Kirjoittaja Aihe: Tietoa klipsijatkoja himoaville  (Luettu 247929 kertaa)

Poissa isla

• Haiven
  • *
Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville
« Vastaus #315 : 13.08.09 - klo:18:08 »
Hehe. Löysin aika ison kasan, mutta tässä esitellään kahdet erilaiset ni laitoinpa iloksenne:
http://www.youtube.com/watch?v=5SIpdLMkRMA&NR=1
 ;)
Obesity is just bathroom lacking a full-body mirror

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #316 : 14.08.09 - klo:14:28 »
Tässä islalle kuva omista tee-se-itse-jatkoistani. En ole oikein hyvä ompelemaan, joten tulos on sen mukainenkin ;D Kelpaavat kuitenkin itselleni hyvin. Toivottavasti kuva ei ole liian suuri!

Poissa mariana83

• Haiven
  • *
« Vastaus #317 : 15.08.09 - klo:09:31 »
^^^^^ Vastaan itselleni... eli tuli tilattua tuolta clip-hairista pidennykset, muuten oli hyvät ja ihan samaa sävyä kun mun tukka (18/613) mutta ihan liian ohutta nauha. Siis yhdessä nauhassa paljon ohuemmin hiuksia kuin tuolta hairtradesta tilaamissani jatkoissa. Olkoonkin että on remyä niin palautukseen lähtee, ei sulaudu mun tukkaan ollenkaan vaan omat latvat näkyy liian selvästi alta. Laitoin tilaukseen jatkot tuolta hairtradesta,vaikka onkin huonompi laatusta niin kyllä ne sen aikaa kestää hyvänä kun on tarvis, oma tukka on jo kuitenkin pisimmältä kohdalta yli olkapäiden,vähän lapaluiden yläpuolella. Ja onhan noissa hairtraden jatkoissa sentään 120g hiusta (18 tuumaa) kun taas clip-hairin jatkoissa oli vaan 80g (20 tuumaa) jos nyt oikeesti edes totakaan... :-\

Poissa isla

• Haiven
  • *
« Vastaus #318 : 18.08.09 - klo:13:50 »
Kiitos paljon tigille. Mainiot kuvamateriaalit tähän tarpeeseen  :-*

Siis oletko mariana83 aikaisemmin tilannut haritradesta hiusta? Ja mikä hius oli kyseessä, että oliko kuinka huonolaatuista? Et varmaan tarkoita tuota remi-cuticle hiusta koska sitä on näköjään vain 113 grammaa? Kun mietin että pitäiskö tilata tuolta se näytepalanen varmistukseksi.

Additionalleghtsin väitetyn remy:n ja tuon hintaeroksi tulee niin häviävän pieni 7-8 euroa, että en tiedä kumpaanko kallistuisin..
Löytyisikö joltakin kokemuspohjaa kummastakaan näistä? Olisin hyvin kiitollinen
Ja vielä..  :)
Onko noissa hairtraden klipsuissa silikoninauha?
Obesity is just bathroom lacking a full-body mirror

Poissa Nanette

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #319 : 19.08.09 - klo:15:38 »
^Samaa tietoa itsekin kaipailisin. ???
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.

Poissa mariana83

• Haiven
  • *
« Vastaus #320 : 19.08.09 - klo:19:52 »
Olen tilannu joskus aikasemmin ja hius oli alussa tietty pehmeää ja hyvää mutta ei siinä kauaa menny että alkoi menemään takkuun ja loppujen lopuksi ainakin mulla latvat olivat kuivaa korppua vaikka kuinka hyvin niitä koitti hoitaa.Pari kertaa leikkasin niitä ja lopulta jäi kokonaan kaapin perälle. Mutta kyllä ne sen verran kesti että tilasin uudet, en tiedä kuinka kauan remy-clipsitkään kestäis...Nii ja oli noissa hairtraden clipsuissa semmonen silikoninauha. Kyseessä oli siis tämä paketti jonka nytkin tilasin:

http://www.hairtrade.com/index.php/cPath/92_30_38

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #321 : 19.08.09 - klo:20:10 »
Mä olen myös ostanut tuollaisen klipsijatkopaketin Hairtradesta. Omat hiukset on vielä vähän liian lyhyet ja varsinkin liian tasaisesti leikatut latvoista jotta klipsit näyttäisi luonnollisilta omien hiusten seassa, mutta hetken kun jaksan vielä kasvattaa omaa tukkaa ja sit kerrostutan mallia niin alan käyttää noita klipsejä enemmän (ja julkisilla paikoilla :)). Nyt olen siis vain pari kertaa testannut noita kotioloissa ja hyvin tuntuvat pysyvän kiinni hiuksissa vaikka jostain ihmeen syystä sitä epäilin.

Ja vaikka siis oon vasta muutaman kerran noita käyttänyt niin minäkin olen jo huomannut että tuntuvat takkuuntuvan aika herkästi.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #322 : 21.08.09 - klo:16:30 »
Mikä tuolta hairtradelta on se, missä on ihan  suoraa hiusta hiusnauhassa? Onko se toi silky weaves tms... :-[
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa mariana83

• Haiven
  • *
« Vastaus #323 : 22.08.09 - klo:11:45 »
Tuli eilen tuolta hairtradelta ne tilaamani klipsit ja kyllä tuossa on paaljon enemmän hiuksia nauhassa kuin clip-hairin nauhassa. Just passeli mun päähän toi setti kun mulla on niin paksu kerrostettu tukka että vaatii paljon tukkaa et näyttää "normaalilta" Silti ehkä hintsusti liian pitkä mun makuun, vois vähän napsasta ja ehkä pitäis vähän kerrostaakin et ei näy oma kerrostus niin selvästi. Tässä vaan pähkäilen että kannattaako noita leikata ne päässä vai irrallaaan. Pituudesta varmaankin vois ottaakin ilman et laittaa päähän silleen et laittais osiot päällekkäin ja napsasis saman verran, onhan ne nytkin saman pituisia kaikki. Mietin vaan et kun toi ei ole remyä ja niitä juuria on latvoissa niin rupeekohan tukka räjähtää nopeammin kun "rikkoo"sen pään ja hius on vielä väärin päin...hmmm....

|Piija

• Vieras
« Vastaus #324 : 30.10.09 - klo:13:28 »
Voiko noita clip in hiuslisäkkeitä värjätä esim. suoravärillä, jos hius on synteettistä kanekalonia ?
Saisin tällaiset alle kympillä edullisesti, mutta ovat väärän väriset... Pysyvätköhän nuo edes minun päässä..
« Viimeksi muokattu: 30.10.09 - klo:13:30 kirjoittanut |Piija »

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #325 : 31.10.09 - klo:07:15 »
Synteettistä hiusta ei voi värjätä.

|Piija

• Vieras
« Vastaus #326 : 31.10.09 - klo:10:03 »
^ Kiitos tiedosta, no sitten ei osteta, sillä turhaa olisi. Jos jotakuta kiinnostaa halvat tummanruskeat pitkät kokopään clip init niin suosittelen katsomaan: http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=118782551

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #327 : 02.11.09 - klo:18:30 »
Onko kukaan kokeillut klipsiotsiksia? Jotenkin houkuttelisi, muuttaisi varmaan ilmettä melkoisesti - eikä hintakaan ole paha...

http://www.hairtrade.com/index.php/cPath/92_169

Edit. ja vielä toinen kysymys Hairtraden väreistä! Onko kukaan tilannut keskiruskeaa, värinumero 6? Onko kuinka lämmin sävy?
« Viimeksi muokattu: 02.11.09 - klo:19:31 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Nanette

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #328 : 03.11.09 - klo:18:00 »
Tuli tilattua siis valmiit klipsijatkot hairtradesta, sävy 613 Lightest blonde, mutta! En olisi uskonut, että omat hiukseni ovat aivan liian vaaleat vaikka valitsinkin sen kaikista vaaleimman vaihtoehdon ja kuvassa pidennystukka näytti vielä vaaleammalta eli lady gaga -tasolta, kuin taas oma tukkani, joka on mielestäni luonnollisemman blondi. Entäs nyt? Jos pesen pidennystukkaa muutaman kerran hopeashampoolla, niin kirkastuuko se vai pistänkö suoraan palautukseen koko tukan? ??? Vai lopetanko itse hopeashampoon käytön ? On taas niin ongelmallista..

Itse tilasin juuri vähän aikaa sitten samaa, ja huomattavasti vaaleamman näköisen siitä saa kun taittaa keltaisuuden pois. Varmaan aika hyvin menee jo hopeashampoolla kun antaa vaikuttaa vähän aikaa sillä itse taitoin suoravärillä, mutta meni jo muutamassa minuutissa ihan siniseksi, mutta nyt ovat päässä ja oikein hyvältä tuntuu ja näyttää.
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.

irina

• Vieras
« Vastaus #329 : 04.11.09 - klo:18:56 »
Minäkin tilasin tämän topicin innoittamana klipsijatkot hairtradesta noin viikko sitten ja tänään saapuivat. Väri on 24 eli sahara blonde ja ihan nappi valinta mun tukkaan :ts. Saa nähä miten pitkään kestää hyvänä käytössä..Vaikkuttaa tälleen uusina ihan hyviltä. Nyt pitää vaan harjoitella näiden laittoa, koska jos laittaa viimesen osion vähänkin liian ylös niin näkyy vähän läpi liikkeessä.