Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 309314 kertaa)

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
Vs: Lush
« Vastaus #900 : 23.03.10 - klo:07:39 »
Olen myöskin miettinyt laittaisiko seuraavan tilaukseen uuden meikkivoiteen vaalean keltaisen sävyn. Arvostelujen perusteella sävystä saisikin hieman vaaleamman kosteusvoiteeseen sekoitettuna, silti vähän mietityttää onko kuitenkin tosi tumma... Mitä meikkivoide/mineraalisävyä käytät ennestään honeytestdriver?

Käytän Lily Lololta Warm Peachia, mutta se on ainakin talvisin aavistuksen liian tumma. Tuossa Lushin "meikkivoiteessa" on se hyvä puoli, että sitä voi sekoittaa kosteusvoiteeseen vain ihan pienen määrän. Ainakin itselläni se toimii Celestialin kanssa ihan ok ja vertaisin sitä lähinnä värilliseen kosteusvoiteeseen. Peittävyys on melko olematon eli pitää käyttää jotain muuta sitten peiteaineena. Lopputulos on myös sellainen liukas ja itselläni se on ihan ok koska olen kuivaihoinen, mutta luulisin rasvaisemman ihon kaipaavan hitusen puuteria siihen päälle. Tai ehkäpä se riippuu käytetystä kosteusvoiteesta.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #901 : 23.03.10 - klo:20:50 »
^^ Fresh farmacysta täytyy sanoa, että jos sinulla on kuiva iho, niin pysyttele siitä kaukana. Mulla on jäänyt puolikas tuosta palasta lojumaan kaappeihin, kun kuivattaa ihoa ihan kauheasti, eikä mulla ole edes mikään älyttömän kuiva iho. Samantien pesun jälkeen jää kiristävä tunne ja iho alkoi hilseillä. Eli jos haet herkälle ja kuivalle iholle jotain putsaria, niin en suosittele tätä. Mulla on ollut käytössä Aqua marina ja se on oikein hellävarainen, eikä kuivata yhtään.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #902 : 23.03.10 - klo:21:34 »
Kiitokset, Tristy! Pärjään siis todennäköisesti ilman erillistä kasvosaippuaa.  

AOBS oli aamulla testissä ja otin varmaan himpun verran liikaa muhjua, kun huuhtelu oli aika työlästä. Muutoin oikein mukavan tuntuista. Ehkäpä haen tälle vaihteluksi Aqua Marinan tai Herbalismin, koska kovin öljyisiä tuotteita en voi päivittäin käyttää.

Vaikka brittien halvemmat hinnat houkuttavatkin niin on se vaan pirun hienoa, kun voi ostaa välillä jotain kosmetiikkaa ihan livenä. Nimim. seitsemisen vuotta melkein kaiken kosmiksensa netistä shoppaillut. Oma hohtonsa tosiaan hyplätä, tehdä valintansa ja saada purnukka mukaan kotiin samalla reissulla...

edit. Piti vielä kysymäni, jättääkö Aqua Marina ja Herbalism kalvontuntua iholle? AOBS meinaan tuntui jättävän hieman öljyä jälkeensä.
« Viimeksi muokattu: 23.03.10 - klo:21:50 kirjoittanut Shi Shi »
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #903 : 23.03.10 - klo:22:13 »
^ Aqua Marina tuntuu jättävän vielä voimakkaammin kuin AOBS, Herbalism ei niin paljon, vaikka sekin hieman. :) Taitaa olla tuo kalvontuntu yleinen ominaisuus Lushin putsareissa. Siihen kyllä tottuu onneksi pian.
So it goes.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #904 : 23.03.10 - klo:22:17 »
Kiitoksia, armi! Herbalismia siis seuraavaksi...
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Tristy

• Vieras
« Vastaus #905 : 23.03.10 - klo:22:21 »
Musta Aqua marina ja Herbalism jättävät iholle aika samanlaisen tunteen, mutta AM tuntuu paljon hellävaraisemmalta ja helpommalta käyttää, kun Herbalism on mielestäni enemmänkin kuorinta-aine kuin putsari. Tai sitten en ole osannut käyttää Herbalismia oikein. :) Kaikissa näissä kolmessa (AM, Herbalism ja AOBS) jää kyllä jonkin verran kalvomainen (tai aavistuksen öljymäinen) pinta iholle.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #906 : 23.03.10 - klo:22:51 »
AM tosiaan on vielä Herbalismia hellävaraisempi. Mullakin oli aluksi Herbalismin (kuin myös AOBSin) kanssa hankaluuksia käytössä, kun tuntui että rakeita päätyy enemmän lavuaariin kuin naamalle... :D Sitten keksin lorauttaa molempiin, Herbalismiin ja AOBSiin, ihan pikkuriikkisen vettä purkkiin - molemmat hieman tahnaantuivat helpommin käytettäviksi, Herbalism muuttui myös vähän hellävaraisemmaksi.
So it goes.

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #907 : 24.03.10 - klo:09:47 »
Täällä on eräs, joka on aivan rakastunut Lemony Flutteriin :l Olen melko hajuherkkä ihminen, enkä käytä sen vuoksi juuri hajuvesiäkään, ja sainpahan ekalla käyttökerralla tuosta mönjästä kivan hedarin. No, kaikkeen tottuu, ja nykyään iltarutiineihin kuuluu Lemony Flutterin ja TBS:n Hamppu-käsivoiteen sekoitus, puuvillahanskat käteen ja voilà, aamulla kädet ovat pehmeät kuin vauvan pylly. Ja kun tuota sitruunamömmöä hieroo kunnolla kynsinauhoihin, kyllä jäki on upeaa. Ei kyllä jää vikaksi Lush-ostoksekseni :)

Poissa serene

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #908 : 30.03.10 - klo:18:45 »
argh  >:( mailasin lush.co.uk:lle että toimittaako ne niitä kasvonaamioita kun olen lukenut että joillekin mailattu että eivät voi. Ja nyt siis vastasivat etteivät toimita tuoreita tuotteita ulkomaille.  :# ja kun olin niin innoissani että pääsisin kokeilemaan..
Ei viitsi maksaa yhdestä euroina niin paljon kuin olisin maksanut kolmesta puntina...
No tilasin sitte dermalogian multivitamin naamion just ennenku enskuussa tulee hinnannousu niille  :-\ parempi kuin ei mitään..

Poissa maatis

• HAIRahtanut
« Vastaus #909 : 30.03.10 - klo:23:09 »
^Ihmettelen kovasti, että ovat ylipäätään missään vaiheessa lähetelleet tuorenaamioita. Useampi päivä ties miten lämpimissä varastoissa ja kuljetuksissa. Tuorenaamiot ovat kuin tuore ruoka... tilaisinko Briteistä jonkun kanasalaattiannoksen? No en, kun sehän pilaantuisi tietenkin. Ihan samalla lailla ne tuorenaamiotkin pilaantuu ja siksi niitä pitää säilyttää jääkaapissa.

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #910 : 31.03.10 - klo:13:39 »
Hyvityksenä briteistä saamani tuorenaamio pysyi tuoreena purkissa luvatun ajan ja sen ylikin. Osan jätin käyttämättä ja kokeilin pitää puolitoista vuorokautta lämpimässä yli käyttöiän, ei mennyt miksikään. Eli oli tosiaan varmasti tuoreista raaka-aineista tehty, kun kesti niin hyvin. Heitin tämän jälkeen purkin roskiin, joten en tiedä olisiko säilynyt vielä kuinka kauan. En kuitenkaan enää harmittele kun tuorenaamioita ei saa tilattua, kokeilemani naamiot eivät toimineet tässä naamassa mitenkään.

Lip service-huulirasva on tosi jankkia, mutta suojaa huulia kivasti. Ei ole bepanthenin voittanutta, mutta erityisesti avokki tykkää tästä paljon.

Aqua marinaa tilasin taas kaksi purkkia, on käytössä coalfacen ohella. Tosi hyvä putsari! Ei kuivata, iho on pehmeä ja puhdas käytön jälkeen. Itselleni ei jää mitään kalvoa tästä.

Ultra blandista en pidä yhtään. Kokeilin muutaman kerran ja lähti roskiin. Viimeksi yritin poistaa jäljelle jääneen maski-tunteen coalfacella ja korresin putsarilla, mutta ei mitään apua.

Lemslipin olomuoto oli muuttunut.  :( Ei ole enää purkissa vaan pehmeähkönä palana. On saippuapalaa hieman pehmeämpi, mutta tuoksu ei ollut yhtä vahva ja haihtuu pois, kun ei voi sulkea purkkia heti käytön jälkeen. Tietenkin on myös palana riittoisampaa, vaikka ei niin enää mieleeni muutosten takia.

Lemony flutter on ihanan tuoksuista. Hoitaa ihan ok kynsinauhoja.

Handy gurugu on ihan kiva, vaikkakin epämiellyttävän tuoksuinen käsivoide. Voisin ostaa uudelleen, koska imeytyy hyvin.

Pied de pepper oli kiva jalkavoide. Kevyt, hoitava ja imeytyi yhdellä humahduksella. Varmasti jatkuvalla käytöllä saa pehmeät jalat aikaiseksi.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #911 : 01.04.10 - klo:19:40 »
Olen suhtautunut Lushin tuotteisiin epäilevästi ja pitänyt niitä turhan hehkutuksen glorifioimana tuotteina. Jossakin mielenhäiriössä ostin Babyface- puhdistuspalan kasvoilleni ja minä pidän tästä. Poistaa meikin kasvoista ja silmistä hellästi mutta tehokkaasti, ja jättää ihon pehmeäksi. Pala vain tuntuu kuluvan melko nopeasti, mutta uskoisin ostavani tätä jatkossakin.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Hanna

• HAIRahtanut
« Vastaus #912 : 11.04.10 - klo:23:35 »
Kiitokset vielä honeytestdriverille tiedosta. Ei tule turhaan tilattua. Mun piti siltikin pyytää siitä viime tilauksen mukana näyte mutta unohdin.

Osaisiko kukaan verrata celestialia ja ultralightia? Olen käyttänyt aina celestialia, mutta olisi mukava kokeilla jotain toista voidetta. Sain juuri tilauksen mukana näytteen vanishing creamista, oli ihan kivan tuntuinen voide mutta iholle jäi kuivia kohtia joten kuitenkin liian kevyttä itselleni. Ultralight olisi hyvä aurinkosuojan takia, mietin vaan onkohan tarpeeksi kosteuttava.

Poissa maatis

• HAIRahtanut
« Vastaus #913 : 12.04.10 - klo:11:45 »
Hyvityksenä briteistä saamani tuorenaamio pysyi tuoreena purkissa luvatun ajan ja sen ylikin. Osan jätin käyttämättä ja kokeilin pitää puolitoista vuorokautta lämpimässä yli käyttöiän, ei mennyt miksikään. Eli oli tosiaan varmasti tuoreista raaka-aineista tehty, kun kesti niin hyvin. Heitin tämän jälkeen purkin roskiin, joten en tiedä olisiko säilynyt vielä kuinka kauan. En kuitenkaan enää harmittele kun tuorenaamioita ei saa tilattua, kokeilemani naamiot eivät toimineet tässä naamassa mitenkään.

Anteeksi tämä jankkaukseni, se ei varmaan kiinnosta ketään... mutta pakko sanoa. Ignoroikaa jos potuttaa. Mikrobit lisääntyy nopeasti ja niiden olemassaoloa ei näe. Sen näkee/haistaa vasta sitten, kun mikrobien aineenvaihduntatuotoksia alkaa tulla ilmoille ja tämä voi kestää useitakin päiviä. Jos sulla on tosiaan oikeasti tuoreista aineista (hedelmät yms) tehtyä tai ylipäänsä vesipitoista mössöä, siinä ihan takuulla on läjäpäin mikrobeja vuorokauden huoneenlämmössä seisomisen jälkeen. Siis jos ei ole säilöntäainetta ja noissahan ei pitäisi olla.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #914 : 12.04.10 - klo:14:59 »
Tänään saapui Lush-pakettini, joka sisälti Herbalismin, Dark Angelsin, Whoosh-jellyn, Ambrosian, Mint Julips-huulikuorinnan, Happy Hippyn, Rub Rub Rubin, Each Peachin ja Wiccy Magic Musclesin. Sain myös pyytämäni näytteet Noubarista, Bohemianista, Goth Juice-hiusgeelistä sekä Light Pink Colour Supplementista. Olen jo ainakin ihan myyty Noubarille ja Bohemianille, mutta kirjoittelen kokemuksia kunhan olen kerennyt kaikkia testaamaan. Tuosta colour supplementista tuli aika pieni näyte, mutta toivottavasti se riittää hyvin erilaisiin testailuihin. :)

Edit: Mukana tulleessa Lush Timesissa esiteltiin kevään aikana tulevia tuotteita, joten tässäpä niistäkin jos eivät ole vielä tuttuja!
-Soap Box: Sea Vegetable, Sexy Peel, Rock Star, Miranda & HIWTK (£17.95)
-Glorious Mind Body Mask-pala (£3.95)
-Stepping Stone Foot Scrub-pala (£2.75)
-Brimstone Body Scrub-pala (£3.25)
-Token to the Forest Gods Sauna Tabs (£0.95)
Erityisesti olen innoissani sauna tabseista, tässä on ihan tarinakin kuinka Suomi inspiroi tekemään nämä. Lush Timesin mukaan sauna lausutaan "saownaah". :D
« Viimeksi muokattu: 12.04.10 - klo:15:39 kirjoittanut armi »
So it goes.