Kirjoittaja Aihe: Tietoa klipsijatkoja himoaville  (Luettu 243932 kertaa)

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville
« Vastaus #210 : 01.08.08 - klo:14:05 »
^ Häh? Onko ne valmiit klipsupakkaukset noin valmiiksi jo mitoiteltuja? Ainakin normipidennyksissä on tarkoituskin, että pidennysosiot laskeutuvat päässä vähän kerroksittain, siten myös omat hiukset sulautuvat joukkoon hyvin.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #211 : 01.08.08 - klo:22:06 »
Eikun siis mun hiuksia on jo leikattu ja ne alunperin oli kaikki ihan samanpituisia niin sitten mietin vaan miten pysyä hollilla siitä järjestyksestä johon ne laitoin leikatessa. Ymmärtääköhän kukaan tätä sepustusta?
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #212 : 02.08.08 - klo:10:01 »
Niin jaa, eli niitä lisäkehiuksia leikattiin muotoon, kun ne oli sulla päässä. Hyvä kysymys joo, mitenköhän sen järjestyksen muistais... Mitä jos laitat ne palaset omiin just vaikka numeroituihin minigrip- tms. pusseihinsa, aloitat irrottamisen vaikka alhaalta ja laitat heti pussiin sitä mukaa kuin irrotat? 

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #213 : 02.08.08 - klo:21:07 »
Kiitos. Aikaisemmin olen irroittanut ne tietyssä järjestyksessä ja laittanut kiinni pompulalla niin että eka = alin hius on alimpana kasassa. Sitten sen oikealla puolella oleva jne.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #214 : 07.08.08 - klo:14:14 »
Onko kukaan blondi tilannut Dreamhairista klipsejä? Kuinka keltaisia noi on? Olen luonnostaan aika vaalea, mutta mietin, onko noi pidennykset ihan väärän sävyisiä mulle kaikki  :( En tiedä uskallanko tilata, kun palautusoikeus on, mutta pakettia ei saa avata niin voi olla hankala katsoa, sopiiko sävy :/ Toisaalta kannattaisi varmaan tilata paria eri sävyä ja vertailla kotona...
Edit. Lillamilla olikin jo kertonut kokemuksistaan, mutta eikös Wendy hankkinut myös clip-onit?
« Viimeksi muokattu: 07.08.08 - klo:15:00 kirjoittanut princess »
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #215 : 11.08.08 - klo:13:25 »
Mulla siis sävy 613 ( ei Dreamhairista) ja tuntuisi vastaavan aika hyvin 9 tason vaaleaa. Aika lailla noiden sävyjen pitäisi olla universaaleja. Minua myyjä lohdutti sillä että hiusta voi sitten vaalentaa jos liian tummaa. Toisaalta ei innosta alkaa sähläämään värien kanssa.

Saisiko sieltä näytteen hiuksesta?

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #216 : 18.08.08 - klo:11:35 »
Löytyykö jo enemmän kokemusta Kutrimixin klipsipidennyksistä? Tuollaisen (40 cm): http://www.kutrimix.fi/kauppa/index.php?main_page=index&cPath=202_205 ajattelin hankkia siskolleni syntymäpäivälahjaksi. Tuo 59,90€ on kyllä enimmäissumma jonka ajattelin siihen satsata, luulen nimittäin että hän kyllästyy pidennyksiin aika nopeasti (ailahteleva esiteini kun on).. ::) Mutta on kuitenkin jo kauan "kitissyt" haluavansa kokeilla, eli ehkä tuo olisi sopiva paketti!? ;D

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #217 : 19.08.08 - klo:11:49 »
No nyt on clip-onit hankittu. Hankaluuksia oli laittaessa, kun talossa ei ole yhtään sivupeiliä joka helpottaisi laittamista ja taakse näkemistä:/ Huolettaa vaan että näkyykö hiusnauha ja pysyykö nää :D Mä en mitenkään saa koko pakettia mahtumaan päähän ainakaan näin ekoilla kerroilla, vaan jäi yksi kahden klipsun nauha laittamatta. Onko kellään hyviä niksejä noiden laittoon? Teettekö miten lähekkäin  toista aina uuden jakauksen? Mulla on niin hennot ja lyhyet hiukset että piti jättää päälle tosi reilu kerros omaa tukkaa ettei nauha näy.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #218 : 20.08.08 - klo:10:43 »
Mä laitoin ne ylimääräiset edellisten päälle hieman ylemmäksi jakaukseen.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #219 : 20.08.08 - klo:12:08 »
Hyvät kysymykset jatkuu, nimittäin mun pidennykset ovat makuuni liian kellertävät. Uskaltaiskohan niihin laittaa violetin värintaittonaamion?

ZaparoZanna

• Vieras
« Vastaus #220 : 20.08.08 - klo:14:17 »
Ebayssa näyttää olevan mm. 100 g aitohiusklipsejä myynnissä n. 44 dollarilla + 10 dollaria posteja eli yhteensä 36 euroa. Pituus on 50 cm ja hiusta kehutaan laadukkaaksi takkuuntumattomaksi jne. Riittääköhän tuo 100 g koko pään pidennykseksi?
Laadusta on näkemättä tietty vaikea sanoa mitään mutta eipä ole pahan hintainen erehdys (näiden muiden hiuserehdysten rinnalla :D )

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #221 : 20.08.08 - klo:14:18 »
^Miksei naamiota voisi laittaa, kunhan vaan olet huuhtelussa varovainen ettei takkuunnu.

ZaparoZanna, ostin omani ebaystä Englannista hintaan noin 45 euroa kaikkineen. Laatu oli todella hyvää. Yksi paketti ( mielestäni 100g ) ei kuitenkaan anna paksua tukkaa eli päädyin sitten ostamaan toisenkin.
« Viimeksi muokattu: 20.08.08 - klo:14:20 kirjoittanut lillamilla »

ZaparoZanna

• Vieras
« Vastaus #222 : 20.08.08 - klo:16:24 »
Missä vaiheessa hiukset kannattaisi leikata, irtona vai pyytää miestä ( :o ) leikkaamaan kun ovat päässä? Pitääkö / kannattaako kaikkien lisähiusten olla saman mittaiset vai onko parempi leikata ne jotenkin kerroksittain?

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #223 : 20.08.08 - klo:17:29 »
^Mä olen miettinyt samaa, helpompi on ilmeisesti jos leikkaa silloin, kun eivät ole päässä ja samanmittaisiksi. Muuten tulee ongelmia paikoilleen laiton kanssa, kun ne pitäisi numeroida tms.  Kannattaiskohan ne napsaista ihan suoraan vai rikkoa?

ZaparoZanna

• Vieras
« Vastaus #224 : 25.08.08 - klo:20:35 »
Apuuva, eikö kukaan osaa auttaa tuon leikkaamisjutun kanssa? Hiukset tulevat varmaan huomenna joten jotain pitäisi keksiä  ;)
Missä muuten säilytätte hiuksianne? Ihan vessankaappiin ei tee mieli runtata, kuitenkin sinne kurkkii vieraat ja saavat kohtauksen kun hiukset tippuvat syliin  ;D

Sitten tuli mieleen semmoinen, että kun tuolta Ebaysta saa sen verran halvalla tukkaa, että kannattaisi varmaan tilata sekä suorat että kiharat hiukset, se helpottaisi kovasti hiustenlaittoa. Minulla on luonnonkiharat hiukset joita usein suoristan. Ei sitten tarvisi koko paksua pehkoa käydä läpi, pelkästään tuo oma liru.

Voi että, olispa jo huominen!!!