Kirjoittaja Aihe: Tietoa klipsijatkoja himoaville  (Luettu 247933 kertaa)

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville
« Vastaus #105 : 23.05.06 - klo:17:52 »
Voih, olispa ihana saada vähän tuuhennettua hiuksia tommosilla klipsijatkoilla... Mistäköhän Turusta löytäis noita hiuksia ja klipsejä, vai kannattaako tilata ulkomailta?

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #106 : 23.05.06 - klo:18:02 »
Voisin kyllä minäkin joku päivä käydä metsästämässä noita klipsejä ja ommella ne hiusnauhoihini. Olisi ehkä helpompi tapa kuin kiinnittää se ompelemalla päähän, saisi aina pesun yhteydessä kätevästi pois. Tietääkö joku mistä Jyväskylässä noita myydään? Olisikohan kinnusella?
JA pysyykö nuo hyvin päässä koko päivän? Olisi aika kiusallista jos hiukset yhtäkkiä vaan liukuis pois päästä  :D Vähän epäilyttää se, että nuo klipsit pitäisivät niin hyvin.. ???

rolla

• Vieras
« Vastaus #107 : 23.05.06 - klo:23:29 »
Mua kans epäilyttää, että noi kyllä tippuu  ;D Mulla on tosi liukas tukka, joten saisi tupeeraa aika lailla varmasti. Jos tiiätte lahden seudulta tuollaisia viritelmiä, niin vink vink. Voisin kans ulkomailtakin katsella. Mutta kyllä ne väittää, että nuo pysyy vaikka monta päivää putkeen ihan hyvänä. Mutta noi pitäis aina jaksaa sitten laittaa, kun en halua mennä tuolla ihmisten ilmoilla tiistaina pitkässä tukassa ja torstaina lyhyemmässä  ;D Mutta eiköhä ne jaksa väsätä, ku on niin kauniit. Kauhee värjäyshomma mulla vaan tulis noiden kanssa ellen saa mistään valmista.

sus-su

• Vieras
« Vastaus #108 : 24.05.06 - klo:09:13 »
Sus-su, jos MINÄ olen saanut nuo ommeltua, niin sitten ne saa kuka tahansa. Nimimerkki "peukalo keskellä kämmentä ja koulussa aikanaan tekninen työ."

No ehkä sitä vois sittenkin kokeilla... ::)
Tampereella en Glitteristä ainakaan löytänyt noita klipsejä, mutta Tampereen Glitter onkin tosi pieni. 

rolla

• Vieras
« Vastaus #109 : 24.05.06 - klo:11:30 »
Glitter? Sellaista ei lahdessa ainakaan ole.. täällä on erikoisliikkeitä tosi huonosti.

sus-su

• Vieras
« Vastaus #110 : 24.05.06 - klo:13:12 »
Glitter on vähän samanlainen, kuin esim. Ninja. Eli pinnejä, ponnareita, klipsuja, korviksia ja muita helyjä kaikissa sateenkaaren väreissä.

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #111 : 24.05.06 - klo:14:13 »
^ Saiskohan muuten Ninjasta noita pelkkiä klipsuja tai hiustupsuja, onko kukaan tsekannut tai onko täällä ollut jo puhetta asiasta? Oulussa oli ainakin ennen Ninja ja taitaa olla vieläkin.. Jos ei kampaamotarvikkeesta löydy, niin voisi katsella vaikka tuolta...
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #112 : 24.05.06 - klo:20:48 »
^ Saiskohan muuten Ninjasta noita pelkkiä klipsuja tai hiustupsuja, onko kukaan tsekannut tai onko täällä ollut jo puhetta asiasta? Oulussa oli ainakin ennen Ninja ja taitaa olla vieläkin.. Jos ei kampaamotarvikkeesta löydy, niin voisi katsella vaikka tuolta...

Ninjassa en ole koskaan nähnyt hiusklipsejä tai jatkeita, mutta Zeppelinin Glitterissä oli ainakin ennen joulua myynnissä hiustupsuja, joissa oli samanlaiset klipsut kuin Arrakin lisäkkeissä.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #113 : 24.05.06 - klo:21:40 »
Henneseiltä kannattaa käydä kurkkimassa, olen nähnyt jo monessa Hennesissä klipsuja hiuksineen (kuitua tietysti).

Olen itse hieman laiskistunut noiden klipsujen kanssa enkä ole jaksanut pariin viikkoon edes käyttää. Täytyy varmaan leikata hyvän mallisiksi ja ottaa taas käyttöön.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Silver

• HAIRahtanut
« Vastaus #114 : 27.05.06 - klo:14:23 »
Itse tein "klipsijatkon" niin,että ensin omat hiukset nutturalle.
Sitten kiersin hiusnauhan nutturan ympärille ja hakaneulalla kiinni.Ja sitten iso donitsi siihen päälle niin että se oma hiusnuttura jää piiloon ja asettelin pidennyshiukset siihen nätisti päälle.  ;D *mitä virityksiä*
Ihan hyvä tuosta tuli ja pysyi paikoillaan,tosin kovaa menoa ei kestä.
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

rolla

• Vieras
« Vastaus #115 : 27.05.06 - klo:14:25 »
Miekii oon tehnyt vuosien varrella paljon eri virityksiä erilaisista hiuksista. Pitää poiketa kattelee mitä hennesissä nyt on. Hitto ku noi mun hyvät hiuksetkin on kuitua, niin ei voi värjätä niitä punaiseksi.

Poissa Silver

• HAIRahtanut
« Vastaus #116 : 28.05.06 - klo:22:51 »
Täällä on myös klipsuja 10€ / 10kpl
Ei ryöstöhintoja niinkun suomessa.

http://www.fannyhair.se/
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

rolla

• Vieras
« Vastaus #117 : 30.05.06 - klo:19:25 »
17 euroa tulisi maksamaan tuo 10 klipsiä tilattuna. Mutta voiko teistä punaiseen tukkaan alkaa laittamaan mustaa klipsiä  ::) Kovasti kaikki kehuu, että klipsei saa mistä vaan. Mie katoin halpahallista seppälään kaikki läpi eikä missään vaikka hyllyissä oli kymmeniä erilaisia viritelmiä-

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #118 : 30.05.06 - klo:21:01 »

Ninjassa en ole koskaan nähnyt hiusklipsejä tai jatkeita, mutta Zeppelinin Glitterissä oli ainakin ennen joulua myynnissä hiustupsuja, joissa oli samanlaiset klipsut kuin Arrakin lisäkkeissä.

Ai Zeppiksessä on Glitter? Hei hienoa, pitääpä käväistä siellä joku kerta. :) On tässä kohta vuosi oltu menossa muutenkin käymään isossa Zetassa, josko nyt viimein saisi aikaiseksi...
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Riia

• HAIRahtanut
« Vastaus #119 : 30.05.06 - klo:21:51 »
Mä kävin tässä n. kuukausi sitten Glitterissä, eikä mun silmiin osunut noita klipsi- tai muitakaan jatkoja. Tai sit olen vain niin sokea ;)
Kutrit: Alaselkään ulottuvat, tummat ja muutamalla punaisella raidalla tehostetut, kuivat, karkeat ja luonnonkiharat.