Kirjoittaja Aihe: Tietoa klipsijatkoja himoaville  (Luettu 248005 kertaa)

Poissa Merry

• Haiven
  • *
Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville
« Vastaus #270 : 25.02.09 - klo:17:55 »
Oon miettinyt itsekin jos tilaisin hairtradesta klipsipidennykset, joten mielenkiinnolla kuuntelen kokemuksia ?
Hinta ei ainakaan kirpaissut pahasti, pitäis vaan nytten kerätä vähän rahaa ja sitten voisin mennä ja tilata. Houkuttelee kyllä niin paljon ajatus pitkistä hiuksista, oi että:) Varsinkin jos ne on vielä helpotkin!

Mutta olen tässä miettiny, minkänlaista noiden hairtraden hiusten laatu on ?
Että meneekö helposti takkuun, näyttääkö feikeiltä tms. Tuo hinta tuntuu niin halvalta, niin onko tässä jokin koira haudattuna ? Ja jos haluaa koko pään pidennykset, montako klipsiä tarvitsee ?

http://www.hairtrade.com/product_info.php/cPath/46_48/products_id/213
^- Riittäisikö ?

http://www.hairtrade.com/product_info.php/cPath/30_38/products_id/101
^- Vai pitäisikö olla tällaiset ?

Voi kun tulee tyhmä olo ko kyselen näin paljon:)

ZaparoZanna

• Vieras
« Vastaus #271 : 26.02.09 - klo:20:28 »
Tuo ensimmäinen ei riitä kokopään pidennykseen. Toinen riittää (yleensä 100 g on riittävästi). Minulla ei ole kokemusta tuon kaupan hiuksista mutta tuo ei ainakaan ole Remy-hiusta eli se selittää edullisen hinnan.

Valentine

• Vieras
« Vastaus #272 : 11.03.09 - klo:22:18 »
Hmm, olenpas huono tiedon etsinnässä...  Itse kaipaisin 45 cm pitkiä aitohiusta olevia mahd. vaaleita pidennytksiä. Voisin siis ostaa hiusnauhana ja lisätä itse klipsut tai ostaa paketin. Olisi hyvä, jos selviäisin prosessista n. 100 eurolla. Hiusten pitäisi olla mahd. hyvä laatuiset, kestää käyttöä ja riittää koko päähän  ;D.Värjäisin ne siis suoravärillä, ja siksi on tärkeää että ovat varmasti aidot. Ei siis ole väliä, että mistä maasta tilaan, kunhan tosiaan ei menisi hirveästi tuon 100 euron yli. Olisiko ehdotuksia?

ZaparoZanna

• Vieras
« Vastaus #273 : 12.03.09 - klo:11:22 »
Suosittelen Afrocarea. Laatu on tosi hyvä ja hinta suunnilleen tuo satku.

Valentine

• Vieras
« Vastaus #274 : 12.03.09 - klo:19:05 »
Kiitos vinkistä, tarkoitatko tätä pakettia: http://www.afrocare.com/catalog/Silky_Silver_Clip_In_Hair_Extensions__12_pcs_Full_Set_397.html
Ja tarvitsen näitä siis 2 pakettia koko päähän? Vai riittääkö tuo 1 paketti, kun on aika "iso" :D?
« Viimeksi muokattu: 12.03.09 - klo:19:07 kirjoittanut Valentine »

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #275 : 12.03.09 - klo:19:42 »
Onko toi IK22 Medium Blonde miten luonnollinen? Onko sulla zaparozanna minkä väriset clip onit, minkälaisiksi menevät pesuissa jne?
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

ZaparoZanna

• Vieras
« Vastaus #276 : 12.03.09 - klo:22:56 »
En muistanutkaan, että tuolla on noin paljon eri vaihtoehtoja :)  Minulla on tätä nauhaa: http://www.afrocare.com/catalog/Bohyme_Euro_Remi_394.html  Olen itse laittanut klipsit. Laatu on parasta mihin olen tähän asti törmännyt. Tuo valmiiksi klipsutettu ei ole Remi-hiusta ja laatu on aikasta paljon huonompaa.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #277 : 18.03.09 - klo:08:47 »
Onko kellään kokemusta tällaisista klipsiraidoista:
"STARGAZER RED BABY HAIR EXTENSION
Red baby hair extension by Stargazer. These hair extensions are synthetic clip-on hair pieces that are easy to apply and are available in several eye-catching colours. They can be cut to any length you require and are washable."
Löysin siis tuolta http://www.subculturewear.com/acatalog/goth-punk-emo-scene-hair-dye-and-bleach.html ja ajattelin kun olen tilaamassa myös vaatteita jos tilaisin noita raitoja samalla.

edit: Tilasin nyt sitten noita raitoja tänään 6 kpl.
« Viimeksi muokattu: 18.03.09 - klo:14:37 kirjoittanut Mena »

Poissa Suski

• Haiven
  • *
« Vastaus #278 : 18.03.09 - klo:13:44 »
Mutta olen tässä miettiny, minkänlaista noiden hairtraden hiusten laatu on ?
Että meneekö helposti takkuun, näyttääkö feikeiltä tms. Tuo hinta tuntuu niin halvalta, niin onko tässä jokin koira haudattuna ?

Itse tilasin n. 8kk sitten hairtradelta tälläisen hiusnauhan "Human Hair Silky Weaves (LIGHT BLONDE) (Human Hair Weave #24)" ja mielestäni se on ollut hintaansa nähden hyvälaatuista, itselle siitä on riittänyt tuuhennukseksi kolme settiä ja yksi on tälläkin hetkellä vielä käytössä, juuri tein kunnon silarimuhittelun jatkeille ja tuli taas kovin silkkiseksi. Värjäämään en välttämättä lähtisi ja itsekin meinasin kokeilla seuraavaksi tuota remy-laatua, mutta en sanoisi ainakaan tuon jatkeen olleen huonoa vaikkei remya ollutkaan. Voisin ostaa tuotakin uudestaan.

En muistanutkaan, että tuolla on noin paljon eri vaihtoehtoja :)  Minulla on tätä nauhaa: http://www.afrocare.com/catalog/Bohyme_Euro_Remi_394.html  Olen itse laittanut klipsit. Laatu on parasta mihin olen tähän asti törmännyt. Tuo valmiiksi klipsutettu ei ole Remi-hiusta ja laatu on aikasta paljon huonompaa.

Kuinka paljon grammoissa tuota nauhaa on? En huomannut että sitä oltaisiin missään mainittu..

Ja sitten vielä onko jollain kokemusta noista afrocaren vaaleista pidennyksistä, onko light pale blonde kovin paljon keltaisempaa kuin light blonde? Tai ovatko nuo ylipäätään kuinka kellertäviä?

ZaparoZanna

• Vieras
« Vastaus #279 : 18.03.09 - klo:14:47 »
Grammoja on n. 110 ja nauha on toooodella pitkä :)  Oli pikkasen vaikea värjätä se ennen päähän laittoa.

Poissa Suski

• Haiven
  • *
« Vastaus #280 : 18.03.09 - klo:18:10 »
Okei, kiitos ZaparoZanna, täytyykin sitten melkein tilata sieltä, on nimittäin halvempi kuin hairtradella ja vielä kun punnan kurssi on noin kiitollinen! ;D

Valentine

• Vieras
« Vastaus #281 : 18.03.09 - klo:22:48 »
Mietin itse tuota samaa, että kumpi olisi järkevämpää tilata, light blonde vai light pale blonde, jos mahdollisiman valkoiset haluaisin. Toivottavasti joku osaa joskus kertoa, niin pääsen tekemään tilauksen jossain vaiheessa  ;D.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #282 : 19.03.09 - klo:08:50 »
Light pale blonde pitäisi nimensä puolesta olla vaaleampi. Itse en ole. ko. nauhoja ostanut. Voitko kysyä asiaa ko. paikan asiakaspalvelusta?

Kannattaa muistaa että nauhaa voi itse sävyttää haluamaansa suuntaa eli jos hius on liian kellertävä niin vaahtosävytettä kehiin.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #283 : 19.03.09 - klo:13:20 »
^Mulla aiankaan ei toimi tuo sävyttäminen kylmemmäks. Oletko millä onnistunut sävyttämään ilman, että vetää harmaaksi? Mulla siis sävy 613 dreamhairilta ja vetää ruman harmaaksi kun laitan Crestolin tummanviolettia hippusen hoitikseen. Ei pysty antaa vaikuttaa :(
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #284 : 22.03.09 - klo:15:10 »
Vaalea hius on todella käsitelty, joten se imee värin todella nopsaan. Yksi konsti on sivellä alle kilokaupalla hoitista. Olet aikaisemmin sekoittanut sävyä hoitikseen, mitä jos laittaisit vielä yhden kerroksen hoitsikkaa alle?

Itselläni käytössä ovat Goldwellin 10 v ja Igoran jääkukka. Ja sitten hopeashampoo. Näillä saa olla tarkkana sekä hiusnauhan että oman pään suhteen. Olen onnistunut saamaan tosi sinisiä / violetteja tuloksia. Tarvittaessa sitten syväpuhdistavaa ja hoitoainemuhittelu päälle ja kokeilu uudelleen.
« Viimeksi muokattu: 01.04.09 - klo:21:39 kirjoittanut lillamilla »
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.