Kirjoittaja Aihe: Tietoa klipsijatkoja himoaville  (Luettu 247925 kertaa)

idb

• Vieras
Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville
« Vastaus #180 : 10.04.08 - klo:16:08 »
Hankin klipsipidennykset pari viikkoa sitten (Hairiumista B*long-setin, jossa siis klipsit valmiiksi kiinni hiusnauhassa), ja kysymyksiä olisikin niiden muotoilusta. Esim jos haluan kihartaa suorat pidennykseni, laitanko niihin samalla tavalla kuumuudelta suojaavat tuotteet kuin omiinkin hiuksiini, ja lämpökäsittelyn jälkeen lakkaa jne? Vai onko tähän joku oma systeemi? Vai onko pidennyshius mahdollisesti sen rakenteista, että se pysyy kiharana ilman tuotteita siihen asti että se kastellaan/suoristetaan? Kertokaa kaikki mitä pitäisi aiheesta tietää :)

Poissa Mindy

• Hiushörhö
  • Kauneus tulee sisältäpäin, päästä ;)
« Vastaus #181 : 11.04.08 - klo:04:31 »
Yep. Näin mä teen mun  aitohiusclipseille:

Pesen ihan kuin oman tukkani, eli hellävaraisesti.
Silikoninen jätettävä hoitsikka on paras=) 
Pyyhekuivaan ja laitan jätettävää hoitoa ja laitan kuumuutta suojaavat aineet.
 Föönaan tai anna kuivahtaa ittekseen.
Suoristan suoristusraudalla tai kikkaroin raudalla.
Yleensä niihin suositellaan alkoholittomia tuotteita, mutta kampaajani kertoi et jos käyttää silikonista jätettävää niin sama se esim. mitä lakkaa pistää kun ei pääse hiuksen pinnalle kuivattamaan =)

Välillä pistän ne oliiviöljyyn tai tehikseen muhimaan tunniksi, kahdeksi muovipussiin ja lämpimään veteen.  :D
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.

Poissa Kaisuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #182 : 12.04.08 - klo:19:04 »
Mä en niinkään haluis lisää pituutta hiuksiini, vaan lähinnä tuuheutta ja ajattelin, että klipsijatkot olis varmaan aika kätsy ja edullinen vaihtoehto. Ongelmana on, että en oikeen tiedä minkä pituset klipsituuhennokset mun kannattais tilata, kun omat hiukset on noin rintsikkapituset? voiko ne olla selkeesti lyhyemmät vai näyttääkö se  tyhmältä?

onko kellään kokemusta tälläsista clip-on lisäkkeistä?
http://www.kutrimix.fi/kauppa/index.php?main_page=product_info&products_id=297?

idb

• Vieras
« Vastaus #183 : 13.04.08 - klo:00:02 »
Kaisuli; eipä ole noista kokemusta, mutta saat 16 euroa kalliimmalla tällaisen http://hairium.com/webshop/product_details.php?p=351 setin aitohiusta, ja linkittämässäni paketissa on vielä paljon enemmän & pidempää hiusta :) tietysti jos pituutta on liikaa, niin sitä voi aina leikata..

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #184 : 13.04.08 - klo:09:19 »
Mä en niinkään haluis lisää pituutta hiuksiini, vaan lähinnä tuuheutta ja ajattelin, että klipsijatkot olis varmaan aika kätsy ja edullinen vaihtoehto. Ongelmana on, että en oikeen tiedä minkä pituset klipsituuhennokset mun kannattais tilata, kun omat hiukset on noin rintsikkapituset? voiko ne olla selkeesti lyhyemmät vai näyttääkö se  tyhmältä?

onko kellään kokemusta tälläsista clip-on lisäkkeistä?
http://www.kutrimix.fi/kauppa/index.php?main_page=product_info&products_id=297?

Mulla on tuollainen paketti. En ole käyttänyt noita vielä oikeasti, joten en osaa sanoa pysyvyydestä tms. mitään. Kokeillut olen toki kotona.  :) Mulla on myös rintsikkapituiset hiukset, ja ostin juurikin nuo 40 sentin pituiset jatkot. Omat hiukseni ovat siis hieman pidemmät, mutta se ei ainakaan minua haittaa yhtään. Halusin noista siis lähinnä tuuheuttavaa ja ennen kaikkea raitaefektiä.

Toisaalta, tuo idb:n linkittämä aitohiussetti näyttää kyllä tosi hyvältä. Olisin voinut ostaa sellaisen, jos olisin bongannut tuon silloin.

Poissa michli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • You came on your own, and that's how you leave
« Vastaus #185 : 21.04.08 - klo:23:47 »
^ Kiitos paljon vastauksesta, Arrakki. :)  Tuo paksumpi Clipinz (60 gr) vaikuttaa kyllä kiinnostavalta, tarkkailen tilannetta tuolla sivuilla ja raportoin sitten jos/kun huomaan että niitä tulee sinne lisää. Nythän sieltä on kaikki värit ja pituudet loppuunmyyty.

Millanen tää oli? Siis onko hyvin kestäny, ja ostitko vaan yhen? Ku ite aattelin sotaa vaan yhen et saan hieman lisää pituutta omiin hiuksiin, ois varmaan ihan sopiva siihen kun en koko päätä jaksa ostaa kun en tarvitse, ja reippaasti on kerrostetut hiuksetki :)
Niin ja hei, miten maksoit nää?
« Viimeksi muokattu: 21.04.08 - klo:23:49 kirjoittanut michli »
We tried so hard to understand, but we can\'t.

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #186 : 22.04.08 - klo:10:16 »
Täysin OT, mutta luin että keskustelun otsikko on "Tietoa kipsijalkoja himoaville"  ;D

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #187 : 24.04.08 - klo:19:20 »
Onko muilla käynyt samoin: Käytin klipsijatkoja muutaman kuukauden, aina yöksi pois, ja muutenkin käytin niitä kuten pitää, osiotkin oli tarpeeksi pieniä, ettei painoa tule liikaa hiustupsuille. Mutta! Pään sivuilla olevat klipsit repivät hiukseni täysin.. Oli sitten päässä kaksi kaljua länttiä, liisäksi klipsit repi takaraivossa olevan luomeni auki, ja se ruvettui ja repi entisestään hiuksia.. Onneksi hiukset ovat jo kasvaneet takaisin.. ::)
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.

Poissa anannas

• Tukkaguru
« Vastaus #188 : 24.04.08 - klo:19:29 »
Huomasin muutama päivä sitten että Dreamhairilta tilaamani klipsijatkot eivät ole kokonaan aitohiusta! Ajattelin vaalean (22) hiuksen seassa olevien paksujen mustien karvojen olevan niitä luonnollisia jouhia mitä joidenkin ihmisten tukan seassa normaalistikin kasvaa, jotka eivät reagoi edes vaalennukseen. Mutta! Kyllä ne vaan muovia tms on, monessa mustassa jouhessa nimittäin on latvassa sellainen "klimppi" ja "sulka" joka tulee esim. kuumaliimaa sulatettaessa. Eikä ne tietenkään yksinään tarkasteltuna edes näytä tai tunnu aidolta hiukselta.
 Aika tylsä homma saada jotain muuta kuin on luullut tilanneensa... Muutenkin laatu oli pettymys, vaikka piikkusuora ja karhea hius muuttuikin pestessä lainehtivaksi ja hiukan pehmeämmäksi.

Trillian

• Vieras
« Vastaus #189 : 25.04.08 - klo:19:07 »
Millanen tää oli? Siis onko hyvin kestäny, ja ostitko vaan yhen? Ku ite aattelin sotaa vaan yhen et saan hieman lisää pituutta omiin hiuksiin, ois varmaan ihan sopiva siihen kun en koko päätä jaksa ostaa kun en tarvitse, ja reippaasti on kerrostetut hiuksetki :)
Niin ja hei, miten maksoit nää?
Tilasin sen ohuemman klipsijatkeen alkuvuodesta, ja olen käyttänyt sitä paljon ja se on edelleen loistokunnossa. Tarkoituksena oli tilata myös tuollainen 60-grammainen klipsutin, mutta jostain syystä toisella tilauskerralla hairextensionsnow lisäsi kustannuksiin korkeat postimaksut (ekalla kerralla postimaksuja ei tullut ollenkaan!) ja tilaus jotenkin jäi... mun oli tarkoitus kokeilla, josko mies voisi myös rekisteröityä tuonne käyttäjäksi ja saisiko hänkin tehtyä ensimmäisen tilauksen ilmaisilla postimaksuilla. Voisinkin nyt viikonlopun aikana ottaa projektiksi tuon tilailun.
Maksoin ostokseni luottokortilla. :)

Poissa michli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • You came on your own, and that's how you leave
« Vastaus #190 : 01.05.08 - klo:00:31 »
No jos tuolta tulee hirveetä hamppua connect-2-hairilta ni sit ostan varmaa tuolta^  nyt on hiusnauha tilattu, suoraväri, clipsit, ja enää pitäs mennä markettiin ostaan raitapaketti et sais juuret valkastuu, ja sit samal värjätä clipsitetyt hiukset ku oman tupeen. Todellakin aion värjätä sen hiuksen heti saavuttuaan, wish me luck. Mut päättelin et suoraväril (crazy color) en voi sitä täysinkää pilata ku se on enemmä hoitoaineen tyyppistä ku mitää muuta, ni annan yrityksen! Ihanaa kun postissa on 4 pakettia täl hetkel matkalla, ei jaksais oottaa maanantaita ja uutta viikkoa!
We tried so hard to understand, but we can\'t.

brunette

• Vieras
« Vastaus #191 : 23.05.08 - klo:17:02 »
mä tilasin dreamhairilta clip onit.nää on kyllä kun omat hiukset sattu just oikeenvärisetkin.värikartta oli kyllä aika onneton ihan melkein arpomalla joutu valihtee.
kahdeksanosaiset 45cm pitkät.kaikkia en saa mahtumaan ohusiin hiuksiini 3jää pois.
nää on nyt toista päivää päässä,tietenkin yöksi otan pois ja suihkuun mennessä.
eikä nää kyllä tipu millään päästä saa ne laitettua niin hyvin ja lujasti.mä oon vähän tupeerannu hiusjuuresta ja laittanu hiuskiinnettä,niin on vieläkin varmempi.
ootteko oppineet laittamaan miten joutuin ne päähän?mulla nyt menee aikaa ku vasta opettelen mut sit myöhemmin voi jo mennä nopeemminkin. :)

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #192 : 25.05.08 - klo:19:15 »
olen tilaamassa Hairtrade.com:sta clip onit mutta en pääse itseni kanssa yhteisymmärrykseen väristä! Onko sieltä tilanneilla kommentteja, että miten hyvin värikartan kuvat pitää paikkansa?

Poissa blendermiss

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #193 : 08.06.08 - klo:10:14 »
Hairiumilla on näköjään kaksi yhden hinnalla -tarjous meneillään. Haluaisiko kukaan tilata kimpassa mustan setin? Sivuilla http://hairium.com/webshop/product_details.php?p=354 sanotaan että kokopään pidennykseen tarvitaan 2 settiä, mutta itse kaipaan vain tuuheutusta, joten uskoisin että tuo yksi setti riittää. Anyone?
2a F i/ii
Omistamat

petomaani

• Vieras
« Vastaus #194 : 15.06.08 - klo:23:03 »
www.kutrimix.fi. Onko joku tilannut tuolta klipsipidennyksiä, mimmosia ovat? Näkyy olevan koko pään pidennystä jne. Eikä kauheen kallistakaan!