Miten mä en ole koskaan aikaisemmin kuullutkaan klipsijatkoista?! Kiitos tämän mahtavan foorumin, hylkäsin mielessä paljon pyörineen "kestopidennyksen".
Nyt olisi vain pieniä pähkäilyn kohteita.. Jos joku ihana juureslainen viitsisi vastailla?
Ensinnäkin, mistä saisi kunnolla kiharaa aitohiusnauhaa (tummuus noin 6-7)? Ja vieläpä halvalla? Kun tämä on tällainen kokeilu, niin en viitsisi satasta pulittaa hiuksista, jos en sitten vaikka viihdykään tukassa. Hiuksen ei tarvitse välttämättä olla mitään aivan huippulaatua, kunhan ei nyt mitään shittiä kuitenkaan.

Olen vähän yrittänyt pyöriä noilla linkitetyillä sivuilla, mutten osaa etsiä oikealla hakusanalla, ja olen muutenkin vähän tampio näiden kanssa. Eli jos joku tietää mistä löytyy ja viitsisi laittaa jopa suoran linkin tuotteeseen?
Ja toisekseen, asiasta on paljon ketjussa puhuttu, mutta miten nyt sitten osaan tilata oikean määrän. Kuinka paljon on yksi 'puntti'? Grammoissa vissiin kehotettiin tilaamaan jotakin satasen luokkaa..? Minusta niin monet noista nettisivuista olivat sen verran epäselviä, etten osannut löytää tarvitsemania tietoja grammoista jne.
Ja kolmanneksi, pidennystä siis havittelen, tuuheutta löytyy itsellänikin (optinen harha siis, kihara hius

). Pisimmät hiukseni ovat kainaloihin saakkaa, ja himoitsen sellaista keskiselän mittaa. Onko tuo nyt sitten 45cm ainakin? Kannattaisiko tilata osa tukasta lyhyempänä ja osa pidempänä?
Itse olen todella ulalla näistä asioista, mutta onneksi täällä tuntuu olevan niin asiantuntevaa porukkaa, että ehkäpä minä teidän neuvoillanne saan askarreltua itselleni tukan.

Kiitos jo etukäteen!