Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 304217 kertaa)

Poissa Neriana

• Tukkaguru
Vs: Lush
« Vastaus #780 : 05.01.10 - klo:12:07 »
Haa.. Ok.. En tajunnut että briteistä olisi halvempaa tilata ihan lushin omasta kaupasta :)

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #781 : 05.01.10 - klo:12:14 »
^ Suomen hinnat on aika kovia verrattuna Britteihin. Joissain tuotteissa eroa on selvästi (esim. shampoopalat (£5,50 / 14,95€), toisissa vähemmän. Kevyiden pakettien (0-2kg) postikulutkaan ei mun mielestä ole mahdottomat (£6,95/9,95). Itse tilasin viimeksi juuri ja juuri 50 punnan edestä, jotta sain 20£ arvoisen lahjapaketin. 50£ sisälsi vielä yhden paketin, jolloin paketin yhteispaino olikin yhtäkkiä yli 3 kiloa. £15,95 postikulut jo tuntuvatkin hieman loppusummassa. Aikaisemmin melkein 90£ paketti tuli 9,95 postikuluilla. Suomen nettikaupan postikulut ovat 5 euroa eli vähän päälle 4£.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa zeldu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #782 : 05.01.10 - klo:20:01 »
Huh, muitakin kasvonaamio-syntisiä kuin minä! Mulla on käytössä Brazened honey (joka on muuten mahottoman mahtavaa), jonka viimeinen käyttöpäivä on ollut 26.10. Mulla on kyllä varmasti kahdeksan käyttökertaa jo takana, ja varmasti riittää vielä muutamaan kertaan.
En tiedä muiden naamioiden koostumuksesta, mutta tuo on ainakin niin paksua jankkia että ei edes saa lätkittyä paljoa naamaan... Eikä se teho siitä muutu vaikka oliskin törkeä kerros :)
1a F ii, HL

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #783 : 05.01.10 - klo:20:04 »
^ Jos tuntuu liian jankilta, niin kannattaa joskus kokeilla sekoittaa joukkoon hieman esim. Tea Tree Wateria tai vastaavaa suihkutettavaa kasvovettä (varmaan muukin kasvovesi käy), niin johan notkistuu ja tehot senkun paranee.  :ts
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #784 : 05.01.10 - klo:21:56 »
Tekisi kauheasti mieli kokeilla jotain lushin kiinteää parfyymia.. En ole koskaan käyttänyt, miten nuo toimii? Onko tuoksu havaittavissa vain jos oikein läheltä nuuhkii vai voiko sen haistaa muutkin ympärilläsi (tavallisen parfyymin tapaan). Mietin kahden tuoksun välillä sillä ovat todella tyyriitä 10e/kpl, VANILLARY SOLID PERFUME ja HIWTK SOLID PERFUME.

Onko kellään kokemusta ko. tuoksuista? Mikä noista olisi karamellisin?

Mulla on HIWTK kiinteä parfyymi ja pysyvyys on melko hyvä, muutaman kerran joutuu päivän aikana lisäämään. Mielestäni ei ole kovin karamellituoksu, enemmän sellainen mausteinen hunaja..
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Luppa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #785 : 07.01.10 - klo:12:34 »
Päätin kokeilla vaihteeksi luonnonhoitotuotteita. Kokemuksia herkällä ja kuivalla iholla:

Baby face osoittautui hankalaksi käyttää. Tuote ei pehmentynyt lämpimällä vedellä vaan iho ärsyyntyi jo nihkeällä palalla hangatessa. Puhdistusteho oli huono ja iholle jäi rasvainen kalvo. Jouduin pesemään tahnan pois Erisanin puhdistusgeelillä enkä sittenkään saanut ihoa kunnolla puhtaaksi.

Celestial-voide oli vahvantuoksuinen ja liian paksu koostumukseltaan. Kasvojen iho ärsyyntyi parin tunnin päästä levityksestä ja illalla otsa oli tukkeutunut. Skin nanny aiheutti myös näppyjä ja ärsytystä. Kumpikaan voiteista ei imeytynyt vaan jäi ihon pinnalle kiiltelemään.

Ainakaan tälle iholle Lush ei sopinut lainkaan. Kokeilen kuitenkin vielä suihkutuotteita, sillä kroppa kaipaa enemmän rasvaisuutta. Muuten oli järkyttävä kokeilu.

Vaaleat, ohuet hiukset. Herkkä ja pintakuiva iho, jolla taipumus couperosaan.

Suosikkituotteet: Erisan puhdistusgeeli, Dermalogica Skin hydrating mask, Aqualan L ja mineraalimeikit.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #786 : 07.01.10 - klo:15:45 »
Päätin kokeilla vaihteeksi luonnonhoitotuotteita. Kokemuksia herkällä ja kuivalla iholla:

Baby face osoittautui hankalaksi käyttää. Tuote ei pehmentynyt lämpimällä vedellä vaan iho ärsyyntyi jo nihkeällä palalla hangatessa. Puhdistusteho oli huono ja iholle jäi rasvainen kalvo. Jouduin pesemään tahnan pois Erisanin puhdistusgeelillä enkä sittenkään saanut ihoa kunnolla puhtaaksi.

Olen käsittänyt, että babyface hierotaan kuivana joko suoraan kasvoihin tai käsiin ja sitten käsistä kasvoille. Aine poistetaan kostutetulla vanulla / puhdistusliinalla. Vesi ei tuon Babyfacen kanssa auta yhtään, koska tuote on "pelkkää" öljyä.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
« Vastaus #787 : 07.01.10 - klo:22:26 »
Testasin eilen suohkussa hierontapalojen vaihtoehtoista käyttötapaa, josta oli Kukan kanssa edellisellä sivulla juttua. Suihkutin ihon kosteaksi (lämpöäkin oli hiukan kun sauna oli juuri ollut lämpimänä). Otin hierontapalan kosteisiin käsiin ja hieroin palasta öljyä koko kropalle. Välillä käsien kautta, välillä jopa suoraan palalla. Kun olin täysin joka paikasta tahmattu, niin lämpimällä vedellä suihkuttelin suurimmat öljyt pois. Kevyt taputteleva kuivaus pyyhkeellä, eikä enää tarvinnut levittää mitään voidetta. Käytössä oli Therapy. Iho jäi mukavan kosteutetuksi, samantapainen lopputulos kuin Buffylla ilman kuorintaa. Buffyn ja Aqua Mirabilisin kuorintaominaisuus ärsyttää sen verran ihoa, ettei niillä viitsisi vedellä niin useasti kuin iho kaipaisi sitä kosteutta. Suosittelen testaamaan!!

Tein tilauksen ma 28.12. Britti-webbiin ja eipä ole vielä kuulunut pihaustakaan paketista. Taitaa olla pikkuiset liikenneongelman saarilla. Suuruudesta johtuen tulee vielä DHL:llä, joten sekin saattaa viivästyttää. Luotan enemmän Royal Mailiin!

ediittiä:

Olen käsittänyt, että babyface hierotaan kuivana joko suoraan kasvoihin tai käsiin ja sitten käsistä kasvoille. Aine poistetaan kostutetulla vanulla / puhdistusliinalla. Vesi ei tuon Babyfacen kanssa auta yhtään, koska tuote on "pelkkää" öljyä.

Babyface on öljypuhdistuksen kaltainen tuote. Menetelmässä on tarkoituksena öljyn hierominen ihon pinnalla ja myös öljyn osittainen jääminen iholle. Öljypuhdistuksesta enemmän löytyy omasta ketjusta! Mulla on käytössä Sweet Japanise Girl, joka on tuon Babyfacen "sisar"tuote. Hieron ihan reilusti sillä palalla kasvoja ja huuhtelen pelkästään vedellä. SJG on kuorintatuote, joten ei pelkästään sovi meikinpoistoon. Poistan meikin aina ensin jollain muulla putsarilla.
« Viimeksi muokattu: 07.01.10 - klo:22:30 kirjoittanut Hermione »
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #788 : 07.01.10 - klo:22:43 »
Sain aika ison mansikka-hierontapalasamplen, joten täytyy kokeilla myös suihkussa. Meinasin tukehtua vahvaan tuoksuun pelkästään iholle jätettynä. Kyllähän siihen tottui, mutta henkeen otti. :) Voisi olla parempi suihkutella enimmät pois, ehkä tuoksukin hieman laantuu siinä samassa.

Mulla tuli paketti myös DHL:n matkassa. Olivat yrittäneet tuoda pakettia, enkä ollut kotona. Yritin soittaa ja kysyä paketistani, mutta puhelu meni katki, kun yhdistivät sitä jonnekin. Laitoin sitten samantien nettisivun ilmoituslomakkeen kautta että noudan paketin toimipisteestä. Odotin koko seuraavan arkipäivän enkä saanut vastausta, vaikka lomakkeessa luki että ottavat heti yhteyttä kun paketti on noudettavissa. Soitin sitten taas uudelleen ja paketti olikin kyllä odottamassa. Kamalaa sähläämistä, toivottavasti seuraavan kerran tulee Royal Maililla.

Edit. Olisiko kikka-kolmosta millä saisin pehmennettyä saippuapalaa? Käytössä oleva I should coco on aivan ihana, ei kuivata yhtään, mutta on järkyttävän kova. Pitää hampaat irvessä yrittää saada sieneen tarttumaan saippuaa. Olen jättänyt suihkutilaan kosteaan sitä, mutta ei auta. On kuin kivi.
« Viimeksi muokattu: 07.01.10 - klo:22:46 kirjoittanut Kukka »

Poissa noa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #789 : 08.01.10 - klo:17:00 »
Heitin tänään pois noin 30g Bohemian-saippuaa roskiin. Pala oli ostettu joku 6-8kk sitten, oli ihan kivikova (säilytys alkuperäisessä paperissa lienee ollut osatekijä) eikä enää antanut vaahtoa. Epäilen palan olevan palmuöljyttömien saippuoiden ensimmäisiä versioita (mitä on haukuttu paljon) ja siten koostumukseltaan vähävaahtoista.

Vaihdoin palan reilusti tuoreempaan Noubariin, jota olin säilyttänyt keltaisessa paperipussissa jotta se kuivuisi vähän eikä samantien pehmenisi ja valuisi veden mukana pois. Ja on muuten ihanaa! Nopeasti syntyvää pehmeää valkoista vaahtoa, ja puoli tuntia käsien pesun jälkeen käsissä on yhä pehmeän metsäinen tuoksu. Suosittelen :T

Lisäksi otin kokeiluun brittien Retro-puolelta Slammer-suihkugeelin, joka on samaa vetistä koostumusta kuin kaikki Lushin suihkugeelit mutta tuoksu on ihanan sitruksinen. :-* Mielestäni puhtaampi kuin Happy Hippyssä, ja ihana punainen väri.

gunman

• Vieras
« Vastaus #790 : 08.01.10 - klo:19:40 »
Sain tänään paketin UK:sta (tilasin 29.12 eli tuli melko nopeasti lumesta huolimatta), jee! Tilasin yli 30 punnalla, joten sain 10 punnan edestä ilmaista tavaraa. Minikokoiset Avobath, Big Blue, Think Pink ja Honey Bee, n. 140g palat Porridgea ja Snowcakea ja yksi tähden muotoinen Angel's Delight. Kaikki lempparit! Todella anteliaasti siis lahjoja ja suosittelen käyttämään tarjouksen hyödyksi:) Laittelen myöhemmin kommenttia tilaamistani tuotteista.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
« Vastaus #791 : 08.01.10 - klo:23:26 »
Mäkin sain vihdoin pakettini! Sattumalta joku oli kotona, kun kävivät soittelemassa ovikelloa. Oli paketilla kokoa!! Olin ihan kauhistunut, kun törmäsin siihen kotiin tullessa. Tilasin tietysti £50:llä, jotta sain £20 tavarat ekstraa. Kahdenkympin laatikossa oli: Minikylpypallot Avobath, Honey Bee, Think Pink, Big Blue (kuten an0ya:llakin) sekä Waving not drowning, Snow Fairy - kiinteä parfyymi, lohkareet Porridgea ja Snowcakea sekä tähden mallinen Angels' Delight ja vielä Strawberry Santa -jelly. Siitähän sitä painoa sitten kertyykin!

Varsinainen tilaus sisälsi 2x Sugar scrub, 2x Sugar Babe, 2 x Snow Fairy -solid, Sexy Boy, The Greench, Fair Trade Foot Lotion, Celebration-lahja (Sandstone, Ice Blue, Happy Hippy, Each Peach, Too Drunk).

Ai niin, ja sisko toi vielä tilaamani tuorenaamiot: Brazened Honey ja Crashcourse in Skincare. BH meni pakastukseen ja CiS käyttöön!

Olen virallisesti täydellinen sekopää....

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #792 : 09.01.10 - klo:17:27 »
Toimitetaanko nykyään paketit vain DHL:llä? Tekisi mieleni tilata (tuon tarjouksen houkuttamana tottakai), mutta ainoa postitusvaihtoehto oli DHL, eikä paketilla ollut painoa edes yli 2 kg:n. Johtuisikohan se näistä poikkeuksellisista sääoloista ja pakettisumasta, joka Briteissä on erinäisistä syistä viime aikoina ollut? Pakko odottaa niin kauan kuin muita postitusvaihtoehtoja on olemassa, sillä en missään nimessä halua kuriiripostitusta.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #793 : 09.01.10 - klo:17:33 »
Heleena, mulla ilmaistuotteiden kanssa paino nousi noin kolmeen kiloon, joten DHL on silloin ainoa vaihtoehto. Olin vapaalla nyt torstaista perjantaihin, jollon oletin saavani paketin, muttei tullut, joten ihmetellään ensi viikkolla miten saan pakettini... :(
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Hermione

• Tukkaguru
« Vastaus #794 : 10.01.10 - klo:12:44 »
^ ja ^^ Sama täällä! Heillä on todennäköisesti joku painoarvio erikokoisille ilmaispaketeille, joka sitten lasketaan ostoskorin painoon. Paketin paino muistaakseni näkyy tilauslistassa myös ennen maksamista. Halvemmilla postikuluilla ja RM:llä ei todennäköisesti ilmaislahjoja saa (voi kokeilla tilata jotain todella kevyttä £30 rajaan asti, josta saa £10 ilmaista tavaraa).