Kirjoittaja Aihe: Tietoa klipsijatkoja himoaville  (Luettu 248256 kertaa)

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville
« Vastaus #330 : 11.11.09 - klo:21:55 »
Tekisi mieli tilata tuolta hairtradesta klipsijatkot, kun omien hiusten kasvatus on edessä. Mietin vaan että miten luonnolliselta nuo klipsit näyttäisivät. Omat hiukset ovat vähän tälläinen ylikasvanut pixie, suora otsatukka ja takaa hiukset pisimmillään kohta 10cm. Näitä on niin hankala kasvattaa tästä mallista, niin ajattelin että klipsit olisi hyvä ratkaisu.

Poissa Elena

• Haiven
  • *
« Vastaus #331 : 17.11.09 - klo:16:43 »
Tilasin Dreamhairista vaaleat (en kuitenkaan vaaleimmat) klipsijatkot ja ne ovat jotenkin hurjan sähköiset. Mitä niille voi tehdä?
1b/F/ii - Kasvatusprosessi meneillään, 36 cm (11/09). Viimeisin väri Santen Nut Brown, jäi punaiseksi. Käytössä TIGI + Urban Culture + XZ.

|Piija

• Vieras
« Vastaus #332 : 17.11.09 - klo:18:13 »
Minäkin innostuin tilaamaan ulkomailta ihanat aitohius klipsijatkot, mutta ne saattavat olla hieman väärän väriset punaiset. Saahan niitä värjätä suoraväreillä, sillä ovat aitohiusta?

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #333 : 17.11.09 - klo:19:17 »
Saa värjätä. Kannattaa kuitenkin ensin pestä ne hiukset, usein niissä on sellainen pintakäsittely, ettei suoraväri välttämättä tartu. Ja kokeile toki ensin lyhyellä vaikutusajalla sen värin kanssa, tuollainen ylikäsitelty hius saattaa suoravärien kanssa olla vähän arvaamaton värin tarttumista ajatellen.

|Piija

• Vieras
« Vastaus #334 : 27.11.09 - klo:17:00 »
Vielä sellainen kysymys, että luin jostain tällaisen pesu / hoito-ohjeen, onko tämä ok, onko kukaan kokeillut?
"1. Täytä pesuallas haalealla vedellä ja lisää veteen shampoota 1/3 osa ja hoitoainetta 2/3 osa sekaisin.
2. Liota hiuksia 10-15 minuuttia ja pese hiukset varovasti altaassa.
3. Huuhtele hiukset kylmällä vedellä.
4. Kuivaa hiukset ja laita niihin hiuksiin jätettävää hoitoainetta.
5. Kampaa hiukset alhaalta aloittaen ja siirry hitaasti ylöspäin.
6. Jätä hiukset kuivamaan huoneen lämpöön.
7. Muotoile ja kampaa hiukset kun ne ovat kuivaneet."

Minkälaisia hoitoaineita nuihin voi käyttää, sillä kuten monelle muullekin, minullekin kävi sellainen; pesin hiukset yhdesti ( en riittävästi ) ja hius pörhööntyi paljon, en älynnyt käyttää hoitoainetta, kun en tiennyt minkälaista laitan.
Olisiko hyvä olla silikoniton, vai paljon silikonia sisältävä?
Miten esim. tigin pois pestävä control freak hoitis (3), LV tehis tai Goldwel dualsenses rich repair pois pestävä? ja jätettävä tigin 3in1, Bio compound rakennehoitoaine tai Godwel jätettävät?  Suihkeena vesipedonhoitosuihke tai play ball silky sunrise?
Toivottavasti joku tajusi, mitä haen kysymykselläni. Kiitos jo valmiiksi vastauksista!
« Viimeksi muokattu: 28.11.09 - klo:10:32 kirjoittanut |Piija »

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #335 : 30.11.09 - klo:07:18 »
^ Yleisesti pidennyksille suositellaan silikonipitoisia hoitiksia ja mieluummin kosteuttavia kuin rakennepaikkaavia. Noista pikahoitisvaihtoehdoista laittaisin sitä Tigiä, ainakin mulla jää pidennyshius karheaksi jos laitan esim pelkkää LV tehistä.

Elmo

• Vieras
« Vastaus #336 : 02.12.09 - klo:16:13 »
Olen tässä jo pidemmän aikaa pyöritellyt mielessäni ajatusta kilpsijatkeista, ja tämän ketjun luettuani päätynyt Hairtraden valmiiksi klipsutettuihin, koska haluan näin kokeilumielessä päästä helpolla. Mutta ongelmana on väri. Oma tukkani on raidoitettu, ja olen myös alkanut kasvattaa omaa väriä takaisin, joten ajattelin ottaa raidoitetun paketin.

Oma värini näkyy hiuslaatuketjun sivulta 20, ja olen aika varma, että joko tämä:

http://www.hairtrade.com/product_info.php/cPath/92_30_38/products_id/109

tai tämä:

http://www.hairtrade.com/product_info.php/cPath/92_30_38/products_id/108

olisi lähimpänä omaa väriäni. Olen kallistumassa kuvan perusteella ekan linkin väriin, joka sanoo olevansa  P26/613, Strawberry blone with light blonde highlights. Toinen kuitenkin kuvan perusteella näyttää vaaleammalta, vaikka on P27/24 Strawberry blonde with blonde highlights. En ymmärrä nuista koodeista mitään (ovat ilmeisesti erilaiset, kuin mihin olen tottunut esim. kotivärjäyspaketeissa) ja kun tuo kuvan mukaan tummempi sanoo olevansa LIGHT blonde highlights, ja kuvan mukaan vaaleampi taas vain blonde highlights. Vai voiko noihin kuviin luottaa ollenkaan?

Kumpi  näistä siis koodien mukaan on tummempi? Tukkani on kuitenkin enemmän kultaan/hunajaan vivahtava kuin vaalea, eikä siinä ole varsinkaan tuhkaa, eivätkä raidatkaan ole vaaleimmasta päästä, joten mutulla se tummempi vaihtoehto voisi olla parempi. Vai olisiko? Ei jotenkaan oma pää ollenkaan toimi tällaisessa.

Jos joku asiasta enemmän tietäväinen kävisi katsomassa hiuslaatuketjusta oman värini ja osaisi kertoa, mikä noista väreistä olisi paras, niin olisin hurjan kiitollinen <3. Hyvähän se kuitenkin olisi, ettei jatkohiusta tarviisi värjäilemään ruveta:)

Poissa isla

• Haiven
  • *
« Vastaus #337 : 11.12.09 - klo:11:44 »

HEi tee-se-itse klipsipidentäjät!

Kuinka monta klipsua olette käyttäneet 120cm hiusnauhaan? Kuinka montaa tilaan?
Joululahja kyseessä, ni olis vähän kiire. :D
Obesity is just bathroom lacking a full-body mirror

dl

• Vieras
« Vastaus #338 : 16.12.09 - klo:17:30 »
http://www.hairtrade.com/product_info.php/cPath/92_30_38/products_id/109
tai tämä:
http://www.hairtrade.com/product_info.php/cPath/92_30_38/products_id/108

Itse kanssa pohdin, tilaisinko 27/613:n vai 24/27:n. Randomilla tilasin 27/613:n (kiharana) joka on paljon vaaleampi ja harmaampi kuin kuvassa. Kampaajani värjäsi oman tukkani 27-väriin sopivaksi, mutta en nyt muista mitä väriä hän käytti.  :-\ Pidän kyllä tästä väristä!

Tässä on joku kuva tukastani, kuva on otettu päivänvalossa ikkunan edessä: http://i49.tinypic.com/30kaaab.png
Eräällä blogittarella on 24/27, mutta kuva otettu pimeässä: http://farm3.static.flickr.com/2461/3955567111_ef5f37f6f7_o.jpg

Sitten pieni varoitus/kysely Hairtradesta tilanneille: Onko teidän vaaleiden clip onien joukossa vaikka mitä? Mulla meni hetki jos toinenkin kun leikkasin kynsisaksilla irti mustat hiukset, joita oli suht runsaasti. Lisäksi löytyi mm. turkoosi lanka, punaisia kuituhiuksia ja mustia kuituhiuksia. Noita onneksi vain yksi tai kaksi laatuaan, mutta mustien hiusten leikkaaminen oli ärsyttävää.
« Viimeksi muokattu: 16.12.09 - klo:17:37 kirjoittanut dl »

anna1

• Vieras
« Vastaus #339 : 16.12.09 - klo:20:27 »
^ Ei oo kokemusta, eikä aikomusta tilatakaan, mutta itse olisin ehkä laittanut palautukseen tonlaatusen hiuksen.. 0_0

dl

• Vieras
« Vastaus #340 : 16.12.09 - klo:21:12 »
^ Ei oo kokemusta, eikä aikomusta tilatakaan, mutta itse olisin ehkä laittanut palautukseen tonlaatusen hiuksen.. 0_0

Mjoo, itsekin yllätyin negatiivisesti laadusta ja lähetin heille sähköpostia, onko normaalia että blondin joukossa on mustia hiuksia. Sieltä ei tullut vastausta kysymykseeni (= eli on normaalia), mutta kerrottiin palautusohjeet - tuotteen voi palauttaa omalla kustannuksellaan, jos se on avaamattomassa paketissa. Huomasin mustat hiukset vasta paketin avattuani (hiusten päällä oli mustaa verkkoa). Varmaan Suomen lakien mukaan tuon olisi voinut palauttaa ja vielä HT:n laskuun, mutta näpräsinpä mustat hiukset pois. Muuten ovat kyllä olleet laadukkaat, olen mm. kolme kuukautta nukkunut nämä päässä enkä ole käyttänyt mitään hoitotuotteita, ja vielä ovat kiharat ja hyvät.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #341 : 17.12.09 - klo:11:18 »
Mulla on muuten ollut aina Ebayn kautta tilattujen hiusten punteissa tumma tai vaalea lanka tai parikin. Yleensä oon huomannut ne siinä vaiheessa kun lykätään päähän, mutta ei onneksi ole enempää ollut niitä. Hairtradelta en ole koskaan tilannut kyllä mitään kun käytän noita halvempia myyjiä.

Poissa leben

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • ou nou!
« Vastaus #342 : 16.01.10 - klo:16:47 »
Tulipa taas uusi hiuskokeilu-idea kun luin tätä ketjua. Miksi en ole aiemmin tajunnut että tuolla tavoinhan saa hyvin lisäystä omaan tukkaan esim. juhliin yms. Rahaa säästöön ja klipsijatkoja ostelemaan.  ;D

BTW, Olen tuhlannut rahaa hiuksiin ja meikkeihin HUOMATTAVASTI enemmän kuin ennen juures-kauttani..  :O
1b M ii n.66cm huijausmitalla. Hiuksissa nyt: Elumen RR@all /shokkivärit-Impulsiivinen shoppailija-

Blogini: http://meikkimonsterinmaailma.blogspot.com/

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #343 : 16.01.10 - klo:20:28 »
Mieki kokeilin klipsijatkoja enkä tykännyt niistä yhtään. Ne tuntui koko ajan päässä, osa tukisti ja osa valui. Miten joku voi käyttää noita? Aikaisemmin käytin teippipidennyksiä raitojen laittoon, mutta koska niissä oli oma räpimisensä niin ajattelin kokeilla klipsejä. Ehkä pitäisi olla vain tyytyväinen omaan tukkaan.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

|Piija

• Vieras
« Vastaus #344 : 16.01.10 - klo:21:29 »
^ Itsellänikin oli alussa klipsien kanssa ongelmia, mutta sitten ajan kanssa opin laittamaan ne oikein ja ne eivät enää tuntuneetkaan hassummalta tai edes tuntuneet päänahassa. Jos väärin laittoi, yleensä nipistivät jostain kohdasta ym.
Eivät ole kertaakaan valuneet päästä tai mitään.