Kirjoittaja Aihe: Tietoa klipsijatkoja himoaville  (Luettu 248012 kertaa)

nesayem

• Vieras
Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville
« Vastaus #255 : 18.11.08 - klo:20:48 »
Hei tytöt,
oon ajatellut noita klipsipidennyksiä, mutta kaikki riippuu oikeastaan kokonaishinnasta. Mulla on paksu, ylikasvanut poikatukka ja mieli tekisi hullun lailla laittaa jatkohiusta. Osaatteko arvioida, minkä verran mun kannattais ostaa tota tukkaa? Klipseillä vaiko pelkkää hiusnauhaa?
Onko pelkkä hiusnauha jo kiinnitys valmista vai pitääkö se nysvätä vasta kotona valmiiksi (en tiedä kykenenkö vai pilaanko koko matskun)...?
Haluaisin päästä sen näköisen, että tukkaa on joka puolella tasaisen tuuheasti :D Oon yrittänyt päästä tähän aiheeseen sisään lueskelemalla noita aikaisempia postauksia, mutta en taida vielä olla kärryillä.

Poissa Nanette

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #256 : 19.11.08 - klo:00:32 »
^^Jos vain viitsit mitata olisin todella kiitollinen:)
Minulla tätä tukkaa on aivan kauheasti päässä. Oikeastaan liikaakin tähän malliin. Jos tuossa yhdessä nauhassa ei nyt ole kauheasti kun mittaan vaikka sitten itse vielä nauhalla jos viitsit mitata, niin voi sovitella noiden tekohiuksien kanssa mitä on kotona. Voinhan tietysti ottaa yhden paketin sitä todella pitkää ja yhden vähän lyhyempää niin ei tule niin kalliiksi. Tämä on todella jännittävää, olisipa ne hiukset jo kotona ja sitä rahaa myös.
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.

ZaparoZanna

• Vieras
« Vastaus #257 : 19.11.08 - klo:16:55 »
Pystyykö joku pitämään hiuksia kiinni klipsijatkojen kanssa? Minä en, joka kerta kun yritän vaikka vain koota hiukset pompulalla, päänahkaa alkaa särkeä niin että pitää ottaa hetikohta pois. Hiukset siis kiristävät päänahkaa kiinni ollessa.

nesayem

• Vieras
« Vastaus #258 : 21.11.08 - klo:17:56 »
Hei tytöt,
oon ajatellut noita klipsipidennyksiä, mutta kaikki riippuu oikeastaan kokonaishinnasta. Mulla on paksu, ylikasvanut poikatukka ja mieli tekisi hullun lailla laittaa jatkohiusta. Osaatteko arvioida, minkä verran mun kannattais ostaa tota tukkaa? Klipseillä vaiko pelkkää hiusnauhaa?
Onko pelkkä hiusnauha jo kiinnitys valmista vai pitääkö se nysvätä vasta kotona valmiiksi (en tiedä kykenenkö vai pilaanko koko matskun)...?
Haluaisin päästä sen näköisen, että tukkaa on joka puolella tasaisen tuuheasti :D Oon yrittänyt päästä tähän aiheeseen sisään lueskelemalla noita aikaisempia postauksia, mutta en taida vielä olla kärryillä.

Osaisiko kukaan antaa neuvoa? Pliis! :D

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #259 : 22.11.08 - klo:11:35 »
nesayem, tilanne riippuu sun hiustesi pituudesta, laadusta ja toivomastasi lopputuloksesta. Aluksi voit tilata yhden paketin tukkaa ( n. 70- 100g myyjästä hieman riippuen) ja kokeilla mille se näyttää.

Itselläni on siis melko pitkä polkkatukka ja itseäni kyllä ainakin häiritsee se, että omien ja pidennyshiusten raja näkyy selvästi. Ratkaisen asian tekemällä puoliponnarin tai nutturan, eli omat  päällimmäiseksi jäävät hiukseni laitan kiinni. Mietin vain miltä sinun hiuksesi näyttävät jos ne ovat lyhyemmät. Aikaisempana ketjussa on kuva hiuksistani.

Googleta hiusnauha niin näet että se on nauhassa kiinni olevaa hiusta. Et  siis joudu niitä hiuksia millään kiinnittelemään siihen nauhaan.

Itse tein niin, että käsistäni tumpelona ostin ensimmäisen hiuspaketin klipsuilla. Koin tarvitsevani tukkaa enemmän ja ostin toisen satsin " tee se itse" pakettina eli paketissa oli mukana hiusnauhaa ja klipsut. Ompelin hiusnauhoja päällekkäin ensimmäisen, jo valmiiksi paloitellun ja klipsutetun pidennysten mukaan. Eli irrotin valmiiksi ommelluista pidennyksista klipsut, yhdistin ensimmäisen ja seuraavan paketin hiusnauhat päällekkäin leikattuani paketin no2. hiusnauhan sopiviksi paloiksi mallin mukaan. Ompelin klipsut ja hyvä on ollut.

Jos pystyy yhtään lankaa ja neulaa käyttämään ja osaa tehdä jonkinlaisen solmun niin klipsut voi ommella itse. Aikaa siinä itselläni tosin meni pari iltaa, kun en ole nopea.

« Viimeksi muokattu: 03.01.09 - klo:20:00 kirjoittanut lillamilla »
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

nesayem

• Vieras
« Vastaus #260 : 22.11.08 - klo:12:46 »
K i i t o s,  lillamilla!

Tuossa yhdellä sivulla luki, että koko pään pidennyksiin tarvittaisiin 1-2 hiusnauhaa.
Millä tällaset aitohiusnauhat kiinnitetään?
http://www.hairium.com/index.php?id=293 <-- tällä sivustolla oli esitelty muutama vaihtoehto, ehkä teippihiusnauha kiinnostaisi eniten. Teipistä on jotain aikaisempaakin kokemusta. Vai mitkä on esimerkiksi klipsihiusnauhan vahvuudet? :)
« Viimeksi muokattu: 22.11.08 - klo:12:48 kirjoittanut nesayem »

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #261 : 22.11.08 - klo:18:38 »
Teippipidennyksistä en juurikaan tiedä, mutta näin oman järkeni perusteella hiusnauhan kiinnitystapoja ovat siis:

Teippi, sinetti, ns. microringit ja ompelu jotka ovat siis pysyviä ( kestävät kuukauden tai pidempään ) kiinnityksiä ja

klipsut, joilla saat päiväksi aina kerrallaan tai tarpeen mukaan pitkät hiukset itsellesi. Osassa kiinnitystapoja, kuten sineteissä tosin käytetään myös valmiita "hiustupsuja".

Ei ole mitään erityistä klipsuhiusnauhaa vaan samaa kamaa ne on kaikki. Tosin laadussa voi olla eroja, kuten voi olla synteettistä eli keinohiusta, aitohiuspuolella on ns. remyhiusta ja vaikka mitä muuta. Tuosta hiusmäärän tarpeesta on jo kirjoiteltu, Roksane tietää hyvin näistä.

Jos teippipidennys itseäsi kiinnostaa niin lukaisepa asiaa käsittelevä ketju. Joku voi vielä täsmentää vastaustani, sillä en ole esim. kampaamoalan asiantuntija tai erityisesti pidennyksiin perehtynyt vaan ihan tavallinen tukkahäröilijä.
« Viimeksi muokattu: 24.11.08 - klo:19:51 kirjoittanut lillamilla »
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

ZaparoZanna

• Vieras
« Vastaus #262 : 25.12.08 - klo:22:36 »
Help, menin leikkauttamaan omat hiukset n. polkkapituiseksi. Olen käyttänyt klipsijatkoja päivittäin jo puolisen vuotta ja nyt kahukseni huomasin, että tuo polkka paistaa jatkojen läpi ihan selkeästi! Omien hiusten pituus siis näkyy siinä pinnalla, aikaisemmin ne hukkuivat sinne sekaan kun olivat pidemmät. Auttaakohan toisen paketin hankinta mitään vai pitääkö odottaa kuukausia, että omat kasvavat...?
Omat hiukset ovat taipuisat ja latvat tekevät laineen juuri siellä päädyssä ´ja törröttävät, arggg

anna1

• Vieras
« Vastaus #263 : 27.12.08 - klo:12:21 »
^Suoristusrauta on ystävä :)
Kuten jo kerroinkin tuolla toisessa ketjussa, on omassa päässä nyt teipit ja oman hiuksen kanssa vähän sama ongelma, kun on päältä vielä niin lyhyt. Suoristusraudan avulla voi tosiaan koittaa "häivyttää" rajaa, itse myös välillä kiharran hiuksia niin ei erotu sillonkaan niin selkeästi.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #264 : 03.01.09 - klo:12:24 »
Tilasin just ebaysta 6 osioo klippejä :) Postareineen 17,70e eli naurettavan halvat.
Joudun värmäämään ne heti suoravärillä vaaleista oransseiksi, mutta se ei onneksi vahingoita hiusta.
Tilaamani hius on "body wawe" eli lainehtivaa.
Aikomuksena on pistää jatkeet satunnaisesti hippailemaan lähtiessä, pari kertaa kuussa.

Edit.
Mä en tajua mitä mä ajattelin noi 6 osioo tilatessani.. Eihän ne mihinkään riitä.
No, myyn ne kaverilleni tuuhennokseks kun ne saapuu. Tilasin samalta myyjältä (hairsalon) uuden setin 35eurolla. Siinä on taakse kaks sellaista leveää monen klipsin osiota, sivuille kaks kahden klipsin osiota ja kaksi yhden klipsin osiota.
Hiusta siinä oli muistaakseni 100g, eli riittänee jo kunnon pidennykseen.
« Viimeksi muokattu: 08.01.09 - klo:00:17 kirjoittanut Luscious »
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

ZaparoZanna

• Vieras
« Vastaus #265 : 08.01.09 - klo:20:53 »
Minulla on jäänyt täysin käyttämättä #2 eli tumman ruskeat 20 tuuman (n. 50,8 cm. Ovat piiiitkät mutta näitähän voi halutessaan lyhentää) klipsijatkot, haluaisikohan joku ostaa? Käytän klipsipidennöksiä päivittäin mutta tilasin joku aika sitten kahdet jayksi paketti riittikin mainiosti päähäni.

Osia on kahdeksan, niiden koot ovat:
4 x 2 tuuman
2 x 4 tuuman
1 x 6 tuuman
1 x 7 tuuman

Klipseissä on silikoninauha ja ne pysyvät päässä tosi hyvin. Hius on 100 % aitoa eurooppalaista hiusta ja silkkisen pehmeää.

Hp 50 e posteineen.

Marie8888

• Vieras
« Vastaus #266 : 12.01.09 - klo:11:28 »
Minulla on jäänyt täysin käyttämättä #2 eli tumman ruskeat 20 tuuman (n. 50,8 cm. Ovat piiiitkät mutta näitähän voi halutessaan lyhentää) klipsijatkot, haluaisikohan joku ostaa? Käytän klipsipidennöksiä päivittäin mutta tilasin joku aika sitten kahdet jayksi paketti riittikin mainiosti päähäni.

Osia on kahdeksan, niiden koot ovat:
4 x 2 tuuman
2 x 4 tuuman
1 x 6 tuuman
1 x 7 tuuman

Klipseissä on silikoninauha ja ne pysyvät päässä tosi hyvin. Hius on 100 % aitoa eurooppalaista hiusta ja silkkisen pehmeää.

Hp 50 e posteineen.

Hei,

Olisin kiinnostunut noista pidennyksistä. Saanko udella mistä nuo tilasit? Onnistuuko postitus ulkomaille? Asun hetkellisesti Hollannissa..

Poissa Jadele

• Hiushörhö
« Vastaus #267 : 20.01.09 - klo:16:04 »
Nostelen nyt vähän tätä aihetta eli onko täällä kukaan ostanut tuolta http://www.hairextensionsnow.com/catalogue/detail.php?product_ID=160 juuri sitä paksumpaa klipsihiustuuhennusta? Nyt tekisi kamalastii mieleni tilata mutta onko tuo todella oikeastikkin paksu vaikka on vain yksi osio? Olisi niin kiva kuulla kokemuksia :) Tuolta lueskelin että ainakin pari ihmistä oli jossain vaiheessa tekemässä tilausta kyseisestä kaupasta.

Paikalla Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #268 : 11.02.09 - klo:13:27 »
Onko kellään kokemuksia Hairtrade.comin noista vähemmän aidoista hiuksista? Itse himoitsen näitä http://www.hairtrade.com/product_info.php/cPath/46_48/products_id/243 mutta kiinnostaisi tietää meneekö nuo miten pahasti takkuun ja onko helppo käsitellä jne.. Raitoja meinasin siis että laittaisi baari-iltoihin kun tuo punainen tuppaa niin heikosti pysymään omassa hiuksessa. Ei olisi pahan hintainen, tosin tuohon tulisi sitten niistä irtoklipseistä lisähintaa.. Tuolla näytti olevan myös raitoja erikseen myynnissä http://www.hairtrade.com/index.php/cPath/30_43 mutta vaikuttaa aika paljon kalliimmalta verrattuna tuohon että tekisi itse tuosta isommasta nauhasta.

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #269 : 11.02.09 - klo:14:03 »
^ Mä tilasin tässä joskus viime vuonna tuolta noita raitoja. Tilasin useammankin raidan ja monessa värissä, joten päädyin noihin valmiisiin. Ei ole kyllä paljoa tullut käytettyä, mutta tilaus ja toimitus oli sujuva. Mun ne käyttämät eivät ole menneet pahasti takkuun ja käyttö on ollut helppoa. Mulla oli esim. yksissä häissä pari raitaa kampausta piristämässä. Tuolloin kiharsinkin niitä raitoja. Huonommin nuo kihartuivat kuin omat hiukseni ja kiharat pysyivät huonommin. Mun omat hiukset on kyllä luonnonkiharat jo valmiiksi ja ovat tosi helpot kiharrettavat. Pitkäaikaisesta käytöstä mä en osaa sanoa. Yksi raita on pelastunut koiran suustakin vähin vaurioin....
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!