Kirjoittaja Aihe: Tietoa klipsijatkoja himoaville  (Luettu 247919 kertaa)

Poissa caessa

• Tukkaguru
Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville
« Vastaus #345 : 16.01.10 - klo:23:39 »
Eivät tunnu päässä ollenkaan, kun laitaa hyvin. Ja hyvin saa mielestäni laitettua tekemällä tarkat jaot ja tupeerammalla hiuksia ennen klipsin laittoa. Ei valu ja pysyy menossa kuin menossa.

Mulla ois muuten myytävänä ruskeat klipsipidennykset. Ostin ensin hairtraden halppis 14 tuuman klipsipidennykset, jonka jälkeen tilasin myöhemmin kalliimman 18 tuuman remyhiusnauhan, johon otin klipsit tuosta vanhasta pidennyksestä ja ompelin uuteen itse. Jos jota kuta kiinnostaa, saa kysäistä. Itse kun en noita tarvitse enää näin lyhyellä tukalla.

Poissa Jeyzie

• Tukkaguru
  • It's better to burn out than to fade away.
« Vastaus #346 : 21.01.10 - klo:19:32 »
Jee, tilasin juuri Cybershopista 2 punaista, 1 violetin, 1 sinisen ja 1 oranssin tekokuituklipsiraidan! :) Nyt vaan odottelemaan, ei pitäis montaa päivää mennä, että saapuvat tohon paikalliseen liikkeeseen, joten toimitus ei maksanut mitään. Itse raidat maksoivat 4 e kappale.
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!

Poissa An-Chu

• Haiven
  • *
« Vastaus #347 : 10.02.10 - klo:14:01 »
Mullakin olis myytävänä hairtradesta tilatut klipsi-pidennykset. Väri Medium Blonde. Ei vaan tuu käytettyä vaikka ne on kyllä tosi kivat. En vaan osaa olla niitten kanssa :P

Poissa Nihnaana

• Hiushörhö
« Vastaus #348 : 19.02.10 - klo:21:42 »
Mullakin olis myytävänä hairtradesta tilatut klipsi-pidennykset. Väri Medium Blonde. Ei vaan tuu käytettyä vaikka ne on kyllä tosi kivat. En vaan osaa olla niitten kanssa :P

Paljonkos pyydät noista? :)

Poissa An-Chu

• Haiven
  • *
« Vastaus #349 : 27.02.10 - klo:10:13 »
Hinta neuvoteltavissa  ;)

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #350 : 28.02.10 - klo:23:44 »
Katselin huvikseni ebaysta 30 tuumaisia clipsejä.. eipä oikein löytynyt. Mulla on itselläni 45-50cm pidennyksiä eikä ne pidennä tarpeeksi.. Omat hiukset alkaa olla jo tota luokkaa. Onkohan joku nähnyt missään tosi pitkiä?
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #351 : 06.03.10 - klo:20:42 »
Saako yli 60cm klipsejä mistään?
Oma tukka on jo 60cm joten turha hankinta olisi,löytyyko 70cm???

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #352 : 07.03.10 - klo:14:03 »
Pitkiä hiuksia ei löydy -ainakin itse olen kolunnut kaikki täällä mainitut sivut sekä ebayn läpi.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Superstar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #353 : 22.03.10 - klo:17:46 »
Ostin muutama kuukausi sitten omat klipsipidennykseni www.headkandy.com:ista selailtuani ensin tosi monia keskusteluja ja katsottuani lukuisia youtube-videoita. Vaikka ovatkin melko hintavat ovat kuitenkin koko rahan arvoiset. Tukkaa on todella paljon, enkä jaksa uskoa että kaikki klipsiosiot mahtuisivat kenenkään päähän. Otin itse tuon 20-22" -pituuden sävyssä Melted Chocolate. Toki tuolla on sitten vielä nuo 24-26" -pituiset myynnissä, mutta ne ylttävät melko varmasti jo takapuoleen asti, kun nämä omanikin ovat jo todella pitkät.

Asiakaspalvelu oli myös loistavaa. Sain muistaakseni vartissa vastauksen lauantai-iltana kun laitoin kysymyksen koskien itselleni sopivaa sävyä. Tein tilauksen maanantaina ja pidennykset tulivat perjantaina eli todella kohtuullisessa ajassa. Postituskulut olivat muistaakseni noin 5 €:n luokkaa. Suosittelen siis lämpimästi!

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #354 : 25.03.10 - klo:19:24 »
Mitenköhän nämä toimisivat melko lyhyissä hiuksissa? http://www.hairtrade.com/product_info.php/cPath/92_30_48/products_id/243 Omat hiukseni ovat otsiksella varustetut ja pari senttiä korvan alapuolelle, tasaisen pituiset. Ei olisi tarkoitus siis noita pidennyksiä noin pitkänä pitää, vain noin olkapäille.

Paka-08

• Vieras
« Vastaus #355 : 25.03.10 - klo:23:31 »
^Tota tossa on vähän sellanen juttu, että sitä  hiusta ei tuu tarpeeks vaikka sen koko setin ostaisikin joten saattaa näyttää luonnottomalta. Ei oikein luokkakaverin päähän sopinu ellei laittanu kiinni hiuksia ja hänellä on just ja just olkapäille ulottuvat.

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #356 : 26.03.10 - klo:11:45 »
^ Miten niin ei tule tarpeeksi, vaikka ostaisi koko setin? En kyllä ihan lyhyiin hiuksiin noita Quick-Lenghtejä suosittele, saattaa näyttää vähän omituiselta, mutta itse ostin Full Head Setin ja alle polkkamittaiseen tukkaankin oli loistava. Näytti ihan omalta tukalta, sain paljon kehuja ja oma tukka sulautui täydellisesti pidennysten sekaan. Monet ehkä kiinnittää sen päällimmäisen osion liian alas, mutta kun sen laittaa tarpeeksi korkealle, niin toimi ainakin minulla. Tukkaakin tulee tarpeeksi, näytti ainakin minulla tosi hyvältä.

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #357 : 26.03.10 - klo:20:09 »
Okei. Ostin ebaysta kokopään setin, paino 70g. Kohta näkee miten toimii, piti vaan eka värjätä se omien hiuksien väriseksi.

Paka-08

• Vieras
« Vastaus #358 : 26.03.10 - klo:22:21 »
^^ Sitä epäilin että onko noissa quick lenghteissa tarpeeksi sitä hiusta, kun joissakin on niin vähän sitä, että pitäis laitta tosi monta pitkää kaistaletta. Mutta jos hiukset on lyhyet (pari senttiä yli korvien) niin voi olla hankala saada klipseillä luonnollisen näköistä tulosta. Noissa hair traden koko pään klipsipidennyksissä näyttä olevan se yli 100 g hiusta joten sen pitäisi riittää, mutta joissakin pidennyksissä on paljon vähemmän ja niitä silti mainostetaan koko pään pidennyksinä.

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #359 : 06.04.10 - klo:19:34 »
Huuto.netissä huomasin olevan 65cm klipsi jatkoja.
Tosin vain yhdessä sävyssä,sellanen tumman ruskea/musta.
14cm pitkiä nauhoja kahdella tai kolmella klipsillä.
Joku varmasti itse ommellut ne kun mistään en ole valmiina löytänyt yli 60cm.
Saakos ihan pelkkää hiusnauhaa yli 60cm pitkänä?
Voisi itse ommella klipsi jatkot.