Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 308897 kertaa)

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
Vs: Lush
« Vastaus #1110 : 28.01.11 - klo:12:44 »
Mä sain myös kirjeen Nordealta ja uuden electronin tunnuslukuineen.. Tililtä ei ole hävinnyt mitään ylimääräistä, ja kaikki on muutenkin ok. Viime tilauksen lushille tein tosin alkusyksystä, joten tuntuu aika vinhalta että nyt vasta noita tietoja on sorkittu/nyt vasta ilmoitellaan sorkituista tiedoista.
No samapa tuo, mun tapauksessani kävi ihan kivasti kun ei mitään sen kummempaa harmia ole tullut.
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #1111 : 28.01.11 - klo:19:34 »
Mulle oli soitettu OP:sta 25.päivä, mutta en soittanut takaisin, kun en tiennyt, että pankista soittivat. No, nyt kävin nettipankissa ja huomasin, että oli tullut viesti! Samoin huomasin, että 20e oli lähtenyt.. >:( Pitää soittaa pankkiin heti maanantaina. Pitääköhän tässä nyt itse tehdä jo jotain??

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #1112 : 28.01.11 - klo:20:56 »
EDIT: Anita; Kyllä se olisi tullut esille ilman Lushin ilmoitustakin, ympäri verkkoa luetuista kommenteista päätellen. Mistä tiedät että Amazonilla ja Paypalilla on salattuja tietomurtoja?

Pankit eivät lähde sulkemaan kortteja vain siksi, että verkossa leviää keskustelua asiasta. Se olisi yksinkertaisesti mahdoton tehtävä ja kuluerä. Nythän on käynyt ilmi, että Santander on sulkenut myös Lushin liikkeissä ostaneiden kortit, ihan vain pelkän uhan (vai väärinkäsityksen?) vuoksi. Luin Lushin forumilla käytyä keskustelua ja siellä mainittiin Amazoniin ja PayPaliin kohdistuneista hakkeroinnista. Itse käsittelin tänään korttia, jolle oli tullut väärinkäyttöä kortinhaltijan tehtyä ostoksia mm. Amazonilta.

En muista oliko Juurikasvussa vai jossain muualla keskustelua Verified by Visasta, joka tapauksessa siitä oltiin sitä mieltä, että olisi jonkinlainen turva hakkerointia vastaan. Ajattelin vain tässä oikaista tietoa  ;).

Mulle oli soitettu OP:sta 25.päivä, mutta en soittanut takaisin, kun en tiennyt, että pankista soittivat. No, nyt kävin nettipankissa ja huomasin, että oli tullut viesti! Samoin huomasin, että 20e oli lähtenyt.. >:( Pitää soittaa pankkiin heti maanantaina. Pitääköhän tässä nyt itse tehdä jo jotain??

Mikä kortti sinulla on?
Electron --> soita sulkukeskukseen puh 020333
Visa --> soita kortin kääntöpuolella olevaan LK:n HelpLine nroon
« Viimeksi muokattu: 28.01.11 - klo:21:06 kirjoittanut Anita »
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #1113 : 28.01.11 - klo:21:43 »
Onko tuo Amazonin tietomurto tapahtunut milloin ja oliko brittiläisessä nettikaupassa? Ikäviä tällaiset tapaukset, ja itsekin aina nettiostoksia tehdessä miettii tietoturva-asioita.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #1114 : 28.01.11 - klo:21:52 »
Mä siis ymmärsin tuon Lushin etusivulla olleen lauseen niin, että työtä tarjotaan vaikka moraalit ei mätsääkään. Sori väärinymmärryksestä! :) Were it not for-rakenne jäi ilmeisesti koulussa oppimatta. OT: Tosin on silti ihan tavallista että hakkereita palkataan eri firmoihin, joten mistäpä sitä tietää onko Lush tai joku muu juuresten suosima firma aiemmin palkannut. Se on ihan yleistä tietoa, että esimerkiksi jopa FBI etsii tietosuojataitajia mm. Def Con-tapahtumasta. Joskus firmat tosiaan siis palkkaa hakkerin sen tietosuojamurron jälkeen, koska silloin hakkeri kertoo firmalle missä kohti suojaa on puutteita.
« Viimeksi muokattu: 28.01.11 - klo:21:57 kirjoittanut armi »
So it goes.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #1115 : 28.01.11 - klo:22:03 »
Ok armi, ei hätää  :)

Onko tuo Amazonin tietomurto tapahtunut milloin ja oliko brittiläisessä nettikaupassa? Ikäviä tällaiset tapaukset, ja itsekin aina nettiostoksia tehdessä miettii tietoturva-asioita.

Tuota tuskin koskaan tullaan tietämään varsinkin kun itse ovat sitä mieltä, ettei mitään ole tapahtunut.

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #1116 : 28.01.11 - klo:22:13 »
^Ilmeisesti ilmaisin itseni huonosti. En tarkoittanut että nettikeskustelun vuoksi mitään suljettaisiin, vaan että sen takia on vaikea pitää asioita salassa.

Väärinkäytöstä voi tapahtua ihan kortinhaltijan huolimattomuuden takia. Joskus ihan hämmästyttää miten ihmiset antavat kaikki tietonsa kysymättä, kun vaan luottavat. Tosi kurjaa teille joiden kortti on jouduttu sulkemaan.  >:( Olen tallentanut sulkupalvelunumeron puhelimeeni kaiken varalta. Jos joskus vaikka kortti katoaa niin voi heti soittaa, eikä tarvitse etsiä numeroita.

Olen kyllä def con kilpailuista lukenut, mutta eivät taida kuitenkaan ihan luottamuksellisissa työsuhteissa olla.  

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #1117 : 02.02.11 - klo:19:36 »
Tamahan kay mystiseksi. Sain lauantaina kirjeen Nordealta etta uusi korttini on noudettavissa, ilman mitaan muuta selitysta. Kirje hukkunut matkalla? No korttiahan en pysty itse hakemaan, kun en Suomessa asu. Laitoin nyt Nordealle kyselya etta jos voisivat kertoa vahan enemman etta miksi minulle tulee uusi kortti. Voin yha nostaa kortiltani rahaa, mutta netissa en voi mitaan maksaa. Tilanne on todella arsyttava koska minulla ei vielakaan ole paikallista pankkitilia, taalla kun eivat osaa hoitaa asioita. Argh. Lahetin nyt isalleni valtakirjan, etta voi korttini hakea. Sekin on mysteeri etta miksi korttini on ihan ihme kaupungissa, jossa kylla asuin 4 vuotta sitten. Ei siis ole viimeisin kaupunki Suomessa ennen muuttoani. No, ehka tama tasta selviaa.

Minulla on nyt jemmassa 3 500g It's raining men suihkugeelia. Se on ihanaa  <3 Noista uusista kylpypommeista en innostunut, mutta pari magic mushroomia ostin, olivat ihan ok. Minulla on nyt hirvea jemma lushin kylpytuotteita kaytettavaksi, kun sain joulutilauksessa niita ilmaiseksi. Onneksi Englannissa kylpyammeet ovat yleisia  :D

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #1118 : 02.02.11 - klo:22:58 »
Malttamattomana ostin Angels on Bare skinin ja Mask of Magnamintyn Suomen Lushista, mukana tuli Herbalism-näyte. Koitin ensimmäistä kertaa tuota AOBS:ää, aika neutraalista tuoksusta tulee mieleen hotelli. Käytön jälkeen kasvojen ihoa kiristää ja laitoin vähän kosteusvoidetta, mietin, voisiko johtua siitä, että hinkkasin ainetta naamaani vähän turhan hartaasti? Tuntui sen verran pehmeärakeiselta, että ajattelin "kuoria kunnolla" sitten...

Olen aika keltanokka ihonhoitojutuissa, älkää siis ihmetelkö jos kummallisesti toimin.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #1119 : 11.02.11 - klo:09:31 »
Olen saanut Coconut-jauhedödön toimimaan itselläni ihan kivasti.
Kauppareissut ja kevyet lenkit dödö pitää ihan hyvin kun ensin levitän kainaloihin kookosöljyä ja sen perään Coconutia. Jauhe ei tunnu pysyvän kainaloissa yksinään, vaan tarvitsee jotain "tahmeampaa" kaverikseen. Lush vissiin suosittelee dödöjen kerrostamista, mutta mä harrastan sitä lähinnä silloin kun tiedän että tulen hikoilemaan kovasti.
Mun mielestä mun Coconut tuoksui vasta saatuna lähinnä jauhoiselta, jonkinverran kookokselta ja aika tylsältä. Nyt parin kuukauden jälkeen se on alkanut tuoksua voimakkaammin sellaiselta herkulliselta kookokselta, vähän drinksumaiselta. Tästä on tullut ihan varkain yksi mun suosikkidödöistä. Ehkä se muistuttaa mua kesästä... :P

Reippailla lenkeillä jauheen pito ei riitä yksinään... Viime kokemuksen mukaan hikilenkin jälkeen haiskahtaa lähinnä siltä, että olisi kaatanut pullon Malibua päällensä ja bilettänyt kolme päivää putkeen. ::)
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #1120 : 11.02.11 - klo:16:33 »
Ostin pitkästä aikaa Lushia, mutta aika pettymys oli. Ostoksena Full of Grace kuivuuden taltuttamiseen, mutta sain pelkästään naaman korsteeksi kasan näppyjä eikä kuivuus kadonnut mihinkään. Oikeastaan jo kaupassa mietin tuleeko tästä hutiostos, mutta otin riskin - olis sittnekin pitänyt ottaa vanha kunnon Celestial  :-\ Tuntui, että jotenkin myös kirveli iholla. Ei siis jäänyt mikään hyvä kokemus tästä ja turha tuote ainakin mulle...  :-[

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #1121 : 12.02.11 - klo:19:41 »
^Mulla taas Full of grace on toiminut tosi hyvin. Olen kayttanyt sita yovoiteena ja selkeasti on finnit ja punoitus vahentyneet.

Tein keskiviikkona forum party tilauksen. On tulossa Twilight suihkugeeli  <3

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #1122 : 22.02.11 - klo:12:38 »
Kuka tietäisi mikä tämä vihreä puolipallon muotoinen tuote on? http://www.luuux.com/health-beauty/lush-cosmetics-head-shoulders-knees-and-toes-kit

Se tuli Lushin Head, shoulders, knees and toesin mukana.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Paikalla Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #1123 : 22.02.11 - klo:12:47 »
^Käytin jalkakuorintana. Pelkkää sokeriahan tuo on, joten veden kanssa pienen palan murustamalla saa kuorintaan riittävän osan irti.
1a F ii Tukkakuva

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #1124 : 22.02.11 - klo:13:00 »
^^ Sugar Scrubhan se on, täällä lisätietoa: http://www.lush.fi/tuotteet/suihku/SUGAR-SCRUB-104263