Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 289212 kertaa)

Poissa Kukka

• Tukkaguru
Vs: Lush
« Vastaus #825 : 10.02.10 - klo:20:48 »
Höh, tilasin sen HSKT-kitin, missä oli naamio. Valitsin crashcourse in skincaren ja harmittaa vietävästi, koska minulla on nyt homeinen käyttämätön naamio.  >:( Viikko olisi vielä käyttöikää, mutta naamiossa on laajalti hometta pinnalla. En katsonut naamiota kun se tuli, joten en tiedä kuinka pitkään on ollut homeinen. Nyt saa kyllä vähäksi aikaa Lushailut jäädä, hieman ärsyttää kun rupeaa joka tilauksessa olemaan jotain huomautettavaa. Ja eniten harmittaa että kaveri olisi tuonut minulle Hesan kaupasta naamion, mutta tilasin paketin netistä ja jäin ilman naamiota.  :-\ Noh, brazened honey oli ihan mitäänsanomaton, joten ehkä pysyttelen homeettomissa ja hyväksi todetuissa muiden merkkien naamioissa tästä lähtien.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #826 : 10.02.10 - klo:21:34 »
^ HSKT-setissä oli maininta jotakuinkin, että toimittavat sen ulkomaille normipostissa, ja asiakkaan vastuulle jää onko tuorenaamio käyttökelpoinen vai ei. Niissähän ei ole säilöntäaineita. Naamiot maksavat kaupoissa £4,95 ja tilattuina £6,45 joka sisältää erikoispaketoinnin pysyäkseen kylmänä ja seuraavan päivän toimituksen (vain UK). Kaupassakin varoittelevat, että naamio pitää pitää kylmässä. En oikein ymmärrä miksi niitä sitten lähettävät UK:n ulkopuolelle, ehkäpä kysyntä ratkaisee...
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #827 : 10.02.10 - klo:22:20 »
^^ Munkin Crash Course meni homeeseen päiviä ennen viimeistä käyttöpäivää. Ja kyllä, ihan Helsingistä ostettu ja jääkaapissa säilytetty ja puhtaalla lusikalla otettu. Harmittaa vietävästi... Siirryinkin nyt hetkeksi Mask of Magnamityn käyttäjäksi ja Brazened Honey saa rauhassa viihtyä pakastimessa, kunnes MM on käytetty.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #828 : 11.02.10 - klo:14:16 »
^^Ahaa, ei kyllä mun silmään osunut tällaista tekstiä, vaikka yritin niin kovasti nähdä onko merkintää siitä lähettävätkö edes Suomeen.

Viime kerralla kun poistivat sen brazened honeyn tilauksesta, se silti tulikin erillisenä pikkupakettina ennen varsinaisen tilauksen saapumista. Maksoin siitä ylimääräisinä postikuluina silti kolme puntaa, joten siinä tilauksessa jäin silti seitsemän puntaa tavallaan häviölle, kun en sitten saanutkaan niitä kympin kylkiäisiä. Ekassa tilauksessa oli kivikova saippua, josta luvattiin lähettää vastaava tilalle, mutta ei lähetetty.

Lähettävätkin minulle uuden naamion, sen jälkeen en niitä tilaakaan, kun lähetin "todistusaineiston" kuvina. Tuo naamio oli ihan rajusti homeessa, on kyllä ollut jo useita päiviä homeinen, sellainen määrä ei päivässä parissa tule. Hienosti toimivat kun lähettävät uuden, toivottavasti sitten lähettävät. Nyt tosiaan siis kolmannessa tilauksessakin oli ongelmia. Onneksi edes suurin osa tuotteista on hyviä. :)

En viitsi enää muutenkaan ostaa naamioita jos menevät niin herkästi pilalle, ei sitä homekasvustoa välttämättä näy heti ulospäin.  Täytyy ilmeisesti tilailla Suomen kaupasta, siitä on yksi täysin positiviinen ostokokemus.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #829 : 11.02.10 - klo:15:52 »
Jos naamio pilaantuu reippaasti ennen aikojaan eikös silloin pitäisi saada rahat takaisin? Ainakin minä menisin valittamaan ;)

Poissa Hermione

• Tukkaguru
« Vastaus #830 : 11.02.10 - klo:16:07 »
^ Mä en itse asu Helsingissä, enkä kovin usein käy "virka-aikana". Lähetin silloin tietysti heti sähköpostia Lushille, ja sain vastauksen Cityn työntekijältä, jossa luvattiin hieman reilumpi näyte, jos maininitsisin asiasta seuraavalla käynnillä. Muistuttelivat ainoastaan naamioiden säilöntäaineettomuudesta.

Suomen posti-Lushissa mainostettiin tammialen aikoihin "löyhäkätistä suhtaumista paketin mukana tuleviin näytteisiin". Reilut näytteet omassa paketissa: sample Whoosh-jellystä :D Reilua!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #831 : 11.02.10 - klo:20:29 »
^ ;D Minäkin tilasin sen houkuttelemana, sain kyllä useamman näytteen, kun erikseen kirjoittelin vielä sinne viestiä ja kyselin jos voisivat lähetellä sopivista tuotteista sampleja. Sain vielä viestin s-postiin missä neuvoi miten käyttää tuotteita ja kertoi että nyt paketti on lähtenyt matkaan. Britti-lushista en kyllä pyytämättä ole saanut mitään näytteitä.
« Viimeksi muokattu: 11.02.10 - klo:20:33 kirjoittanut Kukka »

Poissa Hermione

• Tukkaguru
« Vastaus #832 : 12.02.10 - klo:19:06 »
^ Yleensä Suomesta on tullut pari näytettä ja Briteistä olen saanut aina aika avokätisesti, mutta tietysti tänään saapuneessa paketissa ei ollut mitään! Tietysti, kun asiasta on ollut puhetta ;D Aikaisemmat tilaukset ovat aina sujuneet täysin moitteettomasti, mutta tästä tilauksesta puuttui Knot-wrap. Ääh, kaikki negat samaan pakettiin... Nyt voi huonon mielen takia olla jonkin aikaa tilaamatta mitään (kukkaro kiittää!).

edit. Lähetin mailia Lushille, että tilauksesta puuttui tuote. Sain todella pian vastauksen, että puuttuva tuote lähtee mulle ASAP. Hieno homma :)
« Viimeksi muokattu: 12.02.10 - klo:23:08 kirjoittanut Hermione »

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #833 : 12.02.10 - klo:23:57 »
Pitääkö yleensä tilata jollain tietyllä summalla että saisi näytteitä? Olen tilannut brittiLushista kerran enkä saanut mitään.  :(
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #834 : 13.02.10 - klo:00:44 »
Mä olen tilannut muutamaan kertaan britti-Lushista ja kertaakaan en ole saanut näytteitä... tilauksista suurin oli varmaan parisataa euroa.  >:( En tosin pyytänytkään, mutta harmitti se vähän kun noin iso satsi oli kyseessä.

Suomesta olen tilannut kerran ja mukana tuli saippuanäyte, Itävallasta tuli kolme kylpypommia ja peltirasia.

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #835 : 13.02.10 - klo:12:11 »
Mä olen todella tyytyväinen brittilushin toimintaan ja todella kypsynyt kuljetusliikkeeseen.. Tilasin joulun tienoilla paketin. Sitä ei tullut. Ei soitettu. Laitoin viestiä Lushille, etten ole saanut pakettia. He laittoivat heti uuden paketin. Satuin olemaan kotona, kun sitä tuotiin. Olin iloinen. Seuraavanakin päivänä sattumalta olin kotona ja kas, kuljetusliikkeen poika kantaa mulle ison paketin. Se oli se aiempi paketti  :#

Laitoin Lushille viestiä. He vastasivat heti, että voin joko palauttaa paketin ja saan kulut takaisin tai voin pitää paketin puoleen hintaan soittamalla heille. Päätin pitää paketin ja homma sujui hienosti. Vanha paketti oli lähtenyt Briteistä 31.12. joten pitkään se oli seilannut maailmalla, kunnes tällä viikolla saapui minulle. Tai todennäköisesti se on kykkinyt kuljetusfirman rekassa.

Miksi kuljetusfirman tampiot eivät soittaneet koskaan? Aiemmin ovat osanneet soittaa. Olisikohan Lushilta reklamoitu ja ovat löytäneet mun nuhjuisen paketin jostain haalarien alta  >:D

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #836 : 14.02.10 - klo:12:37 »
Vastusteluistani huolimatta teinpäs tilauksen brittilushiin  ::) Tilasin  --  Oatifix Fresh face mask- naamion. Onko kellään kokemuksia tuosta Oatifix Fresh face maskista? En löytänyt pikaisella haulla ja selailulla. Kuulostki kyllä hyvältä! Kuten noi kaikki... Ei malttais odottaa  :D

Mulla ja Lallalla näköjään, mutta molemmat oltiin typotettu tuon nimi, kannattaa siis hakea tästä ketjusta Oatfix-nimellä ilman i-kirjainta, niin löytyy jo jotain. :) Voisin vielä lisätä aiempaan sepustukseeni, että Oatifix (miten tuo i-kirjain voi olla niin hankala muistaa, unohdin sen taas ensin tästä kommentista :D) ei ole kyllä ihmeitä tälle naamalle tehnyt. Levittyy tosi vaivalloisesti, tuntuu irtoilevan naamasta ja kaiken lisäksi tuntuu jopa hiukan kuivattavan omaa talvisin pintakuivaa sekaihoani. En kyllä hankkisi uudestaan.

Mask of Magnaminty sen sijaan jatkaa suosikkieni listalla. :)
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #837 : 15.02.10 - klo:10:16 »
Saako nyt siis tuorenaamioita tilattua Briteistä ihan "normaalisti"?
So it goes.

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #838 : 15.02.10 - klo:10:36 »
^Oli HSKT-paketti tarjouksessa, missä oli mukana tuo naamio, silloin toimittivat. Aiemmin kun tilasin naamion, se otettiin tilauksesta pois ja vastasivat sähköpostiini etteivät toimita UK:n ulkopuolelle naamioita. Sitten naamio kuitenkin tuli erillisenä pakettina minulle. Joten vastaan kysymykseesi että en tiedä. Voi olla että toimittavat tai sitten ei.

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #839 : 17.02.10 - klo:13:31 »
Oi että, sain juuri mun Lush-paketin! Aikaisemmin kerroinkin pyytäneeni näytteitä kolmesta saippuasta, sain noiden pyydettyjen lisäksi vielä neljä extrana! Lisäksi tilausvahvistuksessa oli käsinkirjoitettu viesti "Hi, enjoy your samples, Irene" ja kaksi piirrettyä sydäntä perässä. Pieni juttu, mut tää piristi mun päivän :l Aivan ihanaa asiakaspalvelua!

Nämä samplet tulivat: Sexy peel, Noubar, Vanilla in the mist, Queen of hearts, Honey waffle, 13 unlucky ja Sandstone. En ookkaan aikaisemmin kokeillut noista mitään, joten odotan innolla millaisia kokemuksia tulee :) Kaikki samplet myöskin tuoksuivat aivan ihanilta, joten varmasti joukossa on myös uusia suosikkeja.

Ja sitten tilauksestani, Porridge tuoksuu niin herkulliselta, että melkein haukkasin siitä palan! Lemslip tuoksuu ihanalle sitruunamehujäälle ja Rockstar onkin mulle jo vanha suosikki.

Edit: Unohdin tuon SWALK-lahjapakkauksen, jossa oli siis vain tuo Love-saippua. Pakkaus näytti niin söpöltä, että päätin tilata sen itselleni ikäänkuin ystävänpäivälahjaksi :D
« Viimeksi muokattu: 17.02.10 - klo:13:33 kirjoittanut TiGi »