Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 303736 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Lush
« Vastaus #990 : 04.08.10 - klo:14:58 »
^En ole käynyt vielä tuoksuttelemassa, nuo tuoksut on toinen asia mikä mietityttää sillä en yleisesti ottaen pidä vahvoista tuoksuista enkä haluaisi kylppärin tuoksuvan ties mille. :D Joten pitää käydä jossain vaiheessa Lushin liikkeessä ja miettiä, onko ne hajut liikaa mulle. Näin alustavasti kiinnostaa ainakin Babyface ja Honey I washed the kids (toivottavasti edes muistan nimet oikein, eivät ole vielä kovin tuttuja :)).
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #991 : 04.08.10 - klo:15:24 »
^ Käy ihmeessä!  :D Muista, että saippuan tuoksu ei ehkä kuitenkaan kaupassa avaudu täysin vaan vasta käyttäessä. Tuota Babyfacea muuten itse säilytän Lushin shampoorasian kannessa, sopii siihen kuin nakutettu. Sehän on öljyä kiinteässä muodossa joten kun kysyit saippuoista, niin en sitä ottanut huomioon. Voin suositella sitä meikinpoistoon  :). Tykkään myös HIWTK:stä paljon, ihana toffeetuoksu!

Itse olen käynyt tällä viikolla kahdesti Lush Cityssä ja valitettavan vähän heillä on siellä tavaraa hyllyissä, saippuatkin näyttävät jotenkin niin surkeilta, kun niitä on vain aika pienet palat jäljellä/esillä ja vain muutama pala on leikattu valmiiksi. Maanantaina ostin kaupan viimeisen tuorekasvonaamion, Love Lettucen. Tiedä sitten onko niillä kova menekki, mutta tuntuu oudolta, että noin nopeasti olisivat loppu. Whooshiakin olisin halunnut kokeilla, muttei ollut saatavilla.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #992 : 04.08.10 - klo:15:38 »
^Mulle kaikki Lushit on "saippuoita" vielä tässä vaiheessa kun en ole kauheasti ehtinyt nettisivuilla tutustua tuotteisiin. :D

Missäs muualla muuten on Helsingissä Lushin liikkeitä kuin siinä käytävässä Stoccan ja rautsikan välillä (taitaa olla se Lush City)?

Edit. Kiitos tiedosta, Anita!
« Viimeksi muokattu: 04.08.10 - klo:16:02 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #993 : 04.08.10 - klo:15:52 »
Joo, tuo on ainoa Lush Helsingissä, muut löytyvät Isosta Omenasta Espoosta sekä kolmas Lahdesta.

Copper

• Vieras
« Vastaus #994 : 04.08.10 - klo:19:40 »
Mä "lushahdin" kohta kaksi viikkoa sitten elämäni ensimmäisen kerran! :D Kävin Helsingissä vierailulla ja poikkesin samalla Citykäytävän Lushiin. Mukaan tarttui saippuoista Honey I Washed the Kids ja Porridge. HIWTK on nyt ollut käsisaippuana käytössä ja on ihanan tuoksuista. Porridge odottaa vuoroaan, sitä varmaankin käytän vartalon ja käsien pesuun näin alkuun.

Ostin lisäksi kaksi vartalovoita, Buffyn ja Aqua Mirabiliksen. Buffy on ollut kaksi kertaa saunassa jo käytössä ja pidän siitä kovasti. Pilkoin Buffyn yhdeksään osaan rasiaansa ja olen ottanut osan kerrallaan mukaan saunaan hierottavaksi koko kroppaan. Saunan jälkeen olen suihkussa pessyt rakeet pois ja olo on ollut ihanan kosteutettu. Kroppaa ei ole tarvinnut Buffyn jälkeen rasvailla.

Ostin myös kaksi hierontapalaa: Strawberry Feels Foreverin ja Each Peachin. SFF:ää olen käyttänyt kropalle suihkun jälkeen. Olen leikannut palasta pienemmän palan, jonka olen sitten vartaloon hieronut ja antanut imeytyä kunnolla. Harmi vain, että mies ei ole ollut lainkaan innoissaan hierontapaloista ja kommentoi SFF:n tuoksuakin oudoksi. ::)

Ostin tuorekasvonaamio CupCaken myös. Olen sitä nyt useaan otteeseen käyttänyt ja CC tuoksuu huumaavalta kasvoilla! Ihokin lienee toistaiseksi naamiosta tykännyt. Ainakin itselleni naamiosta riittää selvästi yli neljään kertaan, veikkaan, että saan sen riittämään kahdeksalle kerralle.

Mukaan sain näytteen Turkish Delightista, mutta se oli omaan makuuni aivan liian löysää leviteltävää vartalolle. Käytin sitä kuivalle iholle saunassa ja se alkoi melko pian valua vartalolta lauteille. Muuten se kyllä kosteutti ihoa mukavasti. En varmaankaan raaskisi ainakaan Suomesta ostaa TD:tä, koska se on niin kallis (muistaakseni 27,50 euroa).

Hiustuotteista ostin shampoopalat Ultimate Shinen, Trichomanian ja Hardin, jonka valmistus on lopetettu. Lisäksi ostin kiinteän hoitoaineen Junglen. Näistä voisin kirjoitella enemmän hiuspuolelle, kun ehdin. Hard on kuitenkin jo nyt mun suuri suosikki hoitavuutensa puolesta. :-* Ihanan pehmeät hiukset on tähän mennessä tulleet eivätkä sulfaatit mua säikyttele. Mietin jopa, että jemmaisin yhden Hardin varmuuden vuoksi, kun siihen olen ihastunut, mutta harkitsen asiaa edelleen. Lush.co.uk:sta ei Hardia enää löydy mutta Suomesta sitä saisi vielä.

Ja koska hurahdin nyt Lushiin kunnolla, tein eilen tilauksen lush.co.uk:hon. ;D Ostin shampoopalat Godivan ja Gentle Lentilin, kylpypallo Avobathin sekä saippuat A Ring of Rosesin, Sexy Peelin, The Godmotherin, Sea Vegetablen, Porridgen, Sultana of Soapin ja Sunny Citruksen. Tilaus on tänään lähtenyt Lushilta ja odotan sitä kovasti! ;) Helsinkiinkin olen tulossa käymään syyskuun alkupuolella, toivottavasti Cityssä olisi silloin tavaraa jo hyllyissä, niin voisi hankkia vielä jotakin mielenkiintoista ja ainakin tuorekasvonaamioita lisää testiin.

Terv. Lushiin hurahtanut :3
« Viimeksi muokattu: 04.08.10 - klo:19:42 kirjoittanut Copper »

Poissa Liina

• Hiushörhö
« Vastaus #995 : 05.08.10 - klo:12:46 »
^ Saving face -kasvoseerumia tutkitaan parhaillaan Englannissa, sillä joudenkin paloihin on ilmestynyt vihreitä pallukoita. Vielä ei ole selvinnyt onko kyseessä jokin home vai vain jonkun aineosan kertymä. Omassanikin on muutama pallukka, joten seurailen niiden kehittymistä. Itse tuotetta en voi enää käyttää, sillä sain siitä otsani täyteen näppyjä. Karitevoi ei sovi minulle, olisihan se pitänyt tietää.

En ole siis ainoa, jolla on ongelmia! Pitää viedä Savin face takaisin kauppaa, koska mulla se on muutamassa viikossa kasvattanut pinnalleen tummanharmaan nukan! Yök! Olen säilyttäny sitä muovirasiassa valolta suojattuna. Muuten on ollu loistotuote sen vähän mitä ehdin käyttää. Mulla on tällä hetkellä iho tosi rasvanen, mutta silti pintakuivan olonen.
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #996 : 05.08.10 - klo:12:54 »
^ Itse kirjoitin tuosta valokuvien kera customer care -osastolle ( tilasin sen siis Englannista ) ja sain samalla hinnalla valita jotain muuta tilalle. Heille ei ainakaan silloin vielä ollut selvinnyt mikä tuon aiheuttaa.

Tänään on uudistetun Citykäytävän myymälän avajaiset. Mahtoiko syy saippuoiden vähyyteen löytyä remontista, toivotaan ainakin niin. Kesän uutudet on nyt vihdoin saapuneet tännekin. Siellä on tarjouksessa hemmottelupakkaus 19,95€, joka taitaa olla talvella Briteissä myyty Heads, Shoulders, Knees & Toes -paketti. Lush.fistä kopsattu: Pakkaus sis. Big-merisuolashampoon, Vitamin C Toner Tab-kasvovesitabletin, Sugar Scrub-sokerikuorinnan, Each Peach-hierontapalan, Lemony Flutter-kynsinauhavoiteen, Handy Gurugu-käsivoiteen, Pied de Pepper-jalkavoiteen, kasvovoide ja tuorekasvonaamio valintasi mukaan.

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #997 : 05.08.10 - klo:17:38 »
Olen pahasti hurahtanut Lushiin. Ensi viikolla olisi paluu takaisin Suomeen, enka tieda miten parjaan ilman joka viikottaista Lushissa kayntia  :-[ Taytyy varmaan hamstrata. Onko muuten kenellakaan noita forum special hajuvesia? Sain tanaan nestemaisen honey I washed the kids hajuveden ja se on ihana  <3

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #998 : 06.08.10 - klo:00:38 »
Mun viimeisin paketti tuli tänään ja sisälsi mm. uusia kylpypalloja. JÄRRRkyttävä haju iski vastaan, kun avasin postimiehelle oven. Pallot olivat sitten illan ulkoruokinnassa (minigripeissä tietenkin) parvekkeella, jotta sain tuuletettua hajun pois kämpästä. Huomaa, että on tuoretta tavaraa, kun tuoksutkin on tallella (haju muistutti kyllä enemmän pullollista Old Spicea EcoFlon joukossa kuin mitään tilaamaani tuotetta, ilmeisesti se yhteisvaikutus, nimittäin kaikki uudet ovat tosi voimakkaita tuoksuja).

Ehdin jo testaamaan Mrs. Whippyn: Kuivana tuoksuteltuna on todella voimakas, eikä tosissaan mikään mansikkajäätelö, vaan voimakas, vähän pistävä jopa. Vedessä suli todella hitaasti "jäätelöksi" pinnalle. Tuoksu laimeni uskomattoman olemattomiin, mansikat ja jäätelö vaatii kuitenkin aika paljon mielikuvitusta. Vesi jäi maitomaisen vaaleaksi, häivähdys pinkkiä. Mielenkiintoisia nämä uutuudet, kolme on vielä testaamatta!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Sipriina

• Haiven
  • *
« Vastaus #999 : 06.08.10 - klo:08:48 »
Niitä saippuan piikkimattoja löytyy Tokmannilta. Oikeelta nimeltään saippuansäästäjä. Maksaa noin 50 senttiä kappale. Mä säilytän shamppoopalatkin niissä.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #1000 : 25.08.10 - klo:16:24 »
Miten mä muistin, että olisin kirjoitellut tänne jo mun Lush-kokemukset? Ehkä mä olen selittänyt niistä niin paljon ihmisille, että kuvittelin jo kirjoittaneeni.  ;D

Brittien Lushista tilasin, paketti tuli viikossa.

Godmother mulla oli jo ennestään. Ihana, pehmeä tuoksu. Pidän kovasti. Pesee ihan hyvin, vaikkei ainakaan mun käytössäni mainittavasti vaahtoudu.

Rock Star on mun lemppari! Voimakas karkkituoksu on pehmennyt selkeästi vadelmaiseksi, vaikken meinannut tästä ensin saada mitään vadelmaista kyllä irti. On kyllä ihana edelleen. Pesee ja vaahtoaa. Tilaan varmasti vielä lisää!

Summer Pudding on ihana, kaksiosainen saippua, joka tuoksuu kirsikkaiselta tuoksumatta kuitenkaan karvasmantelilta. Valkoinen osa tosiaan murenee, mutta plussaa kuorivasta ominaisuudesta silti! Pesee erittäin hyvin, vaahtoaa, ei kuivata ollenkaan.

17 Cherry Lane Tree on jäänyt käytössä vähemmälle, menee käsisaippuoihin. Tuoksu on ihan kiva joo, mutta yhdistän sen seurakunnan päiväkerhoon. :D En tiedä, on tosiaan tylsä, ja tuoksu tökkii. Pesuominaisuuksiltaan on kyllä hyvä, mutta kun tuoksu ei iske, niin se ei iske.

Karma ei ole oikeastaan mun tuoksu, kun tykkään kuitenkin kukkaisista ja hedelmäisistä tuoksuista. No, olen kuitenkin jäänyt tähän koukkuun. Sain tästä tosiaan näytteen, ja mun on kerta kaikkiaan vaan pakko juosta käsienpesulla, ja pesun jälkeen nuuhkia käsiäni. En käsitä tätä koukuttavaa ominaisuutta ollenkaan. :D Kädet pesee niin hyvin, että on pakko kyllä toimia vartalollakin. Täysikokoisena tilaan varmasti.

Porridge näyte mulla on myös. Käsienpesussa ihana, tuoksustakin tykkään, vaikka on mieto. Jostain syystä tämä jossain vaiheessa tuoksui vähän eltaantuneelta, mutta kun siirsin tämän käsienpesualtaan luota vähäksi aikaa kuivumaan kunnolla, niin eltaantuneisuus hävisi. Mietin tässä, josko tilaisi täysikokoisen.

Heavanilli hierontapala on iiiihana! Tuoksu on juuri täydellinen. Hierontapalan idea on muutenkin kiva, vaikka täytyykin antaa kuivua aika kauan. Tätä ostan varmasti uudelleen, ja jos tosiaan bongaan samantuoksuisia tuotteita, niin nekin tulevat tänne meille. :D

Fever hierontapalan ostin, kun puhuttiin jasmiinista. Tuoksu onkin todella voimakas, ja tätä voi ajatella lähinnä iltamenoihin lähtiessä, muutoin on liian voimakas. Kiva, nostalginenkin tuoksu mielestäni kaikesta huolimatta, mutta voi olla, että tämä ei loputtuaan enää tietä minulle löydä.

1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1001 : 25.08.10 - klo:18:44 »
Mä löysin myös loiston saippua-alustan Lush-saippuoilleni pienestä sisustusputiikista Berliinistä. Ton päällä olevan "ritilän" saa nostettua helposti pois ja astiaan valuneet vedet ja saippualiemet on helppo huuhtoa pois. Jee!

Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #1002 : 26.08.10 - klo:11:23 »
Mulla on vähän samanlainen kuin tuo RockQueenin mainio väline, mutta ilman tota alusastiaa. Ostin sen ritilän Kämpin L'Occitanesta ja se on musta aika nätti.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #1003 : 27.08.10 - klo:00:19 »
Sain yhdeltä ihanalta juurikasvulaiselta näytepaketin ja pääsin testailemaan kaikenlaisia lushin juttuja :)
Tucatuca on todella mieleinen tuoksu. En tuoksukuvailun perusteella olisi varmaan itse löytänyt. Olen käyttänyt tätä myös ihan vain kevyenä voidemaisena parfyymina kaulalla.
Eachpeach oli vielä himpun parempi tuoksu kuin kuvittelinkaan.  Raikas, kirpeä hedelmäinen. Tekisi mieli tilata kummatkin täysikokoisina. Mutta on pakko valita jompikumpi, kun tilasin jo täysikokoinen strawberry feels forever hierontapalan. Olen käytellyt näitä kiinteinä kosteusvoiteina. Olen aika laiska kosteuttamaan vartaloa mutta sillon tällön palalla kevyesti voitelu pitää ihon pehmeänä. Palaa kannattaa selvästi pidellä hetki kädessä jotta se pehmenee niin saa laitettua kevyemmin.
Saippuanäytteet vaikuttaa ihanilta. Lush osaa kyllä tehdä hyviä tuoksuja ja se on ykkös prioriteetti saippuoissani. Kasvoja en näillä pesisi.
Babyface on tyyliini hieman vaivalloinen arkisessa meikinpoistossa, mutta voishan tätäkin täysikokoisen ostaa, iho jäi todella kimmoisaksi ja pehmeäksi.

Mun vessanpöntön päällä on sellanen rosterinen neljä tasoinen hyllykkö jonka tasot on sellaista reikäistä metallia. Oiva paikka kaikenlaisen palan säilytykseen!
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #1004 : 27.08.10 - klo:00:36 »
^^

Mua kiinnostais hirveesti tuo Tuca Tuca, osaatko kuvailla sitä tuoksua tai verrata johonkin muuhun?
Ei viitsis ihan kauheesti tehdä hukkaostoksia. :D
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä