Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 289221 kertaa)

Poissa Anita

• Tukkaguru
Vs: LUSH
« Vastaus #90 : 04.02.07 - klo:21:01 »
Tallinnaan on avattu Lush!

(Koska Suomeen?)
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Paikalla nanai

• HAIRahtanut
« Vastaus #91 : 27.02.07 - klo:11:59 »

(Koska Suomeen?)

Onko joku juureksista ehtinyt käydä Tallinnan uudessa Lush-liikkeesä? Netistä en löytänyt muuta tietoa Tallinnan Lushista kuin että maahantuojan osoite on Narva Mnt 5. Sijaitseekohan itse liike samassa paikassa?
I'm a tree that grows hearts
One for each that you take
You're the intruders hand
I'm the branch that you break

Poissa crema

• Hiushörhö
« Vastaus #92 : 27.02.07 - klo:13:36 »
Mun lempparituote LUSHilta on ehdottomasti Whipstick-huulirasva. Ihanan hajuinen (appelsiinisuklaa) ja koostumus kestää huulilla hyvin. Kosteuttaa mainiosti ja sitä tulee ostettua tulevaisuudessakin. Myös niitä tuorekasvonaamioita olen testaillut ja lemppariksi on muodostunut Love Lettuce. Ainakin mun herkkää sekaihoa se on tasapainottanut ja hellästi kuorinut.

Each Peach- hierontaöljypala oli kanssa varsin mainio, pirteä tuoksu. Jotkut palasaippuat on kanssa varsin mainioita, mutta ne on sen verran tyyriitä etten enää meinaa ostaa. Haluan vielä kokeilla Wen Sua(?)- hiusnaamiota ja jotain naamarasvaa, josko olisivat nekin hyviä.

Paikalla nanai

• HAIRahtanut
« Vastaus #93 : 06.03.07 - klo:11:58 »

(Koska Suomeen?)

Onko joku juureksista ehtinyt käydä Tallinnan uudessa Lush-liikkeesä? Netistä en löytänyt muuta tietoa Tallinnan Lushista kuin että maahantuojan osoite on Narva Mnt 5. Sijaitseekohan itse liike samassa paikassa?

Vastailen tässä itselleni :).   

Lähetin sähköpostia maahantuojalle, jossa kysyin missä kauppa sijaitsee ja sain tällaisen vastauksen:

We have just opened our first Lush shop in Tallinn  on the 2nd of March. We are located in a shopping centre Foorum on Narva mnt. 5, Tallinn 10117.
In a few weeks we would like to open the e-shop where you can shop over internet.

Maahantuoja, Ellen, vastasi nopeasti ja s-postin sävy oli todella ystävällinen :).

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #94 : 06.03.07 - klo:22:03 »
hihii olenkin menossa tässä kuussa tallinnaan ja voisi samalla käydä katsastamassa tuon lushin putiikin siellä päin ja millainen on hintataso siellä... oon käyny kerran tukholman lushissa mutta mitäänei silloin tarttunut mukaan... saas nähä sitte kuin nyt käy  :D
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #95 : 06.03.07 - klo:22:39 »
Kiitos Nanai kun vaivauduit ottamaan selvää.
En ole menossa Tallinnaan lähiaikoina, joten ihan mielenkiintoiselta kuulostaa tuo mahdollisuus tilata netistä, jospa postikulut olisivat inhimillisemmät kuin Englannista tilatessa. Jollei tuotteet ole sitten vastaavsti paljon kalliimmat. Odotan mielenkiinnolla.

Olen juuri tekemässä tilausta, olen saanut muutaman työkaverin innostumaan palashamppoista ja Buffystä  ;D.

Poissa Ropelli

• Tukkaguru
« Vastaus #96 : 07.03.07 - klo:03:30 »
Aluksi ihmetys kuinka oon taas missannut tämän ketjun  ??? :)

Asiaan, sain siis muruselta joululahjaksi hirmuisen pakkauksen Lushin kylppärituotteita ja sieltähän näin pikakelauksella löytyi;

Dream Cream
Deep Sleep shower jelly
Dream Time temple balm

ja ääretön läjä kylpykuulia sekä kuorintamössöä.

Dream Time kulkee laukussa aina mukana. Rentouttaa ja ainakin saattanee ehkäistä päänsärkykohtauksia, ainakin henkisellä tasolla ;)

Ihania on.
\\\"Games doesn`t make people violent, lag does\\\"<br /><br />http://mommyairlines.vuodatus.net/

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #97 : 28.03.07 - klo:20:02 »
Viron Lush-sivut on avattu:  http://www.lush.ee/

Hinnat näyttää olevan ihan ok. Nettitilausmahdollisuutta en kyllä löytänyt  ???.

Paikalla nanai

• HAIRahtanut
« Vastaus #98 : 29.03.07 - klo:12:23 »
Viron Lush-sivut on avattu:  http://www.lush.ee/

Hinnat näyttää olevan ihan ok. Nettitilausmahdollisuutta en kyllä löytänyt  ???.

Poed-kohdasta löytyy Internetipood. Kielitaito ei vain oikein riitä ymmärtämään onko se auki vai ei :-\.

Internetipood 

Peatselt valmib meie internetipood ja sul on võimalus osta meie tooteid üle interneti. Kui tahad, et me sellest sind teavitaksime, saada meile meil info@lush.ee 

Osaisiko joku kääntää tuon pätkän?

Poissa crema

• Hiushörhö
« Vastaus #99 : 29.03.07 - klo:22:19 »
Eka lause tarkoittaa jotakuinkin "Avaamme pian internet-puotimme ja sinulla on mahdollisuus ostaa tuotteitamme internetin välityksellä."

Tokaa lausetta en täysin tajunnut mutta luulen sen tarkoittavan että jos haluat tiedon kaupan avauksesta, lähetä mailia tähän osoitteeseen.

En siis puhu viroa, mutta noin vapaasti suomeen vertailemalla sain tuollaisen käsityksen.

Kokeilin muuten tässä sitä Wen Sua-hiusnaamiota. Oli kyllä harvinaisen plääh, vaikken mitään ihmeitä odottanutkaan. Törkeen kallistakin vielä, mulla meni puoli purkkia olkapääpituisiin hiuksiin ja se purkki maksaa n. 8-9e.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #100 : 03.04.07 - klo:21:31 »
Tilasin Itävallan LUSHilta kasan herkkuja... tulisivatpa pian, ei malta odottaa!

Saksantaitoni on sen verran ruosteessa, etten osannut katsoa toimitusaikoja, onko mitään osviittaa milloin voisi odotella?

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #101 : 12.04.07 - klo:22:05 »
No niin, paketti tuli tänään ja tuoksu kotona on aika huumaava tällä hetkellä...

Mukaan oli laitettu kolme kylpypalloa ja peltirasia lahjukseksi, sääli ettei ole ammetta. Kuuluuko koko tennispoallon kokoinen mötikkä pistää kerralla veteen?

Raportoin kokemuksia tänne kunhan pääsen kokeilemaan. Tilasin Emperor of Ice Cream ja Demon In The Dark -saippuat, Angels On Bare Skin -putsarin, Aromaco-dödön  ja muutamia hiustuotteita.

Trouper

• Vieras
« Vastaus #102 : 12.04.07 - klo:22:42 »
^ Joo laitetaan. Sit se sihisee ja vaahtoaa ja tekee ihanan veden ja tuoksun. Ah, olispa mullakin amme. Täytyy seuraavaksi ostaakin noita ja mennä vanhempien luo kylpemään. :) Ootko kokeillu jo ostoksiasi? Mitä tilasit, käsisaippuaa, vartalosaippuaa, hiustuotteita vai mitä?

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #103 : 12.04.07 - klo:22:51 »
Triina, kuinka paljon postikulut olivat?

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #104 : 12.04.07 - klo:23:04 »
14,50 e olivat postikulut. Ei järin halpaa, mutta paljon pienemmät kuin esim. briteistä. Käsittääkseni summa on sama tuotemäärästä riippumatta, paitsi jollain supertilauksella sai ilmaiseksi.

En ole vielä kokeillut, nuuhkinut vaan. Edellisessä viestissä kerroinkin mitä tilasin, kaksi palasaippuaa vartalolle/käsille, kuorivan naamanpuhdistusaineen, deodorantti"palan", kaksi kiinteää (Seanik, Godiva) ja yhden juoksevan (Big) shampoon ja yhden hoitonaamion (Hsuan Wen Hua). Hiustuotteista kerron omassa ketjussaan kun olen ehtinyt kokeilla.