Kirjoittaja Aihe: Tietoa klipsijatkoja himoaville  (Luettu 247928 kertaa)

MiamiGlow

• Vieras
Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville
« Vastaus #285 : 16.04.09 - klo:12:00 »
voiko täältä tilata suomeen? Joku tuossa mainitsikin hairtraden. http://www.hairtrade.com/product_info.php/cPath/92_30_38/products_id/91

Ja jos on kokemusta tilaamisesta, niin paljon tuo tuote tulisi maksamaan? Tuo settihän riittää vissiin kokopäähän.

Sama juttu tältä sivulta: http://www.additionallengths.co.uk/Product_Details.asp?ProductID=56
Olisin kiitollinen jos joku osaisi auttaa! :)

Edit: http://www.hairtrade.com/product_info.php/cPath/92_59_94/products_id/393 voisiko joku kertoa, että riittääkö
tuota 1paketti koko päähän ja saako siihen laitettua clipsit?
« Viimeksi muokattu: 16.04.09 - klo:12:22 kirjoittanut MiamiGlow »

Poissa Hali

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #286 : 27.04.09 - klo:03:19 »
Hmm. Haaveilen klipsijatkeista ja olenkin miettinyt että kumpi on paremi laatuista hiusta ja kumpi olisi järkevämpi tilata hairiumista tälläistä hiusta hiusnauhassa ja ommella itse klipsit vai Dream Hairilta tälläistä hiusta jossa on klipsit valmiina. Lähinnä siis laatua tässä haen, eli kumpi hius on parempilaatuista ja kestää pidempään hyvänä. Aijemminhan täällä on puhuttu että Dream hairin hius olisi huonoa, mutta haluan nyt kuitenkin varmistaa näin etten sitten tee huonoa tilausta.
Wtf?

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #287 : 27.04.09 - klo:11:26 »
^ Itse suosisin ehdottomasti Hairiumin hiusnauhaa. Valmiit clip onit ovat jostain syystä monesti huonolaatuisia (ja halpoja). Ehkä siksi, että ostajat ovat tavallisia pulliaisia eivätkä ammattilaisia. Markkinat ovat ehkä suuremmat kuin normaaleissa pidennystuotteissa, koska käyttökynnys on matalampi ja siksi markkinoille on tullut paljon halpaa ja huonolaatuista viritelmää. Täällä Juurikasvussa ainakin Amilo (alan ammattilainen) on muistaakseni kehunut tuota Hairiumin hiusta, kun taas ainakin joku oli saanut DreamHairilta kuitu-aitohiussekoitetta, vaikka tuote myytiin 100% aitohiuksena. Hiuksen synteettisyyden tuo henkilö oli havainnut yrittäessään värjätä hiusta - kuituosiot eivät olleet värjäytyneet, mikä on selvä merkki synteettisyydestä.

Toinen hyvä syy ostaa Hairumilta hiusnauhaa on se, että saat hiusta 110 g, kun taas tuossa Dreamhairin setissä on vain 60 grammaa hiusta.

Poissa Hali

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #288 : 28.04.09 - klo:18:00 »
^ Jep. Olenkin miettinyt että dreamhairin hius on luultavasti aika huonolaatuista, koska sieltä tilaamani clipsiraidat olivat tosi huonoja.. :/
Wtf?

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #289 : 28.04.09 - klo:19:35 »
Olen ihan hullaantunut klipsijatkoihin :). Kokeilin turkkilaisen ystäväni klipsijatkoja ja ne tekevät koko ilmeestä niin erilaisen!! Vhidoinkin pitkät hiukset, vaikka omat hiukset jämähtävät kasvussa aina vain puolimittaisiksi. Ystäväni matkustaa takaisin Turkkiin ensi viikolla ja hän lupasi lähettää minulle jatkoja, siellä on kuulemma jatkeet toukokuussa tarjouksessa, kahden osan paketti maksaa 30 euroa.

Omaan niin ohuet hiukset, joten tuo kahden palan paketti sopii juuri hyvin ja niilläkin saa aikaan runsaan ja pitkän vaikutelman. Yahuu, en malta odottaa!!!!

Valentine

• Vieras
« Vastaus #290 : 04.05.09 - klo:10:55 »
Tilasin hairtradelta hiusnauhaa ja normaalikokoisia vaaleita clipsejä x 12 ja pieniä  x6.  Olisiko vinkkejä miten minun kannattaisi hiusnauha leikata? Omat hiukseni ovat korvaan asti leukamittaiset, mutta takaa vähän vajaa hartioille. Malli siis pitenee taakse ja ovat todella kerrostetut. Kannattaisiko minun tehdä enemmän yhden ja kahden clipsin pidennyksiä ja vain esim. 1 neljän cipsin ja 2 kolmen, vai olisiko jotain parempaa neuvoa, ettei ihan arviolta joudu tekemään  ??? ?

Okei kiitos molemmille vastauksista, nyt on joku haju, mitä lähden tekemään : DD
« Viimeksi muokattu: 11.05.09 - klo:20:08 kirjoittanut Valentine »

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #291 : 04.05.09 - klo:21:25 »
^Yhden klipsin pidennykset on ärsyttävän heiluvia, suosittelen tekemään useammalla.
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Nanette

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #292 : 11.05.09 - klo:17:00 »
^^Eipä minulla ole kokemusta, mutta tekisin ainakin yhden todella leveän osion jonka saisi ihan puoli päätä ympäri. Siihen sitten viisi kuusi klipsua. Muutkin laittaisin aika suurina osina varmaan kolmen klipsun. Parempi aloittaa suurilla osoilla ja kokeilla kuinka toimii sillä niitähän voi sitten leikkailla pieniksi ;)
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.

Chiri

• Vieras
« Vastaus #293 : 14.05.09 - klo:08:54 »
Nyt ihan idioottikysymys, olin tilaamassa tuolta hairtradelta, mutta siinä ennen maksua tuli kysymys että missä osoitteessa olet päivisin. Eikö ne tulekkaan ihan normaali postin mukana? En jaksaisi päivystää kotona, että koska paketti saapuu ;D

Annaperkele

• Vieras
« Vastaus #294 : 14.05.09 - klo:09:12 »
Nyt ihan idioottikysymys, olin tilaamassa tuolta hairtradelta, mutta siinä ennen maksua tuli kysymys että missä osoitteessa olet päivisin. Eikö ne tulekkaan ihan normaali postin mukana? En jaksaisi päivystää kotona, että koska paketti saapuu ;D

Tulee postiin ja tulee saapumisilmoitus ihan normaalisti.

Chiri

• Vieras
« Vastaus #295 : 14.05.09 - klo:09:17 »
Ok, kiitos! :)

Poissa Hali

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #296 : 18.05.09 - klo:02:56 »
Mun klipsijatkoprojekti ei nyt etene, kun ei oo rahaa ostaa tota hiusnauhaa. Toisaalta kyllä mietin edelleen tuon dreamhairin perään, koska se hius on kuitenkin takkuuntuumatonta. Mitenkä se vaikuttaa vai vaikuttaako mitenkään? Dreamhair on kuitenkin niin kallis että tekis mieli kallistua tuon hiusnauhan ja hairiumin puoleen. Kuitenkin tuolta ei saa 60cm hiusnauhaa, eikä klipsijatkojakaan,koska haluaisin 60cm pitkät tai pidemmätkin olis kivat, mutta ehkä hieman liioitellut. Hmmh.
Wtf?

Chiri

• Vieras
« Vastaus #297 : 20.05.09 - klo:07:23 »
Ihanaa, klipsijatkot tuli jo <3 Yksi kysymys: hius on ihan hirveän sileää, miten saan sitä "karhennettua"? Tuntuu että näkyy ihan selvästi omien hiuksien lomasta kun on ihan silkkistä ja oma hius hieman karheampaa.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #298 : 20.05.09 - klo:12:52 »
^Huhhuh, älä herranjumala tee sille mitään! Peset ne pari kertaa niin menee jo niin karmeaan takkuun ja karheaksi että nautihan nyt siitä sileydestä:)
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Chiri

• Vieras
« Vastaus #299 : 22.05.09 - klo:08:37 »
Ai menee`? :D No, sitten en raaski tehdä mitään toimenpiteitä ^^ Tänään uutta väriä päähän niin voi vihdoin kokeilla jatkoja ihan kunnolla!  :ts