Kirjoittaja Aihe: Tietoa klipsijatkoja himoaville  (Luettu 248010 kertaa)

vivitsu

• Vieras
Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville
« Vastaus #150 : 12.09.07 - klo:12:14 »
no vielä vaan näitä kysymyksiä tulvii mieleen.eli kun leikkaatte hiusnauhasta sopivat palat, niin eikö nauha ala purkaantua?ja kuinka isoon tupsuun omaa tukkaa laitatte klipsun?:)

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #151 : 01.10.07 - klo:07:57 »
no vielä vaan näitä kysymyksiä tulvii mieleen.eli kun leikkaatte hiusnauhasta sopivat palat, niin eikö nauha ala purkaantua?ja kuinka isoon tupsuun omaa tukkaa laitatte klipsun?:)

Ei purkaudu, joku hius sieltä täältä saattaa lähteä kun harjailee noita mutta niihä se lähtee omastaki päästä ja tehdäänhän hiusnauhasta myös oikeita hiustenpidennyksiä ompelemalla joten ei ne niin vaa saa purkautua. En laita klipsejä kiinni erityiseen hiustupsuun vaan teen jakauksen ja tungen sinne. Nostan sitä hiusta siitä jakauksest niin että saan tukevasti nuo kiinni.

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #152 : 19.10.07 - klo:16:29 »
Mäkin hankin tuossa pari päivää sitten klipsijatkot. Puoli punttia aitohiusnauhaa päässä ja näyttää kyllä erittäin luonnolliselta. Vieläpä kun hiusnauhan sävy on aivan sama kuin oma hiusvärini, säästyin värjäilyltä :-*
Tuttujen kommentteja: "On kyllä pitkät hiukset.. Ei kun.. Oliko ne eilen noin pitkät?" "Enkö oo kiinnittäny huomiota vai onko sun hiukset ollu aina noin kivat ja paksun näköset..?". - Juu yön aikana kasvatin :D
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.

yeahyeahyeah

• Vieras
« Vastaus #153 : 26.10.07 - klo:21:52 »
Nämä klipsijatkot kuulostavat kyllä niin hyville, että pakko varmaan hankkia jostain. Olen tässä painiskellut jo kamalan kauan sen kanssa, mikä tekniikka olisi paras...
Mulle on kuitenkin vielä vähän epäselvää, että onko noiden klipsien kanssa ihan "sallittua" myös nukkua? Kun jotkut ovat sanoneet, ettei missään nimessä saa (omat hiukset katkeaa), ja jotkut, että on ihan ok. Haluaisin nimittäin välillä pitää tukkaa päässä ihan putkeen, ettei tarvitsisi aamulla alkaa aina väkertää niiden klipsien kanssa.

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #154 : 27.10.07 - klo:17:58 »
Mulle on kuitenkin vielä vähän epäselvää, että onko noiden klipsien kanssa ihan "sallittua" myös nukkua? Kun jotkut ovat sanoneet, ettei missään nimessä saa (omat hiukset katkeaa), ja jotkut, että on ihan ok. Haluaisin nimittäin välillä pitää tukkaa päässä ihan putkeen, ettei tarvitsisi aamulla alkaa aina väkertää niiden klipsien kanssa.

Olen nukkunut klipsien kanssa, mutta ei ne aamulla oo enää hirmu tiukasti kiinni päässä yön jälkeen. Mutta suosittelen ehottomasti laittaa tukan ponihännälle jos aikoo nukkua ne päässä. En osaa sanoa hiusten katkeilusta koska itse oon nukkunu klipsit päässä vaan muutamia kertoja.

Yritän muuten saada tänää kuvan klipsijatketukasta ku oon laittanu tukan hyvin keikkailtaa varten ja kaverikin tulee kylään nii sais takaa kuvattua :)

Edit: kuvat unohtu :)
« Viimeksi muokattu: 30.10.07 - klo:11:23 kirjoittanut Miia »

Poissa Hansu35

• Haiven
  • *
  • Eipähän se voi mennä aina ihan kohilleen.
« Vastaus #155 : 20.11.07 - klo:16:53 »
Meidän uuteen Shopping Malliin oli tullut Kampistakin tuttu HerStyler -koppero. Siellä myydään klipsipidennyksiä. Onkos kukaan kokeillu/käyttäny niitä?
Ostin niiltä uuden suoristusraudan ja saan siitä hyvästä käydä vuoden ajan hiustenlaitossa niillä vaik joka päivä...Eli ne suoristaa tai kihartaa mun mopin ilmaiseksi.

Siirsin kysymyksesi HerStylerin klipsipidennyksistä tänne klipsi-keskusteluun. :) -Hunis
« Viimeksi muokattu: 20.11.07 - klo:19:41 kirjoittanut Hunajapupu »

Ammi

• Vieras
« Vastaus #156 : 22.11.07 - klo:01:10 »
Mulla on ollut kesästä asti Englannista Hairtradesta tilaamani klipsipidennykset ja olen ollut kyllä erittäin tyytyväinen. Hintaa noille tuli postikuluineen about 80e ja tulivat 3ssa päivässä.

Suosittelen kyllä tilaamaan tuolta!

Tuosta klipsien kanssa nukkumisesta, itse en ainakaan pysty nukkumaan ne päässä, sillä ne pianaa jonkin verran kuitenkin, päikkärit olen ottanut niiden kanssa ja voin sanoa, että siinä oli kauneusunet kaukana  ;)

Nyt jää kyllä klipsit hetkeksi heitteille kun laitan sinettipidennyksen... Oon niin laiska etten jaksa joka aamu niitä klipsuja laittaa  ;D

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #157 : 27.11.07 - klo:20:37 »
Mua edelleen himottaa nämä klipsujatkot. Löysin netistä firman, josta saisi 26 tuumaisia jatkoja. Olisikohan nämä jo typerän pitkät? Mietin vielä miten ne saisi luonnollisen näköisesti mun melko lyhyeen tukkaan.

http://www.hairextensionsnow.com/catalogue/detail.php?product_ID=20

Kumman väriset kannattaisi ottaa, white vanilla blonde vai macademia blonde? Jos ne on liian vaaleita, niin sittenhän voi tummentaa. Toisaalta Hairtradessa olisi  kivoja sävyjä, mutta maksimissaan 22 tuumaa, joka tietysti olisi jo todella pitkä.

Oletteko te muut leikanneet jatkoja johonkin malliin niiden ollessa päässä?
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #158 : 08.12.07 - klo:22:46 »
Oletteko te muut leikanneet jatkoja johonkin malliin niiden ollessa päässä?

Eka kampaajan laittama pidennykseni jätettiin leikkaamatta, eli se oli tasapituinen. Paljon parempi ja luonnollisempi oli kuitenkin toinen pidennykseni, jonka pyysin leikkaamaan u-muotoon. Jotenkin tasapituisuus yhdistettynä siihen, ettei hiukset ohenene yhtään latvoja kohti, näyttää aika luonnottomalta. Joku muotoonleikkaus latvoissa tekee paljon luonnollisemman lopputuloksen mun mielestä.

Poissa Avena

• Tukkaguru
« Vastaus #159 : 18.12.07 - klo:17:01 »
Pysyy koossa. Kampaaja sanoi mulle nauhaa ostaessani, että kannattaa ommella päistä, ettei ala purkaantua, mutta en ole koskaan jaksanut, eikä sille mitenkään ole käynyt. Klipsin ompeleethan tulevat myös niin päihin, että nekin sitovat nauhaa kiinni.
1bFi

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #160 : 14.01.08 - klo:03:33 »
Eikö nuo metalliklipsit ainakin päivittäisessä käytössä kuluta omaa hiusta?
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Jadele

• Hiushörhö
« Vastaus #161 : 14.01.08 - klo:12:58 »
Eikö nuo metalliklipsit ainakin päivittäisessä käytössä kuluta omaa hiusta?

Niin olen itsekkin miettinyt ihan samaa mutta mulla on ollut nyt vuoden päivät melkein jokapäiväisessä käytössä klipsijatkot enkä ole huomannut että omat hiukset katkeilisi tai kuluisi.
Melko usein kyllä tarkkailen kohtia joissa klipsit ovat olleet kiinni mutta ei tunnu vahingoittuneen.
Saattaa tietysti johtua siitäkin että ainakaan itselläni klipsit eivät aina ole juuri ihan samassa kohtaa kiinni eli sama kohta ei aina joudu niin koville.

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #162 : 23.01.08 - klo:23:55 »
Mainostan nyt hieman blogiani tässä samalla, mutta kirjoittelin tuonne juttua klipsipidennyksestäni ja kuviakin löytyy :)
http://glowing.vuodatus.net/blog/1073742

Trillian

• Vieras
« Vastaus #163 : 25.01.08 - klo:22:59 »
Ähh, olen lukenut tämän ketjun jo kahdesti, mutta en silti tajua paria asiaa. Kanssajuurekset, autatteko mua tyhmyriä?  :-[

1. Tuleeko edullisemmaksi ostaa erillinen hiusnauha ja klipsit ja ommella itse? Vai onko siinä ideana se, ettei valmiissa pidennyksissä yleensä ole silikonilla suojattuja klipsejä, vaan jotkut huonommat (metalliset?) vai mitä?

2. Mistä ne hiusnauhat sitten kannattaa ostaa? Esim. Arrakki, muistatko vielä mistä tilasit kiharrettua (?) hiusnauhaa? Muistaakseni mainitsit, että kyseessä olisi suomalainen nettikauppa?

3. Onko ne käyttämänne (ja hyväksi havaitsemanne!) pidennykset olleet tämän kaltaisia: linkki? Tuossahan kiinnitys on kolmella klipsillä, näyttääkö kelvolta? Miten tuon hinta on noin alhainen, onko tuossa hiusta niin vähän vai mistä se johtuu? 45-senttinen liehuke näytti olevan jotain reilut 20€, jossain olen törmännyt paljon kalliimpiin systeemeihin.  ???

muoks. Esimerkiksi tämä setti on kevyempi kuin tämä, mutta jälkimmäinen on silti halvempi. Häh? 

toinen muoks. Onko tuo 20 gr kauhean vähän? Kamalan vaikea arvioida itse.. ja kun nuo kuvatkin on melko epäselviä. Onko teillä klipsijatkeet omistavilla mitään tietoa tai muistikuvaa siitä, paljonko omat lisäkkeenne painavat, edes suunnilleen?

kolmas muoks.  ;D Laitoin nyt malttamattomana tilaukseen tällaisen setin, 22-tuumaisena eli noin 55 sentin mittaiset suortuvat. Toivottavasti noista tulisi edes vähän kaivattua tuuheutta.  :) Hieman häkellyttää halpa hinta, kun tilaus maksoi noin 20 euroa, postimaksuja ei tullut, ei ollut edes tilausvahvistuksessa vaikka osoite oli kyllä oikein - toivottavasti en oo vaan käsittänyt jotain väärin. Apua, kun näistä jutuista tulee urpo olo helposti!  :-[  Ehkä noi on vaan niin rimpulat ja ohuet, että hintaa on sen vuoksi vähäsen. Kovin paljon en kyllä lisää massaa haluakaan, mutta sittenpähän sen näkee, riittääkö tuo mihinkään.

neljäs muokkaus, tuleepa tästä nyt yksinpuhelua... Löysin tuolta sivuilta tällaisen kohdan:
How much will the shipping cost be?

All orders are subject to weight and delivery area, therefore the easiest way to calculate a shipping cost is to place the items in your basket and along with your postcode/zipcode, this will be automatically calculated.

Our shipping costs are still highly competitive in the online market and also means that we are able to maintain the lowest possible prices on our product range; savings which we can pass on to our customers.

Laitoin tuohon postinumerokohtaan kyllä ihan vaan numerosarjan, olisiko siihen eteen pitänyt lisätä FIN? Hui!  :-\ No, maa ainakin näkyy oikein, eli jää nähtäväksi paljonko postikuluja veloitetaan.
« Viimeksi muokattu: 26.01.08 - klo:16:15 kirjoittanut Ylva »

Poissa Avena

• Tukkaguru
« Vastaus #164 : 26.01.08 - klo:18:22 »
1. Tuleeko edullisemmaksi ostaa erillinen hiusnauha ja klipsit ja ommella itse? Vai onko siinä ideana se, ettei valmiissa pidennyksissä yleensä ole silikonilla suojattuja klipsejä, vaan jotkut huonommat (metalliset?) vai mitä?

Ei välttämättä tule halvemmaksi, riippuu mistä ostaa ja mitä haluaa. Itse olen ommellut sen takia, että tarvitsen vain tuuhennokset ja noissa seteissä on aina niin paljon ja väärän kokoisia osioita. Lisäksi itse ommellessa voi taittaa nauhan ensin kaksinkerroin, jolloin siitä tulee paksumpi.

Lainaus
2. Mistä ne hiusnauhat sitten kannattaa ostaa? Esim. Arrakki, muistatko vielä mistä tilasit kiharrettua (?) hiusnauhaa? Muistaakseni mainitsit, että kyseessä olisi suomalainen nettikauppa?

Tilasin täältä, mutta sieltä ei kannata enää tilata mitään, nettisivuista huolimatta puljua ei ilmeisesti ole edes olemassa. Yritin tilata sieltä ennen joulua, tilausta ei koskaan tullut, ei edes kyselyjeni jälkeen (joihin ei vastattu). Olen ostanut nauhaa tosi kalliilla hinnalla paikalliselta kampaajalta, mutta nyt ajattelin tilata tälläisen valmiin paketin ja kokeilla, mitä siitä saisi askarreltua. 30 cm:n pituuskin riittää nyt ihan hyvin. Tarvitsen joka tapauksessa uusia klipsejä, koska olen siirtänyt niitä vanhoja koko ajan uusiin lisäkkisiin ja alkavat jo huonontua. Tuo tulee paljon halvemmaksi kuin pelkkä nauha kampaajaltani. Kampaajan nauha on lisäksi tosi pitkää, joten maksan ihan turhasta, kun leikkaan sen kuitenkin lyhyemmäksi. Tuo kiharrettu nauha meni muuten aika nopeasti kuivaksi ja takkuisaksi, ilmeisesti sitä on käsitelty rankemmin kuin suoria hiuksia. Käyttöikä oli varmasti kaksi kuukautta lyhyempi kuin suoralla nauhalla.

Ulkomaisista nettikaupoista nauhaa ja valmiita lisäkkeitä saa taatusti halvemmalla, mutta luottokortittomana en ole niihin perehtynyt.

Lainaus
3. Onko ne käyttämänne (ja hyväksi havaitsemanne!) pidennykset olleet tämän kaltaisia: linkki? Tuossahan kiinnitys on kolmella klipsillä, näyttääkö kelvolta? Miten tuon hinta on noin alhainen, onko tuossa hiusta niin vähän vai mistä se johtuu? 45-senttinen liehuke näytti olevan jotain reilut 20€, jossain olen törmännyt paljon kalliimpiin systeemeihin.  ???
No mulla siis on vain tuuhennokset ja ne ovat tälläiset. Mä tykkään kiinnittää kaksi kahden klipsin osiota, saa helpommin kuin yhden leveämmän. Tosin niiden väliin jää sitten sellainen rako, joka joskus mun tukassa tulee näkyviin, mutta mulla onkin tosi ohut tukka, joten en usko muilla tulevan tätä ongelmaa.

Lainaus
muoks. Esimerkiksi tämä setti on kevyempi kuin tämä, mutta jälkimmäinen on silti halvempi. Häh?
En osaa kysymyksiisi vastata, mutta toi jälkimmäinen vaikuttaa kiinnostavalta. Se on ilmeisesti jotain sen tyylistä, johon olen hiusnauhan kahtia taittamalla vähän pyrkinytkin eli paksumpi palanen.
1bFi