Kirjoittaja Aihe: Tietoa klipsijatkoja himoaville  (Luettu 247934 kertaa)

Trillian

• Vieras
Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville
« Vastaus #165 : 26.01.08 - klo:19:04 »
^ Kiitos paljon vastauksesta, Arrakki. :)  Tuo paksumpi Clipinz (60 gr) vaikuttaa kyllä kiinnostavalta, tarkkailen tilannetta tuolla sivuilla ja raportoin sitten jos/kun huomaan että niitä tulee sinne lisää. Nythän sieltä on kaikki värit ja pituudet loppuunmyyty.

Poissa Jadele

• Hiushörhö
« Vastaus #166 : 26.01.08 - klo:19:10 »
Olen ebaysta katsellut ja yhden kerran Ilyasvielin avustuksella tilannutkin klipsihiuspidennyksen.
Tälläinen paikka siellä osui silmiini jossa aivan älyttömän halvalla niitä http://stores.ebay.com/Lux-Vogue

Tuolla on enimmäkseen peruukkeja mutta löytyy paljon klipsipidennyksiäkin. Ainoa vaan että postikulut tulevat maksamaan paljon tuolta mutta esim. jos saisi kimppatilauksen pystyyn niin täällä ainakin yksi imoittautuu ;D
(täytyy varmasti laittaa kysely kimppatilaukset ketjuun ;))

Poissa anannas

• Tukkaguru
« Vastaus #167 : 01.02.08 - klo:12:59 »
Sain tänään uuden tukan Dreamhairilta. Toimitus tuli just niin nopeasti ku luvattiinkin... Siitä plussaa.

Tilasin 4 osiota 35 senttistä hiusta. Aika ohuita ne nauhat ovat, ja leveydetkin kummat kun ei olleet "symmetrisiä". Ensikertalaisena vaikea sanoa kuin hyvää hiusta se sitten on, ainaki varsin jäykkää, kiiltävää ja suoraa. Osio-ongelman korjasin niin että lyhensin pisintä, jolloin sain 2 yhden klipsin, 2 kolmen klipsin ja yhden kahden klipsin osiota. Vaikka mulla on ohut(?) tukka, niin ei tätä voi tällaisenaan pitää "pidennyksenä" (vaikka pituusero omaan tukkaan on vaan joku 15cm). Palkkiraitoina tai tuuhennoksena kyllä menee ja kampauksissa, tai kuten itse tykkään, sellasena takkusöheröpehkona. Ei ne tosin siellä sivuilla väittäneetkään tätä muuksi kuin tuuhennokseksi!

Väri ihan ok (22), vähän vaaleampi kuin kuvassa, mikä oli yllätys. Oletin että se olisi ollut tummempi kuin kuvassa! 

Klipsit kivan pienet, ja silikoninauhakin löytyy.

Poissa Mindy

• Hiushörhö
  • Kauneus tulee sisältäpäin, päästä ;)
« Vastaus #168 : 01.02.08 - klo:23:36 »

Tilasin 4 osiota 35 senttistä hiusta. Aika ohuita ne nauhat ovat, ja leveydetkin kummat kun ei olleet "symmetrisiä". Ensikertalaisena vaikea sanoa kuin hyvää hiusta se sitten on, ainaki varsin jäykkää, kiiltävää ja suoraa. Osio-ongelman korjasin niin että lyhensin pisintä, jolloin sain 2 yhden klipsin, 2 kolmen klipsin ja yhden kahden klipsin osiota. Vaikka mulla on ohut(?) tukka, niin ei tätä voi tällaisenaan pitää "pidennyksenä" (vaikka pituusero omaan tukkaan on vaan joku 15cm). Palkkiraitoina tai tuuhennoksena kyllä menee ja kampauksissa, tai kuten itse tykkään, sellasena takkusöheröpehkona. Ei ne tosin siellä sivuilla väittäneetkään tätä muuksi kuin tuuhennokseksi!

Siinä on sen takia epäsymmetriset osiot koska niitä pitäisi ostaa kaksi pakkausta että olisi samanlaisia oikea määrä. Huomasin tämän itsekkin ja ajattelin olevan myynti kikka, siksi en ostanut sieltä. Paksummassa osiossa on mun tietääkseen parillisesti sivuosiotkin.

Ostin Hairstylen  klipsinauhapidennyksen siinä on 100g tukkaa ja sopii hyvin sellaisenaan pidennykseksi. Itse ostin Kaksi kun mulla menee 250g tukkaa 45 cm pidennykseen että näyttää hyvältä.
Tukka on todella hyvänlaatuista  eikä takuta. Tukka on 45-50 cm pitkää. Ja saa kai niitäkin kaikenpituisena. ;D
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.

Trillian

• Vieras
« Vastaus #169 : 02.02.08 - klo:11:29 »
Mun klipsituuhennokset tuli eilen, ja voi kun ne on ihanat! Tosi vähän tuossa on kyllä hiusta, mutta eron huomaa silti, ainakin itse. ;) Tilaan varmaan myöhemmin ne tässä ketjussa aiemmin kaavailemani paksummat samanlaiset, niitä oli nyt tullut mutta vain tummia värejä. :(

Poissa Avena

• Tukkaguru
« Vastaus #170 : 02.02.08 - klo:11:56 »
^ Mua kiinnostaisi tosi paljon se paksu (60 g) systeemi eli jos tilailet, voisin tulla kimppaan. Menenkin kohta tonne kimppatilausketjuun ilmoittelemaan, kun olisi muutakin ostettavaa. Ihmetyttää vain, että noiden kestoksi on annettu yli vuosi. En usko. Mun lisäkkeet ovat aina kestäneet 3-6 kk ja sitten alkavat olla jo niin ohentunita ja kuivia/takkuuntuvia, että ei voi enää käyttää.
1bFi

Trillian

• Vieras
« Vastaus #171 : 04.02.08 - klo:10:31 »
^ Kimppatilaus sopii mainiosti. Ilmoitan täällä kunhan niitä kuuskymppisiä tulee tarvitsemassani värissä. :)

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #172 : 20.02.08 - klo:14:39 »
Lainaus
2. Mistä ne hiusnauhat sitten kannattaa ostaa? Esim. Arrakki, muistatko vielä mistä tilasit kiharrettua (?) hiusnauhaa? Muistaakseni mainitsit, että kyseessä olisi suomalainen nettikauppa?

Tilasin täältä, mutta sieltä ei kannata enää tilata mitään, nettisivuista huolimatta puljua ei ilmeisesti ole edes olemassa. Yritin tilata sieltä ennen joulua, tilausta ei koskaan tullut, ei edes kyselyjeni jälkeen (joihin ei vastattu).

Kyllä Clox oli vielä ainakin ennen joulua olemassa... En tosin ole koskaan tilannut netin kautta mitään, mutta liikkeessä kävin viimeksi ennen joulua pidennystä korjailemassa. Eikö tosiaan info@clox.fi osoitteesta vastattu sinulle mitään? Kummallista.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Avena

• Tukkaguru
« Vastaus #173 : 20.02.08 - klo:15:34 »
^ Ei, ihan kuollutta siellä toisessa päässä  ???.
1bFi

Poissa eOwyn

• Hiushörhö
« Vastaus #174 : 23.02.08 - klo:16:29 »
^ Ei, ihan kuollutta siellä toisessa päässä  ???.

Aha, en siis ole ainoa, olen jo marraskuusta yrittänyt saada sinne yhteyttä, mut ei mitään vastausta kuulu sähköposteihin, eikä puhelimeen vastata. Tietäiskö kukaan, onko itse putiikki Helsingissä vielä pystyssä?

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #175 : 29.02.08 - klo:15:14 »
Voi itku jos Clox on lopettanut. En tiedä, uskallanko mennä muualle ottamaan pidennyksiä, kun täälläkin ollut niin epäonnisia kokemuksia. Cloxista sai todella ammattitaitoista palvelua. Itse olen saanut aiemmin yhteyden nopeasti niin puhelimitse kuin sähköpostitsekin.

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #176 : 29.02.08 - klo:16:59 »
^
^^
Kamalaa tosiaan jos näin on käynyt sillä tahtoisin itsekin siellä käydä jatkossa. En kuitenkaan heti lähtisi hätiköimään sillä oli ihan työn takana saada sieltä aika pidennykseen. Ensimmäiseen viestiini sain nopean vastauksen, mutta muissa oli pitkää viivettä. Piti ihan tsekkailla sen vuoksi muitakin paikkoja varalle. Tältä pohjalta siis olettaisin että sama kiire tms. jatkuu.Ainakin asiakkaita tuntui olevan ihan tarpeeksi.
Toisaalta jos te olette siellä pitkään käyneet saatatte toki tietää paremmin paikan meiningin.
Vaihtaisin itse paikkaa juuri tuon yhteydenpito-ongelman vuoksi jos en olisi jo kovasti tykästynyt Cloxiin. Toivotaan parasta!

Poissa eOwyn

• Hiushörhö
« Vastaus #177 : 20.03.08 - klo:00:39 »
^minä oon vaan yrittänyt tilata hiustarvikkeita sieltä verkkokaupasta, tilausvahvistus on tullut, mutta pakettia ei, eivätkä vastaa mihinkään soittoihin tai s-posteihin, tästä on nyt jo  seitsemisen kuukautta.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #178 : 25.03.08 - klo:09:00 »
^ Mihis tuollaisista kuuluu ilmoittaa? Kuluttajariitalautakuntaan aluksi? Oletko tehnyt mitään ilmoitusta asiasta?

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #179 : 25.03.08 - klo:21:16 »
^ Aluksi kannattaa ottaa yhteyttä ihan kuluttuja-asiamieheen ja jutella sen kanssa.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.