Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 320731 kertaa)

Poissa sommarsnö

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Lush
« Vastaus #945 : 12.05.10 - klo:21:19 »
^ Kuulostaapa hyvältä. :)
Herbalismin kanssa mulla on kanssa ollut tota ongelmaa, että tahnaksi sitä ei oikein tahdo saada, ainakaan ihan vähällä vaivalla. Hienoa, jos Aqua Marina tahnautuu näppärämmin! Pitänee poiketa Lushiin joku päivä ruinaamaan näytettä. :] Eipä tuo täysikokoinenkaan kyllä pahanhintainen ole, ainakaan brittilushista tilattuna (olenko sokea, kun en löydä Aqua Marinaa Suomen nettikaupasta ollenkaan...?) ja sinne "pitäisi" piakkoin tehdä tilaus kuitenkin. Voi tätä addiktin arkea. ::)

Poissa Eirene

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #946 : 13.05.10 - klo:15:40 »
^ Herbalismissa mulla on välillä sattunut sellaista erää, mikä tahnautuu helposti ja sitten on sellaista joka pysyy murumaisena. Sen murenevan olen yleensä käyttänyt niin, että olen pyöritellyt kevyesti pientä palaa iholla, mutta toki tykkään enemmän jos erä on sitä pehmeämpää, josta saa veden kanssa sen tahnan. Pari viikkoa sitten ostamani uusi Herbalism-purkki oli juuri sitä kivemman tuntuista. :D

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #947 : 29.05.10 - klo:20:35 »
Kokeilin Ultra Blandia siskollani käydessäni. Tuote on paksua ja kermaista, poistaa meikin hyvin. Pieni määrä riittää.
Jättää iholle pehmeän öljymäisen kalvon, ja iho on notkea ja kimmoisa. Sopii kuivaihoiselle, itse käyttäisin talviaikaan.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #948 : 29.05.10 - klo:21:34 »
^ Käytitkö vanun kanssa vai miten? Minulla on ollut tuo Ultra Bland käytössä, mutta en vaan saa toimimaan sitä millään. Levittää meikin kyllä, muttei puhdista lainkaan. Lopulta se öljyn ja meikin seos on vaikeampi puhdistaa kuin pelkkä meikki. Ja öljyisistä puhdistusaineista kyllä yleensä tykkään, mutta tuota en vaan osaa käyttää..  0_0
1bMii, vaalennettu.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #949 : 29.05.10 - klo:21:50 »
^Sama täällä. En saanut Ultrablandia toimimaan. Meikin saa millä tahansa pesunesteellä tai vaikka puhtaalla vedelläkin paremmin pois iholta kuin Ultrablandilla. Varsinkaan silmämeikkiä ja ripsiväiä sillä oli turha yrittääkään saada pois. Asiaa kyllä yhtään auttanut se, että tuo Ultrabland haisee ihan tupakan tumpeilta.  0_0

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #950 : 31.05.10 - klo:21:08 »
Kostutin kasvoja hieman, ja hieroin nokareen tahnaa sen jälkeen. Jämät poistin pumpulilla, kotona käyttäisin froteeliinaa. Minusta tuote haisee kermalle ja vaniljalle. 
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #951 : 31.05.10 - klo:21:20 »
En oo testannu lushin tuotteista muuta kun palashampoota ja snakepeeliä. Onko Lushilla jotain saippuaa joka jättää tuoksua myös iholle pesun jälkeen?
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #952 : 01.06.10 - klo:11:24 »
^ Alkujaan ihastuin Lushin tuotteisiin juuri sen takia, että tuoksut jäivät iholle eivätkä vain valuneet veden mukana viemäriin. Nykyisin kuitenkin uuden palmuöljyttömän saippuapohjan ansiosta mielestäni tuoksut ja vaahdottuminen ovat kärsineet eniten ja omaan nenääni saippuat tuoksuvat liian miedoilta käyttäessä. Mutta minä rakastankin tuoksuja ja ehkä nenäni on liian tottunut.

Katson tässä samalla valikoimaa ja tulee mieleen, että The Godmother ja A Ring of Roses tuoksuvat omalla ihollani eniten. Kannattaa kokeilla joku saippua sen mukaan mistä tuoksusta pidät. On ne vaan niin ihania!  <3
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #953 : 03.06.10 - klo:10:10 »
Lueskelin tata ketjua ja alkoi kovasti kiinnostaa lushin ihonhoitotuotteet. Olen talla hetkella Englannissa joten olisi hyva mahdollisuus kayda tutkimassa tuotteita, tassa kaupungissa kun on Lush. Olisiko kenellakaan antaa mitaan tuotesuosituksia? Ihoni on rasvainen, mutta herkka ja punoittava. Tuo saving face kiinnostaisi ainakin.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #954 : 03.06.10 - klo:10:14 »
Lueskelin tata ketjua ja alkoi kovasti kiinnostaa lushin ihonhoitotuotteet. Olen talla hetkella Englannissa joten olisi hyva mahdollisuus kayda tutkimassa tuotteita, tassa kaupungissa kun on Lush. Olisiko kenellakaan antaa mitaan tuotesuosituksia? Ihoni on rasvainen, mutta herkka ja punoittava. Tuo saving face kiinnostaisi ainakin.

Itselläni on saman tyyppinen iho ja minä pidän Herbalismista ja kasvorasvoista Vanishing Cremestä ja Enzymiosta (jälkimmäinen hieman parempi ehkä). :)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #955 : 04.06.10 - klo:00:09 »
Reissu tehty ja mukaan tarttui Honey I washed the kids saippua, tea trea water toner, saving face seerumi, fresh farmacy putsari, vanishing cream ja mask of magnaminty. Nyt vaan testailemaan. Oli todella hyvaa palvelua Doncasterin liikkeessa ja £38 tuli tuhlattua  ;D

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #956 : 04.06.10 - klo:22:41 »
^ Kuulostaa oikein hyvältä setiltä! Itsellä ei nyt varsinaisesti ole rasvoittuva iho vaan pikemminkin seka-/normaali iho, mutta Fresh Farmacy, Vanishing Cream ja Mask of Magnaminty on mun suosikkeja! Ja Saving face -seerumista olen kuullu rasvaisempi-ihoiselta siskoltani pelkkää hyvää.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Apricot

• Tukkaguru
« Vastaus #957 : 07.06.10 - klo:17:06 »
Ei tässä varmaan mennytkään kuin kolme vai 4 vuotta ennen kuin sain tehtyä ekan Lush-tilaukseni. ;D Tilasin muistaakseni keskiviikkona ja tänään paketti oli perillä Englannista. Helping Hand-voide, Cosmetic Lad-kasvovoide, Charity Potista näyterasia ja 3 saippuaa: Noubar (ah mitä herkullisia pistaasinpaloja, saako tuota puraista <3), Lemslip ja 13 Soap + pyysin näytteet Vanishing Cream ja Imprealis voiteista ja pyyntööni oli vastattu. :)

Täytyy sanoa, että kyllä mulla hieman alkoi särkemään pää kun tuo laatikko nököttää tuossa vieressä vaikka en ole mitenkään hajusteherkkä, en osaa edes kuvitella miltä liikkeissä tuoksuu.  0_0
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”
"Gosling ei ole pelkkää ulkonäköä, hän on kaikkea muutakin."

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #958 : 10.06.10 - klo:22:45 »
Ensimmäiset kokemukseni Lushista keväällä ei vakuuttaneet erityisemmin, mutta päätin tänään käydä taas myymälässä hyödyntämässä leimakortin alennuksen.

Ostin Mask of Magnamintyn ja kokeilin sitä heti kotiin päästyäni. Eipä sitä ihan turhaan ole kehuttu, ihosta tuli puhdas ja pehmeä. Tuntui hellävaraisemmalta kuin monet muut syväpuhdistavat naamiot, mutta toisaalta vähän kaipasin sitä pistelevää tunnetta. Täytyy nyt seurata mitä iho tykkää säännöllisestä käytöstä.

Mirandaa ostin käsisaippuaksi ja ihanahan se on. Nuo saipput on kyllä Lushin parasta antia  :l

Kassalla sorruin vielä Bubblegum huulikuorintaan ja sitäkin piti heti kokeilla. Kyllähän ihan tavallinen sokeri vaikka ajaisi saman asian, mutta on tuo vaan niin herkullinen ja söpö, ettei voi olla tykkäämättä!

Näytteksi sain reilun palan Coalface kasvosaippuaa.  :)
1bMii, vaalennettu.

Poissa Apricot

• Tukkaguru
« Vastaus #959 : 11.06.10 - klo:23:05 »
Pööh olen nyt tämän viikon käytellyt tuota Cosmetic Lad-voidetta ja naamaan pukkaa isoja näppylöitä, vaikka yleensä mulla tulee kerran kuussa yksi "hormonipampula". Samoin tuntuu, että se ei imeydy vaan jää vesimäiseksi iholle, täytyy kai laittaa se jääkaappiin ja kokeilla syksymmällä uudestaan tai käyttää vartalolla. :-\
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”
"Gosling ei ole pelkkää ulkonäköä, hän on kaikkea muutakin."