Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 293774 kertaa)

Poissa Anita

• Tukkaguru
Vs: LUSH
« Vastaus #75 : 29.09.06 - klo:19:40 »
Mua aina mietityttää tollasten saippuoiden kohdalla että miten niitä tulis käyttää? Tai siis mä olen tottunut käyttämään palasaippuoita vain käsien pesuun ja tuntuu että ne kuivattavat kropan ihoa ettei tulis mieleenkään käyttää.. Olenko mä vähän kaavoihin kangistunut.

Oot sä kangistunut  ;D ;D
On saippuoita ja saippuoita. Enemmän synteettisiä ja vähemmän synteettisiä.

Lushin saippuoista esim. Honey I Washed the Kids on erittäin kermainen ja kosteuttava samoin 17 Cherry Tree Lane (suosikkini).
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Puggie

• Vieras
« Vastaus #76 : 08.10.06 - klo:10:12 »
Lushin joulutuotteet on näköjään tulleet jo myyntiin! ;) Saippuoista puheenollen tuo joulutuotteisiin kuuluva Snowcake -saippua on myös ihanan kermainen. Ja jos hyvän palan sattuu saamaan, sieltä löytyy kokonaisia manteleita sisältä! Pakko oli laittaa taas pikkutilaus menemään... ;D Lushilta tuntuu saavan nykyään aina tuon 4,95 punnan alennuksen tilauksista, joten ihan kiva sekin.

Tuli tilattua:
Snow Fairy Shower Gel (joulutuote)
Snowcake Soap (joulutuote)
Sultana of Soap (uutuus)
Sexy Peel Soap (uutuus)
Sympathy for the Skin (pakko-ostos joka kerta!)
Lemslip Butter Cream
Big Calm Shower Jelly
Sweetie Pie Shower Jelly

Poissa Huuhkaja

• Tukkaguru
« Vastaus #77 : 08.10.06 - klo:15:05 »
Big blue bath ballistic oli tosi rentouttava, ihan kun ois ollu Karibialla! ;D

Sain tuollaisen lahjaksi ja kokeilin tänään, ja todellakin, ihan kuin olisi ollut jossain etelässä. :D Tuoksu oli kuin melkein aito meren tuoksu ja ne aidot merilevänpalat vielä paransivat tunnelmaa.

Täytyy tutustua kyllä tarkemmin LUSHiin. Tähän mennessä en ole oikein voinut edes mennä kyseiseen kauppaan pitkäksi aikaa sisälle kun se voimakkaiden tuoksujen sekamelska on mielestäni niin kammottava. Yksittäin ne tuoksut ovat ihan ok, mutta kaikki yhtä aikaa... :-X Tulee melkein fyysisesti paha olo. Pitänee siis nettisivuilta ensin katsella kiinnostavat tuotteet ja mennä sitten kauppaan vain pikaiselle visiitille kun tietää jo suurinpiirtein mistä olisi kiinnostunut.

Nove

• Vieras
« Vastaus #78 : 15.10.06 - klo:16:18 »
Meikäläisen arvioita Lushin tuotteista:

Angels On Bare Skin-putsari - Ehkä paras kokeilemani putsari. Putsaa hyvin, muttei ärsytä ihoa. Kuorii myös hellävaraisesti. Meikkejä tällä ei kuitenkaan voi poistaa ja onhan se vähän vaikeakäyttöisempi kuin normiputsari, koska sitä joutuu sekoittaa veden kanssa ennen käyttöä.

Ocean Salt-kuorinta - Moni tuntuu tykkäävän tuoksusta, mä en kuitenkaan niihin lukeudu. Toimii kuitenkin hyvin, mutta kuorivat suolarakeet on aika isoja ja sisältää vodkaa, joten saattaa joidenkin ihoa ärsyttää. Jos iho on vähänkään rikki, kirvelee inhottavasti, mutta jos pitää tosi kuorivista kuorintavoiteista, pitää varmasti tästäkin.

Mask Of Magnaminty-kasvonaamio - Tätä lisää ja paljon. Putsaa tosi hyvin ilman minkäänlaista kuivattamista. Mun mielestä tuoksuu ihan hammastahnalta, mutta tästäkin voidaan varmasti olla montaa mieltä. Viilentävä tunnekin on ihan mukava.

Skin's Shangri La-kasvovoide - Kuivan ihon pelastaja ja varmasti yksi parhaista kokeilemistani kasvovoiteista. Ei ole mitään järjettömän paksua tahnaa joten levittyy helposti, mutta tuntuu silti kasvoilla rasvaiselta. On tosi riittoisaa, pieni määrä riittää. Tuoksustakin tykkään.

Sympathy For The Skin-vartalovoide - Tuoksuu ja näyttää purkissa ihan vaniljajäätelöltä, harmi vaan ettei ainakaan mun iholla enää tuoksu yhtä hyvältä.  Muuten aika perusvoide.

Dream Cream-vartalovoide - Emulsiomaista voidetta, ihan ok, muttei mitään kovin ihmeellistä tavaraa. Laventeli ei muutenkaan kuulu mun lempituoksuihin, joten siitä miinusta.

Lemony Flutter-kynsinauhavoide - Paksua sitrustuoksuista tahnaa, joka kosteuttaa kynsinauhoja superhyvin. Käytän myös öisin käsivoiteena. Pelkille kynsinauhoille käytettynä purkki kestäisi varmasti loputtomiin.

Buffy The Backside Slayer-kuorintapala - Kuorii hyvin mutta jättää karite- ja kaakaovoin takia ihon tosi pehmeäksi. Miinusta hinnasta verrattuna palan riittoisuuteen.

Soft Coeur-hierontapala - Tuoksuu jumalaisen hyvältä, jos suklaan ja toffeen ystävä on. Käytän tätä vartalovoiteen sijasta ja siinä käytössäkin se toimii oikein hyvin.

Each Peach-hierontapala - Sama kuin yllä, ainoastaan tuoksu on huonompi.

Lemslip Butter Cream (pehmeä saippuamössö) - Tosi hyväntuoksuinen kirpeä sitrusmössö, joka on tavallaan saippuaa, muttei tunnu yhtä kuivattavalta. Hinta ei ole paha, mutta tuo mössö ei myöskään ole kamalan riittoisaa.

Ja seuraavaksi on pakko päästä kokeilemaan noita julmetusti hehkutettuja saippuoita :)

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #79 : 15.10.06 - klo:16:24 »
Viimeksi Tukholmassa kävin ostamassa sen Buffy kuorintapalan ja on varmaan parastaa kuorintaa mitä ikinä olen kokeillut! :o :-* Kuorii tosi hyvin ja iho on sen jälkeen pehmeä ja sileä kuin vauvanpeppu; ei kuivata yhtään, päinvastoin tuon jälkeen ei tarvitse kosteusvoidetta laittaa.

Tosin tämä ihanuus näyttäisi kuluvan todella nopeasti, kolmisen kertaa olen sitä käyttänyt ja palasta on puolet mennyt!!! :o :-\ Olisi suosiolla pitänyt ostaa useampi... Mites muilla, kuluuko yhtä nopeasti?

Poissa Miua

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #80 : 28.11.06 - klo:10:20 »
Tulipas sunnuntaina ostettua LUSHIsta tea & symphaty kylpypommi, eilen sit testattiin ja toimi kyllä ihanan rentouttavasti. Tuoksukin oli mukavan lempeä, just oikea rauhoittumiseen. Pallon sisällä oli kamomilla teepussi, mikä sit kellu kylpyvedessä :) Aika kallista kylpyilyä, mut samalla ihanaa hemmottelua!
"Kaikki salaisuudet taivaasta pudottaa sateen täyttämä pisara, sinäkin sen nähdä saat jos vain avaat mieles, katso vaan. Hiekanjyvä rannan aalloille kuiskailee, avaa mieles, tarkkaile! Tarinoita ajan alusta kertoilee jos kuuntelee."-Emma Salokoski

Puggie

• Vieras
« Vastaus #81 : 28.11.06 - klo:12:12 »
Onkos kukaan kokeillut näitä B Never -tuotteita, joita voi nyt tilata Lushin nettisivujen kauttakin? Mulla on käytössä B Gone -puhdistusemulsio, koska se on niin helppo- ja nopeakäyttöinen verrattuna esim. Ultra Blandiin. Poistaa siis kuitenkin meikit hyvin ja tekee ihon tosi pehmeäksi. Miinusta tulee vaan lasipullosta, mikä on vähän hankala. Itse asiassa valutin pullon sisällön Dermosilin puhdistusmaitopulloon, niin eipähän tarvi ainakaan varoa..

Lemslip Butter Cream (pehmeä saippuamössö) - Tosi hyväntuoksuinen kirpeä sitrusmössö, joka on tavallaan saippuaa, muttei tunnu yhtä kuivattavalta. Hinta ei ole paha, mutta tuo mössö ei myöskään ole kamalan riittoisaa.

Mun mielestä Lemslip on taas tosi riittoisaa! Mä käytän sitä lähes päivittäin ja melkein kahden kuukauden jälkeen se on täsmälleen saman näköinen/kokoinen kuin uutenakin! Mun käytössä ainoastaan Almond Butter on ollut aika hupaisaa, koska se on oikeasti pehmeää. Tänään pitäis mennä taas hakemaan paketti postista.. ;) Mä oon jälleen kerran lähes täysin Lushiutunut ja mun iho näyttää tosi hyvältä, vaikka itse sanonkin! ;D Afterlife -kosteusvoide ja Sweet Japanese Girl -kuorinta/puhdistus on tehnyt ihmeitä mun iholle! :-*

Nove

• Vieras
« Vastaus #82 : 28.11.06 - klo:17:01 »

Mun mielestä Lemslip on taas tosi riittoisaa! Mä käytän sitä lähes päivittäin ja melkein kahden kuukauden jälkeen se on täsmälleen saman näköinen/kokoinen kuin uutenakin! Mun käytössä ainoastaan Almond Butter on ollut aika hupaisaa, koska se on oikeasti pehmeää. Tänään pitäis mennä taas hakemaan paketti postista.. ;) Mä oon jälleen kerran lähes täysin Lushiutunut ja mun iho näyttää tosi hyvältä, vaikka itse sanonkin! ;D Afterlife -kosteusvoide ja Sweet Japanese Girl -kuorinta/puhdistus on tehnyt ihmeitä mun iholle! :-*

Mun ikuinen ongelma, en osaa käyttää tuotteita säästeliäästi ::) Käytätkö butter creamejä ihan koko vartalolle ja kuinka paljon käytät kerralla (suunnilleen)? Mäkin nimittäin haluan tietää miten tuollaisen 100 gramman palan saa kestämään noin kauan! :) Saisin sen palan varmaan kestämään korkeintaan reilun kuukauden jos tositosi säästeliäästi käyttäisin.

Puggie

• Vieras
« Vastaus #83 : 29.11.06 - klo:09:45 »
^Joo, mä käytän butter creameja koko vartalolle ja käytän niitä ihan samalla lailla kuin saippuaakin, eli hieron palaa suoraan iholle tai vaahdotan (vaikka eihän sitä vaahtoa kovin paljon tule) käsien välissä ja hieron sitten käsilläni vartaloa. Eli kerralla sitä kuluu aika vähän, kun se ei joudu olemaan veden kanssa kovinkaan paljon tekemisissä. Almond Butter on tosiaan sitten niin pehmeää, että siitä kaavin pienen palan pois ja levitän sen vartalolleni.

Saattaahan sun Lemslipilla olla vaikka pehmeämpi koostumus, kun se kuluu nopeammin kuin mun.. Tai sun säilytyssysteemi saattaa olla erilainen. Mun Lemslip oli ihan tuoreena aika pehmeä (ainoastaan vain hieman kovempi kuin esim. Lemony Flutter), mutta kun olen säilyttänyt sitä avonaisessa rasiassa, se on muuttunut kovemmaksi ja näin ollen riittoisammaksi. Mä kyllä itse asiassa tykkään enemmän noista oikein pehmeistä mömmöistä, joten ensi kerralla varmaan säilytän niitä suljetussa rasiassa tai käärin kelmuun tms. Lisäksi mulla on pakkomielle haalia ja kokeilla kaikkea mahdollista, joten mulle on oikeastaan vain plussaa, jos joku kuluu nopeasti! ;D

Eilen kävin tosiaan hakemassa uuden paketin ja pitkästä aikaa mukana olikin pari näytettä! Ennen Lushilla oli aina tosi reilun kokoisia näytteitä mukana (tai esim. kokonaisia joulutuotteita, jos tilasi alkukeväästä), mutta ilmeisesti tilauksia tulee nykyään niin paljon, että niistä on luovuttu.. Mutta nyt oli tosiaan reilut palat Rock Star- ja Ice Blue -saippuoista mukana. :D Rock Star tietysti onkin tuttu, mutta Ice Blueta en ole ikinä kokeillut. Ihanan minttuiselta se tuoksuu.. 

LaBimba

• Vieras
« Vastaus #84 : 29.11.06 - klo:11:01 »
Tosin tämä ihanuus näyttäisi kuluvan todella nopeasti, kolmisen kertaa olen sitä käyttänyt ja palasta on puolet mennyt!!! :o :-\ Olisi suosiolla pitänyt ostaa useampi... Mites muilla, kuluuko yhtä nopeasti?

Mulla se riittää vaan kahteen kertaan ja silloinkin sitä palaa on hankala käyttää loppuun kun se on lopulta niin pieni, että ote ei pidä siinä. Kalliiksi se tulee pitkässä käytössä, joten siksi en enää aio LUSHin kuorintoja käyttääkään.

Big Blue on muuten minunkin suosikkini kylpypommeista, mutta nyt kun ei ole kylpyammetta niin en pääse siitä ilosta nauttimaan.

Nove

• Vieras
« Vastaus #85 : 29.11.06 - klo:16:35 »
Saattaahan sun Lemslipilla olla vaikka pehmeämpi koostumus, kun se kuluu nopeammin kuin mun.. Tai sun säilytyssysteemi saattaa olla erilainen. Mun Lemslip oli ihan tuoreena aika pehmeä (ainoastaan vain hieman kovempi kuin esim. Lemony Flutter), mutta kun olen säilyttänyt sitä avonaisessa rasiassa, se on muuttunut kovemmaksi ja näin ollen riittoisammaksi. Mä kyllä itse asiassa tykkään enemmän noista oikein pehmeistä mömmöistä, joten ensi kerralla varmaan säilytän niitä suljetussa rasiassa tai käärin kelmuun tms. Lisäksi mulla on pakkomielle haalia ja kokeilla kaikkea mahdollista, joten mulle on oikeastaan vain plussaa, jos joku kuluu nopeasti! ;D

Tuo saattaa olla ainakin osasyy, jos niissä on noinkin paljon eroa koostumuksien välillä. Mun Lemslip oli niin pehmeää, ettei se edes pysynyt kunnolla muodossaan, vaan alkoi heti levitä pitkin pakkauksen pohjaa. Sen kovuus oli suunnilleen kermavaahdon luokkaa, joten sitä ei tosiaan voinut hangata mitenkään, vaan otettava siitä levinneestä mössöstä aina epämääräinen klöntti. Kokeilen varmasti ensi kerralla säilyttää sitä avonaisessa rasiassa, jos satun vielä yhtä pehmeän palan saamaan.

Mä en oo ikinä saanut mitään näytteitä tilauksen mukana, mutta toivossa on hyvä elää :P

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 30.11.06 - klo:18:42 »
Viimeksi Tukholmassa kävin ostamassa sen Buffy kuorintapalan ja on varmaan parastaa kuorintaa mitä ikinä olen kokeillut! :o :-* Kuorii tosi hyvin ja iho on sen jälkeen pehmeä ja sileä kuin vauvanpeppu; ei kuivata yhtään, päinvastoin tuon jälkeen ei tarvitse kosteusvoidetta laittaa.

Minä tykkään kans paljon. Olen käyttänyt samaa palaa jo usemman kerran, ehkä 5-7, en muista tarkemmin ja hiukan se vasta kulunut on. En käytä sitä veden alla, vaan kastelen itseni ja sitten hieron palalla ympäriinsä ja jos jaksan niin käsin vielä hiukan päälle. Ja sitten suihkun alle. Eikä tosiaan tarvitse rasvailla käytön jälkeen  :-*.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #87 : 30.11.06 - klo:20:12 »
Mää en taas sitä käytettyä koska se on mielestäni aivan kamalaa. Ei kunnolla liiku kostealla iholla ja jättää hirmu mömmöt jälkeensä joita pitää sit hinkata pois.
Harmi, mutta en osta uudelleen kivasti nimestä huolimatta.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Puggie

• Vieras
« Vastaus #88 : 01.12.06 - klo:07:56 »
^ Ootko kokeillut Aqua Mirabilista? Se tekee mun ihon vielä pehmeämmäksi ja sileämmäksi kuin Buffy, mutta ei jätä rasvaisuuden/mömmöisyyden tunnetta jälkeensä (mulla ei tosin Buffykaan kovin paljon) ja tuoksuu 100 kertaa paremmalle kuin Buffy (tuoksut tietty on makukysymyksiä, AM tuoksuu keksimäiselle). Ja koska se ei ole niin rasvaisen tuntuinen, niin se tosiaankin liikkuu iholla paljon vauhdikkaammin kuin Buffy. Aqua Mirabilis on ehdottomasti mun suosikki näistä paloista.. :-* Ja Kylie käyttää kuulemma tätä! ;D * Kylie Minogue -takapuolta toivoessa..*

Mun käyttövauhti noiden kanssa tuntuu olevan samaa luokkaa Anitan kanssa, eli ei ne mun mielestä mitenkään järjettömän nopeasti kulu. You snap the whip on tosin aika nopeasti kuluva, joten sen kanssa pitää olla extra-tarkka, että se ei pääse kosketuksiin veden kanssa liian kauan.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #89 : 22.01.07 - klo:12:35 »
Pakko hehkuttaa,laitoin eilen illalla kasvoille Mask Of Magnamintyn ja tänään iho on todella ihanan ja pehmeän tuntuinen.Kuori kivasti kuollutta ihosolukkoa pinnalta ja tuntui vähän viilentävältä.Yksi parhaista naamioista mitä olen kokeillut.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.