Kirjoittaja Aihe: Tietoa klipsijatkoja himoaville  (Luettu 243934 kertaa)

Poissa Mena

• Tukkaguru
Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville
« Vastaus #360 : 06.04.10 - klo:19:56 »
No nuo 24" on 60cm pitkää, eli löytyyhän niitä ainakin ebaysta 24" ja jopa 26" suht edullisesti:
http://stores.shop.ebay.co.uk/BEAUTY-EXPRESS-UK-LTD-SUPERMODEL_Remy-Human-Hair-Extension-Wvg_W0QQ_fsubZ2QQ_sidZ270235103QQ_trksidZp4634Q2ec0Q2em322
Tilasin itse tuolta myyjältä 18" hiusnauhan ja ainakin toimitus oli nopeaa ja hiuskin ihan hyvälaatuista ja nauha tuuheaa. :)

Tuossa muuten vielä 27" pitkää ja klipsit tulee mukana:
http://cgi.ebay.co.uk/27-DIY-CLIP-IN-HAIR-4-Feet-Width-Hair-18-Metal-CLIPS_W0QQitemZ180459540092QQcmdZViewItemQQptZUK_Health_Beauty_Hair_Care_Hair_Extentions_CV?hash=item2a043a0e7c

Poissa moppi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #361 : 24.04.10 - klo:12:04 »
^ Oi kiitos kaunis linkityksestä!  :-* Mä just tarvinki tuommosta 60cm pituista pidennystä eikä mistään meinannu löytyä.

Tuota tukkaa tarviin yo-kampaukseen, kun tää mun letti näyttää vähän laihalta muuten.

Nyt täytyy kyllä kehua tuota Ebay-myyjää, tilasin tuon vklp ja tänään sain postista laupun, että voi hakea ja kirjatutna kirjeenä tuli.  :T
« Viimeksi muokattu: 29.04.10 - klo:17:48 kirjoittanut moppi »
Aina ei voi voittaa ei edes joka kerta.

stylist

• Vieras
« Vastaus #362 : 01.05.10 - klo:16:19 »
Itse en jaksanut rueta ulkomailta tilaamaan, vaan tilasin uudet klipsini www.klipsipidennys.fi kaupasta. Hiukset vaikuttaa hyvälaatuisilta, en tosin ole kun vasta kahdesti ne pessyt mutta verraten Dream Hairilta aiemmin tilaamiini pidennyksiin, nämä eivät mene niin helposti takkuun.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #363 : 10.05.10 - klo:13:55 »
Pesun tarvetta kannattaa harkita. Itse kun en käytä päivittäin näitä, vaa pelkästään juhlakäytössä niin en ole pessyt vielä kertaakaan. Musta on vaan parempi kun ne  ovat silleen muotoillut kuin haluan niin ei tarvitse kuin klips vaan ja kampaus on päässä.

Ja muistutan edelleen ihmisiä siitä että suoraa klipsihiusta voi hyvin kihartaa. Ei siis kannata maksaa ekstraa siitä, että joku on laittanut hiukset laineille tai kiharaan. 
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
« Vastaus #364 : 11.05.10 - klo:10:48 »
^ mä en tykännyt niistä valmiiden kiharoiden muodosta. mulla on suorat jatkot jotka alkas hamppuuntumaan pikkuhiljaa eikä niitä saanut enää kauheen näteiksi suorana. joten mä kiharsin GHD:llä mun pidennykset ja lakkaa paljon päälle  ;D
toiset uudemmat klipsijatkot mulla on suoristettuna ja toiset siis kiharrettuna  :D

Poissa Emily D.

• HAIRahtanut
« Vastaus #365 : 20.05.10 - klo:09:45 »
Tilasin Hairtradesta 18" pituisia klipsijatkoja yhden kokopään paketin sävyssä P18/22. Lisäksi koriin tupsahti neljä samanpituista vaaleanpunaista klipsiraitaa. Toivottavasti sävyt sopivat nykyiseen väriini edes lähelle, mutta valitsin kyllä tarkoituksella tummemman sävyn, jotta tukkaa ei tarvitsisi enää kurittaa ainakaan vaalentamalla. Lyhyemmät nuo taitavat olla kuin vanhat klipsijatkoni, joten en tiedä voinko niitä näppärästi yhdistellä...
I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.

Poissa PlatineBlond

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #366 : 14.06.10 - klo:14:29 »
Onko kellään kokemusta Cybershopin tekokuituraidoista? :) Tekisi mieli tilata pari pinkkiä ja mustaa raitaa.
http://www.cybershop.fi/product/4181/asynthetic-clip-on-stripe--purple-red
Tuolla käyttäjien lisäämissä kuvissa on kuvia vaaleista hiuksista, joissa on musta ja pinkkejä raitoja ja näyttää omasta mielestäni erittäin hienolta! :) Mutta kuinkahan pitkään tuollaiset tekokuidut pysyvät hyvässä kunnossa? En tietenkään nukkuisi tai kävisi suihkussa niitten kanssa, mutta jos noita päivittäinkin käyttäisi, niin meneekö helposti huonoksi?

Ja muutenkin haluaisin tietää jos joku on Cybershopista tilannut kokopään klipsipidennykset. Melkein huvittaisi tilata.. :P
« Viimeksi muokattu: 14.06.10 - klo:17:34 kirjoittanut Figaro »

Poissa leben

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • ou nou!
« Vastaus #367 : 15.06.10 - klo:13:09 »
Onko kellään kokemusta Cybershopin tekokuituraidoista? :) Tekisi mieli tilata pari pinkkiä ja mustaa raitaa.
http://www.cybershop.fi/product/4181/asynthetic-clip-on-stripe--purple-red
Tuolla käyttäjien lisäämissä kuvissa on kuvia vaaleista hiuksista, joissa on musta ja pinkkejä raitoja ja näyttää omasta mielestäni erittäin hienolta! :) Mutta kuinkahan pitkään tuollaiset tekokuidut pysyvät hyvässä kunnossa? En tietenkään nukkuisi tai kävisi suihkussa niitten kanssa, mutta jos noita päivittäinkin käyttäisi, niin meneekö helposti huonoksi?

Olen tilannut juuri tuommoisen pinkin raidan ja on ihan kivan näköinen omien hiusten joukossa(punaiset hiukset).
Hyvässä kunnossa ainakin vielä vaikken kyllä ole pitänyt kuin muutamia kertoja. Jos olen laittanut silkkitippoja omiin hiuksiin niin olen  loput pyyhkinyt kädestä tuohon pinkkiin tupsuun jotta pysyy hyvänä.  :)

Kaverilla oli myös sama lisäke ja hänellä se valitettavasti meni huonoksi koppuraiseksi aika pian, mutta en tiedä miten hän oikein sen kanssa oli toiminut (käynyt suihkussa tms).

Itseäni kiinnostaa kovastoi nuo "otsatukat".. Olisi aika veikeä kun itselläni ei otsatukkaa juuri ole enää. :D
1b M ii n.66cm huijausmitalla. Hiuksissa nyt: Elumen RR@all /shokkivärit-Impulsiivinen shoppailija-

Blogini: http://meikkimonsterinmaailma.blogspot.com/

Poissa PlatineBlond

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #368 : 15.06.10 - klo:13:45 »
^Joo päätin nyt kyllä tilata pari pinkkiä raitaa. :) Pitää vaan yrittää hoitaa mahd. hyvin ja noita silkkitippojakin ajattelin ostaa! :) Ootko pessyt sitä raitaa vielä? Vai kuinka helposti tuo edes likaantuu?

Lynnei

• Vieras
« Vastaus #369 : 13.10.10 - klo:18:25 »
Hei nyt kaivataan asiantutijoilta apua!
Menin tässä muutamaa viikkoa aikaisemmin mokaamaan pahan kerran, ja kävin kampaajalla leikkauttamassa mun toispuoleisesta kampauksesta se mukava "hännän" pois  ;D Aion otaa teippipidenykset tuossa joulun jälkeen, mutta siihen asti eläminen ilman mulle tuttua toisen puolen pituttaa tuntuu aika ankealta.. Siltä puolelta, jonne hieman klipsijatkoa kaipaisin tukka on melko ohueksi saksittu ja polkkamittainen. Hakusessa olisi siis pidennys, jolla saisin tuonne oikealle pikkaisen massaa ja pituutta. Osaisiko joku neuvoa, että minkä tyyppinen pidennys kannattaisi esim Hairtradelta tilata?  ???

Siis aika kapoinen kaistale tukkaa ilmeisesti riittäisi? Mahdollisimman halvalla olisi tietysti tarkoitus päästä..  ;)

jessicah

• Vieras
« Vastaus #370 : 21.10.10 - klo:23:27 »
Tilasin dreamhairin platinablond klipsipidennykset mutta ne ovat hieman liian kellertävät omiin hiuksiini. Kuinka paljon uskallan lorauttaa hopeashampoota etteivät mene aivan sinisiksi? Ja kuinka pitkällä vaikutusajalla? Käytössä Bonacuren hopeashampoo, aivan tummansinistä väriltään.

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #371 : 22.10.10 - klo:18:14 »
Ostin (muistaakeni Hairtradesta) noin puoli vuotta sitten klipsipidennykset. Aitoa hiusta. Kun hiukset tulivat ne olivat todella pehmeät, mutta mielestäni niistä irtosi jo silloin aika paljon hiuksia pois kammatessa tai haroessa hiuksia. Lisäksi hiukset olivat melko katkeilleet. Huomasin myös kesällä, että kahdesta pienimmästä hiustupsusta puuttui se klipsi kokonaan  ::). Tämä tosin ei haitannut, sillä en yleensä läytä niitä kapeita yhden klipsin tupsuja juuri koskaan.

Jo ensimmäisen pesun jälkeen hiukset näyttivät aika hampuilta, nt en oikein tiedä mitä tekisin noilla. Montaa kertaa en ole noita käyttänyt, kiharsin nuo kerran ja tuntuu ettei niitä sen jälkeen kunnolla suoriksi millään. Toiste en enää tuolta kaupasta osta.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #372 : 22.10.10 - klo:19:55 »
^ Itselläni on myös Hairtradesta ostetut klipsijatkot ja niissäkin on 2 pientä hiusosiota ilman klipsiä mutta se oli ainakin tuolloin tilatessani mainittu tuotekuvauksessakin.

Omia klipsejäni olen muuten pikkuhiljaa vihdoin alkanut käyttämään kun aiemmin hiukseni olivat varsinkin latvoista liian tasaisesti leikatut eli jatkot erottuivat liikaa. Nyt on latvat rikotummat ja omat hiukset pidemmätkin joten jatkot menee paremmin omien hiusten sekaan. Ihan siistinä ovat pysyneet, tosin melko vähäisellä käytöllä ne mulla vieläkin ovat.
Kertaakaan en ole niitä vielä pessyt joten se on vasta edessä.

Poissa annnma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #373 : 22.10.10 - klo:20:03 »
Huomasin myös kesällä, että kahdesta pienimmästä hiustupsusta puuttui se klipsi kokonaan  ::). Tämä tosin ei haitannut, sillä en yleensä läytä niitä kapeita yhden klipsin tupsuja juuri koskaan.

Jos olisit tarkemmin tutustunut siihen, mitä tilasit, sinulle olisi saattanut selvitä, että noiden klipsipidennysten mukana tulee aina kaksi "ylimääräistä" raitaa (mitä lie testikappaleita, en ole oikein ymmärtänyt). http://www.hairtrade.com/popup_image.php/pID/388/ciid/3 Setistäsi ei siis puuttunut mitään klipsejä.  ;D

Omissa klipsipidennyspaketeissani on myös muistaakseni kielletty ylen määrin harjaamasta klipsipidennyksiä.

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #374 : 23.10.10 - klo:17:01 »
Aaa, siellä siis tulee jotain ylimääräisiä tupsuja :D. En tiennytkään!

Olen kyllä todella hienovaraisesti harjannut noita, ja silloinkin vain "pinnalta", en siis samanlailla kuin tavallisia hiuksia. Edellisissä seteissäni (ei saman lafkan) hiukset ovat aina olleet ja pysyneet paljon kiiltävimpinä. Nyt täytyisi keksiä joku uusi paikka mistä tilata, sillä edelliset klipsini olen ostanut ulkomailta kampaajalta ja sieltä en saa niitä postitse tilattua  :-[. Youtubessa on kehuttu foxylocks-pidennyksiä, ehkäpä tilaan niitä kokeiluun.