Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 289181 kertaa)

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
Vs: Lush
« Vastaus #765 : 28.12.09 - klo:19:07 »
Coolaulin oli ihan peruskiva hoitis, joka ei tehnyt tälle päälle oikein mitään uutta. Miinusta purkista (100 g), josta oli tosi vaikeaa pusertaa hoitista ulos. Myöskään kookoksen tuoksusta en syttynyt yhtään, jotenkin ällöttävä ja homeinen (vaikka tuote olikin ihan hyvälaatuista eikä pilaantunutta). En hanki uudelleen, mutta oli kiva kokeilla.

Minulla on vähän samanlaiset kokemukset. Olen nyt käyttänyt kahta hoitoainetta Lushilta - Veganese ja Coolaulin ja molemmat ovat vähän liian kevyitä tukalleni, vaikka tukkani on polkkapituinen. Niiden käyttö on tehnyt kuitenkin todella hyvää päänahalleni ja olen pitänyt todella paljon Lushin shampoopaloista ja aion ehdottomasti jatkaa niiden käyttöä. Menevät pieneen tilaan, helppoja, halpoja, nopeita käyttää ja tekevät hyvää päänahalle varsinkin näin talvella. Sen sijaan täytyy miettiä, josko vielä testaisin American Cream -hoitoainetta Lushilta, jos se olisi toimivampi kuin nuo kaksi muuta hoitista. En haluaisi vaihtaa näistä mihinkään luonnonmukaisuuden vuoksi, mutta jos en löydä parempaa hoitoainetta, niin varmaan on pakko...
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #766 : 28.12.09 - klo:19:38 »
^ American Cream on mun kuivalle pehkolle näin talvisaikaan liian kevyttä. Se kuitenkin selvittää mukavasti, eikä lätsäytä, joten olen rohkeasti jatkanut sen käyttöä. Ostin AC:n rinnalle Retreadin, joka onkin paljon hoitavampaa. Tukasta tulee oikein silkoinen ja pehmeä (toimii hyvin myös muhituksessa). En vaan oikein tiedä, mikä yleensäkin hoitoaineissa tällä hetkellä mättää, kun tukka on kuiva ja sähköisyyttään lentelevä, päänahkakin hilseilee, mutta hiukset tuntuvat rasvoittuvan tosi nopeasti, ja menevät täysin päätä myöten, ellei niitä pesun jälkeen föönaa kunnolla. Päänahka selvästi ärtyy hoitoaineista, mutta toisaalta tuntuu myös tarvitsevan jotain. Mrr, tulis jo kesä.

Summa summarum OT:n jälkeen: Suosittelen kokeilemaan Retreadia!

Lisäys: Sain joulupukilta Fairytale -boxin :-* Kylpypommeja ja Porridge-saippuaa en ole vielä ehtinyt kokeilla, Snow Fairy -suihkugeeli, Fairy Tail ja Let them eat cake mulla olikin jo ennestään (hyvät lisät varastoihin, nimittäin kaikki on tosi toimivia ihanuuksia), mutta uusi tuttavuus Shimmy shimmy on ollut jouluaatosta lähtien kovasti käytössä. Tuoksu on aivan täydellinen :-* Sen pitäisi olla sama American Cream -hoitiksen kanssa, mutta AC haisee muoviselle barbielle ja hierontapala taas pehmeälle vaniljajäätelölle. Kuljeskelen tästä lähtien joulupallona (hile on tosi pientä,mutta kuitenkin aika näkyvää)  <3
« Viimeksi muokattu: 28.12.09 - klo:19:47 kirjoittanut Hermione »
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #767 : 03.01.10 - klo:22:12 »
Buffy kuluu nopeasti, kun kaksi käyttää ahkeraan. On ihana, kuorii miedosti, tuoksuu hyvältä ja iho jää pehmeäksi öljyisellä pinnalla. Sugar babe kuorii tehokkaasti, mutta ei silti jätä ihoa koppuraksi. Kuluu myös nopeasti. Saippuoista käytössä I should coco, kiva mieto kookostuoksu ja jättää ihon ihanan pehmeäksi. Ihastuin tosi paljon palasaippuoihin! Saisi tosin olla hieman enemmän vaahtoa, muuten palat ovat aivan huippuja! Olen voinut huoletta unohtaa jatkuvan vartalovoiteen käytön. Yleensä talvisin iho hilseilee, mutta ei ole hilseillyt kun olen käyttänyt ainoastaan palasaippuoita ja lushin kuorintoja! <3

Sain samplen hierontapalasta, mihin tarkoitukseen sitä käytetään?

Poissa Hermione

• Tukkaguru
« Vastaus #768 : 04.01.10 - klo:11:30 »
^ Hierontaan ;) Ei vaiskaan, toimii kivasti myös vartalon kosteutukseen. Imeytymisen kanssa saattaa lyhytpinnaisella mennä hermot, mutta esim. illalla käytettäessä ehtii yön aikana kivasti imeytyä. Käsissä pala sulaa aika nopeasti, joten mä olen vain pyöritellyt palaa hetken aikaa käsissä, pistänyt palan syrjään ja levittänyt öljyt käsistä iholle.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #769 : 04.01.10 - klo:12:36 »
^Okei, kiitos. Eli jätetään iholle, ei huuhdella pois. Osaisiko joku suositella pintakuivalle sekaiholle/ kuivalle iholle naamiota? Pyysin näytettä Catastrophe Cosmetics'ista, mutta en valitettavasti saanut.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
« Vastaus #770 : 04.01.10 - klo:13:34 »
^ Mä olen ihan jättänyt iholle, mutta voisihan sitä kokeilla King of Skinin tapaan hieroa kostealle iholle suihkussa ja huuhdella hätäseen ylimääräiset pois. Hyvä idea! Menee kokeiluun...

Mä sain kerran näytteen Crashcourse in Skincare -naamiosta, ja se tuntui oikein kivalta: kosteuttavalta, mutta tuntui kuitenkin myös hieman puhdistavan. Tätä ostan seuraavaksi täysikokoisen, kunhan saan edelliset käytettyä. Catastrophe Cosmeticsiakin mulla on ollut. Jättää ihanan sileän pinnan, muttei oikein puhdista eikä oikein kosteutakaan. Mä tykkään, että tuntuu tehokkaalta, kumpaan suuntaan tahansa. Ihoni on seka/normaali/herkkä.

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #771 : 04.01.10 - klo:21:20 »
Tuli vierailtua lushin liikkeessä pari päivää sitten. Oli kyllä nätisti laitettu esille ne pikkupurkeissa olevat kasvonaamiot! Ihan syötävän hyvän näköisiä. Melko kalliita tosin, kun ei noin pienestä purnukasta taida riittää kuin pariin käyttökertaan  ???
20 vuotta hiukset päässä!

Poissa Hermione

• Tukkaguru
« Vastaus #772 : 04.01.10 - klo:22:35 »
^ Mun on itseasiassa pitänyt jo aiemmin tulla ihmettelemään asiaan liittyen, että purkissa sanotaan riittoisuudeksi neljään kertaan (mikä on sopivasti kerran viikossa kolmen säilyvyysviikon ajan), mutta mä en ainakaan saa edes naamalla pysymään niin paljoa, etteikö siitä riittäisi vähintään kuuteen kertaan. Olenkin joutunut käyttelemään pitkälti päivämäärän yli menneitä naamiota. Eivät kuitenkaan ole vielä siinä ajassa saaneet kummallisia ominaisuuksia, joten ihan hyvillä mielin olen käyttänyt. Jääkaappisäilytyksessä tottakai ovat olleet. Onhan ne tietysti markettikosmetiikkaa kalliimpia, mutta ah, niin luksusta :-*

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #773 : 04.01.10 - klo:22:40 »
neljään? kuuteen:o No mun arvioni taisikin mennä pahasti metsään  ;D Eihän tuo nyt niin hintava olekaan, kun kerran kuuteenkin käyttökertaan riittää.
20 vuotta hiukset päässä!

Poissa Hermione

• Tukkaguru
« Vastaus #774 : 04.01.10 - klo:22:45 »
^ Ihan helposti neljään, Santa's Rice Porridgea sen tahnamaisuudesta johtuen ei saa pysymään niin paljoa naamalla, joten siitä riitti kuuteen kertaan. Samplesta sain kaksi hoitokertaa (itse tein naamion ja jätin siskolle loput, ja hänkin oli saanut siitä ihan kohtuullisesti, ei tietenkään kamalan paksua kerrosta). Saatoin samplen kanssa olla vähän varovainen määrän suhteen, mutta täysikokoisia olen käytellyt ihan reippaasti (Catastrophe Cosmeticsista tein itse 4 kertaa ja äiti yhden).

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #775 : 05.01.10 - klo:10:56 »
Joo munkin mielestä ne naamiot ovat tosi riittoisia. Ollaan miehen kanssa saatu varmaan 3 käyttöä kumpikin yhdestä purkista ja useampaa ollaan testattu. Eli mun matikalla tuosta tulisi se 6 käyttökertaa yhteensä. Ja ihan reilusti ollaan noita lätkitty naamaan.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #776 : 05.01.10 - klo:11:09 »
Tekisi kauheasti mieli kokeilla jotain lushin kiinteää parfyymia.. En ole koskaan käyttänyt, miten nuo toimii? Onko tuoksu havaittavissa vain jos oikein läheltä nuuhkii vai voiko sen haistaa muutkin ympärilläsi (tavallisen parfyymin tapaan). Mietin kahden tuoksun välillä sillä ovat todella tyyriitä 10e/kpl, VANILLARY SOLID PERFUME ja HIWTK SOLID PERFUME.

Onko kellään kokemusta ko. tuoksuista? Mikä noista olisi karamellisin?

Poissa Hermione

• Tukkaguru
« Vastaus #777 : 05.01.10 - klo:11:28 »
Henkilökohtaista kokemusta ei ole kummastakaan mainitusta, mutta omistan Snow Fairy -kiinteän parfyymin. Tuoksu pysyy iholla tosi pitkään, vielä illalla ranteesta pystyy tuoksun tunnistamaan, täysin muuttumattomana. Ilmeisesti muutkin ympäristössä haistavat, koska Snow Fairyni on mystisesti hävinnyt. Äitini ei voi sietää sitä hajua ja sain aina kuulla valituksia, kun olin sitä laittanut :D Nyt se on kadonnut ::) Onneksi Briteistä odotan toista kappaletta, jonka ajattelin varastoida tulevaa vuotta varten, mutta se päässee heti käyttöön!

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #778 : 05.01.10 - klo:11:37 »
^ Mistä briteistä tilaat lushia?

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #779 : 05.01.10 - klo:11:53 »
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782