Kirjoittaja Aihe: Tietoa klipsijatkoja himoaville  (Luettu 247923 kertaa)

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville
« Vastaus #195 : 23.06.08 - klo:13:38 »
Tilasin klipsupidennykset ebayn kautta, 8 kpl 20 tuuman osioita yhteensä 36 euroa. Oli kovasti kehuttu myyjä mutta saa nyt nähdä. Sen verran skeptinen olen että vaikka kuvauksessa luki " european class A hair" niin en kyllä aitoa odota saavani - totta kai olisi mukavaa yllättyä positiivisesti. Tulisivat jo.

Muoks. Korjattu hinta
« Viimeksi muokattu: 08.07.08 - klo:10:44 kirjoittanut lillamilla »
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #196 : 26.06.08 - klo:14:46 »
Tilasin klipsupidennykset ebayn kautta, 8 kpl 20 tuuman osioita yhteensä 45 euroa. Oli kovasti kehuttu myyjä mutta saa nyt nähdä. Sen verran skeptinen olen että vaikka kuvauksessa luki " european class A hair" niin en kyllä aitoa odota saavani - totta kai olisi mukavaa yllättyä positiivisesti. Tulisivat jo.

Lisäys
Hiukset saapuivat. On todella pehmeää ja hyvälaatuista hiusta. Kiinnittelin niitä eilen päähäni. Vielä on hakusessa mitkä osiot olisi parasta kiinnittää mihin kohtaan. Omat polkkaleikatut hiukseni ovat kuitenkin liian selvärajaiset näille nykyisellään joten klipsujen käyttö vaatisi oman hiuksen leikkaamista jotenkin hapsutetummin. Lisäksi klipsut näkyvät helposti läpi jos niitä yhtään ylätakaraivolle laittaa - johtuu hennosta hiuslaadusta sekä pyörteistä. Tuntuu että voisin tilata vielä toisen setin niin saa paksummat hiukset. Upeitä kampauksia saa kuitenkin aikaan.Värisävy 613 oli aivan nappi, ei erota omasta ollenkaan.
« Viimeksi muokattu: 03.07.08 - klo:21:02 kirjoittanut lillamilla »
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #197 : 27.06.08 - klo:08:20 »
^ Jos ne sun osiot ovat lyhyitä pätkiä (= tarvii useamman osion samalle riville), ne kannattaa asentaa silleen tiiliseinätyylisesti, eli saumakohdat limittäin.

Kannattaa ihan surutta jättää laittamatta hiusta heti pyörteen alle, laittaa sitten samaan tasoon kiskoja, mutta alemmas. Käytössä tuota koloa ei huomaa. Itsekin jätän laittamatta sinettejä pyörteen kohdalle, jätän vaan ylimpään sinettiriviin aukon siihen kohtaan.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #198 : 28.06.08 - klo:15:08 »
Ooh, minullahan on aitohiusnauhaa, jota olen tosi harvoin jaksanut käyttää. Klipsuostoksille *viuh*

Kysymyskin vielä: kannattaisiko askarrella klipsipidennykset ja leikkauttaa pidennys sopivaan mittaan kun setti on päässä kiinni?

Edit. Hiusnauhan ostin jo jonkin aikaa sitten Hämeentien etnisestä liikkeestä, joka on erikoistunut kaikenlaisiin hiuslisäkkeisiin. Pituutta hiuksissa on reilu 40 cm ja nauhaa on reilusti, yli 100 g. Hiuslaatu on omaani karheampi, mutta värjäystyö on hyvän ja luonnollisen näköistä, lisäke maksoi 55 €. Pätkin tuosta nauhasta kaksinkertaisiin lisäkkeisiin
16 cm
2 x 10 cm
2 x 4 cm

ja yksinkertaisiin
3 x 10 cm
4 x 4 cm

Noita pidempiä kolmella kiinnitettäviä oli minusta itse vähän hankala kiinnittää tukkaan siististi, siksi lyhyempiä. Pienet ovat myös käteviä lisätuuhennoksia, kunhan letti tästä kasvaa. Nyt pitää kokeilla, miten saan koko kasan kiinni päähän.

Edit. sainhan ne, tosin piikkikampa oli hukassa ja jakausten teko vaikeaa. Kylläpä on painava pää. Kun oma tukka saa sellaiset 5-8 senttiä lisämittaa, nämä saa aika kivasti sekoitettua omaan tukkaan. Nyt on raja vähän turhan selvä.

Edit. okei, olen koukussa. Nauhaa on vielä pätkä jäljellä. Siitä voisi tehdä yhden lisäkerroksen, jota lyhentäisi vähän, saisi ehkä jatkeet blendaantumaan tukkaan vähän paremmin. Ja vielä pari pikkusuikaletta.

Edit. lyhensin yhden nauhan hiuksia välikerrokseksi ja yhdistin sillä keskipäähän tarkoitetun "pannan" 16 cm ja kahdesta 10 cm palasta. Kaventaa pikkuisen lisäkkeen käyttömahdollisuuksia, mutta nyt lisäkkeessä on kerrostus, jonka ansiosta se sulautuu paljon paremmin omiin hiuksiin. Melkoinen peikkotukka, ihana!
« Viimeksi muokattu: 01.07.08 - klo:21:29 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #199 : 03.07.08 - klo:21:10 »
Olen kehitellyt konsteja laittamiseen. Laitan hiuksia tavallaan päällekkäin eli teen hiuksiin jakauksen ja kiinnitän ensimmäisen rivin klipsuja hieman alemmaksi tukkaan. Sitten laitan seuraavan kerroksen ihan siihen jakauksen tyveen. Omat, polkkapituisena päällimmäiseksi jäävät hiukset kieputan pikkuisille sykeröille noin korvien tasalle. Tuli hieno juhlakampaus. Anoppi leikkasi hiuksia hieman, joten nyt ne näyttävät luonnolliselle. Ainut ongelma on muistaa missä järjestyksessä klipsut laittaa päähän, muuten pituus menee ihan harakoille.
Olin juhlissa uuden tukkani kanssa ja tutut ihmetteli onko mulla näin pitkät hiukset. Hiukset pysyivät erittäin hyvin. Tupeerasin juurta hieman ja laitoin lakkaa ennen kiinnittämistä.
Nyt vaan tekee niin mieli saada " oikeat " pitkät hiukset.  Pistän kuvia kunhan saan ne.

Jadelicious

• Vieras
« Vastaus #200 : 09.07.08 - klo:23:14 »
Hei. Olen kiinnostunut näistä klipsijatkoista ja ajattelin ne ihan pidennyksiksi, kun omat hiukset ovat kovin lyhyet. Pisimmät hiukset ovat juuri ja juuri olkapäille, päälimmäiset hiukset ovat leikattu hieman A-linjaisesti, että pisimmät etuhiukset ovat leukaperiin, takaa jonkunverran lyhyemmät. Mietin juuri sitä, että saako niitä mitenkään laitettua niin, ettei näytä kauhean tökeröltä vaan mahdollisimman luonnolliselta?

Sitten vielä kysyisin sitä, että miltä firmalta kannattaisi jatkeet tilata, jotta ne pidentäisivät ja olisivat samalla paksut, eivätkä mitkään ohkaiset raidat? Kiitos hei jo näin etukäteen, lueskelin tätä ketjua, josta on minulle suuri apu. :----)

Edit. Ja kyseessähän pitäisi olla aitohius, kun ajattelin sitä värjäillä oman tukan mukaan. Katselin eBay-myyjän valikoimaa ja jotenkin minua hämää se, että ne ovat niin halpoja. Onko niillä joku kikka, että ne myy halvalla ja saa silti jotain voittoa?
« Viimeksi muokattu: 09.07.08 - klo:23:23 kirjoittanut Jadelicious »

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #201 : 10.07.08 - klo:09:46 »
Katselin eBay-myyjän valikoimaa ja jotenkin minua hämää se, että ne ovat niin halpoja. Onko niillä joku kikka, että ne myy halvalla ja saa silti jotain voittoa?

No yks juju on siinä, että hiukset maksaa esim. 25 dollaria, mut postarit 30 dollaria... Eli ottavat voittonsa postareista, koska niistä ei tarvii maksaa Ebaylle myyntiprovikoita. Kalliista postareista huolimatta Ebaysta saa tilattua suht halvalla varsinkin dollarin heikon kurssin vuoksi, eli saattaa kuitenkin olla kannattavaa. Mun mielestä täällä ainakin joku oli Ebaysta hiukset tilannut, voithan kysellä yksärillä tarkempia tietoja tällaisilta ihmisiltä!

Edit: Niin ja Ebayssa ilmeisesti kannattaa olla tarkka tuotekuvailujen sanamuodoista, ilmeisesti kaikki nopeasti vilkaistuna aitona hiuksena myytävät ei sitä kuitenkaan ole.

Editiä lisää: ilmeisesti jotkut suomalaiset ovat onnistuneesti tilanneet ainakin supersalon8888-nimiseltä Ebay-myyjältä hiusta. Heillä tosi halvat hinnat ainakin (postarit muistaakseni 18 dollaria Suomeen).
« Viimeksi muokattu: 10.07.08 - klo:12:18 kirjoittanut Roksane »

Jadelicious

• Vieras
« Vastaus #202 : 10.07.08 - klo:17:10 »
Kiitos, Roksane! Päätinkin juuri, että tilaan tuolta Hairtradelta paksumman lisäkkeen ja halvan hinnan vuoksi. Tietysti postareista tulee vähän lisähintaa ja tullissakin verotetaan ihan varmasti jonkun verran, mutta jonnekin satasen huippeille se kuitenkin jää. :-----) Täytyy vain toivoa, että kyseessä olisi hyvä kauppa.

vivitsu

• Vieras
« Vastaus #203 : 17.07.08 - klo:10:29 »
hei..pistin eilen tilaukseen hiusnauhan ja klipsuja..eli tarkoitus olisi itse askarrella sopivat jatkeet, mutta nyt tarvitsen apuanne; minkäkokoisia osioita olisi hyvä tehdä, tuntuu että jos teen esim yli 10cm leveitä, niin että niitä ei saa hyvin piiloon!...auttakaa tietämäntöntä:)kiitos teille!

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #204 : 17.07.08 - klo:11:33 »
^ Ei se leveys oikeastaan vaikuta siihen piiloon saamiseen, kunhan vaan jätät nauhan ainakin pari cm hiusrajoista. Mutta pienemmät on silleen ehkä paremmat, että jos yksi osio löystyy/levähtää, niin se ei kokonaismassasta juurikaan erotu (jos pitää sit irrottaa). Ja psykologisessa mielessä kivempi, kun tietää, että jos yksi osio löystyy, niin ei näytä siltä, että koko tukka tipahti :P

Eihän noi helposti irtoa, mutta kyllä mulla on klipsujen kanssa silti ollut aina sellainen tunne, että joutuu koko ajan varomaan, jos joku vaikka päättää kiskaista hiuksista (nimim. koettu on, eräs miespuolinen henkilö ei uskonut, että sinettipidennys ihan oikeasti pysyy päässä... pysy se, mutta SATTUI)  ::) Siksi en oikein klipsuista ole innostunutkaan.
« Viimeksi muokattu: 17.07.08 - klo:11:37 kirjoittanut Roksane »

Jadelicious

• Vieras
« Vastaus #205 : 18.07.08 - klo:13:52 »
Joo, kysyin Hairtradelta, että miltä heidän pidennyksensä näyttäisivät päässäni ja he sanoivat, että ongelmana on se, että jos tahdon myös paksuutta pituuden lisäksi (siten että näyttää hyvältä lyhyessä tukassa), minun tulisi ostaa kaksi settiä. Joten kysäisin sitten Hairiumilta ja sieltä sanottiin, että heidän tarjouspaketti riittäisi aivan hyvin nättiin tulokseen. Joten tilaan ne sitten sieltä. Se vain minua ihmetyttää, että miksi Hairtraden omat ei riitä, jos Hairiumin riittää ja niissä on suunilleen saman verran hiusta? :----D

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #206 : 18.07.08 - klo:17:29 »
^ No siis, tuohan on täysin subjektiivinen kysymys mikä näyttää hyvältä ja kivalta sen lisäksi, että Hairium koittaa myydä edes yhden puntin per asiakas ja Hairtrade puolestaan on "ahne" ja haluaa saada saman tien kaksi myytyä. Näin asian näkisin olevan.

Poissa anannas

• Tukkaguru
« Vastaus #207 : 18.07.08 - klo:23:00 »
^ Niin ja Hairium on tässä vielä ovelampi; kun asiakas on tilannut yhden ja todennut ettei se riitä, on tämän pakko tilata toinen, ettei ensimmäisen rahat olisi menneet hukkaan!  ;D

Jadelicious

• Vieras
« Vastaus #208 : 21.07.08 - klo:17:56 »
Erittäin ovelaa.. :-----D No sitä tarjouspakettia on tässä jo katseltukin ja sen minä ostankin. Jos se kerran kokopään pidennyksiin riittää niin mikäs siinä. <:

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #209 : 01.08.08 - klo:13:21 »
Miten muut juurekset pysyy kärryillä siitä, mihin kohtaan päätä mikäkin klipsu laitetaan? Kun siis alimpana niskassa oleva hiusnippu on lyhyempi kuin se ylimpänä takaraivolla oleva. Jos järjestys menee sekaisin niin hiuksissa on eripituisia roikkoja selässä. Numeroitteko nämä klipsut tms.?