Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 289218 kertaa)

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
Vs: Lush
« Vastaus #885 : 21.03.10 - klo:11:32 »
Otin juuri käyttöön Pineapple grunt- saippuan ja siitä tuli kertaheitolla mun suosikki! Mun mielestä toi tuoksuu herkulliselta ananaksen ja kookoksen sekoitukselta, ja vieläpä ihan oikealta ananakselta... :-* Vaahtoaa pehmeästi eikä tunnu kuivattavan käsiä, käytän siis käsisaippuana tuota. Harmi ettei tota saa Suomesta, ainakaan en ole koskaan nähnyt, tilasin tuon palan briteistä. Täytynee jossain vaiheessa tilailla tota sitten lisää. Huono puoli tossa saippuassa on että mun tekisi mieli syödä se kun tuoksuu niin mehukkaalta..

Edit. Plussaa vielä sekin, että pala ei ole menettänyt tuoksuaan vaikka säilöinkin sitä tässä välissä melkein puoli vuotta kääreessään pakasterasiassa. Mitään hyhmää ei myöskään ollut ilmestynyt palan päälle.
« Viimeksi muokattu: 21.03.10 - klo:11:34 kirjoittanut Hallonnikas »
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #886 : 21.03.10 - klo:12:44 »
Mua kiinnostais kovasti nuo Lushin uudet pigmentit, mutta saako niitä ollenkaan Suomesta?

Dark Angels-putsarista olisi myös kiva kuulla kokemuksia. Kuivattaako? Kuinka usein käytätte?
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #887 : 22.03.10 - klo:18:32 »
Huomasin Ostolakossa-blogissa Lushin Banana Moon palasaippuan, mutta en löytänyt sitä verkkokaupasta. Eikö tuota saa enää ???

Poissa Anita

• Tukkaguru
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #889 : 22.03.10 - klo:18:39 »
^Ok kiitoksia  :)

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #890 : 22.03.10 - klo:20:45 »
Mua kiinnostais kovasti nuo Lushin uudet pigmentit, mutta saako niitä ollenkaan Suomesta?

Brittikaupasta saa. Mulla on vaalea keltainen sävy testauksessa. Toimii hyvin esim. Celestialiin sekoitettuna, mutta yksistään on liian tumma/keltainen ja silikonipohjaisen kosteusvoiteen päältä kuoriutuu oudosti pois.. testailu jatkuu.

Poissa Hanna

• HAIRahtanut
« Vastaus #891 : 22.03.10 - klo:20:51 »
Olen myöskin miettinyt laittaisiko seuraavan tilaukseen uuden meikkivoiteen vaalean keltaisen sävyn. Arvostelujen perusteella sävystä saisikin hieman vaaleamman kosteusvoiteeseen sekoitettuna, silti vähän mietityttää onko kuitenkin tosi tumma... Mitä meikkivoide/mineraalisävyä käytät ennestään honeytestdriver?

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #892 : 22.03.10 - klo:21:29 »
Dark Angels-putsarista olisi myös kiva kuulla kokemuksia. Kuivattaako? Kuinka usein käytätte?

Suosittelen pyytämään tästä näytettä ennenkuin ostat. Itse tilasin tämän loppuvuodesta Englannista. Ei olisi pitänyt. Tämä ei niinkään kuivattanut, mutta raapi ihoa sitäkin enemmän. Lisäksi tuota oli mahdoton huuhtoa pois, vaan iho jäi harmaaksi (siksi kai se onkin tummalle iholle). Todettuani tämän sopimattomuuden omille kasvoilleni, kokeilin tätä myös vartalon pesuun/kuorintaan sillä seurauksella, että olin suihkun jälkeen kauttaaltaan harmaa. Muutaman epäonnistuneen kokeilun jälkeen heitin loput roskiin.

Poissa serene

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #893 : 22.03.10 - klo:22:14 »
onko kenelläkään muuten mitään alennuskoodeja uk:n lushiin?  ;) kohta pitäisi pistää tilaus tulemaan

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #894 : 22.03.10 - klo:22:33 »
Onko britti-lushin hinnat ja postarit halvemmat kuin Helsingin? Eli kannattaako mieluummin tilata sieltä? En oikeastaan tarvisi kuin huulikuorinnan, mutta jotain saippuoitakin voisi kokeilla.

Poissa serene

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #895 : 22.03.10 - klo:22:39 »
Onko britti-lushin hinnat ja postarit halvemmat kuin Helsingin? Eli kannattaako mieluummin tilata sieltä? En oikeastaan tarvisi kuin huulikuorinnan, mutta jotain saippuoitakin voisi kokeilla.

kato kummanki nettikaupan hintoja ja vertaa  ;D ite ainaki suosittelisin uk:sta tilaamista kun on halvempaa. Ja ainahan voi pyytää näytteitä sieltä!

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #896 : 22.03.10 - klo:22:41 »
^^ Hinnat ei ihan yllä puoleen Suomen hinnoista, mutta reilusti halvempia ovat kuitenkin. Halvimmat postikulut Briteistä on £7,95 eli reipas 9 euroa, joten postikuluiltaan Suomi on halvempi, mutta postikulut kyllä maksavat itsensä helposti takaisin, jos tilaa vähääkään enemmän. Esim. mainitsemasi huulikuorinta maksaa UK:ssa £4,50, Suomessa 5,95, jolloin hintaeroa ei mainittavasti ole, mutta esim. shampoopaloissa hintaero on huimempi: £4,65 / 12,95. Saippuat esim. £2,90 / 5,40.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #897 : 22.03.10 - klo:23:05 »
^Kiitos!  :) Huulikuorintojen hintoja vertailtuani ihmettelin, miten muka kannattaisi briteistä tilata, kun postaritkin ovat kalliimmat, mutta nähtävästi hinnoittelu on sen verta "epäloogista", että riippuu, mitä tilaa. Sampoopaloja tuskin ostan eli ehkä voisin tilata Suomesta.

Mitkä ovat Lushin klassikkoja, jota kaikkien tulisi edes kokeilla? Honey I washes the kids? Entäs ne vartalonkuorintapalat? Onko ne kertakäyttöisiä ja siten hurjan kalliita vai?

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #898 : 22.03.10 - klo:23:11 »
serene: Lushilla ei ole olemassa alennuskoodeja. Lahjapaketeissa on kylläkin 10% alennuskuponki, jonka voi käyttää kaupassa tai netissä tilatessa (Briteistä tilatessa siis, vaatii, että valokuvaat kupongin ennen tilausta ja meilaat sen mail orderiin ja tilauksen tehtyäsi täytät siihen tilauksen tiedot sekä omat tietosi, valokuvaat taas ja meilaat uudellen).

Halvimmat postikulut Briteistä alle kilon painoisille paketeille Royal Maililla on £6,95 eli noin 7,75€.  ;)
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #899 : 22.03.10 - klo:23:46 »
Noniin, nyt mä sitten innostuin tästä sarjasta myös. Kävin ihan ekaa kertaa liikkeessä viime viikolla ja ostin kokeiluun Figs & Leaves -saippuaa ja Coolaulin-hoitista, jotka on pelittäneet paremmin kuin hyvin. Oon yleensä aika herkkä hajuille ja reagoin kosmetiikkaan herkästi, mutta näistä ei oo tullut mitään oireita - ei ees migreeniä tai pahoinvointia. Viimeiset pari kuukautta oon käyttänyt kasvojen pesuun lähinnä Vihreän kosmetiikan kuivan ihon kasvopalaa ja Figs & Leaves tuntui naamanpesuunkin hellävaraisemmalta. Tänään sitten hain Angels on bare skiniä purkillisen ja pääsen aamulla kokeilemaan. Odotukset on korkealla ja nälkä kasvaa syödessä...  :P

Jotenkin konsepti ja tuoteselosteet tuntuu kovin kotoisilta luomuvouholle kotikemistille.  ::)

Voisin ihan samaan hengenvetoon kysäistä, osaako joku verrata Fresh Farmacya ja Vihreän kosmetiikan kuivan ihon kasvosaippuoita keskenään?
« Viimeksi muokattu: 22.03.10 - klo:23:50 kirjoittanut Shi Shi »
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix