Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 303734 kertaa)

Poissa Kukka

• Tukkaguru
Vs: Lush
« Vastaus #930 : 23.04.10 - klo:12:48 »
Sauna tabsin annetaan liueta veteen ja vesi heitetään kiukaalle. Muita käyttötarkoituksia ihon höyrytys, kasvovetenä käyttäminen ja huoneenraikastus. En välttämättä laittaisi öljypitoista vettä kiukaalle, vaikka tuskin se pieni määrä mitään haittaakaan.

Minulla on full of grace-seerumi, mutta en ole vielä kokeillut. Täytyy tänään kokeilla!

Poissa Niina

• HAIRahtanut
« Vastaus #931 : 23.04.10 - klo:12:57 »
Olen tilannut LUSHilta jo pariin otteeseen. Ekalla kerralla tilasin lähinnä palasaippuoita, joista kaikkia en ole vielä testannut. Toisella kerralla tilauksessa oli kasvojen iholle tarkoitettuja tuotteita.

Lemslip: Tuoksu on ihanan raikas sitruunainen, joka jää iholle miedosti. Käytössä käsisaippuana ja olen testannut myös suihkussa. Suihkussa ihoa huuhdellessani iho tuntui epämiellyttävän nahkealta. Ajattelin, että saippua kuivatti ihoa liikaa ja joudun lutraamaan kosteusvoidetta ihan kunnolla. Ihmetys olikin suuri, kun suihkusta tullessani iho ei tuntunut lainkaan kuivalta! Nahkeus ja kuivuuden tunne hävisivät tyystin pois ihoa kuivatessa. :)

Demon in the Dark: Voimakkaan minttuinen tuoksu. Käytän käsisaippuana. Vaahtoaa hyvin, ei kuivata ihoa. Tuoksuu kivasti vessassa. Minttuun hullaantunut kissakin käy sitä nuuskuttelemassa ja jopa nuolemassa, joten se on pitänyt siirtää korkeammalle ;D

Aqua Marina: Toimii ihonpuhdistuksessa hyvin. Tätähän ei ole tarkoitettu meikkien putsaukseen. Olen käyttänyt vain meikittömälle iholle eli aamuisin tai iltaisin, kunhan olen putsannut meikit pois Baby Facella. Otan mönjää purkista kämmenelle, sekoitan siihen vähän vettä ja lätkin töhnän naamaan. Huuhtelun jälkeen kasvoille jää öljymäinen kalvo. Vaikka käyttäisin tuotteen huuhtelussa apuna Sensain puhdistusliinaa, kalvo jää silti. Onneksi kalvontunne häviää, kunhan on laittanut iholle rasvat ja muut tökötit.

Angels on Bare Skin: Ihana, kuoriva ihonpuhdistustuote. Tästä ei jää mitään kalvontunnetta iholle, niinkuin edellisestä. Iho jää mukavan pehmeäksi ja puhtaan tuntuiseksi. Käytän tätä niin, että otan kämmenelle tuotetta sopivan määrän, toisella kädellä tiputtelen hieman vettä päälle ja painelen tuotetta sormella veden sekaan, kunnes siitä on tullut vähän puuromaista. Sitten sen saa melko hyvin hierottua kasvoille.

Baby Face: Näppärä tuote meikin putsaukseen. Hieron palaa suoraan kostutetuille kasvoille ja pyyhin pois kostealla vanulapulla. Toimii hyvin. Pitää testata myös Aqua Marinaa tai Angels on Bare Skiniä suoraan tämän jälkeen.

Mask of Magnaminty: Tuoksuu voimakkaasti mintulle, tuntuu viileältä iholla. Tehokas, puhdistava naamio. Levitän kasvoille pienissä erissä, vähentää murujen tippumista lavuaariin. Poishuuhdellessa taputtelen kasvoille ensin vähän vettä, että naamio kostuu uudelleen. Sitten hieron sitä ihoon lisäten vettä, koska siinä on kuorivia murusia. Lopuksi huuhtelen naamion jämät kasvoilta pois huolellisesti. Iho tuntuu todella puhdistetulta.

Celestial: Ihana kermainen koostumus ja miedon vaniljainen tuoksu. Tulee mieleen erittäin rauhoittava tuote. Paras käytössä yövoiteena, koska imeytymisessä kestää jonkin aikaa ja on aika tuhtia. Kuivaihoisille sopii varmaan tosi hyvin! Satunnaisessa käytössä sopii omalle rasvoittuvalle iholleni.

EDIT: Tarkensin kokemuksia.
« Viimeksi muokattu: 10.05.10 - klo:11:32 kirjoittanut Niina »
Hiusten pituus 132 cm, yli polvien siis. Latvat haaroittuu herkästi ja hiukset takkuuntuvaa sorttia. 1bMii.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #932 : 23.04.10 - klo:21:27 »
Lushin foorumille tuli tänään tieto seuraavaksi lopetettavista tuotteista. Tuotteen perässä on arvio siitä kuinka kauan niitä on vielä saatavilla tehtaalta:

Happy Pill - approx 3 weeks
Supernova - approx 6 weeks
Q10 Toner Tab - approx 2 months

Mirror Mirror - approx 3 weeks
Razorantium - approx 4 weeks
Shave the Planet - approx 2 weeks
Tramp - approx 2 weeks
Yummy Yummy - approx 2 weeks

Crash Course In Skincare - approx 3 weeks
Candy Fluff Dusting Powder - approx 6 weeks
Karma Dusting Powder - approx 8 weeks

I Should Coco soap - approx 4 weeks

Hard Shampoo Bar - approx 4 weeks
Soft Shampoo Bar - approx 4 weeks

It's A Wrap - to be confirmed

Jos näissä on suosikkejasi, niin kannattaa tilata pian (jos briteistä tilaat, kaupoissa varastoa riittänee pidemmäksi ajaksi). Itseäni I should cocon  ja Yummyn lopetus hiukan harmittaa.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #933 : 24.04.10 - klo:00:37 »
Mä en oikeen lämpene tolle suihkuhyytelölle. Kamalan työlästä! Ensinnäkin se on niin kiinteetä että on vaikeaa saada otettua palasta käyttöön. Toisekseen menee kauheesti aikaa ja vaivaa hinkuttaa vartavasten jokainen neliösentti koko kropastaan jos haluaa siihen sitä pesuainetta tulemaan. Se myös lipsuu sormista tosi helposti suihkun mukana pois. Mä en ikinä saa kulutettua tota koko purkkia kun noi vanheneekin "niin pian" :-[ Ajatuksena jännä mut käytännössä ei oikeen toimi.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa marketta

• HAIRahtanut
  • I like turtles
« Vastaus #934 : 24.04.10 - klo:00:49 »
Mä muussaan jellystä palasen pesukukkaan ja pesen sillä itseni. Vaahtoaa todella paljon tuolla tavalla ja samalla levittyy helposti. Riittoisiahan nuo on, vähän liiankin :D Säilytän niitä jääkaapissa, ja olenpa säilyttänyt pakastimessakin semmoisia jotka ei ole ollut käytössä. Pidän yleensä jääkaapissa myös Lushin naamarasvat, naamiot ja kuorinnat.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #935 : 02.05.10 - klo:17:12 »
Ajattelin kirjoitella vähän omia kokemuksia tuotteista. :)

Yummy, Yummy, Yummy: Lempeä mansikkatuoksu, mutta ei jotenkaan iskenyt.

Happy Hippy: Liian kirpeä minulle. Testaan ehkä vielä kuitenkin uudestaan.Tuoksu on aikalailla greippimäinen.

Snow Fairy: Tämä on ehdottomasti toinen suosikkini Lushin suihkugeeleistä! <3 Tuoksuu aika makealle, mutta en osaa kuvailla tarkemmin.

Flying Fox: Liian vahva minulle, mutta sinänsä hyvä tuoksu. Tuoksuu samalta kuin Macin naked honey tuoksu (joka on ihan ok vahvuudeltaan).

The Olive Branch: Suosikkini! Tuoksuu ehkä vähän miesmäiseltä, mutta ei haittaa mua. Tuoksuu jotenkin kaljan ja appelsiinin sekoitukselle.

Honey I washed the kids: Ihanan makea tuoksu, mutta nämä saippupalat kuivattaa ihoa.

Rockstar: Siis miten tää tuoksu voi jonkun mielestä olla hyvä??! Mun mielestä aivan hirveä tuoksu.

Mange too: Tuoksu ei ole makuuni, joten on jäänyt käyttämättä. Ei tuoksu yhtään valkosuklaalle! Tuoksuu lähinnä piparmintulle.

Baby Face: Poistaa mukavasti meikin kasvoilta. En ole viime aikoina käyttänyt kylläkään.

« Viimeksi muokattu: 11.05.10 - klo:19:29 kirjoittanut kiwi »

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #936 : 08.05.10 - klo:23:03 »
Mäkin voisin vähän kirjoitella kokemuksiani Grab-a-bag sekoamisestani:

Butterball: Käytin tämän kylpypallon jalkakylpyyn, kun en kylpyammetta omista. Pallo oli niin iso, että käytin sen kahdessa osassa. Tuoksu oli hyvin mieto, ehkä vähän vaniljainen. Jalat tuntuivat kylvyn jälkeen ihanan pehmeiltä. Myöhemmin luin Lushin sivuilta, että tämä on erityisesti rauhoittava ja herkälle iholle tarkoitettu tuote, minkä voin ihan hyvin uskoa.

Porridge: Olin aluksi ihan ihmeissäni, kun tämän saippuan tuoksua on ylistetty niin kovasti - mun mielestä tuoksu oli epämiellyttävä. Pidemmässä käytössä se kuitenkin jotenkin pehmeni, ja aloin pitää siitä. Käytin tätä suihkusaippuana. Kuorivat rakeet olivat kyllä aivan liian kovia iholleni ja niitä oli saippuassa tosi tiuhassa. Lattiakaivokin oli niitä täynnä vielä pitkän aikaa käytön jälkeen, ja jouduin sitten putsaamaan sitä oikein urakalla.  >:( Ehkä täytyy jatkossa, jos vielä tätä hankin, pyytää saippuasta sellainen pala, jossa on vähemmän niitä kuorivia rakeita, kuten jotkut ovat tehneet. En osaa sanoa, oliko saippua tavallista suihkusaippuaa hellävaraisempi iholle - en ainakaan huomannut mitään mullistavaa eroa.

Helping feet: Tämä on ilmeisesti Pied de Pepper -voide, jota jostain syystä myydään eri nimellä. Tuoksu oli nimittäin aika kirpakan pippurinen. Olen aiemmin kokeillut Fair trade foot lotionia, ja se oli aivan liian kevyttä jaloilleni. Myyjä sanoi tämän olevan kostumukseltaan paksumpi ja sopivan erityisen hyvin jalkojen kuiviin kohtiin, mutta en kyllä huomannut tässä voiteessa koostumukseltaan mitään eroa Fair trade foot lotioniin. Ei siis riittänyt kuiville jaloilleni alkuunkaan. Tuoksukin on makuuni ihan liian voimakas.

You snap the whip: Aikamoinen whip tämä kuorintapala olikin, kun sitä ensimmäisen kerran tarmokkaasti ihooni vetelin. Sain nimittäin hirmuiset punaiset raidat käsivarsiini! Kun tajusin vähän hellittää otetta, niin alkoi jo sujua paremmin. Tuoksu oli ihana mustaherukka, nam!  :-* Jouduin kyllä käyttämään tämän jälkeen vielä kosteusvoidetta, sillä pala ei kosteuttanut ihoani tarpeeksi.

The soft touch: Tämä oli todella voimakkaan mutta ihanan tuoksuinen pala, jota käytin kropalle. Tällä tuli tosi kosteutettu iho, ja tuoksu säilyi iholla pitkään. Samalla tuli kädetkin rasvattua (niiden rasvaamiseen tämä taitaa olla itse asiassa tarkoitettukin). Vaikuttaa tosi riittoisalta tuotteelta. Ihastuin tähän kyllä ihan täysillä!  :l

Jatkan lisää kokemusten kirjoittelua, kun olen saanut lisää tuotteita testattua.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #937 : 09.05.10 - klo:11:18 »
Sain näytteen Rockstarista, jonka tuoksu on kyllä hävinnyt totaalisesti.  ??? Ei tuoksu oikeastaan miltään, vasta aggressiivisesti nuuskutellen se tuoksuu miedosti vadelmaiselta.  ;D Harmi kyllä, olisin halunnut testailla jääkö tuoksu iholle, ja millainen siitä tulee suihkussa. Kaupassa Rockstart tuoksui mielestäni vähän liiankin ärhäkälle.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #938 : 09.05.10 - klo:15:11 »
Yleensä lisäilen uudet kokemukset vanhaan viestiini, mutta tämän kertainen kokemus ansaitsee oman viestin :-*

Löysin ensimmäisen todellisen Lush-HG:n, nimittäin Vanishing Cream -kosteusvoiteen! Se todella "kadottaa" kaikki väriepätasaisuudet iholta, olen esim. huomannut, että tummat silmän sisäsyrjät ovat vaalentuneet muutaman päivän käytön jälkeen huomattavasti. Sisko itse asiassa innosti mua hankkimaan tämän, koska on itse saanut (mun suosiollisella avustuksella ;)) omasta mielestä ihonsa paljon parempaan kuntoon Lushin tuotteilla. Cityssä oli suositeltu hänelle Vanishing Creamia, ja hän ihastui siihen täysin. Itselle tilasin purkin, kun Celestial loppui (oli liian rasvainen) ja jääkaapissa säilytyksessä ollut Imperialis oli muuttunut epäilyttäväksi. Muutaman päivän ehdin käyttää Coco Lotionia kasvoille ja sekin toimi oikein hyvin! Taidanpa pitäytyä näissä kahdessa ihanuudessa (+ talveksi Celestial ja Dream Cream) tästä lähin, eikä muuta tarvita!!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa sommarsnö

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #939 : 10.05.10 - klo:00:55 »
^ Oho, kuulostaapa äärimmäisen houkuttelevalta tapaukselta! Taidanpa sisällyttää seuraaviin Lush-ostoksiini...

Lusheilu lähtee kyllä lapasesta vähän turhan helposti. Kivoja tuotteita on vaan niiiiiin paljon ja lääh lääh ne tuoksut! Mun "pakko ostaa uudestaan" -listalla keikkuvat tällä hetkellä ainakin Baby Face, King of Skin ja Silky Underwear -vartalopuuteri. Saippuoista olen tykästynyt Karmaan, vaikka se haiskahtikin ensin nenääni hieman omituiselta.

Putsareista haluaisin kokeilla Aqua Marinaa. Herbalism mulla on, mutta se on vähän liian jytyä kamaa lärvilleni, ainakin yhtään tiheämmässä käytössä. Mask of Magnaminty houkuttelisi myös. Saippuapuolelta ainakin Honey I Washed The Kids ja Sexy Peel pitäisi ehdottomasti saada kokeiluun. Seerumitkin kiinnostaisivat kovasti ja ja ja... Lista on loputon. ::)

Poissa noa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #940 : 11.05.10 - klo:09:59 »
Nyt on pakko kehua Saving Face-seerumia! Siis tää oli se öljyisemmälle iholle tarkoitettu seerumi jota olen nyt viikon verran käyttänyt. Tuoksu on ihana, kuin Hartsport-energiajuomaa, ja levitys suht helppoa. Olen siis levittänyt kerran tai kaksi päivässä, yleensä ennen nukkumaanmenoa ja vapaapäivinä aamulla. Ihossa on tapahtunut valtava ero! Mulle ei oo pariin päivään tullut yhtään näkyvää, keltapäistä tai paljon turvonnutta ja kipeää finniä kun ennen oli aina yksi tai kaksi. Finnit on vähentyneet ja muuttuneet vähemmän tulehtuneiksi, eli menettäneer kipeyttään ja punaisuuttaan. Kokonaan finnien tule ei ole loppunut (enkä miltään tuotteelta tätä voinut olettaakkaan) mutta nyt en enää tiedä onko Roaccutan sittenkään se ainoa jäljellä oleva vaihtoehto!

Iho muuttuu heti näkyvästi tasaisemman väriseksi ja aamulla herätessä iho ei ole yhtään öljyinen (mitä mulla tavallisten kostausvoiteiden kanssa tapahtui - iho liian kuiva?). Parhaimpana efektinä kaikki pintakuivuus on kadonnut! Aiemmin mulla oli nenänpää halkeilevan kuivan "näköistä" ja poskissa finnien päältä karisi kuivaa ihoa pois, onni meikata. Nyt poskien iho on tasainen ja nenänpää tarvitsee enää pienen "kosteusiskun", kesä varmasti auttaa. Nyt kaikki ostamaan tälläinen, suosittelen  <3

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #941 : 11.05.10 - klo:10:03 »
^
Toi taisi nyt päätyä mun ostoslistalle. ;) Laitatko päälle vielä kosteusvoidetta vai riittääkö sellaisenaan?
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa noa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #942 : 11.05.10 - klo:10:40 »
^ Riittää sellaisenaan, yritin kerran laittaa molemmat samaan aikaan mutta lopputulos oli ihan hirvee jankkikasa, ei kannata. Toki niin että antaa n. tunnin imeytyä ja sitten jatkaa kosteusvoiteella voisi toimia, oma iho ei kokenut tarvetta siihen.

Poissa needja

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
    • little london bird
« Vastaus #943 : 11.05.10 - klo:20:21 »
Minulla on myös LUSHilta Honey I Washed The Kids-saippua, Sweet Japanese Girl-kasvojenkuorinta sekä Sakura Solid Perfume-parfyymi ja olen kyllä pitänyt kaikista. Harmi tosin ettei saippuan ihana, makea tuoksu jää iholle kovin pitkäksi aikaa (tai sitten en vain itse haista sitä), mutta ensimmäisestä käyttöpäivästä lähtien on koko kylpyhuone tuoksunut toffeiselle (^__^)
Kalliitahan nuo ovat, mutta kannattaa silti kokeilla ainakin kerran.
Puolipitkät, suklaanruskeat hiukset karamelliraidoilla
Välillä leikitään omalla tukalla, välillä peruukkien kanssa

http://www.littlelondonbird.fi

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #944 : 11.05.10 - klo:20:35 »
sommarsnö: Kokeile ihmeessä Aqua marinaa putsarina! Herbalismia mulla ei ole ollut käytössä, mutta Angels on bare skin ja Babyface on tullut testattua. AOBS:ssa häiritsi se, etten millään saanut siitä kunnollista tahnaa, jolla olisin voinut kasvot puhdistaa, vaan se murustui aina. Babyface taas ei tuntunut puhdistavan kasvoja kunnolla, ja siitä oli vaikea saada tarttumaan ainetta kasvoihin. Aqua marina on koostumukseltaan AOBS:ia notkeampaa, joten siitä saa hyvin sekotettua tahnan, jota on helppo levittää kasvoille. Mulla on normaali iho (poskissa on kuivuutta), eikä tuo AM ole tuntunut kuivattavan ihoa yhtään. Saan sillä hyvin kasvomeikin puhdistettua (käytän öljyä silmämeikin puhdistukseen). Se on mun mielestä tosi riittoisaa, joten tulee olemaan vaikeuksia, että saan käytettyä purnukan tuotteeseen merkittynä säilymisaikana. Kannattaa käydä kysymässä vaikka Lushin liikkeestä (jos siis pääset sellaisen lähettyville), että antaisivat sulle pienen näytteen tuosta AM:sta, niin voisit testata sen tehoa.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!