Ähh, olen lukenut tämän ketjun jo kahdesti, mutta en silti tajua paria asiaa. Kanssajuurekset, autatteko mua tyhmyriä?

1. Tuleeko edullisemmaksi ostaa erillinen hiusnauha ja klipsit ja ommella itse? Vai onko siinä ideana se, ettei valmiissa pidennyksissä yleensä ole silikonilla suojattuja klipsejä, vaan jotkut huonommat (metalliset?) vai mitä?
2. Mistä ne hiusnauhat sitten kannattaa ostaa? Esim. Arrakki, muistatko vielä mistä tilasit kiharrettua (?) hiusnauhaa? Muistaakseni mainitsit, että kyseessä olisi suomalainen nettikauppa?
3. Onko ne käyttämänne (ja hyväksi havaitsemanne!) pidennykset olleet tämän kaltaisia:
linkki? Tuossahan kiinnitys on kolmella klipsillä, näyttääkö kelvolta? Miten tuon hinta on noin alhainen, onko tuossa hiusta niin vähän vai mistä se johtuu? 45-senttinen liehuke näytti olevan jotain reilut 20€, jossain olen törmännyt paljon kalliimpiin systeemeihin.
muoks. Esimerkiksi
tämä setti on kevyempi kuin
tämä, mutta jälkimmäinen on silti halvempi. Häh?
toinen muoks. Onko tuo 20 gr kauhean vähän? Kamalan vaikea arvioida itse.. ja kun nuo kuvatkin on melko epäselviä. Onko teillä klipsijatkeet omistavilla mitään tietoa tai muistikuvaa siitä, paljonko omat lisäkkeenne painavat, edes suunnilleen?
kolmas muoks.

Laitoin nyt malttamattomana tilaukseen
tällaisen setin, 22-tuumaisena eli noin 55 sentin mittaiset suortuvat. Toivottavasti noista tulisi edes vähän kaivattua tuuheutta.

Hieman häkellyttää halpa hinta, kun tilaus maksoi noin 20 euroa, postimaksuja ei tullut, ei ollut edes tilausvahvistuksessa vaikka osoite oli kyllä oikein - toivottavasti en oo vaan käsittänyt jotain väärin. Apua, kun näistä jutuista tulee urpo olo helposti!

Ehkä noi on vaan niin rimpulat ja ohuet, että hintaa on sen vuoksi vähäsen. Kovin paljon en kyllä lisää massaa haluakaan, mutta sittenpähän sen näkee, riittääkö tuo mihinkään.
neljäs muokkaus, tuleepa tästä nyt yksinpuhelua... Löysin tuolta sivuilta tällaisen kohdan:
How much will the shipping cost be?
All orders are subject to weight and delivery area, therefore the easiest way to calculate a shipping cost is to place the items in your basket and along with your postcode/zipcode, this will be automatically calculated.
Our shipping costs are still highly competitive in the online market and also means that we are able to maintain the lowest possible prices on our product range; savings which we can pass on to our customers. Laitoin tuohon postinumerokohtaan kyllä ihan vaan numerosarjan, olisiko siihen eteen pitänyt lisätä FIN? Hui!

No, maa ainakin näkyy oikein, eli jää nähtäväksi paljonko postikuluja veloitetaan.