Jedelen kanssa olenkin ihan samaa mieltä kaikesta eli mullakin klipsisysteemit on päivittäisessä käytössä. Tosin mulla lähinnä tuuheuttamassa eli laitan vain kaksi kaistaletta aamuisin ja siihen ei kyllä mene varmaan minuuttiakaan.Sama ongelma mullakin on kuin Jadelella eli lisäkkeet takkuuntuvat tosi pahasti. Pesen ja hoidan niitä kosteuttavilla aineilla, mutta silti ne menevät aika nopeasti sellaiseksi takkukasaksi. Uutena ovat vähän aikaa hyvät.
Mulla on nyt ollut kiharat lisäkkeet, jotka ovat muuten olleet tosi hyvät, mutta ne ovat takkuuntuneet vielä nopeammin kuin suorat. Ilmeisesti ne olivat jo valmiiksi kuluneempaa hiusta, koska niihin on jotenkin nuo kiharat tehty. Lisäksi tilasin liian tummaa nauhaa ja vielä jouduin vaalentamaankin niitä, mikä luonnollisesti kuivatti/kulutti hiusta entisestään. Pelkään vain, että kun kampaan noita takkuuntuneita lisäkkeitä, niin tulee revittyä tuota omaakin tukkaa, jota on muutenkin ihan liian vähän. Uutta hiusnauhaa olisi kaapissa odottamassa vaikka kuinka paljon, mutta se ompeluhomma ottaa mulla koville eli täytyy nyt tyytyä tähän takkukasaan.
En nyt millään löydä tuon nettikaupan osoitetta, mistä tilasin tuon kiharan nauhan, olisin linkittänyt tähän. Mutta nopeasti tuli ja palvelu pelasi muutenkin ihan hyvin. Siis ihan suomalainen kauppa.