikko sitten tekemää tilausta yritetty toimittaa, mutta tulin 10 min liian myöhään kotiin, joten en saa pakettia ennen maanantaita. Tilasin näköjään aika paljon, koska postikulut oli 15.95£. Muuttuivat automaattisesti kassalla kalliimmiksi, enkä huomannut kun olin valinnut ne yhdeksän punnan kulut. Olisin kovasti halunnut päästä kokeilemaan tuotteita heti viikonloppuna. :-*

Tilasin siis Shiny Happy People-lahjapaketin, 2 Honey I Washed The Kids, 1 Sugar Babe, 1 Figs and leaves, 1 Sandstone, 1 Happy Hippy 100 ml, 1 Godiva, 1 I Should Coco, 2 The Godmother, 1 Lemslip, 1 Mud Flats, 1 Buffy. Näille postarit siis 15.95£.
« Viimeksi muokattu: 04.12.09 - klo:17:09 kirjoittanut Kukka »

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #749 : 04.12.09 - klo:19:12 »
Breath of Fresh Air on mulla toiminut hyvin. Pullo on kätevä, ja suihke on oikeasti tosi raikas - sitä suihkutellessa ymmärtää kyllä mistä kasvoveden nimi tulee. :D Tuntuu rauhoittavan ihoa. Ihoni on sekaiho, pintakuiva ympäriinsä mutta epäpuhtauksia täynnä. Tuoksu ei myöskään häirinnyt minua, tosin en olekaan kovin hajuherkkä. :)

Vähän kokemuksia uusista tuotteistani...

Snow Fairy-suihkugeeli: Aika karkkimaisen hajuinen pullossa. Käytän pesukukan kanssa, eikä tuoksu tule enää iholla niin voimakkaasti esiin - en myöskään ole huomannut niitä glittereitä, ne on ehkä vajuneet pullon pohjalle. Ihan kiva suihkugeeli, ei tunnu myöskään kuivattavan ihoa.

Snow Showers-jelly:Jellyä on niin hauska käyttää :D Se on myös tosi riittoisaa! Tuoksussa erottaa hyvin appelsiinin ja konjakin, mutta silti tuoksu on yllättävän hyvä. Pesukukan kanssa käyttö on helppoa, vaahtoaa hyvin eikä tunnu kuivattan ihoa.

AOBS: Vähän sama ongelma kuin Herbalismissa - tämä on niin kovaa ja rakeista, että miten tämän saisi hyvin levitettyä? :-\ Kädellä olen pehmentänyt palasta veteen ja hieronut iholle, mutta silti tuotetta tuntuu menevän hukkaan kun sitä tippuu käsiltä iholle hieroessa. Tuoksu ei ole myöskään parhaasta päästä. En ole huomannut tämän tekevän mitään erikoista - tosin en ole käyttänytkään tätä vielä paljoa.

CoalFace: Tuoksu on ihana ;D Ei ehkä joka makuun, sillä se on aika voimakas ja hiilimäinen, mutta itse tykkään. Leikkasin pienempiin palasiin - hieron palaa kostutetulle iholle, ja sitten vielä vaahdotan iholla tuotetta. Jättää ihon vähän kuivaksi, käytin aiemmin Herbalismin jälkeen mutta siirryin käyttämään Coalface+Aqua Marina-comboa jolloin iho ei jää niin kuivaksi. En oikein osaa sanoa vaikutuksista, iho kukkii tällä hetkellä muutenkin. Jatkan käyttöä, saa nähdä muuttuuko ihon kunto.

Honey Trap-huulirasva: Peruskiva huulirasva. Tuoksuu hunajaiselle ja menee hyvin on the go-huulirasvana. Ei ole erityisen kosteuttava mutta tuntuu kivalta huulilla ja riittää päivällä käytettäväksi hyvin kun laittaa illalla/aamulla kosteuttavampaa.

So it goes.