Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 293692 kertaa)

Poissa Anya

• HAIRahtanut
Vs: Lush
« Vastaus #915 : 12.04.10 - klo:18:43 »
Lushilta postia...

"Himoitut Grab-A-Bagit valloittavat jälleen Lush Cityn 14.-17.4.!! Luksustuotteita puoleen hintaan!

Tule nappaamaan oma salainen unelmakassisi Lush Cityn myymälästä ke-la 14.-17.4! Onko Sinun herkullinen yllätyskassisi suihku- vai kylpypainotteinen? Onko se kevyt vai mieluummin painavampi? Kaappaa ikioma kassisi ennen kuin ainutlaatuinen tarjousaika tai tuotteet loppuvat!! Kaikki kassit maksavat tasa-arvoisuuden nimissä saman 25 € (arvo vähintään 50 €)/kpl.

”Nuuskijoille” raotamme verhoa sen verran, että ainakin osasta kasseja löytyy mm raikas Happy Hippy, makea Sugar Scrub tai himoittu Snow Fairy… Loput jääköön arvoitukseksi… "

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #916 : 14.04.10 - klo:20:25 »
Sorruin tähän Crab-a-bag -kampanjaan, ja ostin ensimmäistä kertaa Suomesta Lushin tuotteita (ja pitkästä aikaa Lushia muutenkin). Otin itselleni suihkupainotteisen kassin, jonka uumenista paljastui Miranda-saippua, Running to the Embassy -jalkojenhoitopala, The Soft Touch -käsivoidepala, Happy Hippy -suihkugeeli, Iridescent Glitterbug -kimallehierontapala ja pieni Sparkle-lahjapakkaus, jossa on Sweetie Pie shower jelly ja Shimmy shimmy glitter bar. Laskin Suomen Lushin sivuilta, että tuotteiden arvo ylitti reilusti sen luvatun 50 euroa, sillä esim. Miranda oli muhkeat 170 g, ja muissakin punnittavissa tuotteissa oli normipainoa reilummin tavaraa. Melkein tekisi mieli käydä kaappaamassa vielä toinen kassi mukaan, mutta jos sitä pystyisi hillitsemään itsensä ja tyytymään tähän yhteenkin.

Noista tuotteista olen aiemmin kokeillut vain Happy Hippy -suihkugeeliä, joka on yksi mun suosikkituotteista Lushilta: tuoksu on ihanan pirteä ja aidon greippimäinen!  :-* Ja tuote on myös riittoisaa. Sivuhuomautuksena vielä: olipa muuten ihana shoppailla Lushin liikkeessä, kun mun lisäkseni siellä oli vain kaksi muuta asiakasta ja oli kerrankin mahdollisuus rauhassa tutkia muitakin esillä olevia tuotteita. Kaikki muut olivatkin sitten varmaan Stockan hulinoissa.  ;D
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #917 : 14.04.10 - klo:20:45 »
Lahden Lushissa olisi MiinusVirus päivillä tuo "ota kassi" -kampanja: kun ostaa 50 eurolla niin saa 50 euron kassin kaupan päälle. Pikkuisen himottaisi toisaalta, mutta en ole ollut niin fanina Lushiin että saisin vaadittavat 50e kasaan. (no hei, miksi sitten himoitsen tuota kassia....  ;D ) No, jos vaikka lahjoja varten hankkisi tuotteita.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #918 : 14.04.10 - klo:20:52 »
Kahden Crab-a-bagin ostaja sai kolmannen kaupan päälle  ;).
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #919 : 14.04.10 - klo:21:00 »
^Ja ei muuta kun suolaa haavoihin! Nythän mun pitäisi ostaa vielä kaksi bagia, että hyötyisin. Ellen yrittäisi kuitin avulla perustella, että aiemman ostokseni takia olisin oikeutettu ylimääräiseen bagiin, jos ostaisin vielä toisen lisää. Eli taisit ratkaista Anita tiedollasi tän asian mun puolesta.  :D Kerro nyt ihmeessä, mitä sun bageissa oli - olisi tosi kiva vertailla, onko niissä paljon eroja.

Jottei tää viesti menisi ihan hölynpölyksi, niin tiedustelisin, joko se Suomessakin on mahdollista saada tuorenaamio viiden tyhjän purnukan perusteella? Aiemminhan se ei ollut mahdollista, mutta Soneraplazan Elleissä tai jossain muualla nettikeskustelussa joku väitti, että Suomessakin tämä on jo mahdollista. Onko kenelläkään kokemusta asiasta?

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #920 : 14.04.10 - klo:21:07 »
Mä tajusin vasta nyt, että kassi siis maksaa 25 euroa ja jos ostaa 2 kassia niin saa 50 eurolla tuotteita. Ehdottomasti voisin ostaa yhden miestenkassin ja yhden suihkukassin ja sitten lahjoittaa ekstrat tutuille.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #921 : 14.04.10 - klo:21:16 »
Olen jo sekoittanut tuotteet, mutta nämä sain: 2 Snow Fairy -lahjaa, Seasons Greetings -lahja, 2 kpl Father Frost, The Godmother, Sugar Scrub, Too Drunk, Let Them Eat Cake, 2 kpl Snow Fairy SP, Running To The Embassy, Soft Touch ja The Olive Branch. Lahjapaketeissa on -10% voucherit. Vähän petyin noihin joululahjoihin, vaikka toki arvasin, että tällä tarjouksella on tarkoitus päästä eroon vanhasta varastosta.

Tuorenaamion saa Suomessa vaihdossa kun palauttaa 5 tyhjää tuorenaamiopurkkia, muut purkit voi myös viedä kierrätettäviksi ja viidestä saa näytteen tuorenaamiosta. Muistaakseni viime syksynä kysyin asiaa liikkeessä.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #922 : 15.04.10 - klo:15:23 »
Kiitokset vielä honeytestdriverille tiedosta. Ei tule turhaan tilattua. Mun piti siltikin pyytää siitä viime tilauksen mukana näyte mutta unohdin.

Osaisiko kukaan verrata celestialia ja ultralightia? Olen käyttänyt aina celestialia, mutta olisi mukava kokeilla jotain toista voidetta. Sain juuri tilauksen mukana näytteen vanishing creamista, oli ihan kivan tuntuinen voide mutta iholle jäi kuivia kohtia joten kuitenkin liian kevyttä itselleni. Ultralight olisi hyvä aurinkosuojan takia, mietin vaan onkohan tarpeeksi kosteuttava.

Olen käytellyt purkillisen Celestialia lähinnä yövoiteena, koska meikin alle se imeytyy harmittavan hitaasti. Se on liian tuhtia tavaraa ympärivuotiseen ja -vuorokautiseen käyttöön, mutta talvella menetteli tosiaan yökäytössä.

Ultralight saapui joulun jälkeisessä tilauksessa, enkä kokeillut sitä enempää kuin yhden testikerran. Tuoksuu aurinkorasvalle ja on sellaista myös koostumukseltaan, eli tosi paksua jankkia, joka ei todennäköisesti ikinä tule imeytymään mun iholle. Se siirtyi suoraan kesäjemmaan odottamaan aurinkoisia, meikittömiä päiviä.

Uusiin tuotteisiin lisäykseksi vielä:

-Lovely Jubblies -dekolté- ja rintavoide (£14,95 100g)
-Grass -suihkugeeli

Sain kotiin toimitettuna myöskin oman Grab-a-bagini :D Kylpyversio sisälsi So white-, Mister Butterball-, Happy Pill- ja Vanilla Fountain -kylpypommit, Snow showers -jellyn, Father Frost -saippuamötikän ja Snow Fairy -lahjan (snow fairy -sg, angel's delight, glitterbug). Suihkuversiossa oli Sugar scrub, Snow Showers, The Olive Branch 100g, Soft Touch ja Snow Fairy -lahja.

Helmikuussa kävin Ison Ompun liikkeessä ja siellä myyjä sanoi, että Lush alkaa rajoittaa ilmaislahjojen jakelua, eli viimeiset Grab-a-bagit on nyt tarjolla. Myös näytteidenantoa rajoitellaan, mikä ei nyt niin valtavan anteliasta ole tähänkään mennessä ollut. Viime brittitilauksen yhteydessä laitoin viestin, että haluaisin testata uusia seerumeita ennen täysikokoisen ostoa. Sain pienet palat kumpaakin seerumia ja lisäksi kaksi kasvovoidenäytettä, Curly Wurly -shampoo- ja Retread-hoitissamplet. Mukavasti ekstraa!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #923 : 15.04.10 - klo:20:27 »
^Kivoilta kuulostaa Hermionenkin grab-a-bagien sisältö! Mä ymmärsin noiden jakelusta niin, että Isossa Omenassa oli tosiaan viimeinen kerta silloin, kun niitä siellä jaettiin. Näinhän luki myös Lushin nettisivuilla, kun kampanja oli meneillään. Samoin nettisivuilla lukee nyt, että Lahden Lushissa on viimeistä kertaa jaossa noita kasseja. Sen sijaan Citykäytävän kohdalla tätä mainintaa ei ole. Oliko niin, ettei siellä ole aiemminkaan ollut jaossa noita kasseja? Jospa sinne sitten saataisiin edes toinen kampanja joskus tulevaisuudessa.

Mua vähän houkuttaisi ostaa tuo Ultralight kesäksi. Celestialia olen joskus käyttänyt, ja se oli mielestäni ihana kasvovoide! Taisin käyttää sitä syksyiseen aikaan, ja se oli mun pintakuivalle iholle juuri sopiva voide.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #924 : 16.04.10 - klo:18:26 »
^ Mä ymmärsin ymmärsin myyjän puheista, joka ei siis välity mun alkuperäisestä viestistä yhtään, että korkeammalta taholta Britanniasta on tullut tämä kehoitus ("too good to give away"). Ilmeisesti sieltäkin sitten loppuu kampanjat, esim. joulunajan "spend twenty get plenty". Tässäkin ketjussa on ollut puhetta, että aikaisemminkaan näytteitä ei ole saanut kuin pyytämällä.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #925 : 20.04.10 - klo:16:31 »
Hmm. Itse en kyllä koe sitä ilmaislahjojen jakamiseksi, jos ostaa sokkona tuotteita, vaikka hinta sitten olisikin vähemmän kuin jos olisi kyseiset tuotteet itse valinnut ja normaalisti ostanut. ::)

Lushin liikkeistä leimoja keränneille tyhmä kysymys, kun en oikein tajua tuota lausetta "..saat ostohyvityksenä 5€ arvosta tuotteita". Eli saako ostoksista 5 € alennusta vai  annetaanko ostosten lisäksi joku 5 € arvoinen ylläri vai saako valita lisää tuotteita 5 € arvosta  ???
(pahoittelut jo etukäteen jos asiaa on selvitetty tässä ketjussa aiemmin, en löytänyt haulla)
1bMii, vaalennettu.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #926 : 20.04.10 - klo:18:10 »
^ Täydellä kortilla saa seuraavasta ostoksesta 5€ alennuksen.

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #927 : 22.04.10 - klo:22:35 »
Ymmärtääkö joku tuon sauna tabs -uutuuden käyttötarkoituksen? Lushin sivujen perusteella ne kuulostaa samanlaiselta kuin nuo muutkin kasvovesitabletit. Uutuustuotesähköpostissa niistä sanottiin, että: "If you don't have a sauna, use them as toner tabs instead." Miten niitä siellä saunassa olisi sitten tarkoitus käyttää, keksiikö joku? :)

Uutuuksista tuo Stepping Stone -jalkakuorinta näyttää houkuttelevalta. En usko, että tossa ois vakkarituotteen ainesta, mutta vaikuttaa kivalta hemmottelutuotteelta. Jaloille käytettävässä, pois huuhdottavassa tuotteessa ei jojobaöljykään haittaa, vaikka se aiheuttaakin mulle herkemmillä ihoalueilla käytettynä yliherkkyysoireita. Se Running to the Embassy -jalkakuorinta oli koostumukseltaan kans ihan kiva hemmottelutuote, mutta sen hammastahnahajussa ei ollut kyllä hemmottelusta tietoakaan.

Mun hierontapalarakkaus jatkuu ja syvenee. :D Noita retro-hierontapaloja oon vähän mietiskellyt, että oliskohan niistä mihinkään. Normaalivalikoima loppuu nimittäin kesken, tahtois lisää! Noista retroista kiinnostaisi erityisesti Schnuggle ja Cosmic Dreamcatcher. Jälkimmäisessä on jojoba aika korkealla incissä, mutta eihän tuota oo pakko omalle iholle käyttää.

Poissa noa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #928 : 23.04.10 - klo:07:25 »
^ Oisko se kiuasvedessä käytettävä toner tab kasvoille/yleissaunatuoksu?
"Your face will be toned, refreshed and a little closer to the divine."

Onko kukaan sekaihoinen kokeillut seerumeita?? Sopiiko iholle? Ainakin nettisivujen arvoissa ertyisesti Saving Facea kehuttiin rasvoittuvalle iholle.

Poissa hampiainen

• Tukkaguru
« Vastaus #929 : 23.04.10 - klo:10:01 »
Mäkin ihmettelin noita sauna-tabseja, että onko ne tarkoitettu saunatuoksuksi vai pitäiskö niillä höyrytellä kasvoja? Vai sekä että? Olis kiva tietää.

Aattelin menettää Lush-neitsyyteni, mutta kannattaakohan nyt tilata epäselvän lentotilanteen vuoksi? ???