Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 303730 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: LUSH
« Vastaus #855 : 21.02.10 - klo:18:30 »

Kaikkiaan käytössä Lushin tuotteet vaativat hieman työtä ja paneutumista esim. säilyttämisen ja käyttöön sopivan palan leikkaamisen suhteen. Leikkaan tosiaan sopivan palan ja laitan isomman palan paperiin, josta leikkaan kulmiin hengitysaukot. Multa kerran homehtui Honey I washed the kids -saippua kun pidin sitä muovipussissa. Eli nyt pidän näistä parempaa huolta koska ovat aika arvokkaita.

Tämä se kommentti oli, joka sai minut epäilemään. Nyt kun olen asiaa tutkinut näyttäisi kuitenkin siltä, että enemmistö tosiaan säilyttää saippuoita tiiviissä pussissa, eli näin aioin itsekin tehdä. Kostean ja käytetyn saippuan homehtumisen toki ymmärtäisin, mutta niitä säilytän ilmavasti, jotta pääsevät kunnolla kuivumaan. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa maaju

• HAIRahtanut
Vs: Lush
« Vastaus #856 : 21.02.10 - klo:22:18 »
Kertokaas sitten mielipiteitä kun ootte testanneet uusia huulikuorintoja...
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #857 : 22.02.10 - klo:08:37 »
Tilasin edellsikerralla tuon Bubblegum-kuorinnan, ja nyt on sitten pari käyttökertaa takana :) Ensinnäkin, tuon tuoksu on Lushimaiseen tapaan aivan ihana  :l Jos vaan tykkää sellaisista "purkkatuoksuista", niin sitten varmaan tykkää tuostakin. Tehoista sitten, eli kuorii huulia hyvin, ja jättää vähän sellaisen lievästi öljyisen tunteen. Aivan totaalisen korppuja huulia ei pelasta, mutta jos huulet ovat vain jonkin verran kuorimisen tarpeessa, niin toimii hyvin  :) Eli itse kyllä aion ostaa uudestaankin ja testata myös noita muitakin  :)

edit. Pistin nyt sitten taas tilauksen menemään  :) Tilasin 100g:n pullot American Creamia, Yummy yummy yummya ja Olive Branchia sekä Floating Island-bath meltin, Lemony Flutter-kynsinauhavoiteen, Mask of Magnaminty-naamion, Whipstick-huulivoiteen ja Ring of roses-buttercreamin. Eli ihan kunnon summalla tilasin taas  ;) Tää alkaa kyllä pikkuhiljaa lähtä käsistä, mutta yritän perustella tuota tilausta sillä, että onhan siinä monta sellaista tuotetta joille on ihan oikeasti tarvetta  ;D
« Viimeksi muokattu: 22.02.10 - klo:09:47 kirjoittanut Mindie »
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #858 : 22.02.10 - klo:11:31 »
Mullekin tuli viime tilauksessa tuo Bubblegum-huulikuorinta. Tuoksu on Snow Fairy, eli ihana. Mä odotin hieman tahmaisempaa koostumusta, mutta se onkin aika "kuivaa". Purkista ottaminen ja levittäminen on aika hankalaa ilman sokerinmuruja joka paikassa. Kuoriva tunne on tehokas, muttei missään tapauksessa liian raapiva. Mukava erikoistuote, muttei välttämätön!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #859 : 28.02.10 - klo:18:54 »
Vanilla in the Mist -saippua Ihana, miedohko vaniljainen tuoksu, joukossa myös aavistus aromaattista sitrusta ja kaakaon aromeja. Todella miellyttävä tuoksu ja kermainen vaahto. Tuoksu ei tosiaan ole Lushin voimakkaammasta päästä - eikä myöskään (aineksistaan huolimatta) niin karamellinen kuin esim. Honey I Washed the Kids. Uusi suosikki suihkuun!

Fever-hierontapala - sain puolikkaan testikappaleena. Tässäkin miedohko tuoksu, jasmiinia ja ehkä santelipuuta. Ei mielestäni mitenkään seksikäs, kuten nimi ehdottaa. En ole mikään kukkaistuoksujen ylin ystävä, mutta tämä ei ärsytä. Ei toisaalta herätä ylenpalttista ihastustakaan. Käyttelen säärikarvojen ajelussa ja pyyhkäisen kantapäiden sivuille ja muihin jalkojen kuiviin kohtiin suihkusta lähtiessä.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa noa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #860 : 01.03.10 - klo:22:00 »
Coco lotionin omistajat huomio! Onko teidän voiteissanne hiivamaista tuoksua? Ostin oman Coco lotionin briteistä viime kesäkuussa ja pääsin vasta nyt käyttämään sitä kunnolla. En saa siitä yhtään kookosta tai sitä ananasmehua ja pelkäänkin että se on mennyt huonoksi  :-\ Se tosin meni edellisen loppuneen voiteen päälle (Comforter lotion, ihana foorumierikoinen!) jossa melko vahva tuoksu eli tuoksut ovat voineet hieman sekoittua, silti tuoksu on hyvin hiivainen.

Alan väsymään Lushiin, lähinnä siksi ettei sillä ole vanillan ja karman lisäksi yhtenäistä tuoksusarjaa (toisin kuin esim. TBSsällä). Onneksi/valitettavasti olen aikanani villiintynyt Retro-puolella ja omistan vielä neljä 500g suihkugeelipönikkää  ::) Tässä on projektia vielä jäljellä!

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #861 : 02.03.10 - klo:05:30 »
^ On kuin onkin. Tuoksua olen ihmetellyt itsekin, ja nyt kun sanoit tuon hiivamaisen niin sellaiseksihan se juuri on muuttunut. Omani on elokuulta, ja pilaantumista olen epäillyt myös, sillä koostumuskin on muuttunut epätasaisemmaksi. Silti olen tätä käsille ihan menestyksekkäästi käyttänyt, ja käytän varmasti purkin loppuun (vähän päälle puolet 50g:sta) ellei tuoksu/koostumus muutu enää enkä saa mitään ärsytystä.
So it goes.

Poissa noa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #862 : 02.03.10 - klo:10:04 »
^ Kiitos vastauksesta. Voiteesta ei ainakaan noussut mitään ihottumaa, koostumus on hyvä eikä tuoksu ole liian häiritsevä joten taidan jatkaa purkin loppuun saakka!

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #863 : 02.03.10 - klo:15:12 »
Musta on pahasti alkanut tuntumaan siltä että Imperialis ja Celestial tukkivat mun naamaa. :( Nenässä, sen alapuolella ja siitä poskiin päin sekä leuassa on nykyään jatkuvasti mustapäitä! Ennen niitä oli lähinnä nenässä. Otsakin on koko ajan kummuilla. Olen ollut tähän asti niihin ihan tyytyväinen ja ihossani on aina jonkin verran näppyjä niin etten sitä sen kummemmin pitkään aikaan ajatellut. Nuo leuan mustapäät olivat kuitenkin jotain ihan uutta...ja nenän ja posken väli. Taidanpa kokeilla seuraavaksi sittenkin jotain muuta.

Onko kenelläkään muuten ollut mitään säilymisongelmaa Imperialisin/muiden naamarasvojen kanssa? Mulla on lokakuussa avattu purkki ja nyt musta tuntuu että sen haju on alkanut jotenkin muuttua...
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #864 : 02.03.10 - klo:16:22 »
Purkeissa on parasta ennen -päiväykset.

Mun on pakko tilata itselleni Celestialia, koska se on pikkupurkin kokemusten perusteella aivan mielettömän hyvä mun herkälle iholle. Aiemmin Paradise Regained oli mun lemppari. Täytynee vuorotella näitä ihanuuksia.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #865 : 02.03.10 - klo:18:21 »
^
Kiitos, löytyihän se. Imperialisissa pitäisi olla päivämäärää vielä marraskuulle, joten kai minä vain kuvittelen... Ja olen kyllä aina yrittänyt ottaa voidetta puhtailla käsillä.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Sipriina

• Haiven
  • *
« Vastaus #866 : 10.03.10 - klo:10:32 »
Onkos kellään vielä kokemusta noista uusista kiinteistä kasvoseerumeista? Kovasti kiinnoistais. :)

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #867 : 10.03.10 - klo:21:04 »
Viikko sitten rantautui Lushin tilaukseni viimeinkin tänne  :) Sain myös näytteet Turkish deghtista, Porridgesta, sandstonesta ja rockstarista. Turkish delight on jo käytetty, ja sen tuoksu oli kyllä aivan ihana  :l Jos on haistellut ring of rosesia, niin tuoksu on hyvin samanlainen. Jotenkin sitruunainen, ja olisikohan siinä sitten sitä turkkilaista ruusua (?) Muut samplet ja noista tilaamistani tuotteista floating island on vielä testaamatta, mutta muita olen testannut ainakin kerran.  Joten voisinpa nyt sitten kirjoitella muistin aikana teille kokemuksia noista ja aikaisemmin tilaamistani tuotteista  :)

Yummy yummy yummy:En ole mitenkään ihastunut tähän. Ensimmäkin tuoksu on aika kummallinen, siinä on ehkä aavistus mansikkaa, mutta myös joku kummallinen "lisähaju". Iho kuitenkin tuoksuu tuolla pesun jälkeen mansikkaiselle, joten se on hyvä, mutta ei varmaankaan tule ostettua toista kertaa. Koostumus on aika juokseva, ja ainesosat alkavat "eriytyä", joten tuota täytyy aina ravistaa ennen käyttöä.

The Olive Branch:Tästä ei ole takana kuin yksi käyttökerta, mutta voin sanoa että alustavasti aika kiva. Tuoksu on aika jännä, hiukan mandariinia ja partavetta (?) Joka tapauksessa tykkään jollain kummallisella tavalla tuosta tuoksusta :) Muutenkin aika kiva tuote, ei kuivata vaan jättää ihon pehmeäksi. Voisin siis ostaa uudestaankin  :)

American Cream:Ihana kaikin tavoin <3 Tuoksuu namille ja tekee hiuksista pehmeät ja tuoksuvat. Tätä ostan kyllä varmasti uudestaan jossain vaiheessa  :ts

Lemony Flutter:Aivan mahtava kuiville kynsinauhoilleni!! Muutamassa päivässä kynsinauhani muuttuivat kuivista ja halkeilleista kosteutetuiksi ja terveiksi. Tätä on PAKKO saada lisää purkin loputtua (jos tuo joskus loppuu) ;D

Mask of Magnaminty:Tämä on jo vanha suosikki. Puhdistaa, raikastaa ja pehmentää ihon. Ei tätä varmaan tarvitse tämän enempää kehua  ;D

Ring of Roses:Tuoksuu sitruunalle ja jollekin ruusuiselle  :)  Ihana tuoksu, ihana tuote  <3 En yleensä pidä saippuamaisista tuotteista, sillä palan hierominen iholle tuntuu minusta jotenkin työläältä. Tämä on kuitenkin aivan ihana, eikä jätä ihoa saippuamaisen kuivaksi, vaan pehmeäksi  :)

Whipstick:Tuoksu on vähän kummallinen, mutta muuten aivan loistava tuote! Tekee huulista hetkessä todella pehmeät, ja kuivuus on tipotiessään. Tätä on kyllä pakko saada lisää :O

Celestial:Uusi suosikkikosteusvoiteeni! Tekee ihosta pehmeän ja rauhallisen, eikä jätä ihoa öljyisen tai rasvaisen tuntoiseksi. Ei myöskään tuki ihoa. Aivan täysi kymppi :ts

« Viimeksi muokattu: 11.03.10 - klo:19:28 kirjoittanut Mindie »
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa Hanna

• HAIRahtanut
« Vastaus #868 : 12.03.10 - klo:18:58 »
Kukaan tilannut viime aikoina britti-lushista? Mun tilauksen status ollut ainakin 5 päivää pending. Onko tuolta tilattaessa normaalia että kestää noin kauan? Oon viimeksi tehnyt tilauksen tuonne useampi vuosi sitten ja muistaakseni se lähti silloin heti.

Harmittaa paljon kun huomasin itse vasta äskettäin että yksi suosikkini, sweet japanese girl on lopetettu. Täytyy äkkiä hankkia suomesta pari varastoon jos niitä vielä löytyy.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #869 : 12.03.10 - klo:19:36 »
^ Status ei muutu, pysyy aina pending. Paketit ovat minulle tulleet vajaassa viikossa.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782