Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 320733 kertaa)

hanilaav

• Vieras
Vs: Lush
« Vastaus #720 : 18.11.09 - klo:18:16 »
Tein tilauksen 12.11 (torstai). Tiliä on veloitettu 16.11 (maanantai). Ja tänään keskiviikkona tila on yhä "pending".. Koittaisivat nyt lähettää sen paketin..  ???

Edit: Sittenhän tässä on yhä toivoa saada paketti jo tällä viikolla..  :)
« Viimeksi muokattu: 18.11.09 - klo:19:16 kirjoittanut hanilaav »

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #721 : 18.11.09 - klo:18:29 »
Ei se tila siitä "pending"-tilasta muutu miksikään vaikka se onkin lähetetty :) Luulen että se paketti lähetetään sinä päivänä kun se summa veloitetaan tililtä, koska ainakin itse olen saanut paketit muutaman päivän sisään tuosta veloituksesta :)
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #722 : 18.11.09 - klo:19:30 »
Käytiin ostamassa kaverille synttärilahjaksi Lushin Happy-lahjapakkaus, ja kaupan päälle sain jonkun palan mukaan sieltä. Myyjä sanoi sen olevan suihkussa käytettävä kosteusvoide, on siis pala jota hierotaan ihoon ja sit ei suihkun jälkeen ilmeisesti enää tarttis rasvailla. En löytänyt tota Lushin sivuilta että mikähän mahtais olla.. Sellanen beigen värinen on. Innolla koklaan tänään :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #723 : 18.11.09 - klo:22:38 »
^ King of Skin? Tai joku voibalsameista, Skinny Dip tai Heavenly Bodies? Mä olen saanut näytteen Heavenly Bodies:ista ja se oli sellainen saippuapalan näköinen, vaikka täysikokoiset on täyttä tahnaa purkissa.

EDIT: Piti vielä lisäillä kokemuksia Celestial-kasvovoiteesta. Olen nyt vajaan viikon käyttänyt sitä, ja tuntuu olevan hieman liian tuhtia tavaraa tämänhetkiselle iholleni. Päivävoiteeksi meikin alle imeytyy niin älyttömän hitaasti, että aamut on mennyt poikkeuksellisesti liian pitkäksi  ::)  Koko rutiini pitäisi pistää uusiksi, jotta ehtisin odotella voiteen imeytymistä. Toisaalta, vaikka on tuhtia, ei tunnu yhtään tukkivan, joten ajattelin nyt ruveta käyttämään ylipäätänsä mitään yövoidetta. Siihen tämä Celestial on varmasti oikein mainio. Päiväksi meikin alle täytynee testata jotain muuta koostumusta.
« Viimeksi muokattu: 18.11.09 - klo:22:42 kirjoittanut Hermione »
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #724 : 19.11.09 - klo:11:35 »
Sain juuri paketin briteistä ja tilaamani 3 Snow Fairy -lahjaa ovat aivan ihania  <3. Rusetin päällä on pieni kulkunen! Tytär antaa ne joululahjoiksi ystävilleen. Tekisi kyllä mieli pitää yksi itsekin.

Uutuutena tilasin Father Frost ja Gingerman saippuat, molemmat tuoksuvat kivoilta. Muutoin tilaukseni sisälsi tuttuja tuotteita, mm Dreamwash, jonka tuoksusta en erikoisemmin pidä, mutta joka on ihan ehdoton näin talviaikaan kun kehon iho tarvitsee hiukan kosteutusta ja tämän olen huomannut parhaimmaksi avuksi.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #725 : 19.11.09 - klo:12:10 »
Anita, annoin myös ton Snow Fairyn joskus lahjaksi ja se on aivan suloinen!

Tiedoksi kaikille että hajuvesi partyn päivämäärä on tiistai 24.11. jolloin Lushin valmistamia erikoiserä-hajuvesiä voi tilata vain puhelimitse brittien postimyynnistä. Puhelinnumero löytyy brittilushin sivuilta. Vielä ei ole annettu tietoa tarjolla olevista tuoksuista!

Poissa Eirene

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #726 : 19.11.09 - klo:12:15 »
^^^ Huomasin saman kuin Hermione, Celestial toimii parhaiten yövoiteena minulla. Ostin sen Imperialiksen tilalle kun se oli liikkeestä loppu ja myyjä suositteli Celestialia, mutta kävin vielä myöhemmin hakemassa Imperialiksenkin, koska tuo toinen on selvästi tömäkämpää ja leuan alue näpyttyi jonkin verran. Nyt olen illalla laittanut leualle Imperialista ja muualle Celestialia ja hyvin on toiminut.

Päiväkäytössä mulla on Ultralight, toimii ihan kohtuuhyvin mineraalipohjan alla vaikka imeytyykin mulla tosi hitaasti. Tämä on ilmeisesti poistuva tuote, joten en tiedä mitä sitten sen jälkeen käyttäisin kun se loppuu. Suojakerrointa kuitenkin SPF15, vaihdoin sen päiväkäyttöön kun Imperialiksessa ei suojakerrointa ole.

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #727 : 19.11.09 - klo:13:39 »
Olen ollut tosi tyytyväinen Fairy Godmother - saippuapalaan, tähän mennessä kokeilemistani saippuoista vaahtoaa kaikkein runsaimmin, ja tuntuu tosin myös kuluvan melko nopeasti. Tuoksuu ihanasti karamellilta olematta niin pistävä kuin esim. Rockstarin tuoksu.  :)
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #728 : 19.11.09 - klo:19:19 »
^ King of Skin?
Juurikin tuo oli kyseessä! En löytänyt tota eka sivuilta jostain syystä ekalla hakemalla... Enivei, eilen koklasin. Suihkusaippuapesun jälkeen hieroin päästä varpaisiin tota, muistutti sellaista öljyistä puolipehmeää möhkälettä :D Iho jäi vähän sellaiseksi öljyiseksi, vesi kokoontui tipoiksi iholle. Taputtelin varovasti pyyhkeellä, pelkäsin että menee kaikki möhnät pyyhkeeseen. Säärille ja suurimmalle osalle kropalle toi riitti eikä kosteusvoidetta tarvittu. Käsivarsissa mulla on kuivaa ihottumaa eli ne rasvailin normaalisti. Toi vois kyllä oikeesti olla aika hyvä pahimpina talvikuukausina, ettei iho ehdi suihkun jälkeen kuivuuttaan halkeilla (no siltä se välillä tuntuu kun saa kirjaimellisesti juosta suihkusta rasvapurkille..). Tuoksu on sellainen aika vaikeasti kuvailtava, hyvin lushmainen ;D Ei kuitenkaan voimakas tai karkkimainen mitenkään. Testailut jatkuu :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #729 : 23.11.09 - klo:13:39 »
Tässä kopsattuna Lushin foorumilta tiedot hajuvesi-partysta huomenna:

Phones lines will be open : 10am to 10pm
Tel: 01202 668 545

Products will be on sale for one day, by phone order only, during the party hours.

Once the phone lines are closed, we will be counting up the orders and placing an order with the Factory for the products to be made to order for you. Therefore, please be aware that it will be approx 2 weeks before products will be ready for despatch to you.

We are very very sorry but Avobath and Magic couldn't be made because of technical difficulties :cryng:

Here are the final five! :dancing:

Cinders 2577 30ml
£20
DRF Alcohol, Perfume, Almond Oil (Prunus dulcis), Sweet Orange Oil (Citrus sinensis), Cinnamon Leaf Oil (Cinnamomum zeylanicum), *Cinnamal, *Eugenol, *Limonene, *Cinnamyl Alcohol, *Coumrin, *Benzyl Benzoate, *Linalool
* Occurs naturally in essential oils
Vegan

Honey I washed the Kids 2504 30ml
£23
DRF Alcohol, Perfume, Sweet Wild Orange Oil (Citrus sinensis), Bergamot Oil (Citrus Aurantium bergamia), *Citral, *Limonene, *Linalool, Benzyl Benzoate.
Vegan

Olive Branch 2536 30ml
£26
DRF Alcohol, Perfume, Bergamot Oil (Citrus Aurantium bergamia), Lemon Oil (Citrus limonum), Orange Flower Absolute (Citrus Aurantium dulcis), Mandarin Oil (Citrus reticulata), *Benzyl Benzoate, *Limonene, *Citral, *Coumarin, *Geraniol, *Linalool, Hydroxycitronellal.
Vegan

Candy Fluff 2535 30ml
£19
Candy Fluff
DRF Alcohol, Perfume, Synthetic Musk, Benzyl Benzoate.
Vegan

So White 2576 30ml
£22
DRF Alcohol, Perfume, Bergamot Oil (Citrus Aurantium bergamia), Rose Absolute (Rosa damascena), Orange Flower Absolute (Citrus Aurantium dulcis), Neroli Oil (Citrus Aurantium amara), *Citral, *Limonene, *Linalool
Vegan

The perfumes will be in the sexy curvey bottles that Karma is in. I hope there is something there for everyone.

Also available to order will be...

Snowcake shower gel 2551 500g
£11.50
QI on it's way

and a few leftover bottles from last party of...

Avoshower gel 2987 500g
£14.95

Uluru shower gel 2986 500g
£13.95

We have also scrounged some stock from our friends at SteamCream, to do as a trial offer.
Steam Cream £4.95 Tin designs will be a random selection – though the reason they are so cheap is because they have been dented (not badly)

Regular Product Orders:
You can order Regular Products, RETRO products and B products at the same time as the party specials – but please be aware that unless you wish to pay two separate postage charges, the goods will not go out until the party products have been made and are ready to despatch.

Standard shipping rates apply (please see website for details).

USA and Canada
You will be able to order fragrances if you live in these countries those please be aware we will only be able to pack a box with a maximum of 6 perfumes. If you would like any more than this, then you will have to place a separate order and pay a further shipping cost per parcel.

Mystery Shop Credits can be used as normal.

10% Vouchers do not apply on any of the Forum Special products
and offers, but can be used against all regular Lush and Retro items.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #730 : 23.11.09 - klo:17:38 »
Olin eilen City-Lushissa, kun siellä mainostettiin olevan joulunavaustarjouksia. Noh, itse liikkeessä en kyllä huomannut mitään tarjouksia esillä, ainostaan silmään pisti nousseet hinnat.

Ostin Imperialis-kasvovoiteen, ja avasin purkin vasta kotona 250 km matkan jälkeen ja koostumus on täysin juoksevaa  :o Harmittaa hiukan, koska sitä on järjettömän vaikea saada siististi purkista ulos. Mukaan en ikinä ottaisi, koska voide valuu kivasti kannen kierteisiin ja sieltä ulkoreunaa pitkin. Onko muilla ollut tämänkaltaista koostumusta? Mielestäni testeri oli ihan normaali, vaikken sinne sormeani pistänytkään (sisko ainoastaan haistoi, kun omat kyvyt oli hukassa). Etäisyys karsii pois mahdollisuuden lähteä purkkia näyttämään...
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #731 : 24.11.09 - klo:09:20 »
^ Mulla on ollut useampi purkki Imperialista ja vaikkei se ole voidemaista tönkköä niin ei ole missään nimessä ollut koskaan juoksevaakaan. Cosmetic Lad oli sitten taas täsmälleen kuvailemasi kaltainen ja mulla meni siihen hermot.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #732 : 24.11.09 - klo:11:15 »
Voithan Hermione laittaa Lushille sähköpostilla viestiä. Itselläni tuo Imperialis on alusta asti ollut aika lirua, mutta jääkaapissa ollessaan on hieman jämäköitynyt, mutta aika lirua se on edelleen. Eli en tiedä voiko saamasi erä olla vain vähän löysempää koostumukseltaan, että ei välttämättä pilalla olisi kuitenkaan. Kannattaa kokeilla säilyttää jääkaapissa näin ensi hätään, että jos vaikka auttaisi.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Eirene

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #733 : 24.11.09 - klo:12:33 »
Hermione: Mun Imperialikset (oon käyttänyt ehkä 5-6 purkkia) on kaikki olleet vähän kuvailemasi kaltaisia - siis ei mitään täysin vesimäisiä, mutta jos voidetta ottaa sormelle vähän enemmän niin kyllä se sitä pitkin lähtee valumaan. Tietysti koostumuksissa on ollut eroja, muttei se koskaan ole ollut paksua. Ei mun Celestial-voidekaan mitään jankkia ole, mutta selvästi paksumpaa kuin Imperialis.

Totta kylläkin, että sinne kierteisiin sitä helposti menee ja aina välillä saa olla pyyhkimässä purkkia siistiksi. Mutta kyllä sitä ihan kätevästi kuljettaa mukana matkallakin kun on vaan tarkkana. :)

Poissa marketta

• HAIRahtanut
  • I like turtles
« Vastaus #734 : 24.11.09 - klo:13:05 »
Munkin Imperialis on juoksevaa, ja sitä oli kuljetuksen aikana mennyt paljon kierteisiin ja valunut vähän purkistakin (tähän sitten tarttui sitä popcornitöhkää). Jääkaapissa tuo on hieman paksuuntunut kuten Twinkleyllä, mutta on silti vielä huomattavasti juoksevampaa kuin Celestial. Mä olen koko ajan ajatellut, että juoksevuus vain on tämän kasvovoiteen ominaisuus.