Meikäläisen arvioita Lushin tuotteista:
Angels On Bare Skin-putsari - Ehkä paras kokeilemani putsari. Putsaa hyvin, muttei ärsytä ihoa. Kuorii myös hellävaraisesti. Meikkejä tällä ei kuitenkaan voi poistaa ja onhan se vähän vaikeakäyttöisempi kuin normiputsari, koska sitä joutuu sekoittaa veden kanssa ennen käyttöä.
Ocean Salt-kuorinta - Moni tuntuu tykkäävän tuoksusta, mä en kuitenkaan niihin lukeudu. Toimii kuitenkin hyvin, mutta kuorivat suolarakeet on aika isoja ja sisältää vodkaa, joten saattaa joidenkin ihoa ärsyttää. Jos iho on vähänkään rikki, kirvelee inhottavasti, mutta jos pitää tosi kuorivista kuorintavoiteista, pitää varmasti tästäkin.
Mask Of Magnaminty-kasvonaamio - Tätä lisää ja paljon. Putsaa tosi hyvin ilman minkäänlaista kuivattamista. Mun mielestä tuoksuu ihan hammastahnalta, mutta tästäkin voidaan varmasti olla montaa mieltä. Viilentävä tunnekin on ihan mukava.
Skin's Shangri La-kasvovoide - Kuivan ihon pelastaja ja varmasti yksi parhaista kokeilemistani kasvovoiteista. Ei ole mitään järjettömän paksua tahnaa joten levittyy helposti, mutta tuntuu silti kasvoilla rasvaiselta. On tosi riittoisaa, pieni määrä riittää. Tuoksustakin tykkään.
Sympathy For The Skin-vartalovoide - Tuoksuu ja näyttää purkissa ihan vaniljajäätelöltä, harmi vaan ettei ainakaan mun iholla enää tuoksu yhtä hyvältä. Muuten aika perusvoide.
Dream Cream-vartalovoide - Emulsiomaista voidetta, ihan ok, muttei mitään kovin ihmeellistä tavaraa. Laventeli ei muutenkaan kuulu mun lempituoksuihin, joten siitä miinusta.
Lemony Flutter-kynsinauhavoide - Paksua sitrustuoksuista tahnaa, joka kosteuttaa kynsinauhoja superhyvin. Käytän myös öisin käsivoiteena. Pelkille kynsinauhoille käytettynä purkki kestäisi varmasti loputtomiin.
Buffy The Backside Slayer-kuorintapala - Kuorii hyvin mutta jättää karite- ja kaakaovoin takia ihon tosi pehmeäksi. Miinusta hinnasta verrattuna palan riittoisuuteen.
Soft Coeur-hierontapala - Tuoksuu jumalaisen hyvältä, jos suklaan ja toffeen ystävä on. Käytän tätä vartalovoiteen sijasta ja siinä käytössäkin se toimii oikein hyvin.
Each Peach-hierontapala - Sama kuin yllä, ainoastaan tuoksu on huonompi.
Lemslip Butter Cream (pehmeä saippuamössö) - Tosi hyväntuoksuinen kirpeä sitrusmössö, joka on tavallaan saippuaa, muttei tunnu yhtä kuivattavalta. Hinta ei ole paha, mutta tuo mössö ei myöskään ole kamalan riittoisaa.
Ja seuraavaksi on pakko päästä kokeilemaan noita julmetusti hehkutettuja saippuoita