Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 303749 kertaa)

Poissa Hanna

• HAIRahtanut
Vs: Lush
« Vastaus #870 : 12.03.10 - klo:20:25 »
^Noinko se onkin, kiitos tiedosta. En ole saanut mitään sähköpostiakaan lähettämisestä. Sitten paketti saattaa saapuakin jo maanantaina  :)

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #871 : 12.03.10 - klo:20:55 »
Mä laitoin pienen tilauksen tänään Lushille, tilasin vanhoja suosikkeja (Mask of magnaminty & Tea tree water) sekä Noubar-saippuan, johon rakastuin totaalisesti :) Sain siis viimeisimmässä tilauksessa tästä samplen ja käytin sen loppuun toissapäivänä.

Lisäksi pyysin näytteitä muutamista saippuoista.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #872 : 12.03.10 - klo:21:16 »
Lush on minulle aika uusi tuttavuus ja aiempaa kokemusta on vain parista hiustenhoitoaineesta. Tänään iski kuitenkin kauhea himo saada joku ihana palasaippua, joten töiden jälkeen kipitin ensin stockalle ostamaan saippualle telineen ja sitten citykäytävän lushiin palasia ihastelemaan. Siinäpä oiskin voinut viettää koko illan. :) Saippuan lisäksi mukaan lähti pari muutakin tuotetta ja heti kotiinpäästyä piti tietenkin ekaksi rynnätä pesemään kädet ja sitten kohta suihkuun  ;D

Godmother saippua on ihana   :l olen tässä harkinnut käsieni syömistä kun ne tuoksuu niin namilta. Nää palasaippuat jää kyllä varmasti vakikäyttöön. Ei raaskisi laittaa käsivoidetta kun tää tuoksu on niin ihana.

Buffy kuori kivasti ja jätti iholle ihanan öljymäisen pinnan eli todella toimiva ja hyvä tuote. Ei kuitenkaan saanut aikaan älytöntä rakastumista, koska tuoksu on niin mieto ja väri niin tavallinen  :D

Ultrabland
toimi kuten öljypitoiset meikinpoistoaineet minulla yleensä eli sai meikin kyllä hyvin irtoamaan, mutta silmämeikki vain levisi eikä lähtenyt kunnolla pois. Käytin apuna sensein sponge liinaa, mutta lopuksi oli pakko pestä silmämeikki vielä muulla aineella, kun puhdasta ei muuten tullut millään. Täytyy kokeilla vielä vanun kanssa jos lähtisi sen avulla paremmin. Ja sellainen oudon seikan huomasin, etten saanut ultrabland pesun jälkeen sensein liinaa enää puhtaaksi niin kuin aiemmin. Vaahdotin kolmeen kertaan eri aineilla, mutta meikki ei vaan lähtenyt enää irti liinasta  ???

Näytteeksi sain (pyytämättä) Marilyn hoitoainetta. Aiemmat kokemukset Lushin hiustenhoitoaineista ei ole vakuuttaneet, mutta kivahan se on päästä kokeilemaan uutta.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Myya

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #873 : 12.03.10 - klo:22:38 »
Tää on ihan mahdotonta, mulle pitäis antaa joku porttikielto tänne foorumille ennenkuin koko tili on tyhjentynyt teidän vinkkien ansiosta ;D ennemmin olen kiertäny kauppakeskuksessa lushin liikkeen hyvin kaukaa ja moittinut aina sitä hirrrveää hajujen sekamelskaa mikä sieltä tulee. Alkuviikosta sitten eksyin lukemaan tätä lushin hehkutusta ja siitä lähtien olen odottanut kuin kuuta nousevaa launtaita että pääsen sinne vähän shoppailemaan! toivonmukaan löydän jotain kivaa  :l

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #874 : 13.03.10 - klo:12:25 »
Kannattaako Sympathy for the Skin-vartalovoidetta ostaa? Kiinnostaisi kokeilla Lushin tuotteita lisää (pari saippuaa ollut käytössä) ja nyt olisi kosteusvoiteelle tarvetta. Selasin koko ketjunkin läpi, mutta aika vähän noista vartalovoiteista oli kokemuksia, ainakaan pikakelauksella. Kiinnostaa siis tuoksu, imeytyminen ja ihovaikutukset.

Poissa Myya

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #875 : 13.03.10 - klo:14:52 »
Nyt on käyty  ;D teki mieli ostaa koko kauppa tyhjäksi mutta päädyin ensin kokeilemaan Love lettuce tuorenaamiota, myyjä kehui sitä niin auliisti. Lisäksi sain testattavaksi Vanilla in the mist sekä Rock star palasaippuat. Todella hyvää palvelua. :l

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #876 : 18.03.10 - klo:13:21 »
Olen pikkuhiljaa alkanut päästä sinuiksi Ultrablandin kanssa. Vanun kanssa silmämeikkien poistaminen on helpompaa kuin ensin kokeilemallani liinalla, vaikka jonkin verran työtä se edelleen teettää. Tuntuu kuitenkin ihanan hellältä silmänympäryksille.

edit. Koin pidemmän päälle hankalaksi vanupuhdistuksen. Helpomman, paremman ja hellävaraisemman meikinpoiston saan vaikka kookosöljyllä. Lisäksi Ultrablandin haju on aika ällö, jotenkin rasvainen. Yritän väkisin kuluttaa tuon loppuun, mutten missään nimessä ostaisi uudelleen.
« Viimeksi muokattu: 10.05.10 - klo:19:45 kirjoittanut Arnella »
1bMii, vaalennettu.

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #877 : 18.03.10 - klo:14:04 »

Kaikkiaan käytössä Lushin tuotteet vaativat hieman työtä ja paneutumista esim. säilyttämisen ja käyttöön sopivan palan leikkaamisen suhteen. Leikkaan tosiaan sopivan palan ja laitan isomman palan paperiin, josta leikkaan kulmiin hengitysaukot. Multa kerran homehtui Honey I washed the kids -saippua kun pidin sitä muovipussissa. Eli nyt pidän näistä parempaa huolta koska ovat aika arvokkaita.

Tämä se kommentti oli, joka sai minut epäilemään. Nyt kun olen asiaa tutkinut näyttäisi kuitenkin siltä, että enemmistö tosiaan säilyttää saippuoita tiiviissä pussissa, eli näin aioin itsekin tehdä. Kostean ja käytetyn saippuan homehtumisen toki ymmärtäisin, mutta niitä säilytän ilmavasti, jotta pääsevät kunnolla kuivumaan. :)

Moi, mulla on mielestäni aika iso Lush-varasto ja tosiaan en suosittele liian ison jemman keräämistä. Ensinnäkin, vaikka saippuat ja muut tuotteet kuten kylpyvaahtopalat pysyisi hyväkuntoisina, monista häviää tuoksu kuin piip saharaan ja sitten siitä on ilo poissa ainakin mulle. Yhyy!

Ne saippuat, joihin mulla on kerääntynyt hometta, on sellaisia jotka olen laittanut liian tuoreina umpiopussiin. Eli en ole käytön jälkeen kosteita tietenkään kelmuttanut tai pussittanut, vaan kun tuoreessa saippuassa on enemmän kosteutta kuin kuivuneessa, vanhemmassa, niin se on alkanut elää umpiossa. No, mulla oli valkoista rihmastoa kerääntynyt Happy-saippuan päälle, mutta kun leikkasin sen pois niin loppu oli ihan käytettävää. Tuoksu vaan oli miedontunut, höh. Eli siksi leikkaan usein pussin kulmat rikki että ilma kiertää. En tiedä onko siinä mitään järkeä mutta toimii mulla.

Joka tapauksessa, nykyään keräilen vähemmän.

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #878 : 19.03.10 - klo:12:03 »
Kannattaako Sympathy for the Skin-vartalovoidetta ostaa? Kiinnostaisi kokeilla Lushin tuotteita lisää (pari saippuaa ollut käytössä) ja nyt olisi kosteusvoiteelle tarvetta. Selasin koko ketjunkin läpi, mutta aika vähän noista vartalovoiteista oli kokemuksia, ainakaan pikakelauksella. Kiinnostaa siis tuoksu, imeytyminen ja ihovaikutukset.

Tämä taitaa olla makukysymys, koska olen kuullut paljon kielteistäkin tuotteen tuoksusta, mutta itselleni tämä on tuoksun puolesta yksi suosikkivartalovoiteita! Tuoksuu hyvin vaniljaiselta ja vähän banaanilta. Koostumus on kohtalaisen kevyt. Ärsyttävin juttu tässä on se, että voiteessa on mukana sellaisia pieniä mustia pisteitä (vähän kuin "aitoa vaniljaa"), jotka eivät sula iholle levitettäessä, vaan niitä jää jonkun verran ihoon kiinni. Mutta määrällisesti niitä ei ole niin älyttömästi, joten tuo ei haittaa. Olen käyttänyt pari purkkia tätä ainetta ja tulen ostamaan joskus jatkossa lisääkin. Tosin turhan kallis tuote tuo on. Imeytyy ihan hyvin.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #879 : 19.03.10 - klo:13:35 »

Ei kannata ostaa, koska ainakin minulle tulee aina tuon käyttämisen jälkeen hirveä jäätelöhimo.  :D Muuten kyllä kannattaa. Voiteena pidän tästä enemmän kuin siitä Coco Lotionista (?). Kosteuttaa hyvin, eikä ne vaniljan siemenet ainakaan minua ole haitanneet.

Poissa serene

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #880 : 20.03.10 - klo:10:38 »
nuo  kasvonaamiot - onko ne kauheanki rajuja kasvoille? itselläni herkkä iho ja reagoi tosi helposti, joten ei saisi olla liian syväpuhdistava  :-\
olisin kiinnostunut näistä:
The Sacred Truth
A Crash Course In Skincare
BB Seaweed

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #881 : 20.03.10 - klo:10:48 »
nuo  kasvonaamiot - onko ne kauheanki rajuja kasvoille? itselläni herkkä iho ja reagoi tosi helposti, joten ei saisi olla liian syväpuhdistava  :-\
The Sacred Truth
BB Seaweed

Eivät ole yhtään rajuja. Itse käytän noita hieman rasvaisemmalle iholle tarkoitettuja ja nekin ovat todella helliä ja miellyttäviä. Paljon parempia ja lempeämpiä iholle kuin mitkään kemiallisesti tuotetut moskat. :)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #882 : 20.03.10 - klo:10:53 »
The Sacred Truth
BB Seaweed

Ainoa naamio, joka saattaa herkkää ihoa ärsyttää on Mask of Magnaminty, joka ei siis ole tuorenaamio. Tuorenaamioista hellävaraisia ovat ainakin Crash Course in Skincare ja Catastrophe Cosmetics.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa serene

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #883 : 20.03.10 - klo:11:10 »
ok kiitos  ;)

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #884 : 20.03.10 - klo:15:04 »
Kirjoittelen kokemuksia noista saippuasampleista, joita sain helmikuun tilauksessani :)

Noubar: En ole normaalisti mikään vihreiden tuoksujen ystävä, mutta tässä on jotain niin ihanaa, että tilasin tämän myös täysikokoisena. Vaahtoaa ja pesee hyvin. Tästä tuli uusi suosikki!

Vanilla in the mist: Tuoksun perusteella veikkasin tätä suosikiksi, mutta suihkussa tuoksu muuttui mielestäni ikävän tunkkaiseksi :( Mutta uskoisin silti ostavani tämän täysikokoisena, niin saa paremmin testailtua. Tuo mun sample oli nimittäin aika pieni ja riitti vain muutamaan pesukertaan.

Queen of hearts: Todella hellävarainen saippua, sopinee hyvin herkkäihoisille. Tuoksu ja koostumus oli kivoja jne, mutta tämä ei silti tainnut yltää ihan suosikkeihin asti.

Sexy peel & Sandstone: Aikaisemmin mainitsinkin jo, että nämä tuoksut ovat mielestäni täysin samanlaisia. Koostumus on kuitenkin kivempi Sexy peelissä, Sandstonen kuoriva hiekka tuntuu jopa raapivan ihoa. Sexy peeliä ostan uudestaan, Sandstonea en.

Honey waffle: Tämä ei vaan iske :( Tuoksu on hunajainen jne, mutta jokin tässä tökkii.

13 (unlucky for dirt): Erikoinen tuoksu, josta jopa tykkäsin ennen käyttöä. Suihkussa tämä kuitenkin haisee todella vahvasti oreganolta, josta en liiemmin piittaa. Tuo kiva ruusuntuoksu hävisi täysin sen alle. Tuntui kun olisin pessyt kroppaani pizzapalalla ::) Tuoksu oli niin voimakas, että pesin tämän jälkeen kropan uudestaan Porridgella, muttei siltikään haihtunut täysin. Laitoin vahvasti hajustettua vartalovoidetta ja silti oreganon tuoksu tulee jostain läpi.

Torstaina saapui viimeisin tilaukseni, jossa oli näytteet Pineapple gruntista, Karmasta, Fig and leavesistä sekä Banana moonista. Niistä myöhemmin lisää :)