Kirjoittaja Aihe: Tietoa klipsijatkoja himoaville  (Luettu 248006 kertaa)

xXemoXx

• Vieras
Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville
« Vastaus #300 : 29.05.09 - klo:07:58 »
Haluisin taas kovastikkin tällaset  ::) Mulla oli ennen mustat clip-onit, no tyhmänä jotenkin pilasin ne puolivuotta käytettyäni. Sit mun päähäni tuli käydä kampaajalla ja vetäs vähän liikaa pois, nyt tohon johonki niskaan asti hiukset, tai siis että peittää oikeestaan justja just ehkä ton niskan. Ennen leikkausta siis vähän yli olkapäille. Vielä en oo viittiny uusia klipsijatkoja hankkia ku en välttämättä niitä mitenkään hienosti näin lyhyeen tukkaan sais. Eikai sitte muutaku auta odottaa, että tukka kasvais hieman. Ei vaan jaksais ku tiedän jo millaset hiukset sitte haluun leikata ;D jotkut tällaset http://c.wrzuta.pl/wi16254/14d2b70a002157de4730bbe7/0/brittany%20kramer hiukset ois aika unelma *___*

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #301 : 10.06.09 - klo:20:02 »
Sain omat klipsini viime viikolla, mutta nyt pelkään että menin jo pilaamaan ne :(. Huikset olivat todella hyvännäköiset ja täsmälleen omien hiusteni väriset mutta liian pitkät. Niimpä menin leikkaamaan latvoista... En innoissani ajatellut ihan loppuun ja nyt latvat ovat täysin suorat ja se ei näytä kovin hyvältä! :/ Nyt en uskalla leikata näitä enempää, koska en halua enää pituudesta paljoakaan pois, enkä osaa leikata muuten kuin piikkisuoraan :D Millä tavalla näitä pitäisi leikata, jotta niihin saisi takaisin sen latvan "oman" luonnollisen muodon  ???

anna1

• Vieras
« Vastaus #302 : 05.07.09 - klo:02:22 »
Jos kellään ois tiedossa hyväkuntoiset vähän käytetyt tai uudet klipsitukat tämmöseen tummanruskee/vaalenruskee&kaikkeesiltäväliltä-pohjaan, niin tännepäin sais tarjota.
Kaks pakettia tarviis, ja sävyt voi tosiaan olla ihan mitä vaan mustasta vaaleeseen, punertavia tms. kukertavia ei huolita!  ;D

Poissa Memi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #303 : 08.07.09 - klo:21:31 »
Juuri äsken tein tilauksen dreamhairille, clip onit 40cm 8 osaa sitä kaikista tumminta ruskeaa. Omat hiukseni värjättiin juuri melkein mustiksi, mutta taittuvat silti ruskeaan, joten en sitten uskaltanut mustaa ostaa kun ajattelin että hiusten väri vaalenee tästä kuitenkin pesujen jälkeen. Nyt pelkään että pidennykset ovat kuitenkin minulle vaaleat, mutta saa nyt nähdä. Muutenkin oli aika riskipeliä, kun ei ole kesätöitä -> lue RAHAA ja sinne menivät nyt ne vähäisetkin säästöt. No, pitkien hiusten eteen tekee joskus uhrauksia ja jättää sitten muut hankinnat .. Toisaalta, eipä mulla nyt mitään kamalan tähdellistä hankittavaa olisi ollutkaan :D
1b M ii

leuka - hartiat - olkapäät - APL - BSL - midback

Poissa Mintti

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #304 : 13.07.09 - klo:17:31 »
Miten mä en ole koskaan aikaisemmin kuullutkaan klipsijatkoista?! Kiitos tämän mahtavan foorumin, hylkäsin mielessä paljon pyörineen "kestopidennyksen".

Nyt olisi vain pieniä pähkäilyn kohteita.. Jos joku ihana juureslainen viitsisi vastailla?

Ensinnäkin, mistä saisi kunnolla kiharaa aitohiusnauhaa (tummuus noin 6-7)? Ja vieläpä halvalla? Kun tämä on tällainen kokeilu, niin en viitsisi satasta pulittaa hiuksista, jos en sitten vaikka viihdykään tukassa. Hiuksen ei tarvitse välttämättä olla mitään aivan huippulaatua, kunhan ei nyt mitään shittiä kuitenkaan. ;D Olen vähän yrittänyt pyöriä noilla linkitetyillä sivuilla, mutten osaa etsiä oikealla hakusanalla, ja olen muutenkin vähän tampio näiden kanssa. Eli jos joku tietää mistä löytyy ja viitsisi laittaa jopa suoran linkin tuotteeseen?

Ja toisekseen, asiasta on paljon ketjussa puhuttu, mutta miten nyt sitten osaan tilata oikean määrän. Kuinka paljon on yksi 'puntti'? Grammoissa vissiin kehotettiin tilaamaan jotakin satasen luokkaa..? Minusta niin monet noista nettisivuista olivat sen verran epäselviä, etten osannut löytää tarvitsemania tietoja grammoista jne.

Ja kolmanneksi, pidennystä siis havittelen, tuuheutta löytyy itsellänikin (optinen harha siis, kihara hius  ;)). Pisimmät hiukseni ovat kainaloihin saakkaa, ja himoitsen sellaista keskiselän mittaa. Onko tuo nyt sitten 45cm ainakin? Kannattaisiko tilata osa tukasta lyhyempänä ja osa pidempänä?

Itse olen todella ulalla näistä asioista, mutta onneksi täällä tuntuu olevan niin asiantuntevaa porukkaa, että ehkäpä minä teidän neuvoillanne saan askarreltua itselleni tukan. :T Kiitos jo etukäteen!
Luonnonmukaiseen kosmetiikkaan hairahtanut kotikemisti.
3b F ii
iHerb -alennuskoodi: OPI742

Poissa Memi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #305 : 14.07.09 - klo:10:50 »
Clipsit saapuivat ja ovat täydelliset, yhden ongelman ainoastaan havaitsin. Minulla on solisluihin ylettyvät hiukset itselläni ja kun lyön clipsit päähän niin omat hiukset tunkevat esiin clipsien ALTA, vaikka yritän clipit asettaa mahdollisimman alas, jottan niiden alle ei paljon hiuksia jäisi. Clipsien päältä hiukset ei näytä ollenkaan pahalta, vaikka lyhyemmät ovatkin, kun niitä suoristaa. Mutta millä ihmeen ilveellä saan omat latvani pysymään täysin suorina, jotta ne eivät taivu kohti leukaani ja pomppaa esiin suorien (vähän laineikkaiden) clipsien lomasta. Tämä tapahtuu siis silloin kun pidän hiuksia edessä, ja sitä tykkäisin tehdä. Vai onko pakko tyytyä pitämään niitä ainoastaan takana, kun ne ovat auki?  ???
1b M ii

leuka - hartiat - olkapäät - APL - BSL - midback

Valentine

• Vieras
« Vastaus #306 : 18.07.09 - klo:15:11 »
Nyt olen pitänyt näitä pidennyksiä 2 kk joka päivä. Kyllähän nämä ovat alkaneet reippaasti hamppuuntua, mutta toisaalta uskon, että hyvällä hoidolla näitä pystyisi käyttämään vielä ainakin toiset 2 kk, ihan siedettävän näköisinä. Ihan hyvälaatuiset siis ovat, mutta itse alan olla jo kyllästynyt joka aamuiseen clip:ejen laittoon. Huomasin myös että päänahkanikaan ei oikein taida pitää siitä kun koko ajan on metalliset clip:it ihossa kiinni. Taidan käyttää näitä vielä ainakin sen muutaman kuukauden ja sitten laittaa pidennykset jonnekin talteen, jos joskus vaikka vielä niitä tarvitsisinkin. Ovathan nämä olleet hyvät kamalien välivaiheiden välttelyssä ja nyt vähitellen omat hiuksenikin ovat alkaneet saavuttaa ihan siedettävän mitan. Mahtava keksintö, mutta omat hermoni aamuisin eivät taida olla näitä varten  ;D.

Poissa Hali

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #307 : 20.07.09 - klo:00:03 »
Saako näitä mahollisesti kiinni niskahiuksiin niin ettei ne näy jos niskahiukset on vain n 2-4 cm pitkiä?
Wtf?

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #308 : 20.07.09 - klo:14:02 »
Olen ollut melkein vuoden ilman ompelupidennystä, kun sitä ennen se oli päässä jonkun 2 vuotta. Mulla oli edelleen puol vuotta päässä olleet ompelupidennyshiukset tallella ja tein niistä nyt sitten klipsipidennykset, kun välillä ne olisi ihan kiva laittaa päähän juhliin tms.
Pieni askartelu teetti tulosta ja ihan samalta näyttää kuin ompelupidennyksellä.  :)
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

anna1

• Vieras
« Vastaus #309 : 20.07.09 - klo:16:44 »
Nyt olen pitänyt näitä pidennyksiä 2 kk joka päivä. Kyllähän nämä ovat alkaneet reippaasti hamppuuntua, mutta toisaalta uskon, että hyvällä hoidolla näitä pystyisi käyttämään vielä ainakin toiset 2 kk, ihan siedettävän näköisinä. Ihan hyvälaatuiset siis ovat, mutta itse alan olla jo kyllästynyt joka aamuiseen clip:ejen laittoon. Huomasin myös että päänahkanikaan ei oikein taida pitää siitä kun koko ajan on metalliset clip:it ihossa kiinni. Taidan käyttää näitä vielä ainakin sen muutaman kuukauden ja sitten laittaa pidennykset jonnekin talteen, jos joskus vaikka vielä niitä tarvitsisinkin. Ovathan nämä olleet hyvät kamalien välivaiheiden välttelyssä ja nyt vähitellen omat hiuksenikin ovat alkaneet saavuttaa ihan siedettävän mitan. Mahtava keksintö, mutta omat hermoni aamuisin eivät taida olla näitä varten  ;D.

No tommoseen päivittäiseen käyttöönhän ois kannattanu sitten laitattaa ihan vaikka teipit  ;D
Klipsithän onkin pääasiassa vaan satunnaiseen käyttöön, kampauksien tekoon yms.

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #310 : 04.08.09 - klo:14:46 »
Tilasin juuri Dreamhairilta 10kpl keskikokoisia klipsejä hiusnauhaani (puolikas vain) varten, toivottavasti riittävät! Tajusin juuri hetki sitten, että tuo aitohiusnauha on lojunut kaapissa jo kolme vuotta (kolme vuotta sitten itselläni oli jonkin aikaa ompelutekniikalla tehty pidennys). Toivottavasti tulisivat jo huomenna!

Kokeilin kiinnittää pinneillä tuon hiusnauhan hiuksiini, sävy on täsmälleen sama, mitä omat hiukseni ja tuo puolikaskin nauha näytti tosi hyvältä hiuksissani. Eihän tuo nyt tuo pituutta paljon (max.10cm) lisää, mutta ainakin tulee tukasta paksumman näköinen :)

Poissa mariana83

• Haiven
  • *
« Vastaus #311 : 04.08.09 - klo:15:17 »
Terve!

Olen uusi täällä palstalla, tai lueskellut jo pidemmän aikaa mutta nyt ekaa kertaa kirjottelen. Kysyisinkin että onko kukaan tilannut klipsi-jatkoja täältä-> http://www.cliphair.co.uk/  ? Sanovat sivuillaan hiuksen olevan remyä ja olis ilmaset postikulutkin... Mulla on aikasemmin ollut tuolta hairtradesta jatkot mutta menivät aika nopsaan takkuun ja huonoks.Tulis melkeen saman hintaseks tuolta remy-hiuksella kuin hairtradesta huonompana. Mietin vaan et uskaltaako noihin luottaa et on remyä kun niin väittävät vai saako jotain takkutukkaa...Palautusoikeutta kun avatulla tuotteella ei oo.. Kokemuksia kellään?  :)

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #312 : 07.08.09 - klo:13:39 »
Noniin, nyt on klipsijatkot olleet kerran päässä ja olen todella tyytyväinen! Nuo kymmenen klipsiä riittivät mainiosti puoleen hiusnauhaan. Ovat todella luonnollisen näköiset (kaverit eivät aluksi tajunneet että mulla on pidennys) ja klipsit pysyvät hyvin kiinni tukassa, vaikka aluksi niiden pysymistä vähän epäilinkin.

Poissa isla

• Haiven
  • *
« Vastaus #313 : 13.08.09 - klo:11:11 »
Voisiko joku tee-se-itse- klipsipidennyksen tekijä laittaa kuvamateriaalia omista pidennyksistään, miten ne klipsut on kiinnitetty? Itse tekisi myös mieli vähän leikkiä, mutta kun ei koskaan ole ollut klipsejä, niin en tiedä miten ne siihen asettelisin. ???

Toisekseen, onko body wave-nauhaa saatavilla jostain remy:na?
Tai onko laineikkaan hiusnauhan hiuksen laatu huonompaa kuin suoran?
Omat hiukseni ovat vähän päivästä riippuen kiharaiset/laineikkaat, joten suora saattaisi ainakin tämän ketjun mukaan näyttää jokseenkin omituiselle..

Edit:
Ja vielä tämmöinen löytyi tuolta dreamhairista. Vaikuttaa aika härölle viritykselle. Eï kellään olisi kokemusta tästä? Palkkapäivä saapuu ja vielä saatan sortua kokeilumielessä ostamaan jotain typerää. ;D
http://www.hairtrade.com/index.php/cPath/92_169
« Viimeksi muokattu: 13.08.09 - klo:13:50 kirjoittanut isla »
Obesity is just bathroom lacking a full-body mirror

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
« Vastaus #314 : 13.08.09 - klo:13:58 »
^ muistan jonkun videoklipin jossa noita hehkutettiin!
en nyt löytänyt sitä mutta youtubesta löytyy hakusanoilla 'clip on hair bangs' vaikka mitä :)

http://www.youtube.com/results?search_query=clip+on+hair+bangs&search_type=&aq=6&oq=clip+on+hair