Kirjoittaja Aihe: Tietoa klipsijatkoja himoaville  (Luettu 247924 kertaa)

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville
« Vastaus #225 : 25.08.08 - klo:21:31 »
^ Olisin itse sitä mieltä, että hiukset leikataan, kun ne on päähän kiinnitetty. Ei niitä irtona saa mitenkään oikeaan muotoonsa. Paras olisi varmaan leikata vähän ainakin kerroksittain ja etenkin edestä vuolla vähän enemmänkin (riippuen tietenkin minkälainen etuhiuksisto itsellä on).

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #226 : 25.08.08 - klo:21:45 »
Pieni varoituksen sana halvoista pidennyksistä. Ostin nimittäin yhdeltä tutulta hänelle aitohiuksena myytyä tukkaa yhden pätkän, ja jo alussa ihmettelin miksi tukka on jotenkin elottoman oloinen ja pahasti takkuuntuva. Päätin hieman vaalentaa tukkaa, ja sille ei tapahtunut mitään värinpoistossa eli ei sitten ollutkaan aitoa  :P Näköjään siis tekokuitua myydään aitona, aika ikävää. Eipä sillä itsekin ostan jatkossakin suht edullista tukkaa silloin kun pidennyksiä käytän, mutta ei näköjään kannata olla liiaksi sinisilmäinen.

Onko kellään tietoa, mistä saisi body wave-tukkaa muutoin kuin isoissa 100 grammaan erissä? Tarkoitus olisi saada noin 30 sentin pätkä keskiruskeaa. Toisekseen kiinnostaisi tietää, miten kyseinen tukka käyttäytyy: kihartuuko lisää käytössä vai  meneekö suoraksi?
« Viimeksi muokattu: 25.08.08 - klo:21:53 kirjoittanut Luna »

ZaparoZanna

• Vieras
« Vastaus #227 : 26.08.08 - klo:19:50 »
Tukka tuli tänään ja kyl on nyt hieno pää!! Minulla on luonnonkiharat hiukset joten tilasin body wave-hiukset. Tukka näyttää nyt mielestäni tosi kivalta, juuri sellaiselta kuin olen aina sen halunnut olevan. Runsas ja pitkä, kiharat eivät lässähdä niin kuin omani tekevät. Näitä ei tarvitse ede leikata, koska kiharat sulautuvat niin hyvin päähän, että ei todellakaan huomaa edes, että jatkot loppuvat eri kohdissa.

Se pitää vielä sanoa, että alkuun ällötti kovasti pussissa olevat hiukset, en meinannut saada itseäni edes koskemaan niihin :D
Aikaa hiusten laittamiseen meni oikeasti vain pari minuuttia. Kiharoihin hiuksiin on ehkä helpompi nuo sulauttaa kuin suoriin, en edes kunnon jakauksia tehnyt päähän.

Viikon kokemuksella pari sanaa klipseistä.

-Nämä ovat todella nopea laittaa päähän, eikä tosiaan ärsytä aamuisin laittaa. Itse asiassa nopeammin selviän näiden kanssa kuin aikaisemmin, kun piti omaa tukkaa yrittää laittaa kuosiin. Nämä kun saavat pään näyttämään paljon paremmalta.

-Nämä pysyvät ihan superhyvin. Pari kertaa on joku klipsi löystynyt, mutta tosiaankin vain löystynyt, ei tippunut mihinkään eikä edes lähellä sitä.

-Ainakin nämä kiharat hiukset meinaavat "pöhöttyä". Siihen auttaa hiuksiin jätettävä silottava hoitovoide tms. Olenkin laittanut ihan reilusti, koska hiusten lässähtämistä liiasta hoitoaineesta ei tarvitse pelätä kun nämähän eivät ole päänahassa kiinni.

Suosittelen ehdottomasti klipsejä!

Peräkkäisten viestin sijaan omaa viestiään voi muokata modify-toiminnolla =) -Kikka
« Viimeksi muokattu: 25.09.08 - klo:12:52 kirjoittanut Kikka »

Poissa ansq

• Hiushörhö
« Vastaus #228 : 11.09.08 - klo:22:58 »
saako noita klipsejä ostettua jostain kaupasta? yritin kahlata ketjua läpi, eli saako tilattua halvemmalla ku noista hairtradelta..

ZaparoZanna

• Vieras
« Vastaus #229 : 12.09.08 - klo:08:12 »
Itse tilasin hyvälaatuiset eurooppalaiset klipsijatkot Ebaysta (vastaa suomen huuto.nettiä jossa myös kaupat myyvät). Kiharat maksoivat n. 40 e posteineen, suorat n. 30 e posteineen. Siellä on paljon erihintaisia, tuotakin halvemmalla olisi saanut mutta halusin laadukkaat.

Mive

• Vieras
« Vastaus #230 : 25.09.08 - klo:12:30 »
^ Onko sulla myyjän nimeä antaa?
Etsin eurooppalaista laadukasta hiusta, mutta en oikein löydä tuolta.

Edit. Löysinkin jo sopivan kaupan  :)
« Viimeksi muokattu: 25.09.08 - klo:12:34 kirjoittanut Mive »

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #231 : 26.09.08 - klo:21:37 »
Tässä kuvaa klipsut päässä, omat päällimmäiset hiukset sykeröillä.

Vertailun vuoksi omat hiukset
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

ZaparoZanna

• Vieras
« Vastaus #232 : 08.10.08 - klo:11:51 »
Onko muuten noista klipsijatkoista mitään haittaa jos niitä pitää joka päivä? Kuluukohan hiuksista se kohta mihin klipsit aina kiinnitetään?

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #233 : 08.10.08 - klo:11:56 »
Kyllähän kaikki hiusvempaimet jonkin verran kuluttavat. Esim. jos poninhäntä on aina samassa paikassa niin siihen kohtaan tulee helpommin katkenneita hiuksia. Ja nuo pidennyksien metalliklipsut syövät konkun verran tukkaa, mulla ainakin niihin tarttuu joka kerran hieman hiuksia.
Sun kannattaa varmaan tarkkailla tilannetta ja tarpeen mukaan pitää taukoa niiden käytössä jos alat huolestua hiustesi kulumisesta.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #234 : 12.10.08 - klo:01:52 »
Oon jo pariin otteeseen kahlannut koko ketjun läpi :D
Kiinnostais kovasti ostaa klipsijatkot hippakäyttöön. Ettiskelin ebaylta noita jatkeita ja löysin kahdet kiinnostavat. Väri on väärä, mutta ostan vaaleat niin saan ne värjättyä oranssipunaisiksi sitten Ferian luottosävyllä.
Sitä vaan en tiedä mikä on laadukas ja mikä ei-laadukas.. Mulla on kaks eri linkkiä mitkä olis kiinnostavat, hinnassa on eroa ja toiset ei näytä kuvassa yhtä ihanasti taipuvilta mutta tuskin mä just noita kuvattuja saisin ja voihan ne olla käytännössä molemmat samanlaisesti taipuvia.

Ihanasti taipuvat, tummilla klipseillä

Ja vähemmän ihanasti taipuvat, edullisemmat, paremman värisillä klipseillä

Mulla ei oo luonnostaankaan mikään hirmu silkkinen hius, joten sen puolesta toi aasilainenhiuslaatu vois mulle käydä, mitä noi molemmat onkin.

Osaisko joku suositella?
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #235 : 12.10.08 - klo:04:03 »
Eipä kuvien perusteella voi kauheasti sanoa mitään hiuksen laadusta. Usein ei voi sanoa edes silloin, kun hiuksia pääsee hypistelemään - monissa lisäkehiuksissä on niin järeät käsittelyt, että ennen ensi pesua ei oikein tiedä, miten hius todella käyttäytyy.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #236 : 13.10.08 - klo:10:30 »
Kuvat kertoo aika vähän siitä mille hiukset tuntuvat. Tilasin yhdeltä ebay- myyjältä näytteen ja se oli aika karheaa ja hieman hamppuisen oloista. Kannattaa lukea myös myyjien palautteita. Varsinkin jos mainitaan pehmän tuntuiset ja korkealaatuiset hiukset niin myyjä voi olla harkitsemisen väärti. Muutenhan ihmiset kommentoi vaan ok. ja kiitos -tyyppisiä tekstejä.

Noita hiuksia pystyy sitten muotoilemaan. Piippasin omani korkkiruuveille ja hyvin pysyy. Jos itse haet yläkuvan taipuisuutta niin voit ostaa suoratkin hiukset ja laittaa ne papiljoteille vähäksi aikaa halutun kiharuuden mukaan.  ( itse tein näin, ostin suorat joita sitten muotoilen tarpeen mukaan)

ZaparoZanna

• Vieras
« Vastaus #237 : 14.10.08 - klo:21:26 »
Itse en ottaisi vaaleisiin hiuksiin tummia klipsejä. Niin monesti olen kiitellyt hiuksen värisiä klipsejä, kun ne eivät oikeastikaan erotu hiusten joukosta, vaikka pilkistävätkin usein seasta.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #238 : 15.10.08 - klo:02:12 »
Okei kiitti vastauksista.
Onhan sillä laadulla tosiaan väliä, varsinkin kun joutuisin noi heti värjäämään ja jos ne siitä sit menis heti turmiolle.. Sillon harmittais kun säästin huonoissa jatkeissa!
Noi klipsit olis tosiaan jokatapauksessa vääränväriset, punaista kun havittelen. Mutta ehkä noi vaaleet menis kuitenkin paremmin.. Mä jään pohtiin edelleen.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

.mansikka.

• Vieras
« Vastaus #239 : 24.10.08 - klo:16:43 »
Myydäänkö noita Clip-oneja missään kampaamoissa vai pelkästään postimyynnin kautta? Jyväskylän seutu lähinnä..

Riittääkö se yksi paketti koko pään pidennykseen? Eikös se yksi paketti maksa jonkun 60-70 e niin pitääkö noita ostaa kaksi vai riittääkö 1?