Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 289186 kertaa)

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
Vs: Lush
« Vastaus #750 : 04.12.09 - klo:19:29 »
Kiitoksia vastauksista, taidampa pistää tänään kasvovettä tilaukseen  ;D
20 vuotta hiukset päässä!

Strix

• Vieras
« Vastaus #751 : 07.12.09 - klo:00:56 »
Snow Fairy suihkugeeli: pidin tuoksusta koska jostain syystä olen tykästynyt nyt kaikkeen karkkimaiseen (mikä on epätavallista). Vaahtosi pesukukassa hienosti ja eikä kuivattanut liikaa. Tämä oli näytepurkki joka kului nopeammin kuin kauan sitten saamani palasaippuanäytteet.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #752 : 07.12.09 - klo:13:41 »
Snow Fairyn tuoksusta haluaisin tietää sen verran, että tuoksuuko se teidän mielestä Rockstarilta? Olen vain lukenut, että joidenkin mielestä se tuoksuu samalta kuin Rockstar, mutta joidenkin mielestä sitten taas ei. Muidenkin suihkugeelien tuoksut kiinnostaa. Itse voisin sanoa, että Olive Branch on aivan ihanan tuoksuinen! Tuoksua on tosin aika hankalaa kuvailla. Appelssiinin ja oluen sekoitus (kuulostaa ehkä hirveälle), mutta se on minusta aivan ihana. Ei kuivata ollenkaan.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #753 : 07.12.09 - klo:13:50 »
^Mun mielestä ei tuoksu. Snow fairy on mun nenään aika selkeä vaahtobanaani, vähän kuin Joicon rekku, kun taas Rockstar on vaikeammin määriteltävä makeahko epämääräinen tuoksu. En kauheasti pidä Rockstarista, varsinkaan kun en osaa määrittää mille se tuoksuu, enkä ymmärrä sen hehkutusta, kun taas Snow fairy on ihana!

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #754 : 07.12.09 - klo:13:56 »
^ Ok, minäkään en pitänyt Rockstarista. Aivan hirveä! :-X

Edit. Tuli sitten tilattu eilen Yummy, Hippy Happy, Snow Fairy ja Flying Fox.
« Viimeksi muokattu: 08.12.09 - klo:14:57 kirjoittanut kiwi »

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #755 : 07.12.09 - klo:16:52 »
Miten säilytätte palasaippuoita? Voisiko niitä kenties pakastaa? Miten hyvin säilyvät? Tilasin aika kasan tavaraa, vaikka osa on menossa lahjaksi..

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #756 : 07.12.09 - klo:19:08 »
Mulla on kukin pala käärittynä muovikelmuun ja kuivassa pimeässä paikassa säilössä. Nykyään en enää ostele niin paljoa varastoon kun olen huomannut että tuoksut hiipuvat joistakin saippuoista ja kylpypommeista aika nopeasti.

Poissa noa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #757 : 07.12.09 - klo:22:10 »
^^ Mulla on suurin osa minigrip-pusseissa, tosin nyt kokoelman karttuessa olen joutunut laittamaan niitä kaikenlaisiin jämäpusseihin  ::) Minigripeissä pysyy kyllä tuoreina ja tuoksuvina, Lushin oma voipaperi ei taas sovi pitkäaikaiseen säilytykseen, eka se imaisee kaikki öljyt ja sitten puskee tuoksut pois.

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #758 : 07.12.09 - klo:22:34 »
Kiitos, täytyykin sitten hakea vielä minigrip-pusseja. Viikonloppuna piti hakea saippuateline. ;D

Ensin kokeiluun pääsi Honey I washed The Kids-pala. Mukava makeahko hunaja, joka jäi kivan miedosti iholle tuoksumaan. Godiva-palaa kokeilin avokin hiuksiin ja jäi kuulemma karhea tukka, kuivuessa tosin tunne väheni. Tuoksu shampoopalassa on karmea, pala oli ilman käärettä paketissa ja koko paketti lemusi pahalle. Kokeilen itse vielä Godivaa tukanpesupäivänä. Mud flats on hyvän tuoksuinen, sitrus, ja puhdisti kuulemma hyvin. Sain näytteen Sympathy for the skin-vartalovoiteesta, joka tuoksuu palaneelle muoville, iholla tosin enää aavistuksen makealle savulle. Nopeasti imeytyvä vartalovoide, tuoksun takia en ostaisi, mutta samalla koostumuksella eri tuoksuisena ehdottomasti ostoslistalle. Shiny happy people-paketti tulee lahjaksi, kauniin keltainen pieni paketti, joka tuoksuu taivaallisen sitruunaiselta. :-*

Poissa nanai

• HAIRahtanut
« Vastaus #759 : 13.12.09 - klo:14:29 »
Muistaako joku tuleeko Englannin verkkokauppaan alennuksia joulun jälkeen? Entä myydäänkö silloin vielä joulutuotteita? Mietin tässä kannattaako odottaa joulun jälkeen tilauilun kanssa vai laittaisiko sen vetämään jo nyt.
I'm a tree that grows hearts
One for each that you take
You're the intruders hand
I'm the branch that you break

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #760 : 13.12.09 - klo:15:05 »
^Toivottavasti tulee alennuksia. Olen muutamia nyt jo tilaillut, mutta vielä on tuotteita (sesonki), jotka odottavat kuumeisesti aleja.

Muutamia kokemuksia vielä uusista ja vähän vanhemmistakin tuotteista (eli kaikista omistamistani maininta).

Kasvot

Angels On Bare Skin: Käyttömukavuus ei ole ihan parhaasta päästä. Veden kanssa tanhaksi sekoittaminen onnistuu kohtalaisen mukavasti, mutta kasvoille levittäminen ei niinkään. Murusia varisee lavuaariin niin paljon, että varmasti osasyy viemärin tukkeutumiselle on tässä. Tuoksu on mukava laventelinen. Jättää kasvot mukavan pehmeiksi ja sileiksi. Käytin n. 100 g satsin ja uuden ostan, kunhan olen käyttänyt muut kasvokuorinnat pois.

Fresh Farmacy: Vaahtoaa hyvin ja pesee vesiliukoiset meikitkin pois oikein mallikkaasti. Jättää ihon aavistuksen kiristeleväksi, mutta se ratkeaa helposti AOBS:llä tai kasvovedellä. Olen leikannut isosta palasta aina pienen kimpaleen käyttöön, joka säilyy lavuaarin laidalla saippuansäästäjän päällä. Tuoksuu kalamiinille (kuten AOBS ja CC-tuorenaamio), mieto ja puhdas tuoksu.

Sweet Japanise Girl: Ajattelin aluksi, ettei tämä naama voi tykätä mitään muuta kuin huonoa öljypuhdistuksesta. Ostin tämän kuitenkin kokeiluun ennen kuin häviää kokonaan markkinoilta ja onhan tämä saanut paljon hyvääkin palautetta. Käyttö on oikein helppoa ja mukavaa. Olen hieronut palaa suoraan kostutetuille kasvoille ja erikseen vielä hieronut sormenpäillä. Ihohuokoset tuntuvat pienentyneen ja mustapäät vaalenneen. Iho jää ihanan pehmeäksi, eikä mitään tukkeutumista ole havaittavissa (olen ainoastaan huuhdellut, enkä käyttänyt mitään pesuainetta lopuksi). Kuorivat murut eivät ole liian teräviä, mutta kuitenkin tarpeeksi tehokkaan tuntuisia. Täytynee ostaa vielä yksi varastoon, nyt kun vielä Suomesta saa. edit. myöh. Kaksi varastossa!

Crashcourse in Skincare sample: Ihana! Todella raikastava, joka tuntuu myös puhdistavan, vaikkei siihen varsinaisesti olekkaan tarkoitettu. Jättää ihon samettisen pehmeäksi, kuten kaikki muutkin kokeilemani tuorenaamiot. Tämä on seuraava täysikokoiseni! edit. myöh. Täysikokoinen meni homeeseen ja  tukkeutti koko naaman. Saattaa olla, että menee aikaa ennen kuin uskallan kokeilla uudestaan... edit. myöh.II Eipä tarvitse enää miettiä, kun jo lopetettiin. En jää kaipaamaan.

Catastrophe Cosmetics: Puhdistava, joka ei kuitenkaan missään vaiheessa tunnu epämiellyttävältä, kuten monet muut puhdistavat. Jättää ekstrasiloisen ja pehmeän ihon, nukkemaiset kasvot, kuten myyjä kehui ostaessani tätä. Tuoksuu mustikalle ja kalamiinille.

Santa's Rice Porridge limited: Ensimmäinen kokemus on alkoholin tuoksu. Koostumus muistuttaa liisteriksi mennyttä kaurapuuroa. On aika haasteellista saada tanhaa levittymään kasvoille. Kuivatut karpalot ovat niin isoja, että olen katsonut helpommaksi siirtää ne suoraan viemäriin kuin yrittääkkään saada pysymään kasvoilla. Tämä ei kuivu kuten CC, joka alkaa kuivuessaa varista vaatteille, vaan pysyy mukavan kosteana kasvoilla. Olen poispestessäni suihkutellut kasvoille ensin kasvovettä, jonka avulla olen hieronut naamiota kuorinnan tapaan. Huuhteleminen on helpompaa, kun on ensin vähän notkistanut tahnaa ja myöskin kuoriva ominaisuus tulee paremmin käyttöön.

Brazened Honey: Samanlainen tahmainen kaurauurokoostumus kuin Santa's-puurossa. Vaatii siis vähän kikkailuja ennen kuin suostuu levittäytymään iholle. Lisäsin vaikutusajan jälkeen varovasti vettä kasvoille, jotta sain kuorivat ominaisuudet irti. Iho jäi pehmeäksi eikä ollenkaan kuivaksi, vaikka hieroinkin aika antaumuksella. Ei kuitenkaan erikoinen, joten pitäydyn paremmissa.

Mask of Magnaminty: Minttuinen tuoksu! Tuntuu ihanan viilentävältä saunassa. Koostumus tuntuu tehokkaalta ja siksi pistelevältä. Olen käyttänyt pitkään Lumenen turvenaamiota ja tämä on vähän samankaltainen. Koostumus vaan on jäykempää ja kuorii tehokkaammin. Oikein hyvä puhdistava naamio!

Grease Lightning sample: Oikeastaan mulle hiukan turha tuote. Pitkään aikaan ei ole ollut kunnon pahkuroita, joita olisin päässyt hoitamaan tällä. Testaus jäi siis vähän vajaaksi. Pieniä tukkeutumia tällä sivelin ja saattahan tämä hiukkasen kuivattaa niitä. Ainakin iho tuntui kireältä levityksen jälkeen. Ympäröivä iho ei kyllä millään lailla reagoinut kuivumalla, vaikka aika reippaasti levittelin suurellekin alueelle.

Kasvovesitabletti T: Yrttinen tuoksu, ei pelkästään tea tree. En ole kovinkaan innokas höyryttelijä, kun tuntuu etten saa henkeä. Iho tuntui syväpuhdistetulta höyrytyksen jälkeen. Kaadoin nesteen tyhjään kasvovesipulloon ja olen säilyttänyt sitä jääkaapissa. Kasvovedeksi se on vähän turhan tujua, mutta sopii satunnaiseen käyttöön kasvoille ja erityisen hyvin esim. säärille epiloinnin jälkeen, kun tarvitaan ekstrapuhdistusta. Eikä ole mennyt miksikään jääkaapissa kolmeen viikkoon.

Breath of Fresh Air: Peruskasvovesi! Raikastaa ihon ihanasti ja myös puhdistaa loput jäänteet iholta. Kohtalaisen hintava kasvovesi, joten saattaa jäädä kertakokeiluksi.

Celestial: Ihana vaniljainen tuoksu! Koostumus kermainen ja paksu. Kosteuttaa ihanasti, mutta omalle iholleni ei sovi meikin alle, koska imeytyy todella hitaasti. Käytän yövoiteena, ja erityisesti talvella siihen oikein passeli! Herkkä iho ei automaattisesti ole kuiva! Jatkan kuitenkin käyttöä, koska tuntuu tekevän hyvää iholleni.

Imperialis: Litku koostumus, joka vaikeuttaa käyttöä. Sopii hyvin meikin alle, koska imeytyy nopeasti. Kaipaisin uudistusta koostumukseen, niin voisi nousta HG:ksi.

Vanishing Cream: Ehdoton Lush- ja kasvovoide-HG:ni! Kosteuttaa juuri sopivasti, tasoittaa ihon väriä todella nopeasti ja silminnähtävästi, jopa siniset silmän sisäkulmat on mielestäni vaalentuneet. Jää ehdottomasti käyttöön!

Ultralight: Koostumus aurinkorasvaisen jäykkää. Imeytyy hitaasti. Ajattelin tätä normaaliksi päivävoiteeksi, mutta taitaa olla kiireaamuina liian rasvaista. Tuoksuu aurinkorasvalle (hyvä/huono?). Jääkaappiin ja keväästä aurinkorasvakäyttöön!

Chocolate Whip Stick: Ihanan tuoksuinen suklaan ja appelsiinin yhdistelmä! Pysyy huulilla hyvin ja kosteuttaa!

Let Them Eat Cake limited: Löysää versiota, eli helpompi levittää ja käyttää. Tuntuu jäävän hiukan Whipstickiä enemmän huulten pinnalle pyörimään. Alkoholinen joulutuoksu, en oikein osaa päättää, että tykkäänkö vaiko inhoanko. edit. myöh. Maistuu ruskeaksi sulatetulle sokerille. Taidan kuitenkin enemmän tykätä...

Bubblegum Lip Scrub: Snow Fairy -tuoksu :-* Purkki on aivan piripintaan täytetty, joten ilmasta ei ainakaan tarvitse maksaa. Tekee huulet ihanan pehmeiksi ja kuivat paikat katoaa. Tässä mietityttää ainoastaan se, että kun tuoksu on täydellisen herkullinen (olen tuoksutellut myös Sweet Lipsia, sekin on ihana) ja huulilla on sokeria, niin kuinka "turvallista" tätä on nuoleskella huulilta? Lush.co.uk:sta löytyneissä kommenteissa ihmiset kuljettava tätä koko ajan mukanaan ja käyttävät kuten huulirasvaa, "and it TASTES gorgeus too". Toisaalta eihän tämä sisällä muuta kuin sokeria, jojobaöljyä, maku- ja väriainetta. Tulee sitä varmasti pahempiakin aineita päivittäin syötyä...

Testausta vailla ovat Kasvovesitabletti C ja sauna tab Token to the Forest Gods.

Vartalon hoito

Aqua Mirabilis: Sopivan tehokas kuorinta. Ei välttämättä vaadi palan kanssa hieromista, vaan riittää, että palasta hieroo käsiin ja sitten vartalolle. Auttaa myös hiukan siihen riittoisuus ongelmaan. Ei jätä yhtä öljyistä pintaa kuin Buffy, mutta pehmeäksi iho kuitenkin jää. Makeahko tuoksu, mun nenään parempi kuin Buffyn. edit. myöh. Korkkasin uuden palan ja tämä on liian terävä palalla kuorimiseen. Käsien kautta käytettynä toimii hyvin.

Buffy: Tehokas, muttei liian terävä. Vaati kyllä mielestäni palalla kuorimista (vrt. Aqua Mirabilis). Ihoon jää mukava öljyinen pinta, joka ei kovinkaan helposti imeydy. Molemmilla paloilla on puolensa, tuoksun perusteella valitsen toiselle kierrokselle AM:in. edit. myöh. Buffyn öljyisyys on tehnyt vaikutuksen ja tämä jatkaa käytössä.

Fairy Tail limited: Jaoin palan neljään osaan ennen suihkuun menoa ja otin niistä yhden mukaani tyhjässä naamiopurkissa. Murskasin pikkupalan kosteissa käsissä ja hieroin kostealle iholle. Onhan tämä toki aika karkea kuorinta, mutta meikäläiselle oikein passeli! Sokeri sulaa aika hitaasti, joten on hyvin aikaa hieroa persausta oikein antaumuksella. Kokonaisen neljäsosasta riitti oikein hyvin koko vartalolle jalkapohjista dekolteelle. Mansikkaisen makea tuoksu :-* Seuraavassa Brittitilauksessa näitä tulee varastoon!

Sugar Scrub: Todella kova kimpale! Ei puhettakaan, että sitä saisi käsillä murusteltua, kuten Fairy Tailia. Testauksessa oleva versio on mini-kokoinen, josta kuorin kaksi kertaa. Saunassa laitoin palan purkkiin ja lorautin öljyä päälle. Purkki oli löylyssä varmaan vartin verran, mutta palalle ei tapahtunut yhtikäs mitään. Vasta loraus kuumaa vettä ja vaikutusaika saivat palan murenemaan. Tuntuu, että pala on päässyt jossain vaiheessa kostumaan ja jähmettymään uudestaan, sillä ylimalkaisen kovuuden lisäksi sokerin joukossa on myös isompia kovia könttejä, jotka eivät sovi iholle. Tykkään enemmän Fairy Tailista!

Brimstone: Murustin ennen saunaan menoa kokonaisesta kimpaleesta osan, ehkä 1/4. Kuorin sillä koko vartalon, myös kasvot. Pala sellaisenaan on varmasti liian kova kuorimiseen, mutta jos palan murskaa hienoksi ennen kastelua ja hieroo purua kostealle iholle TAI kostuttaa kimpaleen varovasti muutamalla tipalla vettä ja sitten muussaa sen hienoksi, niin omalle iholle ei ainakaan ole liian terävä. Kuorinta tuntuu todella tehokkaalta, mekaaninen ja kemiallinen kuorinta yhdessä, sillä pala alkaa sihistä joutuessaan kosketuksiin veden kanssa. Tästä syystä on varottava liiallista vettä, koska tämä sihisee todella nopeasti itsensä kadoksiin! Iho jäi todella pehmeän tuntuiseksi kuorinnan jälkeen  Palasta tuoksuteltuna tuoksu on todella voimakas jasmiini, mutta käytössä jasmiini ei oikeastaan tuoksu ollenkaan. Itsellä tuoksu assosioitui välittömästi isovanhempien mökkisaunaan.

Glorious Mud: Murensin ihan pieneksi tavalliseen pakastuspussiin (joku purkki olisi varmaan käytännöllisempi) ja lisäsin joukkoon tipoittain vettä, jolloin sain aikaiseksi tanhan (tämäkin sihisee). Tahnaa hieroin vartalolle, myös kasvoille. Olin ottanut saunaan mukaan liian vähän tavaraa (vajaa 1/4 kokonaisesta), koska sitä ei loppujen lopuksi riittänyt kuin kasvoille ja yläkropalle. Toisaalta menin naamiossa saunan lauteille istumaan, joten on ehkä ihan hyvä, ettei jaloissa ollut mutaa, nimittäin siivous oli aika paljon helpompaa näin  Naamio kipristeli iholla, erityisesti kasvoilla hiukan aikaa levittämisen jälkeen. Itselle se on merkki tehokkuudesta, mutta kovin herkkäihoiset saattavat tykätä toisin. Tuoksua kuvaa hyvin se, että en muista mille tämä tuoksuu! Puhtaalle, savelle, yrteille, turpeelle, saunalle...

Coco Lotion: Tuoksuu kookoskermalle, aika outo tuoksu. On kuitenkin hyvä kosteuttaja. Imeytyy hyvin ja nopeasti, jättää sileän pinnan. Mukava! edit. myöh. Toimii myös kasvoilla!

Dream Cream sample: En haistanut minkäänlaista tuoksua. Iho jäi mukavan pehmeäksi. Ihoni ei ole mitenkään ongelmallinen, joten suurimmat ahaa-elämykset jäivät osittain siksi kokematta. Ok kroppavoide, tällä iholla taidan tyytyä halvempiin vaihtoehtoihin. edit. myöh. Ostin kuitenkin täysikokoisen purkin. Tuoksuu AOBS:lle eli laventelille. Täyteläinen voide, jolla sain koko talven vaivanneet kuivuusihottumat pois (ei auttanut kortisoni, eikä apteekin tuhdit voiteet). Toimii!

Charity Pot sample: Tuoksui härskiintyneelle (samplen ongelma). Eipä muuta erityistä sanottavaa. Perus.

Silky Underwear: Suosikki hemmottelutuote! En koe tälle olevan erityistä tarvetta, mutta ihanaa hemmottelua! Tekee ihon silkkisen pehmeäksi ja erityisesti tuoksu on syötävän hyvä! Kaakaovoin vaikutuksen huomaa vasta, kun kokeilee muita vartalopuutereita, joissa kaakaovoita ei ole.

Candy Fluff: Hyvä tuoksu! Saisi olla kyllä voimakkaampi. Pelkäsin vähän glitter-efektiä, mutta hileitä on tuskin näkyvästi. Ei tunnut iholla niin silkkiseltä kuin Silky Underwear, jää hiukan jauhoisen näköiseksi kun iho on keskimääräistä tummempi. Hemmotteluun tämäkin!

The Greench: Yrttinen tuoksu (rosmariinia, timjamia...]. Mukava pito kevyille päiville, mutta aktiivikäyttöön ei riitä. Miinusta vihreästä väristä, joka värjää vaatteita. Pitää kokeilla vielä kuivashampoona (vinkki ruotsalaisesta Lush Magazinetista)!

Snow Fairy kiinteä parfyymi, limited: Todella ihana tuoksu! Säilyy pitkään iholla muuttumattomana. Hamstraan varastoon!

American Cream kiinteä parfyymi: Parfyymin tuoksu muistuttaa enemmän hoitiksen barbie-versiota kuin Shimmy Shimmyn ihanaa vaniljajäätelöä. Tule kuitenkin käytettyä, koska on aika mieto ja siksi sopiva päivittäiseen käyttöön.

Honey I Wash The Kids kiinteä parfyymi: Epäilen vahvasti, että britanniassa on mennyt purkin ja sisällöt tai purkit ja tarrat sekaisin, sillä tämä tuoksuu aivan Snow Fairylta. Liikkeessä haistelin HIWTK-testeriä ja se oli aivan eri tuoksuinen. Siispä nyt omistan kolme jemma-Fairya.

Therapy: Lämmin rentouttava tuoksu! Sulaa nopeasti käsien välissä. Hierottaessa ihoon antaa lämmittävän vaikutuksen. Lisää näitä!

Mange Too: Sulaa todella nopeasti käsien välissä. Käytin ihovoiteen tavoin: imeytyy hitaasti (ehkä siksi tarkoitettu hierontaan), mutta nopeammin kuin Therapy, joka saattaa olla iholla vielä nukutun yönkin jälkeen. Rauhoitti korppukuivat sääreni. Aivan taivaallinen tuoksu: makea hunajainen ja suklainen :-*

Sexy Boy limited: Tuoksua on aika vaikea eritellä, mielikuva on Joulukahvi: jollain tapaa mausteinen, mutta myös raikas vivahde, hieman suklainen/mokkainen. Tämäpä vasta sulaakin nopeasti! Pala on vielä erittäin ohut, joten tuntuu kuluvan erityisen nopeasti.

Shimmy Shimmy: Ihana vaniljajäätelön tuoksu! Parempi kuin American Cream -hoitiksessa. Kimalteita on aikas runsaasti, kiteet pieniä. Pidän enemmänkin tuoksu- ja ylellisyystuotteena kuin hierontapalana tai kroppavoiteena, mutta on oikein toimiva ja ihana sellaisena!

Testausta vailla ovat vielä Sugar Babe, Each Peach (and Two´s a Pair), Strawberry Feels Forever, Iridescent Glitterbug ja Bare Naked Lady.

Kädet ja jalat

Running to the Embassy: Raikas piparminttu sopii jaloille. Kuorinta saisi olla hiukan karkeampi, mun koppuraiset jalkani tarvitsevat kovempaa käsittelyä. Jättää öljyt hyvin iholle (päätelleen saunan lauteilla olevista ikuisista märistä jalanjäljistä).

Stepping Stone: Ihanan voimakas sitruksinen tuoksu! Sihisee pois nopeasti, jos pääsee kastumaan. itse mursin palasta pienen kimpaleen ja kuorin sillä kosteita jalkoja. Pysyi kiinteänä juuri sopivan ajan, jotta sai kunnolla hierottua. Todella kirkas vihreä väri, joten vaaleiden tekstiilien läheisyydessä noudatettava varovaisuutta. Ei varsinaisesti raspannut kovettumia pois, vaan pehmensi tehokkaasti. Mukava uusi jalkojenhoitotuote! edit. myöh. Toisen kokeilun jälkeen rankattu Lushin parhaaksi jalkojenhoitotuotteeksi

Fair Trade Foot Lotion: Raikas piparminttuinen, mutta en ainakaan tunne viilentävää vaikutusta, mikä on talvipakkasilla vain plussaa! Voide tuntuu todella kevyeltä, mutta siitä jää kuitenkin pitkäksi aikaa öljyinen, jollain tavalla lämmittävä pinta jaloille. Oikein hyvä perusvoide jaloille, mutta korppukantapäät vaativat tuhdimpaa tavaraa.

Lemony Flutter: Samanlainen tuoksu kuin Lemslipissä: sitruuna ja vivahde. Yllätyin, kun ei tunnukaan niin riittoisalta, mitä olen ymmärtänyt. Tätä voi levittää oikein kunnolla käsille, vaikka kesken päivän. Parhaiten toimii kuitenkin yökäsivoiteena.

Helping hands: Imeytyy hyvin, lämmittää ja pitää käden pehmeänä pitkään. Mukavan pehmeä tuoksu.

Handy Gurugu: Yhdistän tämän tuoksu voimakkaasti Lushiin, sillä tässä on sama tuoksu kuin ensimmäisessä ostamassani Lush-tuotteessa Geophyzz-kylpypallossa. Erittäin toimiva käsivoide: kosteuttaa kuivaa ihoa, imeytyy nopeasti, muttei liian. Tuoksun takia saattaisin kääntyä takaisin Helping Handsiin.

Pesutuotteet

Rockstar: Pehmeä, runsas vaahto. Ei kuivata käsiä. Ihana vadelmainen tuoksu.

Sexy Peel: Raikas sitruunan tuoksu. Poistaa kävistä ikäviä hajuja. Kuorivien palojen ansiosta kuivattaa käsiä enemmän.

Angel's Delight limited: Hedelmäkarkkien tuoksu! Vaahtoaa hyvin, en ole huomannut kuivattavaa vaikutusta.

13 Unlucky for Soap sample: Todella jännä tuoksu! Välillä tuntuu selvästi ruusujen tuoksu, käsiä pestessä tuoksuu enemmänkin yrttinen oregano. Vaahtoaa hyvin, ei kermaista vaahtoa. Ei tunnu kuivattavan. Ehdoton käsienpesusaippua!

Porridge: Ihana toffeinen tuoksu! Pehmeän kermainen vaahto. Ainoa ärsytys on palaa "koristavat" mustat roskat, jotka raapivat ihoa.

Snowcake limited: Vaahtoaa hyvin, mutta ei kuivata tippaakaan. Ainoa saippuoistani, joka on tähän mennessä päässyt suihkutestiin! Palassa oli aika voimakas tuoksu, joka alkoi jopa pikkuhiljaa ärsyttää, mutta käytössä tuoksu on pehmeä, Porridgen kaltainen. Ehdoton sheivauksessa!

Noubar sample: Metsäinen tuoksu. Vaahtoaa hyvin, ei kuivata. Liian tavallinen makuuni...

Bohemian sample: Epäilen, että tämä samplepala on päässyt kuivumaan liiaksi, sillä tuoksua ei ole nimeksikään, eikä edes vaahtoa kovinkaan hyvin. Muiden sitrustuoksuisten saippuoiden jälkeen voisin harkita ostavani tuoreemman version.

The Godmother: Tuoksu on silkkaa ihanuutta! Jos joku ei vielä ole huomannut, niin tykkään erityisesti Snow Fairysta. Vaahtoaa hyvin, ei kuivata.

Ice Blue: Odotin minttuista tuoksua, raikkautta ja merisuolaa ja hiema petyin, kun mitään näistä en käsienpesussa saanut. Onkohan tuoksu voinut niin pahasti sekoittua muista saippuoista (vaikka ovat kukin omassa pussissaan), kun tuoksu tuntuu samalta kuin silloin, kun kurkistelen Lusheja sisältäviin laatikoihin: makeaa, kukkaista, laventelia, kalamiinia, kaikkea sekaisin. Täytynee ottaa tämä yksin eri altaan reunalle, jos vaikka silloin pääsisi todella esille.

Sandstone: Lahjapaketissa ollut versioni on varmasti kuivahtanut, sillä ei naahtoa juuri lainkaan, tuoksusta puhumattakaan. Haluaisin testata tuoretta palaa vartalolle, niin kivalta hiekka tuntuu joukossa.

Chox Away: Suklainen, muttei mitenkään erikoisesti tunnu suihkussa. En jää lopetettua kaipaamaan.

Honey I Wash The Kids: Ihanan makea tuoksu! Sekoitus sokeria, hunajaa ja karamellia. Pitää ihon todella pehmeänä.

Father Frost limited: Olin saanut vinkkiä, että tuoksu on todella voimakas ja sitähän se on. Vinkkaajalta oli lentänyt migreenin jälkeen roskiin, mutta omaan nenään ei tunnu liian voimakkaalta. Olen kyllä itse enemmän makeiden karamellisten ja hedelmäiseten tuoksujen ystävä, joten ei sillä tavalla mieleinen, sillä tämä on selkeä kukkaistuoksu (hyasintti tai muu voimakas). Miinusta siitä, että värjää saippuansäästäjäni violetiksi.

Pineapple Grunt retro: Odotin ihanaa hedelmäistä tuoksua, mutta tässä on lievä oksennuksen sivuhaju, ainakin omaan nenään. En kuitenkaan aio luovuttaa, vaan haluan kokea sen ihanan raikkaan ananaksen ja pina coladan tuoksun!

Snow Fairy suihkusaippua limited: Tykkään keijujen tuoksusta, niin tästäkin. Pesee aika pehmeästi, eikä kuivata yhtä paljon kuin tavalliset suihkusaippuat. Hilee ovat tähän asti olleet pohjalla huomaamattomissa. Pesin tällä kerran myös hiukset, mutta pesutuloksen keskinkertaisuudesta johtuen säästän tämän ihanuuden vastaisuudessa vartalolle.

Happy Hippy: Todella hyvä tuoksu! Tosiaan tuoksuu greipille, eikä millekään yleissitrukselle. Tuntuu hieman kuivattavalta, joten paremmat testailut on siirretty aurinkoisempiin tunnelmiin, johon myös tuoksunsa puolesta sopii!

Ghost limited: Sain testerin liikkeestä joskus Halloweenin aikaan ja vasta vuodenvaihteen jälkeen se tuli käytettyä. Koostumus oli (muuttunut) todella paksua, jopa liisterimäistä. Olettaisin, että tuoreena on vähäsen lirumpaa. Tuoksussa on vahvasti hyasintin tuoksua. Aika pelottava kokemus, en ehkä ostaisi kokonaista pullollista, edes 100 ml.

Snow Showers limited: Ensimmäinen jellyni! Käyttö saa aina hymyn huulille, kun suihkussa liukas kasa lipeilee pitkin seiniä. Olen yrittänyt murtaa palasia käyttöä varten, mutta helpompaa on ottaa koko kasa rasiasta ja hieroa saippuapalan tavoin vartalolle. Ihanan raikas tuoksu! Muistuttaa Hart Sport -palautusjuomaa.

Strawberry Santa limited: Nauroin ääneen suihkussa, kun huomasin, että tämä todella on joulupukin muotoinen! Voimakas mansikkainen tuoksu muuttuu käytössä Rockstarin suuntaan. Jellyt on vartalolle ehdottomia, vaahtoavat hyvin, mutta mitään kuivattavaa tunnetta ei jää!

Whoosh sample: Raikas tuoksu! Voin kuvitella tämän karkoittavan jet lagia. Haluaisin tämän temple balmina, sillä jellystä ei paljoa tuoksua jää.

Heavenly Bodies: Sain samplen tästä, joka oli kiinteässä muodossa. Kiva käyttää tavallisen saippuan asemasta käsien ja vartalon pesussa. Suklainen tuoksu, nam! Nyt käyttöä odottaa pehmeämmässä muodossa oleva, joka ei niin kivasti toimikkaan (kts. seuraava). edit. myöh. Tanhamainen koostumus on ihan erilainen täsää kuin Lemslipissä: todella notkea ja hyvin levittyvä. Käytettyä tulee, mutta uudet kiinteät koostumukset houkuttavat.

Lemslip: Koostumus on sitä tahnaista. Käyttömukavuus ei ihan ole parhaimmasta päästä. Tanhamaista tuotetta on vaikea levittää vartalolle. Vaahtoaa kaikesta huolimatta aika hyvin, ja iho ei kuivu yhtään! Joku kikka-3 tarvitsisi keksiä käyttöön. Sitruunainen tuoksu, jossa kuitenkin joku sivuhaju (joku mainitsi tuhkakupin), löytyy myös Lemony Flutter -käsivoiteesta.

Kylpytuotteet

Olen vasta ihan lähiaikoina (04/10) muuttanut asuntoon, jossa on kylpyamme, joten aikaisemmat kokemukset ovat jalkakylpykäytöstä. Uusimmissa kokovartalokylvyissä käytetyistä tuotteista on arviossa maininta, muut jaloille. Jaloille olen käyttänyt yleensä puolikkaan pallon, isommista riittää vähempikin. Jalkakylpy pehmentää ihanasti jalkoja sisältämänsä soodan ansiosta, ja tuoksu!!! Ihanaa hemmottelua.

Butterball ja Mister Butterball limited: Sopii todella hyvin jalkakylpyihin runsaan kaakaovoinsa takia. Ihana pehmeä ja lämmin tuoksu! Kaakaovoi pehmentää jalat ihanasti. Herra-versiossa kylpyveden pinnalle jää jotain ihmeellistä ruskeaa töhkää, not nice! Herraversiota kimpale oli Big Bluen kanssa kokovartalokylvyssä -> ruskea kaakaovoi on todella epämiellyttävän näköinen ja vaikea saada kylpyammeen reunoista pois. Testasin Herran myös yksinään (lähes, turaus Snow Fairy -sg:tä joukossa) isossa ammeessa: Vesi muuttui maitomaisen vaaleaksi, eikä ruskeaa kaakaovoita näkynyt missään. Tuhannesti miellyttävämpi kokemus kuin ruskeat rasvaläikät!

Geophyzz: Ei ollut erikoisen ihmeellinen jalkakylpykäytössä. Toimii varmasti paremmin kokovartalokylvyssä. edit. myöh. Pienellä pallolla kokovartalokylvyssä: tässä tuntuu oikeasti jotain tehoakin! Väriä ei ole, eikä oikein tuoksuakaan, mutta suola tuntuu toimivalta! Voisi harkita jopa ihan pelkän himalajansuolan kokeilemista kylvyssä. Tätä ostaisin lisää, jos vielä saisi isoa kokoa, pieni on vähän laimea.

Cinders limited: Puolikas pallo jalkakylvyssä. Värjäsi veden kunnolla keltaiseksi. Lämmin tuoksu. Todella poksahteli (muistatteko ne tikkarit, joiden kanssa pussissa oli rakeita, jotka poksahteli kielen päällä?).

Jingle Spells limited: Iso koko, neljännes riitti hyvin jaloille. Erittelemätön kukkaistuoksu (Lushin ominaistuoksu), joka on mun mielestä rauhoittava ja rentouttava. Värjäsi veden syvän violetiksi, kimaltavia tähtiäkin eksyi joukkoon. Ärhäkkä sihisijä. Loput 3/4 käytin kokovartalokylvyssä. Väriä ei tullut nimeksikään ja tähtiä on edelleen joka paikassa. Note to Self: Älä osta rippeitä sisältäviä, tai käytä sukkaa!

Waving not Drowning: Jalkakylvyssä pikkupallosta puolikas saa aikaan intensiivisen violetin värin. Todella ihana iltatuoksu, rauhoittava, Lush.

Satsumo Santa limited: Ihana tuoksu!! Lämmin mutta sitruksinen. Tulee mieleen ne jouluiset appelsiinit, jotka on koristeltu neilikoilla. Väri upea oranssinpunainen, hidas sihisijä. MUTTA kokonainen Santa isossa ammeessa sihisi todella nopeasti!

Think Pink: Pinkki! Sihisee nopeasti. Makea tuoksu. Käytin pienemmän version MMM:n kanssa. Yksinään piskuinen Think Pink ei mielestäni riitä täydellisen runsaaseen kylpyyn. Onneksi on jäljellä vielä yksi iso!

So White: Vedestä tulee valkoista, pinnalle ihanan kermamainen valkoinen vaahto. Ihana tuoksu, oikea vihreä omena!

Avobath: Iso pallo ei isossa ammeessa saanut aikaan paljon mitään, ei väriä eikä tuoksua. Hienoinen pettymys, onhan tämä kuitenkin Bestseller vuosien ajalta.

Honey Bee: Vesi värjääntyi beigeksi, joka ei ole erityisen houkutteleva. Onneksi joukkoon murustamani Flosty Gritter sai väriä aikaiseksi. Ihana hunajan tuoksu! Tämä kokeilu oli pikkupallolla, mutta iso ihan yksinään voisi olla ihana (valot pois, niin väriä ei näe!).

Big Blue: Ihana tuoksu (hedelmäinen, ei misään tapauksessa yhtään merellinen)!! Merilevämadot kamalia, puistatuksia aiheuttavia. Lisäsin joukkoon vielä palaset Mister Butterballia, joten vesi muuttui maitomaiseksi siniseksi täynnä mustia matoja! NTS: Sukka!!

Honey Lumps retro: Pettymys! Odotin ihanaa hunajakylpyä, mutta en saanut edes tuoksua. Värinsä puolesta miellyttävämpi kuin Honey Bee (maitomainen), mutta tuoksua saisi olla enempi.

Mum Candy Fluff limited: Keijujen tuoksu, hento vaaleanpunainen väri veteen, mutta intensiivinen pinkki kylpyammeen pohjaan ja reunoille. Odotin, että kukan keskellä olevat "helmet" toisivat jotain lisäjännitystä kylpyyn, mutta pettymykseksi se oli muovia ::)

Happy Pill: Ei mielestäni maineensa veroinen, en jää kaipaamaan, kun loppuu! Haalea oranssihtava vesi, tuoksua ei oikein nimeksikään. Kuivana tuoksui oikein voimakkaasti greipille ja muille sitruksille.

Vanilla Fountain: Vesi värjääntyi keltaiseksi ja kylpyammeen reunat myös. Sihisi nopeasti itsensä kadoksiin, eikä jättänyt paljoakaan tuoksua jäljelle.

Mum Still Life limited: Värjäsi veden juuri ja juuri silminnähtävästi kellertäväksi. Raikas greippinen tuoksu, joka oli kuitenkin aika laimea. Lisäsinkin joukkoon turauksen Happy Hippy -suihkugeeliä, jotta sain tuoksusta enemmän irti. Edelleen kaikki "kasviröhnät" aiheuttavat ärsytystä, tässä kehäkukan lehdet. En vaan malta sukittaa näitä, kun haluan nähdä sihinän ;)

Space Girl: Tässä oli oikeasti tuoksuakin ja jopa vedessä asti. Tämän on sanottu olevan poistuvan Happy Pill:in seuraaja ja sitä se kyllä on. Väriä veteen ei tullut oikeastaan paljoakaan (hailakka violettiin shiftaava), siksi ehkä pointsit menisi HP:lle, mutta ilmeisesti tuoreus ratkaisi tässä tuoksun puolesta. Omassa versiossa ei ollut glitteriä paljoakaan, ei ainakaan jäänyt mihinkään näkyville.

Tisty Tosty: Tosi hentoinen ruusun ja sitruksien tuoksu, ei värjää vettä, vaan tekee maitomaiseksi. Ruusunnuput saa verenpaineen nousemaan. Tosi ihana yksinkertainen, jos ei pidä voimakkaista väreistä tai tuoksuista, vaan haluaa perushemmottelua.

Flosty Gritter: Ihana pinkki vesi ja runsaasti kiinteää vaahtoa! Glitteriä oli paljon vähemmän kuin kuvittelin, lähes näkymättömän vähän, mikä on pelkästään plussaa. Tästä muodostui yksi suosikki-vaahdonmuodostajistani!

Bathos sample: Eipä piskuisesta alasta saanut aikaiseksi kuin hiukan vaahta toisen kylpypallon koristeeksi. Täytynee tuoksutella isompaa versiota joskus ja yrittää uudelleen.

Creamy Candy Bath: Rockstar on suosikkituoksujani, joten tämäkin on ihana! Briteistä tulleessa laatikossa tämä oli aivan päreinä ja yritin kerätä kaikki muruset talteen ja kipata kylpyveden joukkoon. Ei väriä, ainoastaan vaahtoa ja tuoksua.

Dreamtime sample: Sulatin pikkuisen nokareen Geophyzzin seuraksi jalkakylpyyn. Kylpysula joukossa tekee jalat pehmeämmiksi kuin pelkkä pommi. Näitä sulia voisi enemmänkin kokeilla jalkakylpyihin. Ihana ruusuinen tuoksu!

Floating Island: Todella hyvä tuoksu! Edellämainitun innoittamana ostin tarjouksesta testiin jalkoja varten. Tosiaan, sulat ovat oivia jalkakylvyissä. Vesi muuttui maitomaiseksi ja tuoksu on ihanan rauhoittava -> täydellinen iltaan! Mursin kokonaisesta kimpaleesta pienen palasen (ehkä 1/6 kokonaisesta) vatilliseen vettä. Vähempikin olisi saattanut riittää, joten halvemmaksi nämä sulat tulee kuin pommit! Ihana myös isossa ammeessa!

Melting Marshmallow Moment: Käytin kokonaisesta ehkä kolmanneksen kokovartalokylpyyn pienemmän Think Pink:in kanssa. Sulaa hitaasti tiiviiksi valkoiseksi, kermamaiseksi vaahdoksi. Suuremmalla määrällä olisi saanut enemmän vaahtoa. Ihana makea vaahtokarkkinen tuoksu, sopii hyvin Think Pink:in kanssa! Iho jäi pehmeäksi ja kosteutetun tuntuiseksi.

Happy Blooming: Vedestä tuli maitomainen oranssi, ei kovinkaan kaunis. Tuoksu on makea, mutta kirsikkaa erotan vain suoraan palasta haisteltuna. Laitoin osa kerrallaan veteen, mutta loppujen lopuksi meni koko pala, koska väriä tahi muutakaan ei saaut kolmanneksella eikä kahdellakaan aikaiseksi.

Testiä odottavat pommeista Ex Factor valentine's- ja Fluffy Ballistic Egg pääsiäis-limitedit, retrovaahto Happy Birthday ja retrosula Aqua Mirabilis Underwater.

Yksi suihkupommikin on täällä odottamassa testausta, nimittäin Too Drunk.

Hiustuotekommentit löytyvät omasta hiusketjusta Lushin hiustenhoitotuotteet.

Näiden kaikkien lisäksi olen vielä tilannut lahjaksi meneviä tuotteita, joita itse en ole testannut tuoksua pidemmälle, mm. Rub Rub Rub, Fever, retrot Sore Labour, Christmas Kisses ja Snowdrops, Smitten-käsivoide, Amandopondo...

Lisää päivitellään testausten edetessä ja muistikapasiteetin lisääntyessä!
« Viimeksi muokattu: 13.06.10 - klo:10:43 kirjoittanut Hermione »
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #761 : 22.12.09 - klo:22:14 »
Onko hierontapalojen koostumuksissa eroja? Testailin Therapya, ja se on ihan kiva: tuoksu on ihan kiva (joskaan ei ihana) ja koostumus on ihan ok. Helpommin sulavaa ja liukkaampi koostumus olis vielä parempi. Ainesosalistat alkaa kaikissa hierontapaloissa jotakuinkin samoilla aineilla, joten olettaisin, ettei noiden koostumuksessa ole kummoisiakaan eroja? Ei tuossakaan sinänsä vikaa ollut, oikein hyvä hankinta. :)

Kävin toiveikkaana myös nuuskuttelemassa sitä kiinteää Snow Fairy -tuoksua, kun se kuulosti kehujen perusteella ihanalta. Mun nenään tuoksu oli kuitenkin ällö, haistoin siinä olevinaan jotakin kirsikkaesanssimaista, mikä on yks kamalimmista hajuista.

Edit: Mitä useamman kerran oon tota Therapya käyttänyt, sitä enemmän siitä tykkään. Nyt vois jo sanoa, että se on ihana. Tulis jo Lushin paketti, niin sais kokeilla muitakin!
« Viimeksi muokattu: 07.01.10 - klo:22:25 kirjoittanut slala »

Strix

• Vieras
« Vastaus #762 : 23.12.09 - klo:08:52 »
Ostin ensimmäisen hierontapalan Heavanilli pääosin tuoksun vuoksi. Ei se raaka-aineiltaan eronnut paljoa esim. kiinteiden kosteusvoiteiden kanssa. Kokoeroa on noin puolet ja tuntuu hieman öljyisemmältä. Aion siksi käyttää tämän suosiolla siihen mihin se on tarkoitettu :)
Verdict: aivan ihana <3

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #763 : 23.12.09 - klo:09:46 »
Miehen joulukalenteriin päätyivät tänä vuonna mm. Sexy Boy -hierontapala, joka oli ulkomuodoltaan söpö piparkakku-ukko. Tuoksui kaupassa ihanalta, mutta kotona, kun ei ollut ympärillä niin paljon muitakin huumaavia tuoksuja, tuo tuoksuu vähän liian voimakkaasti mun nokkaani. Itseasiassa heräsin yölläkin sen tuoksuun, kun mies oli laittanut tuota kosteusvoiteeksi. Pitää annostella varovasti...

Snow fairy -suihkugeelin taas oletin sopivan hyvin miehelle, kun hän tykkää pinkistä ja hattarasta sekä jostain luin miestenkin tykkäävän tuoksusta. No meidän molempien nokkaan tuo tuoksuu ihan penisiliinille, jota lapsena joutui johonkin tautiin aina syömään. Eilen saatiin hyvät naurut siitä, että mies tykkää pupusta (minusta), pinkistä ja penisiliinistä.  ::)

Joulukalenteriin päätyi myös suihkujelly, jonka nimen nyt unohdin täydellisesti. Sellainen joulupukki muodoltaan ja punainen. Tuoksuu kivalle ja jellyt nyt ovat muutenkin kivoja käyttää. Tää oli näistä paras, vaikka ajattelin ostaessa sen olevan näistä se vähiten suosikki.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #764 : 24.12.09 - klo:03:48 »
Nyt on Lush-neitsyys menetetty ja sen ottajina toimivat Mask of Magnaminty- ja Oatfix-naamiot sekä Coolaulin-hoitoaine, jotka kaikki ostin Lontoosta Lushin omista liikkeistä (jotka olivat ainakin Lontoossa ihan mielettömän suloisia noin kauppoinakin!)

Pakko hehkuttaa tuota Mask of Magnamintyä, joka on epämääräisestä puuro- ja ryynikoostumuksestaan huolimatta ihan huippukamaa! Viilentävä vaikutus on juuri sopivan voimakas (niin, että sen oikeasti tuntee, muttei kuitenkaan ärsytä ihoa). Varmaan juuri sen vaikutuksesta kasvot tuntuvat ja näyttävät heti käytön jälkeen paljon raikkaammilta, mutta tuntuu myös, että seuraavinakin päivinä iho on hoidetun oloinen; kirkkaampi, heleämpi ja kosteutetumpi. Tätä pitää kyllä alkaa tilaillakin, sen verran hyvänoloista kamaa!

Oatfixiä käytin äsken ensimmäistä kertaa, joten vielä on vähän paha mennä sanomaan vaikutuksesta mitään. Tuoksuu piparitaikinalta. Koostumus on myös jotenkin mähnäisen taikinamainen, levittyy aika huonosti (huonommin kuin em. Magnaminty). Jostain syystä kasvot tuntuvat jopa vähän kiristävän tämän jäljiltä, vaikka kosteutin kyllä ihon normaalisti pesun jälkeen. Saa nähdä, mitä iho sanoo aamulla.

Coolaulin oli ihan peruskiva hoitis, joka ei tehnyt tälle päälle oikein mitään uutta. Miinusta purkista (100 g), josta oli tosi vaikeaa pusertaa hoitista ulos. Myöskään kookoksen tuoksusta en syttynyt yhtään, jotenkin ällöttävä ja homeinen (vaikka tuote olikin ihan hyvälaatuista eikä pilaantunutta). En hanki uudelleen, mutta oli kiva kokeilla.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.