Kirjoittaja Aihe: Tietoa klipsijatkoja himoaville  (Luettu 243931 kertaa)

Poissa Avena

• Tukkaguru
Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville
« Vastaus #135 : 22.12.06 - klo:15:33 »
Pesen MOP:in kosteuttavalla shampoolla ja hoitoaineeksi laitan milloin mitäkin (Mop:in kosteuttavaa, Tigin O&H:ta, L'anzan kosteuttavaa tehistä...) ja annan vaikuttaa pitkään. Yleensä vielä suihkuttelen kosteuttavia jätettäviä suihkeita. Pesu täytyy tehdä TODELLA varovasti, muuten lisäkkeet menevät sellaiseen solmuun, että niitä ei saa millään kammattua.

Mä olen niin huono tossa ompeluhommassa, etten millään viitsisi tehdä taas uusia. Ompelen hiusnauhan aina ensin kaksinkerroin ja sitten ne klipsit kiinni ja koko projektissa menee mulla varmaan puolitoista tuntia. Joku näppäräsorminen tekisi sen varmasti 20 minuutissa  ;D. (Nimimerkki aikanaan koulussa teknisissä töissä ollut.) Lisäksi mun pitäisi ostaa jotain vaalennusväriä, sillä tilaamani hiusnauha on tosiaan liian tummaa, mutta kun sitä tuli tilattua niin täytyyhän se käyttää pois.

Edeliset suorat lisäkkeet olivat mulla lähes päivittäisessä käytössä varmasti viisi kuukatta ennen kuin alkoivat takkuunttua niin, että se alkoi olla rasittavaa. Nämä kiharat olivat tuskin kuukauden, kun takkuutuminen alkoi. Mutta silti tykkään näistä enemmän, koska muistuttavat enemmän omaa hiustani. Kihara on kyllä laskeutunut aika paljon siitä, mitä se oli uutena.
1bFi

Poissa Jadele

• Hiushörhö
« Vastaus #136 : 15.02.07 - klo:12:45 »
^Tuossa aiemmin kirjoittelin kun klipsipidennykseni menee ihan tajuttomalle pörrölle. Eilen päätin elämäni ensimmäisen kerran kokeilla suoristusrautaa ja että tuli ihanat hiukset.
Laitoin pohjalle latvasuojaa ja ihan VO5:n suihkutettavaa hoitoainetta ja pörröinen pidennykseni muuttui kuin uudeksi :o
Tuli sileä, kiiltävä ja näyttää kuin uudelta.
Olihan siinä hommaa kun kävin pienissä osioissa sen läpi mutta kyllä kannatti. En sitten tiedä kauinka kauan pysyy tuollaisena mutta olisi aivan mahtavaa jos kestäisi seuraavaan pesuun asti.

Yllätti tuon suoristusraudan tehokkuuss kun en omiin hiuksiini ole tarvinnut käyttää kun on jo vähän liiankin suorat ja sileät omasta takaa.

Poissa Jeyzie

• Tukkaguru
  • It's better to burn out than to fade away.
« Vastaus #137 : 18.02.07 - klo:11:57 »
Hei vaan kaikille! Sellaisesta paikasta, kuin Hiusextra saa myös näitä klipsipidennyksiä. Myyvät kuulemma Raquel Welch pidennyksiä. En ole vielä kerennyt kyselemään tarkempia tietoja/hintoja. Kovin ystävällisen sähköpostin kylläkin sain ja pyysivät ottamaan yhteyttä puhelimitse. Siellä on muuten myynnissä myös tätä uutta teippipidennystäkin!  http://www.hiusextra.fi/

Onko kellään tietoa, mitä nuo kaikki tuolla maksavat, kun hintoja ei ole näkyvissä  ???
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!

Poissa Inotti

• HAIRahtanut
« Vastaus #138 : 23.03.07 - klo:14:09 »
Rupes ihan hirmusesti himottamaan klipsijatkot... Hitto teidän kanssa, ei mulla nyt oli todellakaan varaa yhtään mihinkään!  :D Voisikohan aitohiusta värjätä hennalla, että saisi samaa sävyä, kuin itsellä on?
hiukset: 1bFii Hiuskriisi<br />Hiusmittauksia

Poissa Avena

• Tukkaguru
« Vastaus #139 : 23.03.07 - klo:21:06 »
Tilasin juuri lisää hiusnauhaa uusia klipsilisäkkeitä varten ja aitohiusnauhoille tarkoitetua shampoota ja hoitoainetta, jospa ne pysyisivät niillä vähän pitempään kunnossa. Vaikka mitä tekisisin, niin aikamoinen takkupallo ovat nuo lisäkkeet lyhyenkin käytön jälkeen.
1bFi

Poissa Haylie

• Hiushörhö
« Vastaus #140 : 04.04.07 - klo:18:03 »
Muakin rupes nyt kiinnostamaan ihan kauheesti klipsipidennys kun tähän ketjuun menin eksymään, ois aika oiva ratkaisu moneen ongelmaan..Tarkoitus laittaa siis luultavasti vain alahiuksiin.
Paljonko tuommoiselle projektille sitten tulis hintaa, noin? Esim. paljon maksaa yksi aitohiusnauha ja mistä saa halvimmalla? :) Ei mielestäni näkynyt hiusextran tai hairiumin sivuilla hintoja missään..?
« Viimeksi muokattu: 06.04.07 - klo:15:37 kirjoittanut Haylie »
1bMii

Poissa LadyRaven

• HAIRahtanut
« Vastaus #141 : 14.04.07 - klo:15:50 »
Askartelin viimeyönä halvasta punamustasta peruukista klipsiraitoja/ lisäkkeitä. Ei ole aikomustakaan joka päivä käyttää, joten eiköhän nuo pysy aika pitkään kunnossa, vaikka tuollaista halpiskuitua ovatkin. Tein kaksi n. 10cm leveää lisäkettä, jossa on koko leveydeltä mustaa ja kaksi pari senttiä leveää punaista raitaa. Yhden n. 4cm leveän mustan, jossa myös parisenttinen punainen raita. Sekä viisi klipsin levyistä punaista raitaa. Nuo kaikki ei mahdu mulle kerralla päähän, kun oma tukka ei riitä peittämään ylimpien kiinnityskohtaa, mutta kampauksesta ja halutusta lopputuloksesta riippuen noitahan voi laittaa eri määriä ja eri yhdistelmiä. Nuo pelkät punaisetkin ovat hienot, kun vilkkuvat oman tukan seasta. Tuon kuidun pituuskin oli aika hyvä, aika alas kiinnitetyt raidat ovat just oman tukan mittaisia ja ylemmäs kiinnitetyt tekee vähän kerrostusta, ei näytä niin lisäkkeelle.  ;D Vaikka ainahan kuidun erottaa aidosta. Oma kuontalo on siis musta, joten nuo punaiset sopii hyvin ja mustat tuo lähinnä lisää massaa erilaisiin kampauksiin. Nyt on vain ongelma, että missä noita säilyttäisin..
Only death is real.

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #142 : 24.04.07 - klo:17:54 »
Minun on PAKKO saada kyseiset lisäkkeet, kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta!  :D

Muokataampas viestiä kun on selvinnyt vastauksia kysymyksiini  :) Enää on epäselvänä mistä noista klipseja saa tällä hetkellä kohtuulliseen hintaan? Varmaankin keskikoko on paras, ja pitäisi olla silikonilla varustettuja.  Tuolta yllä olevasta linkistä löytyi tosi hienosti eri vaihtoehtoja, muttei ollut kaipaamaani silikonia reunoilla  :(

Täällä ketjussa oli linkki missä neuvottiin kuinka klipsipidennys laitetaan hiuksiin oikeaoppisesti. Pitäis tulla semmoinen puolikas ovaali/ loivennettu U-malli, ja sitten oli muitakin ohjeita joista en päässyt oikein selvyyteen  ??? Eli, jaksaisiko joku neuvoa miten ne tulee kiinnittää tukkaan, jotta eivät vahingoittaisi tms hiuksia ja pysyisivät hyvin?
« Viimeksi muokattu: 24.04.07 - klo:21:20 kirjoittanut Luna »

suski7

• Vieras
« Vastaus #143 : 24.07.07 - klo:12:26 »
http://www.dreamhair.fi
tuolta löytyy klipsipidennyksiä ja www.hairium.com:sta  klipsejä.....mä tein niin, kun kävin tallinnassa, ostin lisäkkeitä (ponnaria jne), kotona leikkasin esim ponnarin 4 osaan vaakasuorassa (että se verkko säilyy ehjänä), ostin hairiumista klipsit jotka ompelin noihin leikattuihin osioihin ja hyvin pysyy päässä. koko hommalle tuli hintaa n 35 egee. Ja on tuuhee.
Mä kokeilin teippipidennystä sekä sinettipidennystä, en tykänny, paitsi aluksi, kun hiukset oli komeet ja paksut, mutta varsinkin kun hiukset kasvo niin sinetit meni helposti takkuun eikä niitä voinut hoitaa normaalisti esim öljyhoito. teppipidennykset taas jotenkin oli pöntöt, eikä ne pysyny kunnolla. nyt on niin ihana kun päiväksi saan hyvät hiukset mutta kuitenkin saan ne yöksi pois. en voi muuta kuin suositella.

Minnan

• Vieras
« Vastaus #144 : 24.07.07 - klo:23:30 »
kellään tietoa noista Clox:in klipsujatkoista? aika kalliit ne kyllä on ainakin mun tänhetkisen rahatilanteen huomioiden, mut ajattelin tilata joskus myöhemmin, niin et jos jollain on kokemuksia kyseisen liikkeen jatkoista ni ois kiva kuulla :D

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 30.07.07 - klo:14:55 »
Oi, nyt aloin himoita näitä lisäkkeitä. Ärsyttää niin vimmatusti viimeisimmän kampaamokäynnin tuhotyö, nyt en saa edes näitä  päähän ennenkuin tukka kasvaa.

Katselin pitkää, laineikasta hiusta vaaleana täältä http://en.caramello.nl/?cat=shop&shop_cat=87&shop_prod=783
Onko teillä vinkkejä värin päättämisen suhteen? Hiusvärikartta on ainakin ihan onnettoman pieni.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #146 : 07.08.07 - klo:15:07 »
Minulle tuloo klipsijatkot! :) Aitohiusnauhasta pitäs askarella osioita, mulla on hairiumin tukkuun parin kilsan matka sopivasti niin sieltä haen klipsit. Pääsee vaan väräjäyspuuhiin (voihan hiusnauhaa värjätä suoravärillä?), ei oo ihan näin punasta hiusnauhaa tarjolla niin edullisesti vaan täytyy punertavaa hiusnauhaa värjäillä saman väriseks ku mun tukka, lisäksi mustaa tukka alatukkaan. Voi olla etten saa ihan heti näitä tän hetkisessä rahatilanteessa edes valmiiksi mutta jos pikkuhiljaa ostais värit ja klipsit ym :) Haen tällä ennen kaikkea tuuhennusta joten 50cm hiusnauha riittää mun ohueen tukkaan mainiosti. Näitä aion käyttää vain kun lähden johonki, arkikäyttöön kelpaa omakin tukka... ellei noi jatkeet oo sit ihan poikkeuksellisen hienot :)

Edit: Pohdin tässä just että tuuhennokseen riittää varmaa 50cm leveä hiusnauha mutta hiunauha ku on omaa lettiä pidempi niin pitääköhän leikellä vai näyttääkö iha ok jos nuo pitkät osiot jää roikkumaan alempana kun oman tukan latvat... Mun oma tukkaki on tosi ohkane kyllä joten ihan hirveää paksuuseroa tuskin tulisi. Millasiin osioihin tuo 50cm kannattas leikellä kun tukka sen verra ohkane että hiusnauhan reunat ja klipsit jäävät näkyviin jos kovin ylös tai kovin lähelle kasvoja kiinnitän? Tää tosiaa on se suurin ongelma etten tiiä millaisia osioita askartelisin... help me!
« Viimeksi muokattu: 11.08.07 - klo:21:07 kirjoittanut Miia »

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #147 : 27.08.07 - klo:01:20 »
Nyt on mullaki ollu muutaman päivän klipsijatkot käytössä :) Nää on aivan ihanat! Tukasta tuli selkeesti paksumpi ja pituutta sain 20cm lisää ja silti luonnollisen näköset! Kaverit joita en hetkeen ollu nähny ois menny täydestä että kyseessä mun oma tukka joka vaan kasvanu huimasti. Ja tosiaan kun aiemmin pohdin riittääkö 50cm nauha niin riittihän se kevyesti ohkaseen tukkaani :)

Nää on mun mielestä oikein helppo kiinnittää itse, menee muutama minuutti, mulla on 5 osioo joista 2 vaan iha yhen klipsin levysiä. Klipsit ostin Hairiumista ja niissä oli semmone silikoni(?)nauha ja pitää ihan tosi hyvin kyllä, ei liu'u tai valu vaan pysyy koko päivän. Poistaminen on erittäin helppoa kun klipsi on klipsautettu auki. Oon tosi ilone ku mulla on nyt tämmöset ihanuudet, tekis mieli heilautella mustia pitkiä suortuvia tuulessa mutta taidan tyytyä heilautukseen neljän seinän sisällä yksinäni  ;D koetan kuvata joku kerta :) Mun punanen värjäyskin sopii näiden kans tosi kivasti, mulla siis keskijakauksen molemmilta puolilta kerätty parin sentin alueelta tukkaa ja värjätty punaseks, näyttää kun ois punasia raitoja jotka sulautuu omaan tukkaan ja pidennyksien sekaan. *tyytyväinen*

vivitsu

• Vieras
« Vastaus #148 : 30.08.07 - klo:18:10 »
heipparallaa!nyt minäkin olen sitten pitkän ajattelun jälkeen ajatellut säästää omia hiuksiani ja ottaa clip-on pidennyksen..oma hiuslaatuni ei meinaan ole mitenkään kovin hyvä ja tämä pidennys on varmasti paras.saa laittaa milloin haluaa ja pesukin onnistuu varmaan helpommin.nyt sitten minulla olisi muutamia kysymuksiä, ennen kuin alan noita jatkeita tekemään.elikkäs onko teillä hiustupsut päänlevyisiä, siis sivulta sivulle, vai onko pienemmissä osioissa?ja mihkä kohtiin päähän ne tulisi laittaa,etteivät näkyisi ilkeästi?ja itselläni on aika ohut ja sileä sekä liukas hius, niin kuinka saan esim.baariin juhlimaan mennessäni hiukset pysymään niin, etten löydä niitä tanssilattialta :-X tämä on asia,mikä minua eniten huolestuttaa pidennyksessä :-\ eli olisiko hyvä esim tupeerata ja laittaa lakkaa ensin?mutta siinäkin tulee kyllä turhia takkuja tukkaan :D ja minkäkokoisia klipsuja tilaisin..ajattelin tilata sekä tukan että klipsut ruotsista ja siellä myydään vai pieniä ja isoja klipsuja.eli kumpi olisi viisaampi?no mutta toivottavasti jaksatte vastailla ja uskon kyllä saavani rahoilleni vastinetta:)..kiitos teille ja hyvää syksyn alkua!

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #149 : 04.09.07 - klo:15:42 »
^Tässä sulle joitakin vastauksia jos auttais yhtään:

Hiusosioiden mitoista: Voit tehdä päänlevyisiä osioita mutta laittoa helpottaa jos ainakin se pisin korvasta korvaan -osio olisi kahdessa osassa. Jos oma tukkasi on ohut niin ei kannata juurikaan korvaa ylemmäs laittaa osioita koska ne vilkkuu sieltä takaraivosta.

Pysyvyys: Valitse klipsi jossa on sikikoninauha, se pitää kiinni tosi tiukasti liukkaissakin kutreissa, itsekin hämmästyin klipsin todella tiukkaa pitoa. Jos tuo silikoninauha on niin veikkaan ettei tupeeraus ole tarpeellista.

Klipsien koko: Suosittelisin 3-4cm klipsejä, ne eivät näy tukan seasta ja menevät paremmin päätä myöten kuin isommat.