Pesen MOP:in kosteuttavalla shampoolla ja hoitoaineeksi laitan milloin mitäkin (Mop:in kosteuttavaa, Tigin O&H:ta, L'anzan kosteuttavaa tehistä...) ja annan vaikuttaa pitkään. Yleensä vielä suihkuttelen kosteuttavia jätettäviä suihkeita. Pesu täytyy tehdä TODELLA varovasti, muuten lisäkkeet menevät sellaiseen solmuun, että niitä ei saa millään kammattua.
Mä olen niin huono tossa ompeluhommassa, etten millään viitsisi tehdä taas uusia. Ompelen hiusnauhan aina ensin kaksinkerroin ja sitten ne klipsit kiinni ja koko projektissa menee mulla varmaan puolitoista tuntia. Joku näppäräsorminen tekisi sen varmasti 20 minuutissa

. (Nimimerkki aikanaan koulussa teknisissä töissä ollut.) Lisäksi mun pitäisi ostaa jotain vaalennusväriä, sillä tilaamani hiusnauha on tosiaan liian tummaa, mutta kun sitä tuli tilattua niin täytyyhän se käyttää pois.
Edeliset suorat lisäkkeet olivat mulla lähes päivittäisessä käytössä varmasti viisi kuukatta ennen kuin alkoivat takkuunttua niin, että se alkoi olla rasittavaa. Nämä kiharat olivat tuskin kuukauden, kun takkuutuminen alkoi. Mutta silti tykkään näistä enemmän, koska muistuttavat enemmän omaa hiustani. Kihara on kyllä laskeutunut aika paljon siitä, mitä se oli uutena.