Ooh, minullahan on aitohiusnauhaa, jota olen tosi harvoin jaksanut käyttää. Klipsuostoksille *viuh*
Kysymyskin vielä: kannattaisiko askarrella klipsipidennykset ja leikkauttaa pidennys sopivaan mittaan kun setti on päässä kiinni?
Edit. Hiusnauhan ostin jo jonkin aikaa sitten Hämeentien etnisestä liikkeestä, joka on erikoistunut kaikenlaisiin hiuslisäkkeisiin. Pituutta hiuksissa on reilu 40 cm ja nauhaa on reilusti, yli 100 g. Hiuslaatu on omaani karheampi, mutta värjäystyö on hyvän ja luonnollisen näköistä, lisäke maksoi 55 €. Pätkin tuosta nauhasta kaksinkertaisiin lisäkkeisiin
16 cm
2 x 10 cm
2 x 4 cm
ja yksinkertaisiin
3 x 10 cm
4 x 4 cm
Noita pidempiä kolmella kiinnitettäviä oli minusta itse vähän hankala kiinnittää tukkaan siististi, siksi lyhyempiä. Pienet ovat myös käteviä lisätuuhennoksia, kunhan letti tästä kasvaa. Nyt pitää kokeilla, miten saan koko kasan kiinni päähän.
Edit. sainhan ne, tosin piikkikampa oli hukassa ja jakausten teko vaikeaa. Kylläpä on painava pää. Kun oma tukka saa sellaiset 5-8 senttiä lisämittaa, nämä saa aika kivasti sekoitettua omaan tukkaan. Nyt on raja vähän turhan selvä.
Edit. okei, olen koukussa. Nauhaa on vielä pätkä jäljellä. Siitä voisi tehdä yhden lisäkerroksen, jota lyhentäisi vähän, saisi ehkä jatkeet blendaantumaan tukkaan vähän paremmin. Ja vielä pari pikkusuikaletta.
Edit. lyhensin yhden nauhan hiuksia välikerrokseksi ja yhdistin sillä keskipäähän tarkoitetun "pannan" 16 cm ja kahdesta 10 cm palasta. Kaventaa pikkuisen lisäkkeen käyttömahdollisuuksia, mutta nyt lisäkkeessä on kerrostus, jonka ansiosta se sulautuu paljon paremmin omiin hiuksiin. Melkoinen peikkotukka, ihana!